Nejsi přihlášen
Re: výměna pístů
...spodek by měl bejt stejnej, takže bys musel použít válce, písty a palici z Bandasky...jednodušší bude celej motor...ale jestli tam nebude ňákej zádrhel nevim, takovajdle bastl sem nigdy neďál...každopádně si myslim, že by to jít mělo...esi ti to za to stojí...jen kvůli problému s TK bych do toho nešel...prodej vošklivý Fko a kup B12...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 19.01.2011 20:42:00 Offline |
Re: výměna pístů
Filous psal:...spodek by měl bejt stejnej, takže bys musel použít válce, písty a palici z Bandasky...jednodušší bude celej motor...ale jestli tam nebude ňákej zádrhel nevim, takovajdle bastl sem nigdy neďál...každopádně si myslim, že by to jít mělo...esi ti to za to stojí...jen kvůli problému s TK bych do toho nešel...prodej vošklivý Fko a kup B12...
zbytek je bastl
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: výměna pístů
Kluci to věřim.. jinak sem koukal do manuálů a klika z B6 je stejná jako klika u gsx 600f a gsx 750f .. zdvih to má 48.7mm
B12 motor má vrtání 79 a zdvih 59mm to znamená že valce z B12 použit nemužu
ale pokud by šel převrtat ten muj blok na 79 tak aby se do toho vešly písty z B12 dostal bych se na uctyhodných 955ccm což u kroutáku udělá hodně....
a nebo pokud je B12 motor stejně širokej tak tam nacpat motor z B12 s tim že se přerazí číslo motoru
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:ahoj bastlířové dá se do motoru gsx 750f nacpat písty z B12 vrtání 79mm muj motor má vrtání 70
objem by se z 750 ccm zvedl na 955ccm
a nebo je lepší tam nacpat rovnou motor z B12 nebo gsxr 1100
díky borci
Tak jak to popisuješ přeci nemůžeš dostat objem 955 ccm.Jako matematicky jo.Na písty z 12 tky musíš přeci dát válce taky z 12 tky.A ta má zdvih 59 mm gsx f 750 48,7 mm.Takže ti chybí 1,3 mm.Teoreticky bys musel dát ojnice z 12 tky jestli mají průměry ok stejný nevim ale myslim si že ne.
Re: výměna pístů
to znamená že i válce budou stejně široký... takže písty budou taky stejně daleko od sebe pokud by klika snesla větší krouták jako že to není velkej nárůst tak by se nechal převrtat podle mě... a pokud zachovám hmotnosti pístů totožný bude to i poměrně vyvážené
Re: výměna pístů
Michal Dk psal:VITEK_M psal:ahoj bastlířové dá se do motoru gsx 750f nacpat písty z B12 vrtání 79mm muj motor má vrtání 70
objem by se z 750 ccm zvedl na 955ccm
a nebo je lepší tam nacpat rovnou motor z B12 nebo gsxr 1100
díky borciTak jak to popisuješ přeci nemůžeš dostat objem 955 ccm.Jako matematicky jo.Na písty z 12 tky musíš přeci dát válce taky z 12 tky.A ta má zdvih 59 mm gsx f 750 48,7 mm.Takže ti chybí 1,3 mm.Teoreticky bys musel dát ojnice z 12 tky jestli mají průměry ok stejný nevim ale myslim si že ne.
Už si to napsal sám du pozdě
Re: výměna pístů
Michal Dk psal:VITEK_M psal:ahoj bastlířové dá se do motoru gsx 750f nacpat písty z B12 vrtání 79mm muj motor má vrtání 70
objem by se z 750 ccm zvedl na 955ccm
a nebo je lepší tam nacpat rovnou motor z B12 nebo gsxr 1100
díky borciTak jak to popisuješ přeci nemůžeš dostat objem 955 ccm.Jako matematicky jo.Na písty z 12 tky musíš přeci dát válce taky z 12 tky.A ta má zdvih 59 mm gsx f 750 48,7 mm.Takže ti chybí 1,3 mm.Teoreticky bys musel dát ojnice z 12 tky jestli mají průměry ok stejný nevim ale myslim si že ne.
blbost
objem spočítáš pí er nadruhou děleno 4 krát zdvih pístu. no a krát 4 válce
když převrtáš na větší písty zvětší se i objem... žídnou ojnici měnit nemusim leda že ta moje by nevydržela ale to si nemyslim
Banditatom (Člen) 19.01.2011 21:27:49 Offline |
Re: výměna pístů
chtěl bych to komentovat ale to nejde
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 19.01.2011 21:38:57 Offline |
Re: výměna pístů
Meloun psal:inu mlááádí..mlááádí..
Ikdyž jsem měl kdysi taky takový choutky cpát motor z inazumy do šestky no..
Ale jelikož jsem líný prase,tak si raději pořídil rovnou dvandu..
cpát motor z inazumy do šestky se ještě pochopit dáá, ale cpát písty z 12tky do šestkovýho válce mě připadne jak nacpat vercajk vercajk slona do veverky...
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: výměna pístů
Banditatom psal:Meloun psal:inu mlááádí..mlááádí..
Ikdyž jsem měl kdysi taky takový choutky cpát motor z inazumy do šestky no..
Ale jelikož jsem líný prase,tak si raději pořídil rovnou dvandu..cpát motor z inazumy do šestky se ještě pochopit dáá, ale cpát písty z 12tky do šestkovýho válce mě připadne jak nacpat vercajk vercajk slona do veverky...
Nemyslels "nacpat vercajk veverky do mamutka"??
Lopatkou mezi kulky,nebo kulku mezi lopatky??
Re: výměna pístů
byt tebou bych se na to vysral, zahuci do to minimalne 25 papiru a be to hovnu
K.a.s.y.m. (Člen) 20.01.2011 08:15:26 Offline |
Re: výměna pístů
Michal Dk psal:Michal Dk psal:VITEK_M psal:ahoj bastlířové dá se do motoru gsx 750f nacpat písty z B12 vrtání 79mm muj motor má vrtání 70
objem by se z 750 ccm zvedl na 955ccm
a nebo je lepší tam nacpat rovnou motor z B12 nebo gsxr 1100
díky borciTak jak to popisuješ přeci nemůžeš dostat objem 955 ccm.Jako matematicky jo.Na písty z 12 tky musíš přeci dát válce taky z 12 tky.A ta má zdvih 59 mm gsx f 750 48,7 mm.Takže ti chybí 1,3 mm.Teoreticky bys musel dát ojnice z 12 tky jestli mají průměry ok stejný nevim ale myslim si že ne.
Už si to napsal sám du pozdě
drobná oprava...výměnou ojnic zdvih nezměníš..musíš vyměnit kliku ale to jen tak na okraj
jo a jinak je to fakt blbost....taky bych se na to a koupil když už tak celej motor.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: výměna pístů
no asi jo asi koupim celej motor teda pokud to je uplně stejný nechci šahat na rám ani na nic jinýho maximálně zapalování.. ještě by mohlo být hodně zajímavý tam nabastlit moje vačky- předpokládám že budou maličko ostřejší než B12. a pak by se ani zapalování měnit nemuselo... no každopádně
dá se někde zjistit z technickýho hlediska jestli jsou bloky uplně stejné z venku ?
Re: výměna pístů
Filous psal:...jedenácka gixer de do rámu Bandasky a vobráceně, to mam vyskoušený a na 99,9% sem přesvěčenej, že GSXFo je na tom nemlich stejně...
Super další kladná odpověď. problém je v tom že motor z gixera neseženu v rozumným stavu zato B12 se nechá sehnat. já viděl gixero a v něm motor z B takže tam to funguje
ted je ještě otázka jestli je to stejný u 600 a 1200 ccm držáky na motor, rozetka atd.. abych tam nemusel vybýšlet blázince
jako motor za desítku bych do toho obětoval.. navíc budu mít svuj motor kterej tam prdnu na technickou
a bude z toho mastodont cesták kterej bude mít i trochu kroutáku.. říkám bylo by fajn to tam dostat
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:Filous psal:...jedenácka gixer de do rámu Bandasky a vobráceně, to mam vyskoušený a na 99,9% sem přesvěčenej, že GSXFo je na tom nemlich stejně...
Super další kladná odpověď. problém je v tom že motor z gixera neseženu v rozumným stavu zato B12 se nechá sehnat. já viděl gixero a v něm motor z B takže tam to funguje
ted je ještě otázka jestli je to stejný u 600 a 1200 ccm držáky na motor, rozetka atd.. abych tam nemusel vybýšlet blázince
jako motor za desítku bych do toho obětoval.. navíc budu mít svuj motor kterej tam prdnu na technickou
a bude z toho mastodont cesták kterej bude mít i trochu kroutáku.. říkám bylo by fajn to tam dostat
...B6 a B12 sou identický bloky, viděl sem 12tku v rámu 6tky...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: výměna pístů
akorát válce jsou jiný teda... a jejich vejška, jinak to mě srát nemusí, protože to není pod celokapotáží vidět.. jedinný co je vidět tak je číslo, ale i to jsme na TK hledali hodně dlouho...
pokud je B6 a B12 totožnej, pak to pujde protože moje 750ccm má motor převrtanej B6... to vím zcela jistě..
tak ted už jen sehnat motor z B12
K.a.s.y.m. (Člen) 20.01.2011 09:18:09 Offline |
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:ještě koukám že některej B12 měl hydraulickou spojku jak to bylo - starší nemají? nebo jde jenom vyměnit víko?
všechny B12 maj hydraulicky ovládanou spojku
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 20.01.2011 09:51:20 Offline |
Re: výměna pístů
všechny byli pětikvalty.barva se lišila podle roku výroby
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:a ještě některý byly 5 kvalty co?
chtěl bych vědět který motory byly 6 kvalty a měli stříbrnou barvu výběr se zužuje co
zkuste sem kidnout nějaký rok výroby motocyklu... dík
...jag řiká Kasym, všechny B12 jso 5ti kvalty s hydraulicky vovládanou spojkou a barva motoru je tmavá u B12, stříbrný sou 6tky
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: výměna pístů
kámoš dal do rámu B6 motor z gsxr 1100 a jízdní vlastnosti krom motoru prej bída....
tak se vrátil k motoru z b6 a dal na něj vršek z iny a nějaký střeva z B12 (převodovku??)....
řek bych že efko bude s větším výkonem asi zápasit
Re: výměna pístů
pocitej s tim ze to bude jizda jak na oslikovi. Ty woe proc to neprodas a nekoupis B12 dneska to koupis za 70-80 papiru. Ten podvozek uz bude u tebe v pici on byl na picu i driv, zadni central k hovnu, predni vidle k hovnu. Pro me nepochopitelne co vymejslis
Re: výměna pístů
proč myslíš že přední vidle nahovno a zadní taky, neblázni, nechci kupovat B12...
chci si nechat tohle
zadalší to nikdo v republice nemá..
mě nejde o to jezdit rychle.. jezdim stejně do 150 ale jde mi o to aby to prostě když otočím heftem když to bude naložený na dovolenou tak aby to jelo...
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:řeknu ti to takhle moje efko má psanejch 68 kw kolik že má bandit 71? to si ne´myslim že by dělalo markantní rozdíl.... ale nevim
někdo to musí zkusit
O ten výkon až tak nejde, tady spíš na vině bude krouťák, co má Bandaska o 1/3 větší a v o 1/3 nižších otáčkách. (Bandit 92 Nm/6500 X GSX750F 67Nm/9500)
Re: výměna pístů
Pokud by jsi chtěl,mám spojkovou páku s nádobkou a pístrem na B12N r.v.96 najeto 35000 km.Je plně funkčni.Měnil jsem kvůli TITAX pačkám,které se na spojku 96 nedělaji,tak jsem koupil spojku 2001.Cena 1000,- a pošta.
I pád na hubu je pohyb vpřed.
Re: výměna pístů
Lajoš psal:Pokud by jsi chtěl,mám spojkovou páku s nádobkou a pístrem na B12N r.v.96 najeto 35000 km.Je plně funkčni.Měnil jsem kvůli TITAX pačkám,které se na spojku 96 nedělaji,tak jsem koupil spojku 2001.Cena 1000,- a pošta.
kdyžtak se ti ozvu dík za nabídku
K.a.s.y.m. (Člen) 20.01.2011 12:22:00 Offline |
Re: výměna pístů
budu ti fandit,ale myslim si,že by bylo jednodušší sehnat celej výkonější bajk..ono ti to časem nedá za to začít tahat a pak se ty slabiny projevěj citelněji.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: výměna pístů
mě bohatě výkon stačí ale škoda že je až v hodně vysokých otáčkách.. nejsem žádnej střelec.. jezdim fakt do 150 občas na rovině tomu dá každej třeba 200...
ale musim říct že ten výkon bohatě stačí.. tady bude výhoda že motor má krouták, v nižších točkách..
Progear 650 (Člen) 20.01.2011 19:07:36 Offline |
Re: výměna pístů
Dyk to co máš je hnusný.... to prodej a kup si B12 asi S, když máš tedka todle...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: výměna pístů
Nebudou ti myslim pasovat spodní držáky motoru,ty trojuhelniky maj jinej tvar,ale pokud jsou odšroubovatelný z rámu jako u B12 tak neni problém udělat z kusu plocháče jiný,koneckonců by tam ani nemusely bejt.Přední a zadní držáky pasujou.
Řek bych ale že potřebuješ i karbce jestli jako to má mít smysl a tam budeš mit větší problém páč ti nebudou pasovat karbce k airboxu k hrdlum a to bude vskutku onanie.
Ale kdyby se ti to povedlo tak kdyžtak ten 750 motor bych vzal.
Re: výměna pístů
jako nemam nic proti,nápad dobrej
zadělat motor je v pohodě,elektriky se taky neni čeho bát,chtělo by to řídící jednotku taky z 12ky aby to bylo optimální,to taky neni problém,akorát jak řikám onanie tě čeká s těma karbcema,ale všechno jde..
každopádně scháněj motor ze starýho modelu do 99..
Re: výměna pístů
KOVAL psal:jako nemam nic proti,nápad dobrej
zadělat motor je v pohodě,elektriky se taky neni čeho bát,chtělo by to řídící jednotku taky z 12ky aby to bylo optimální,to taky neni problém,akorát jak řikám onanie tě čeká s těma karbcema,ale všechno jde..
každopádně scháněj motor ze starýho modelu do 99..
Do 00 včetně pane..
PURE NAKED BIKE!
Re: výměna pístů
Progear 650 psal:Dyk to co máš je hnusný.... to prodej a kup si B12 asi S, když máš tedka todle...
nechtěl sem bejt tak hustej, ale máš recht, já tendlencto disajn se fším kulatým taky nigdy nepobral. tagže jen abys věděl, že až ťa bude liskat, tag ťa z tý země zvednu a vodnesu ťa
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: výměna pístů
Tak to shrnem, budeš potřebovat motor,řídící jednotku,karbece,pumpu spojky s hadicou a až to tam nabastlíš,tak budeš řešit ten airbox a nakonec skončíš s votevřenejma košíkama vot KN a budeš plakat že to jede na piču a žere to 10 litrů.... To bude na cestování bezvadná mašina Už teď ti říkám že do toho zahučíš mraky lovů,skoro si troufám tvrdit že to bude suma za kerou se prodávají první B12ky,ale ty jsou aspoň krásný,ale Fko zůstane navždy jenom Fkem a aš jednou prozřeš,bude to neprodejnej bastl...
Jdi do toho,bude to dobrej tah
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 21.01.2011 10:52:18 Offline |
Re: výměna pístů
VikecB12 psal:Tak to shrnem, budeš potřebovat motor,řídící jednotku,karbece,pumpu spojky s hadicou a až to tam nabastlíš,tak budeš řešit ten airbox a nakonec skončíš s votevřenejma košíkama vot KN a budeš plakat že to jede na piču a žere to 10 litrů.... To bude na cestování bezvadná mašina Už teď ti říkám že do toho zahučíš mraky lovů,skoro si troufám tvrdit že to bude suma za kerou se prodávají první B12ky,ale ty jsou aspoň krásný,ale Fko zůstane navždy jenom Fkem a aš jednou prozřeš,bude to neprodejnej bastl...
Jdi do toho,bude to dobrej tah
to seš optimista při svezení je těch 15 litrů k rezervě tak na 100 km 10 lit. je socka styl a furt řazení aby jsi nemusel moc točit heftem
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Progear 650 (Člen) 21.01.2011 11:16:52 Offline |
Re: výměna pístů
Koldan psal:Progear 650 psal:Dyk to co máš je hnusný.... to prodej a kup si B12 asi S, když máš tedka todle...
nechtěl sem bejt tak hustej, ale máš recht, já tendlencto disajn se fším kulatým taky nigdy nepobral. tagže jen abys věděl, že až ťa bude liskat, tag ťa z tý země zvednu a vodnesu ťa
díky kámo...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: výměna pístů
hele nepřišel sem se sem hadat jestli je někomu libi moje motorka nebo nelibi. každý má do sebe něco... takže pokud má někdo nějakou věcnou připomínku s konstrukcí nebo tak něco, rád se poučim..
nechci aby se tohle tema zvrhlo.
a s tou spotřebou nevim proč by to mělo žrát 10 na 100 to nebude ani náhodou ...s efkem jezdim za 5 litrů uplně v pohodě takže B12 motor pojede za 6 uplně bezproblémů...
jinak to zapalování souhlasim, karbece nacham tyhle jen se přetryskujou, vejfuk tam přijde asi jinej . protože tenhle lauf co tam je asi vhodnej není na B12 motor ikdyž doví jestli to neni stejný.,. jinak rád si zajedu s tim na brzdu uplně bez menšího problému..
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:hele nepřišel sem se sem hadat jestli je někomu libi moje motorka nebo nelibi. každý má do sebe něco... takže pokud má někdo nějakou věcnou připomínku s konstrukcí nebo tak něco, rád se poučim..
nechci aby se tohle tema zvrhlo.
a s tou spotřebou nevim proč by to mělo žrát 10 na 100 to nebude ani náhodou ...s efkem jezdim za 5 litrů uplně v pohodě takže B12 motor pojede za 6 uplně bezproblémů...
jinak to zapalování souhlasim, karbece nacham tyhle jen se přetryskujou, vejfuk tam přijde asi jinej . protože tenhle lauf co tam je asi vhodnej není na B12 motor ikdyž doví jestli to neni stejný.,. jinak rád si zajedu s tim na brzdu uplně bez menšího problému..
Jo,s origo airboxem je spotřeba dobrá,já teda nejezdím za šest,ale spíš za vosum,ale to je fuk. Ale s votevřenejma filtrama u kerejch skončíš je ta spotřeba bohužel někde jinde. No a s těma původníma karbecama nevím jak pochodíš Můj vodhad je takovej,že so sice pojede,možná vo něco líp než 600,nebo 750,ale plnohodnotná dvanáctka z toho prostě nebude,přitom investice do toho vložený se budou plnohodnotné dvanáctce rovnat.
Dělej si co chceš Je to ale kravina a nikdo mě to nevymluví
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: výměna pístů
bude to tragedie, vic stelovani a laborovani nez vyslednyho uzitku
Re: výměna pístů
Jeste me rekni jak spasujes tvoje karbce k palici motoru co tam das za gumovy mezipriruby ? ja mam este doma od Inkvize karbce ze stare B12 a zkousel sem to tam priprovnavat k moji K6 a zjistil sem spoustu rozdilu, napr jiny roztece karbcu, jiny priruby, priruby mezi starejma karbcema airboxem sem druhy sehnal pac jsou elipsoviteho tvaru. no reknu ti nepoustej se ani omylem do teho, je to past vedle pasti
K.a.s.y.m. (Člen) 21.01.2011 12:06:39 Offline |
Re: výměna pístů
jen ho nechte..dobře míněný rady nebere v potaz tak holt narazí sám mojí peněženku to bolet nebude.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 21.01.2011 12:31:56 Offline |
Re: výměna pístů
VITEK_M psal:dobře prdim na to
...konečně moudrý rozhodnutí
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 21.01.2011 12:35:16 Offline |
Re: výměna pístů
jestli chceš za každou cenu celokapotovýho cestáka od Suzuki tak si poříd dvanáctku v eSku a dokapotuj motor..což se dá sehnat a máš to s minimem úsilý.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 21.01.2011 12:45:12 Offline |
Re: výměna pístů
To Kasym: myslíš ten bastl ale jo furt lepčí než patlat hrušku s jabkem
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: výměna pístů
...zas jako takle, fšecko de, né že ne, ale je potřeba počitat s problémama jako u každý přestavby...prostě zabudovat motor nejni problém, to je to nejmenčí, ale vostatní bude trochu voser, ale fšecko de...další vjecí je esi vynaložený úsilí bude korespondovat s výsledkem a co to bude stát...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 21.01.2011 13:30:19 Offline |
Re: výměna pístů
Filous psal:...zas jako takle, fšecko de, né že ne, ale je potřeba počitat s problémama jako u každý přestavby...prostě zabudovat motor nejni problém, to je to nejmenčí, ale vostatní bude trochu voser, ale fšecko de...další vjecí je esi vynaložený úsilí bude korespondovat s výsledkem a co to bude stát...
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: výměna pístů
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:...zas jako takle, fšecko de, né že ne, ale je potřeba počitat s problémama jako u každý přestavby...prostě zabudovat motor nejni problém, to je to nejmenčí, ale vostatní bude trochu voser, ale fšecko de...další vjecí je esi vynaložený úsilí bude korespondovat s výsledkem a co to bude stát...
...mimo mísu...díkes eště jednou za balik, bejvali by mi stačili ty trubky, tagže dybys potřeboval spátky ventil a hadice, klidně se vozvi...a trupky uš sem upravil a zabudoval, tagže PAIR je f
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: výměna pístů
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Filous psal:...zas jako takle, fšecko de, né že ne, ale je potřeba počitat s problémama jako u každý přestavby...prostě zabudovat motor nejni problém, to je to nejmenčí, ale vostatní bude trochu voser, ale fšecko de...další vjecí je esi vynaložený úsilí bude korespondovat s výsledkem a co to bude stát...
...mimo mísu...díkes eště jednou za balik, bejvali by mi stačili ty trubky, tagže dybys potřeboval spátky ventil a hadice, klidně se vozvi...a trupky uš sem upravil a zabudoval, tagže PAIR je f
Má to nějakej jinej efekt,než ten že to pod nádržou prokoukne? Myslím chod motoru atd....
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 21.01.2011 13:51:27 Offline |
Re: výměna pístů
To Filous:nemáš zač..mě by to stejně leželo v regále bez užitku tak to aspoň někomu posloužilo
to Vikec:leda,že by jsi jezdil na emise tam by to poznali ty poznáš prd..teda mě to přijde,že to míň práská do vejfuku jinak nic....a hlavně..líp se dělaj ventili nepřekáží to tam
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: výměna pístů
VikecB12 psal:Filous psal:K.a.s.y.m. psal:
...mimo mísu...díkes eště jednou za balik, bejvali by mi stačili ty trubky, tagže dybys potřeboval spátky ventil a hadice, klidně se vozvi...a trupky uš sem upravil a zabudoval, tagže PAIR je f
Má to nějakej jinej efekt,než ten že to pod nádržou prokoukne? Myslím chod motoru atd....
...něgdo tvrdí že jo, ale já tomu nevjeřim a esi to přidá štvrt vosla, tag to stejně nepoznáš...mě to tam spíš sralo při servisu, tagže sem to vykop a je...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Progear 650 (Člen) 21.01.2011 16:20:15 Offline |
Re: výměna pístů
Filous psal:VikecB12 psal:Filous psal:
...mimo mísu...díkes eště jednou za balik, bejvali by mi stačili ty trubky, tagže dybys potřeboval spátky ventil a hadice, klidně se vozvi...a trupky uš sem upravil a zabudoval, tagže PAIR je fMá to nějakej jinej efekt,než ten že to pod nádržou prokoukne? Myslím chod motoru atd....
...něgdo tvrdí že jo, ale já tomu nevjeřim a esi to přidá štvrt vosla, tag to stejně nepoznáš...mě to tam spíš sralo při servisu, tagže sem to vykop a je...
ale že to trvalo...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: výměna pístů
Já tomu fandim. 12ka motor a 5 kvaltů je k nezaplacení na cestování.
Řek bych že pro tebe by bylo ideální koupit zbořenýho 12ku bandita abys mněl všecky ty věci pokupě a mohl použít co budeš vše potřebovat.
Napasovat původní karbce neni problém mezi všema ročníkama gsxr a banditů,stačí vzít s karbcema z původního motoru i ty příruby přišroubovaný k válcům,TY určujou rozteč karbců,čili karbce z gsxf jdou klidně namontovat na Bčkovej motor když se vezmou z gsxf motoru i příruby.
Ale osobně si myslim že to bude na protože dozajista průměr difuzorů na gsxf je jinej než u B12,tak že za mně jedině i karbce z Bčka ať to má smysl.
Jako nikdy se mi to gsxf nelíbilo,ale proč nemít v takovým nenápadným bajku dobrej motor.
A s tim podvozkem,kurva vy naděláte jak kdybyste všici byli spokojený s podvozkem bandita,půlka vás nadává že to je na a ta druhá půlka co nenadává na podvozek tak už vymněnila centrál za ten z gsxr nebo rovnou ohlins a pružiny za progresivní a to nemluvim vo těch co vymněnili celej bajk že jo. No tak vymnění centrál jako vy a má to.
Progear 650 (Člen) 21.01.2011 16:34:17 Offline |
Re: výměna pístů
Koval: nejlepčí je přikoupit....
PS: myslím na Tebe kámo, ale dlouho jsme se neviděli....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr