Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » dr-big

kamil (Člen)
11.12.2010 22:49:19
Offline

dr-big

nemáte hoši zkušenost s Bigem,na co kouknout,co trpí atd.zejtra jedu s bráchou na jednoho mrknout,dík za infogood


škoda každý rány,která padne vedle!!!
Billy (Člen)
12.12.2010 09:50:48
Offline

Re: dr-big

von ti o tom rekne nejvic Vikec B12 bo mu jich pod rukama par proslo smile1, chvilku pockej von napise good


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
hans (Člen)
12.12.2010 10:32:55
Offline

Re: dr-big

mám ho a řeknu ti rovnou, že trpí na všechno, takže nepočítej s tím, že vránu z konce osumdesátejch let koupíš v pohodě....leda pokud je to fakt od srdcaře a těch seženeš málo (mě se to podařilo a stejně to není žádný A1)
a navíc jak jsem ti psal v diskuzi ohledně toho z maxmota, tak na toho bacha...


Sapere Aude
www.gunlex.cz
hans (Člen)
12.12.2010 10:39:23
Offline

Re: dr-big

no jinak abych byl konkrétní:

skoukni klasicky všechny vůle v ložiskách - krk, kola, kyvka...
chtěj studenej start, ať víš co to dělá...bacha na rány od startéru, u 750 to může být zkurvená volnoběžka a to je sranda za desítku (na tohle ty starší kusy trpěj)...
poslechni motor - jestli žere volej beztak nepoznáš, ale ať nemlátí (jinak půl litru a někdy i víc oleje na 1000 km je prý vcelku normální)
kontrola těsnosti tlumičů je jasná...
hlavně ať seděj všechny čísla, často se měnily motory typu R401 za R402 a pak je problém s převodem (vyřeší to suzuki, ale stojí to čas a nějakou kačku)...
koukni na korozi rámu (rozhodně tam bude, ale ať to není nasrkz) a korozi výfuk. vedení...
hlavně projdi všechny lanka, občas se trhaj
skoukni příruby karbeců, jestli se netrhaj
skoukni hladinu voleje při vyšroubovaný zátce, jestli majitel dolejvá atd atd...


Sapere Aude
www.gunlex.cz
VikecB12 (Člen)
12.12.2010 10:58:45
Offline

Re: dr-big

No mě Big šlapal dobře,kdyš sem ho kupoval,tak bylo v háji ložisko v krku,otázka pár kaček. Jinak fšechny tyhle suzukácká jednoválce trpěli na vodcházení vačak a vahadel. Mě to ale nepotkalo,mě prozměnu vodešlo ložisko pod spojkou,ale za to sem mohl sám vječným gumováním,ježděním na dvojku,trojku po zadním a podobně,prostě vodemě dostával dotělabigsmile Tenkrát to byla dobrá motorka,ale je to už nějakej ten pátek. Měl sem 8mi kilo z roku 94 a je to zhruba pět let nazpět...


Dřív bylo fšecko lepší... :-)

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr