Nejsi přihlášen
Re: dr-big
von ti o tom rekne nejvic Vikec B12 bo mu jich pod rukama par proslo , chvilku pockej von napise
Re: dr-big
mám ho a řeknu ti rovnou, že trpí na všechno, takže nepočítej s tím, že vránu z konce osumdesátejch let koupíš v pohodě....leda pokud je to fakt od srdcaře a těch seženeš málo (mě se to podařilo a stejně to není žádný A1)
a navíc jak jsem ti psal v diskuzi ohledně toho z maxmota, tak na toho bacha...
Re: dr-big
no jinak abych byl konkrétní:
skoukni klasicky všechny vůle v ložiskách - krk, kola, kyvka...
chtěj studenej start, ať víš co to dělá...bacha na rány od startéru, u 750 to může být zkurvená volnoběžka a to je sranda za desítku (na tohle ty starší kusy trpěj)...
poslechni motor - jestli žere volej beztak nepoznáš, ale ať nemlátí (jinak půl litru a někdy i víc oleje na 1000 km je prý vcelku normální)
kontrola těsnosti tlumičů je jasná...
hlavně ať seděj všechny čísla, často se měnily motory typu R401 za R402 a pak je problém s převodem (vyřeší to suzuki, ale stojí to čas a nějakou kačku)...
koukni na korozi rámu (rozhodně tam bude, ale ať to není nasrkz) a korozi výfuk. vedení...
hlavně projdi všechny lanka, občas se trhaj
skoukni příruby karbeců, jestli se netrhaj
skoukni hladinu voleje při vyšroubovaný zátce, jestli majitel dolejvá atd atd...
Re: dr-big
No mě Big šlapal dobře,kdyš sem ho kupoval,tak bylo v háji ložisko v krku,otázka pár kaček. Jinak fšechny tyhle suzukácká jednoválce trpěli na vodcházení vačak a vahadel. Mě to ale nepotkalo,mě prozměnu vodešlo ložisko pod spojkou,ale za to sem mohl sám vječným gumováním,ježděním na dvojku,trojku po zadním a podobně,prostě vodemě dostával dotěla Tenkrát to byla dobrá motorka,ale je to už nějakej ten pátek. Měl sem 8mi kilo z roku 94 a je to zhruba pět let nazpět...
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr