
Nejsi přihlášen
Vladimirek (Člen) 05.01.2010 13:35:01 Offline |
přestvaba z S na N
zdravím mám dotaz (možná už tu několikrát probíraný to se kdyžtak omlouvám a kdyžtak mě na případné řešení prosím nasměrujte )
poradí mi někdo z vlastní zkušenosti nejlépe, kolik příjde předělání bandity (rv 98) z verza S na N ? co vše je třeba sehnat (stačí světlo s držákama + blinkry) nebo je to náročnější ? a má to i svá úskalí
s je praktičtější ale N je sexy
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 13:36:12 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Vladimirek psal:zdravím mám dotaz (možná už tu několikrát probíraný to se kdyžtak omlouvám a kdyžtak mě na případné řešení prosím nasměrujte
)
poradí mi někdo z vlastní zkušenosti nejlépe, kolik příjde předělání bandity (rv 98) z verza S na N ? co vše je třeba sehnat (stačí světlo s držákama + blinkry) nebo je to náročnější ? a má to i svá úskalí![]()
s je praktičtější ale N je sexy
ta tomhle starym modelu jen světlo a držák nic víc...bud rád,že nemáš novější tam je to o dost složitějši
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
![]() |
Banditatom (Člen) 05.01.2010 13:40:31 Offline |
Re: přestvaba z S na N
máš u mě bludišťáka za to N-ko další co na to přišel
jinač nevím jak je to papírově (sice takových předělávek u nás jezdí spousta, ale nevím jestli na STK nebudou prudit)samotného by mě to zajímalo
jo a ještě myslím že musíš koupit ty dvě horní ledvinky S-ko je nemá držáky světla koupíš někde na vrakos
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Vladimirek (Člen) 05.01.2010 14:04:42 Offline |
Re: přestvaba z S na N
jo jo vlastně v předu je fakt že tam jsou jaké si krytky v rámu ty ledvinky jak píšeš technickou bych udělal než bych se pustil do přestavby
a pak by se vidělo jeslti by se osvědčilo či nikoliv (leč bludišťák nebludišťák
) kapota mě uchránila před krutým lijákem a stejně tak šetří oděvy od mušek a jiných drobných okřídlenců
má to své a pro a proti jenže u N se hůř odhaduje věk
a linie motky vyniknou víc ...
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 14:06:54 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Vladimirek psal:jo jo vlastně v předu je fakt že tam jsou jaké si krytky v rámu ty ledvinky jak píšeš
technickou bych udělal než bych se pustil do přestavby
a pak by se vidělo jeslti by se osvědčilo či nikoliv (leč bludišťák nebludišťák
) kapota mě uchránila před krutým lijákem a stejně tak šetří oděvy od mušek a jiných drobných okřídlenců
má to své a pro a proti jenže u N se hůř odhaduje věk
a linie motky vyniknou víc ...
tak to jsi toho s kapotama moc nenajezdil
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Vladimirek (Člen) 05.01.2010 14:34:34 Offline |
Re: přestvaba z S na N
mno najezdil malinko a jen kolem komína a občas sem si i natočil motor jinak jsem pohon volil dle freda Flinstouna a měl sem luxuxsní bandit odrážedlo
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 14:42:53 Offline |
Re: přestvaba z S na N
karlos100 psal:Myslím,že na STK se z toho poserou
Jestli chceš,zeptej se XJelena,má osobní zkušenost
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … apouek.jpg
to záleží na koho narazíš
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
K.a.s.y.m. psal:karlos100 psal:Myslím,že na STK se z toho poserou
Jestli chceš,zeptej se XJelena,má osobní zkušenost
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … apouek.jpgto záleží na koho narazíš
Ale prd,velebnosti...
Buď někoho,kdo ti to odstrojený protáhne máš,nebo jsi v prdeli..
Zkoušet to jen na blind je kokotina,páč jak jsi jednou
v systému vyhozenej,jsi následně opět v prdeli...
Takže doporučuju si to pošéfovat dopředu u známýho technika..
...a bude hůř!
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 15:01:42 Offline |
Re: přestvaba z S na N
karlos100 psal:K.a.s.y.m. psal:karlos100 psal:Myslím,že na STK se z toho poserou
Jestli chceš,zeptej se XJelena,má osobní zkušenost
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … apouek.jpgto záleží na koho narazíš
Ale prd,velebnosti...
Buď někoho,kdo ti to odstrojený protáhne máš,nebo jsi v prdeli..
Zkoušet to jen na blind je kokotina,páč jak jsi jednou
v systému vyhozenej,jsi následně opět v prdeli...
Takže doporučuju si to pošéfovat dopředu u známýho technika..
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
![]() |
Banditatom (Člen) 05.01.2010 15:05:41 Offline |
Re: přestvaba z S na N
karlos100 psal:K.a.s.y.m. psal:karlos100 psal:Myslím,že na STK se z toho poserou
Jestli chceš,zeptej se XJelena,má osobní zkušenost
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … apouek.jpgto záleží na koho narazíš
Ale prd,velebnosti...
Buď někoho,kdo ti to odstrojený protáhne máš,nebo jsi v prdeli..
Zkoušet to jen na blind je kokotina,páč jak jsi jednou
v systému vyhozenej,jsi následně opět v prdeli...
Takže doporučuju si to pošéfovat dopředu u známýho technika..
já si to myslel
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: přestvaba z S na N
karlos100 psal:Myslím,že na STK se z toho poserou
Jestli chceš,zeptej se XJelena,má osobní zkušenost
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … apouek.jpg
Mám taky předělaný a vůbec to neřešili.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:karlos100 psal:Myslím,že na STK se z toho poserou
Jestli chceš,zeptej se XJelena,má osobní zkušenost
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … apouek.jpgMám taky předělaný a vůbec to neřešili.
Třeba fakt máme buzeranty jen u nás
...a bude hůř!
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 15:50:36 Offline |
Re: přestvaba z S na N
ross psal:ještě budeš muset řešit uchycení budíků
na starym modelu ne.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Vladimirek (Člen) 05.01.2010 20:26:21 Offline |
Re: přestvaba z S na N
mno ale mě zajímalo pokud někdo víte kolik to reálně příjde ... světlo za kačku, blinkry za pedro a ty kryty (ledvinky) o ty si napíšu ježíškovi neví někdo reálně jak to vychází jako je mi jasný že je to o tom jak moc člověk hledá a jaký má štěstí ale třeba " pan x mi prodal světlo za 500kč včetně úchytů " blinkry sem pořídil neorigo od Luise za 290 včetně dph nic víc třeba nebylo páč ledvinky sem vyřešil tuning piča plechem ... abych prostě mlě představu že s rezervou se dostanu třeba do litru ?
![]() |
Martin1200 (Člen) 05.01.2010 20:32:40 Offline |
Re: přestvaba z S na N
...řešil jsem to v létě , Přední světlo asi 2500 origo použité zakoupeno na e-bay, držáky př. světla asi 800 také origo použité na e-bay, blinkry můžeš nechat co máš na S-ku
![]() |
Martin1200 (Člen) 05.01.2010 20:35:24 Offline |
Re: přestvaba z S na N
...jestli ti stačí replika př. světla tak kolem 1700kč!
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 20:39:39 Offline |
Re: přestvaba z S na N
pokud to chceš řešit origo dílama tak můžeš kouknout na www.partsdepot.cz pokud neorigo tak třeba http://www.bikerscrown.com/ no a pak třeba vrakače jako motopuzzle motovraky,motobouračky atd..prostě všude za jinou cenu..nebo to můžeš řešit světlem ze simosona za 300 a kusem černýho plechu natřenýho štětkou.
prostě kdo hledá ušetři..nebud línej.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
![]() |
Martin1200 (Člen) 05.01.2010 20:45:13 Offline |
Re: přestvaba z S na N
...no já sem hledal, př. světla origo použité prostě nejsou Za držáky na motopuzzle si řekl 1400
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 05.01.2010 20:55:22 Offline |
Re: přestvaba z S na N
no já mám zkušenost že internet tak neni všechno..občas se vyplati objet shopy v okolidvoj světlo v chromu i s držákama za 1500,-...chce to hledat.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
Prosímtě ten plíšek nebo co to je, mezi spínačkou a budíkama je origo a nebo taky samo domo?
Vladimirek (Člen) 05.01.2010 22:27:25 Offline |
Re: přestvaba z S na N
tak díkes chlapy
Re: přestvaba z S na N
John psal:Prosímtě ten plíšek nebo co to je, mezi spínačkou a budíkama je origo a nebo taky samo domo?
No je to předělaný S na N, dřív jsem to měl udělaný docela na hovno, tak jsem to teď přes Vánoce trochu upravil. Tak to teď vypadá.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: přestvaba z S na N
John psal:Prosímtě ten plíšek nebo co to je, mezi spínačkou a budíkama je origo a nebo taky samo domo?
...to je domo robo, bo ty budiky sou Skový...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: přestvaba z S na N
Světlo z druhovýroby nekoupíš v takovým průměru a vzadu zaoblením jako je origoš. A ostatně všechny náhražky jsou hnusné.
Já sem kdysi dával za světlo cca 3 tis.včetně držáků světla a za úchyty vč. gum na tlumiče 1,1 tis. Nic víc nepotřebuješ. Blinkry použiješ stávající.
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 06.01.2010 08:21:59 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Filous psal:John psal:Prosímtě ten plíšek nebo co to je, mezi spínačkou a budíkama je origo a nebo taky samo domo?
...to je domo robo, bo ty budiky sou Skový...
ale udělaný to má fajně
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:John psal:
Prosímtě ten plíšek nebo co to je, mezi spínačkou a budíkama je origo a nebo taky samo domo?...to je domo robo, bo ty budiky sou Skový...
ale udělaný to má fajně
...ale jo
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: přestvaba z S na N
Mour psal:Světlo z druhovýroby nekoupíš v takovým průměru a vzadu zaoblením jako je origoš. A ostatně všechny náhražky jsou hnusné.
Já sem kdysi dával za světlo cca 3 tis.včetně držáků světla a za úchyty vč. gum na tlumiče 1,1 tis. Nic víc nepotřebuješ. Blinkry použiješ stávající.
k tomu snad jenom, že na starým modelu při aufbau z S na N jsme narazili na problém, že na spodních brejlích není ten prvek ukotvení originál lampy pro seřizování sklonu... byl to jeden z důvodů proč jsme to postavili zpátky na esko aby to prošlo STK bo oficiální přestavění by tímto neprošlo ani za přispění Filousa.
Strýcfajtr !!!
Re: přestvaba z S na N
XJelen psal:Mour psal:Světlo z druhovýroby nekoupíš v takovým průměru a vzadu zaoblením jako je origoš. A ostatně všechny náhražky jsou hnusné.
Já sem kdysi dával za světlo cca 3 tis.včetně držáků světla a za úchyty vč. gum na tlumiče 1,1 tis. Nic víc nepotřebuješ. Blinkry použiješ stávající.k tomu snad jenom, že na starým modelu při aufbau z S na N jsme narazili na problém, že na spodních brejlích není ten prvek ukotvení originál lampy pro seřizování sklonu... byl to jeden z důvodů proč jsme to postavili zpátky na esko aby to prošlo STK bo oficiální přestavění by tímto neprošlo ani za přispění Filousa.
Ten "prvek" není na brejlích ale na těch origo.! černých plechových úchytech
PS Kuwa, co to máte za techickou?
Re: přestvaba z S na N
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:John psal:Prosímtě ten plíšek nebo co to je, mezi spínačkou a budíkama je origo a nebo taky samo domo?
...to je domo robo, bo ty budiky sou Skový...
ale udělaný to má fajně
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: přestvaba z S na N
Mour psal:XJelen psal:Mour psal:Světlo z druhovýroby nekoupíš v takovým průměru a vzadu zaoblením jako je origoš. A ostatně všechny náhražky jsou hnusné.
Já sem kdysi dával za světlo cca 3 tis.včetně držáků světla a za úchyty vč. gum na tlumiče 1,1 tis. Nic víc nepotřebuješ. Blinkry použiješ stávající.k tomu snad jenom, že na starým modelu při aufbau z S na N jsme narazili na problém, že na spodních brejlích není ten prvek ukotvení originál lampy pro seřizování sklonu... byl to jeden z důvodů proč jsme to postavili zpátky na esko aby to prošlo STK bo oficiální přestavění by tímto neprošlo ani za přispění Filousa.
Ten "prvek" není na brejlích ale na těch origo.! černých plechových úchytech
PS Kuwa, co to máte za techickou?
...prdlajs...tym prfkem myslí díry se závitama ve spodních brejlích pro uchycení toho trojůhelníčku svjetla...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: přestvaba z S na N
Filous psal:Mour psal:XJelen psal:k tomu snad jenom, že na starým modelu při aufbau z S na N jsme narazili na problém, že na spodních brejlích není ten prvek ukotvení originál lampy pro seřizování sklonu... byl to jeden z důvodů proč jsme to postavili zpátky na esko aby to prošlo STK bo oficiální přestavění by tímto neprošlo ani za přispění Filousa.
Ten "prvek" není na brejlích ale na těch origo.! černých plechových úchytech
PS Kuwa, co to máte za techickou?...prdlajs...tym prfkem myslí díry se závitama ve spodních brejlích pro uchycení toho trojůhelníčku svjetla...
jo , ale ty díry jsou v takovým nálitku, kterej u eskovejch nebyl - řešení - bastl - nepřípustné pro oficiální přestavbu...dyť víš, rozebírali jsme to founem.
Strýcfajtr !!!
Re: přestvaba z S na N
XJelen psal:Filous psal:Mour psal:
Ten "prvek" není na brejlích ale na těch origo.! černých plechových úchytech
PS Kuwa, co to máte za techickou?...prdlajs...tym prfkem myslí díry se závitama ve spodních brejlích pro uchycení toho trojůhelníčku svjetla...
jo , ale ty díry jsou v takovým nálitku, kterej u eskovejch nebyl - řešení - bastl - nepřípustné pro oficiální přestavbu...dyť víš, rozebírali jsme to founem.
...jasan, já to jen vysvjetloval Mouroj, prostě ve spodních brejlích nejni u Ska příprava pro uchycení toho trojůhelníku...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: přestvaba z S na N
Filous psal:XJelen psal:Filous psal:
...prdlajs...tym prfkem myslí díry se závitama ve spodních brejlích pro uchycení toho trojůhelníčku svjetla...jo , ale ty díry jsou v takovým nálitku, kterej u eskovejch nebyl - řešení - bastl - nepřípustné pro oficiální přestavbu...dyť víš, rozebírali jsme to founem.
...jasan, já to jen vysvjetloval Mouroj, prostě ve spodních brejlích nejni u Ska příprava pro uchycení toho trojůhelníku...
Jakýho trojúhelníku?
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 06.01.2010 12:22:55 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:Filous psal:XJelen psal:
jo , ale ty díry jsou v takovým nálitku, kterej u eskovejch nebyl - řešení - bastl - nepřípustné pro oficiální přestavbu...dyť víš, rozebírali jsme to founem....jasan, já to jen vysvjetloval Mouroj, prostě ve spodních brejlích nejni u Ska příprava pro uchycení toho trojůhelníku...
Jakýho trojúhelníku?
typnul bych si ,že se tu celou dobu baví tom,že aby ti světlo drželo stále stejnou polohu a zároven se nechal nastavit jeho sklon tak je na spodních brejlích příšroubovanej kousek plechu na který je světlo ve spodní části přišroubovaní přes šroubek a pružinku.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
Filous psal:Mour psal:XJelen psal:
k tomu snad jenom, že na starým modelu při aufbau z S na N jsme narazili na problém, že na spodních brejlích není ten prvek ukotvení originál lampy pro seřizování sklonu... byl to jeden z důvodů proč jsme to postavili zpátky na esko aby to prošlo STK bo oficiální přestavění by tímto neprošlo ani za přispění Filousa.Ten "prvek" není na brejlích ale na těch origo.! černých plechových úchytech
PS Kuwa, co to máte za techickou?...prdlajs...tym prfkem myslí díry se závitama ve spodních brejlích pro uchycení toho trojůhelníčku svjetla...
...u starého!! modelu????? takhle???? ne ne, tam je to na tom černým plechovým držáku, který drží zároveň úchyty na světlo, blinkry, klakson
Re: přestvaba z S na N
K.a.s.y.m. psal:Inženýrek psal:Filous psal:...jasan, já to jen vysvjetloval Mouroj, prostě ve spodních brejlích nejni u Ska příprava pro uchycení toho trojůhelníku...
Jakýho trojúhelníku?
typnul bych si ,že se tu celou dobu baví tom,že aby ti světlo drželo stále stejnou polohu a zároven se nechal nastavit jeho sklon tak je na spodních brejlích příšroubovanej kousek plechu na který je světlo ve spodní části přišroubovaní přes šroubek a pružinku.
bod pro pána... bo ty repliky maj nastavení jenom tak, že je povolíš naklopíš a utáhneš. Čili homologačně nevyhovující pro přestavbu.
Jak psal Kája, jak jednou spadneš do registru není cesta ven, bylo jednoduší kouipt kapotu (tu krásnou červenou na tý fotce) - udělat STK - prodat pánovi i stím enkovým světlem v baťohu, ať si to přebastlí sám a následný dohady s technickou si řeší taky sám
Strýcfajtr !!!
Re: přestvaba z S na N
XJelen psal:K.a.s.y.m. psal:Inženýrek psal:
Jakýho trojúhelníku?typnul bych si ,že se tu celou dobu baví tom,že aby ti světlo drželo stále stejnou polohu a zároven se nechal nastavit jeho sklon tak je na spodních brejlích příšroubovanej kousek plechu na který je světlo ve spodní části přišroubovaní přes šroubek a pružinku.
bod pro pána... bo ty repliky maj nastavení jenom tak, že je povolíš naklopíš a utáhneš. Čili homologačně nevyhovující pro přestavbu.
Jak psal Kája, jak jednou spadneš do registru není cesta ven, bylo jednoduší kouipt kapotu (tu krásnou červenou na tý fotce) - udělat STK - prodat pánovi i stím enkovým světlem v baťohu, ať si to přebastlí sám a následný dohady s technickou si řeší taky sám
No já mám repliku, kde je ten šteluňk přímo ve světle - šroubek na pérku. Parabolu natočíš jak chceš a dotáhneš.
Ale tak nebyl by problém ani tam udělat ještě jeden úchyt zespoda světla. Nemáte někdo fotku originálu?
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: přestvaba z S na N
Mour psal:Filous psal:Mour psal:
Ten "prvek" není na brejlích ale na těch origo.! černých plechových úchytech
PS Kuwa, co to máte za techickou?...prdlajs...tym prfkem myslí díry se závitama ve spodních brejlích pro uchycení toho trojůhelníčku svjetla...
...u starého!! modelu????? takhle????
ne ne, tam je to na tom černým plechovým držáku, který drží zároveň úchyty na světlo, blinkry, klakson
...sypu si popel z ubalenýho cigára za uši
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: přestvaba z S na N
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Filous psal:
...to je domo robo, bo ty budiky sou Skový...ale udělaný to má fajně
...ale jo
Právě, taky se mi to líbí lepší než kupovat N budíky a ještě nedej bohu vrchní brejle
nechce se ti vyrobit za nějaký ten bakšiš ještě jeden pro mně?
Re: přestvaba z S na N
John psal:Filous psal:K.a.s.y.m. psal:
ale udělaný to má fajně...ale jo
Právě, taky se mi to líbí
lepší než kupovat N budíky a ještě nedej bohu vrchní brejle
nechce se ti vyrobit za nějaký ten bakšiš ještě jeden pro mně?
Nechceš si s tim radši vyhrát sám?
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:John psal:Filous psal:
...ale joPrávě, taky se mi to líbí
lepší než kupovat N budíky a ještě nedej bohu vrchní brejle
nechce se ti vyrobit za nějaký ten bakšiš ještě jeden pro mně?
Nechceš si s tim radši vyhrát sám?
Jsem tušil že couvneš Tak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Re: přestvaba z S na N
John psal:Inženýrek psal:John psal:Právě, taky se mi to líbí
lepší než kupovat N budíky a ještě nedej bohu vrchní brejle
nechce se ti vyrobit za nějaký ten bakšiš ještě jeden pro mně?
Nechceš si s tim radši vyhrát sám?
Jsem tušil že couvneš
Tak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#album
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.01.2010 07:33:19 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:John psal:Inženýrek psal:
Nechceš si s tim radši vyhrát sám?Jsem tušil že couvneš
Tak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá
Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#album
Pěkný kurva pěkný tohle je práce kterou na tý motorkce už nikdy nikdo neocení
.
to chycení budíků je zajímavý..jen bych měl strach ,že to celý za jízdy bude asi drnčet zvlášt když to nemáš ještě uchycený na brejlích...to bych snad radši nechal navařit zespodu na brejle kousky hliníku na který bych to přišroubouval podobně jako na origů.
Když už jsi měl venku motor tak jsi měl vyhodit ten sekundární vzduch to je věc která překáží při každý práci pod nádrží.
jinak
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:John psal:Inženýrek psal:
Nechceš si s tim radši vyhrát sám?Jsem tušil že couvneš
Tak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá
Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#album
...tag takle vopravenou motorku bych si s klidnym srdcem koupil ...mě spíš neš to, že si tam nechal PAIR system zarazilo to, že sis při lakování ráfků rači nezul gumy a sral se se zakrejvánim
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: přestvaba z S na N
K.a.s.y.m. psal:Inženýrek psal:John psal:
Jsem tušil že couvnešTak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá
Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#albumPěkný kurva pěkný
tohle je práce kterou na tý motorkce už nikdy nikdo neocení
.
to chycení budíků je zajímavý..jen bych měl strach ,že to celý za jízdy bude asi drnčet zvlášt když to nemáš ještě uchycený na brejlích...to bych snad radši nechal navařit zespodu na brejle kousky hliníku na který bych to přišroubouval podobně jako na origů.
Když už jsi měl venku motor tak jsi měl vyhodit ten sekundární vzduch to je věc která překáží při každý práci pod nádrží.
jinak
Jo s tim drnčenim máš pravdu. Po tomhle co jsem to vozkoušel, tak je tam ještě dodělanej jeden úchyt k brejlím, ten už na fotce není. Malinko to vybrovalo, ale teď už je to 100%.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: přestvaba z S na N
Filous psal:Inženýrek psal:John psal:
Jsem tušil že couvnešTak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá
Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#album...tag takle vopravenou motorku bych si s klidnym srdcem koupil
...mě spíš neš to, že si tam nechal PAIR system zarazilo to, že sis při lakování ráfků rači nezul gumy a sral se se zakrejvánim
S těma gumama jsem se rozmýšlel no. Už jsem je jednou ručně sundával a je to docela rasovina, takže jsem je obalil, časově to vyšlo možná na stejno.
Motorku jsem dával do kupy poprvé, tak samo že postup práce neni jak od profíka.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 07.01.2010 10:42:13 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:K.a.s.y.m. psal:Inženýrek psal:
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadáNeďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#albumPěkný kurva pěkný
tohle je práce kterou na tý motorkce už nikdy nikdo neocení
.
to chycení budíků je zajímavý..jen bych měl strach ,že to celý za jízdy bude asi drnčet zvlášt když to nemáš ještě uchycený na brejlích...to bych snad radši nechal navařit zespodu na brejle kousky hliníku na který bych to přišroubouval podobně jako na origů.
Když už jsi měl venku motor tak jsi měl vyhodit ten sekundární vzduch to je věc která překáží při každý práci pod nádrží.
jinakJo s tim drnčenim máš pravdu. Po tomhle co jsem to vozkoušel, tak je tam ještě dodělanej jeden úchyt k brejlím, ten už na fotce není. Malinko to vybrovalo, ale teď už je to 100%.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:John psal:Inženýrek psal:
Nechceš si s tim radši vyhrát sám?Jsem tušil že couvneš
Tak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá
Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#album
Dík za foto dostal jsem inspiraci na "dlouhé zimní večery"
Re: přestvaba z S na N
John psal:Inženýrek psal:John psal:
Jsem tušil že couvnešTak mi aspoň prozraď kde si to uchytil a já to zkusím nějak pořešit
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadá
Neďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#albumDík za foto dostal jsem inspiraci na "dlouhé zimní večery"
No když to pomůže, tak jsem rád
Bohužel, kdybych věděl, že to podle mě bude chtít někdo udělat, tak jsem udělal lepší dokumentaci Teď už se mi to ale rozebírat nechce
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 08.01.2010 07:37:07 Offline |
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:John psal:Inženýrek psal:
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadáNeďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#albumDík za foto dostal jsem inspiraci na "dlouhé zimní večery"
No když to pomůže, tak jsem rád
![]()
Bohužel, kdybych věděl, že to podle mě bude chtít někdo udělat, tak jsem udělal lepší dokumentaciTeď už se mi to ale rozebírat nechce
no po pravdě je lepší ,že jsi se na to vyprd....ono aby tě každej kopíroval je taky naprd..takhle máš ten svůj pěknej originál...fotky na inspiraci stačí a kdo to trochu umí tak to udělá i podle fotek....kdo to neumí tak to dá stejně někomu kdo to umí a postup je stejnej
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: přestvaba z S na N
Inženýrek psal:John psal:Inženýrek psal:
Hele já jsem uchycení světla a těch budíků dělal celej den od rána do večera. Než jsem to všechno tak nějak poskládal aby to všechno sedělo bylo fakt docela sraní. Asi to ani tak nevypadáNeďál jsem to celý ani sám, když jsem potřeboval, tak mi táta s něčím pomohl.
Jinak fotky jsou nakonci: http://inzenyrek.rajce.idnes.cz/Motorka_-_oprava/#albumDík za foto dostal jsem inspiraci na "dlouhé zimní večery"
No když to pomůže, tak jsem rád
![]()
Bohužel, kdybych věděl, že to podle mě bude chtít někdo udělat, tak jsem udělal lepší dokumentaciTeď už se mi to ale rozebírat nechce
Takhle je to O.K.Já se na to stejně asi
už se znám
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 14.02.2011 08:43:41 Offline |
Re: přestvaba z S na N
no řeknu ti to takhle ta díra mezi budíkama a brejlema je na ale pokud se to líbí tobě a vyhovuje ti to tak je to v pořádku
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr