Nejsi přihlášen
Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
Zdárec lidi, pořád řeším problém s tím, že při lehkém brždění se mi rozeskáče předek, klepe to do řídítek a je to dost nepříjemné. Myslel jsem si, že mám křivé kotouče, ale možná je problém jinde. Oba kotouče se vůbec nehýbou v nýtech, nebo jen když se s nimi snažím značnou silou pohnout. Přitom jsou originální, žádná druhovýroba. Mají volně "chodit" do stran? Může pomoci uvolnění tím, že bych je otočil o 180° ? Řešili jste někdo stejný problém, jak je uvolnit? Jinak řízení má nové uložení a je dotažené, přední pneu není oskákaná, zkusím ještě vyměnit olej v šavlích, ale už mi docházejí nápady a měnit kotouče vidim jako poslední (protože nejdražší) řešení.. Díky
Re: Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
To že se ti nehejbou v nejtech,ale jedině když je vezmeš velkou silou,tak to je v pořádku.
Špatně by bylo kdyby se hejbaly moc a byly by v nejtech volný,jako na brždění by to vliv nemělo,ale rachotily by ti při jízdě jak u Dukny spojka.
Já bych teda sázel na to že ty kotouče nejsou rovný.
Volej ve vidlích nemá vliv.
Ještě bych prověřil přední gumu,jednou sem řešil divný brždění a pak sem přišel na to že byla nepravidelně voskákaná guma,při jízdě normálně to nic nedělalo,ale při břždění to bylo na ,po montáži nový pryže ok.
Re: Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
...uš je to hodně dávno, co muj mechoš todle řešil u uplně novýho bajku...dokonce sem mu tenkrát pučoval i svý kolo, aby sme vyloučili kotouče a gumu...i s mym kolem to ďálo furt...ta mašina měla fšechno naprosto nový a ok...nakonec pomohla výměna origo kuželíkovejch ložisek f krku za kuličkový...taková rada tenkrát přišla z Japoncka a pomohla...nicméně nejdřif bych vyloučil ty kotouče a gumu...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
Stejnou věc jak píše Filous zažívám u svýho autobusu,kterej je nebouranej,hovno najeto,gumy nový a stejně mně to malinko klepe do řidítek. Už sem todle s těma ložiskama jednou taky slyšel,ale jaksi sem je ještě nevymněnil.
Re: Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
Díky za rady chlapi. No co se dá dělat. Rozhodim předek, kolik oleje mam po minulem majiteli v savlich nevim, tak ho vymenim a dam origo jak ma byt, dam nove brzdove desky a lehce dotáhnu rizeni ktere jsem nedavno menil. Vysledek budu znat pocitam zitra. Pak uz muzu jen cekat jestli si to vyrikame behem sezony s novou pneuskou, nebo ne, anebo zmerit nekde v soustruhu hazivost kotoucu.
Re: Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
Řešil jsem to samé u nové motorky po 10.000 km a nakonec byl jeden kotouč f Jinak tady předělávají plovoucí kotouče na puvodní střed za cca 2 tis. www.vyfukytenax.cz
NEJHEZČÍ JE NAHATÁÁÁ!!!!
Re: Vůle v nýtech na uložení plovoucích kotoučů?
Troufnu si říct že na 99% je moje řešení(dát tam nové i s unašeči) jediné správné..
1/2 roku laborování,přenýtovávání,broušení na magnetce..
Efekt vždy jen na pár tisíc..
Fůra vyhozených peněz a času oknem..
Až se mi to stane znovu budu(poučen) postupovat opět stejně..
God Save The Queen!
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr