Nejsi přihlášen
Startování-problém s proudem?
Čus všem,
potřeboval bych poradit ohledně startování. Mám GSF 600 S r.v. 03 a když nechám motorku do druhýho dne stát, tak má málo proudu. Když startuju, pohasínají budíky a tak tak to točí. ALE je nová baterka, měřil jsem ji a drží si 12,57 V a bandaska dobíjí něco přes 14 V. Potom to nastartuju přes zdroj, nebo někdy to chytí samo, ale málokdy a když se dobije, tak to zase funguje, ale má pořád dobrý napětí... Nevíte někdo, kde se stala chyba?
díky za odpověď.
Bandit
Re: Startování-problém s proudem?
No jo, budu to muset proměřit. Ale ten funguje pak úplně v pohodě, 2 x otočí, když je to ohřátý a jede to. Jestli nebudou někde špatný kontakty, na startéru jsem ho už očistil. Ale zaoxidovanej je na alternátoru pěkně, ale ten na to asi mít vliv nebude, když to dobíjí. Bike je jak nová, má najeto 9000 km, takže nevim, co to může děat..
Re: Startování-problém s proudem?
s tou baterkou jseš si vážně jistej? To žes naměřil volty v klidu nic neznamená. Právě že ti odmítá startovat až druhej den by spíš vypadalo na neschopnost baterky držet kapacitu. Kdyby byl trabl okolo starteru, nezlobilo by to až druhej den.
I nová baterka se dá celkem rychle zkurvit.
Strýcfajtr !!!
Re: Startování-problém s proudem?
tiez som pred tyzdnom menil baterku.
zomrela nahodne v klude mala tiez podobnu voltaz ako tvoja.
testol som ju cez nabijacku ked bola pod nabijackou bez problemou startovala urobil som si cca 100km kolecko odstavil ju na hodinku a uz sa jej zase nechcelo.
vymenena baterka skontrolovane dobijanie 14,1V a pohoda jazz.
Re: Startování-problém s proudem?
Baterka byl měněná na podzim a byla v teple. Doteď je ještě v záruce, takže by nebyl problém ji reklamovat. Ale je to divný, doteď mi to nic nedělalo, nemůže to být i tím, že je v chladný garáži? Jinak baterku jsem přeměřil, Večer měla 13,15V když jsem přijel a ráno 12,56 V a tam se zastavila. Před startováním jsem to i přeměřil a přece by to muselo na tuhle voltáž točit to mi neřikejte. Sice to točilo, ale problikávaly budíky a jezdili ručičky sem tam, ale nakonec chytla.
Re: Startování-problém s proudem?
XJelen psal:s tou baterkou jseš si vážně jistej? To žes naměřil volty v klidu nic neznamená. Právě že ti odmítá startovat až druhej den by spíš vypadalo na neschopnost baterky držet kapacitu. Kdyby byl trabl okolo starteru, nezlobilo by to až druhej den.
I nová baterka se dá celkem rychle zkurvit.
presne, jestli se nedobijela od podzimu
dulezitej je pokles napeti pri startovani, zkus zmerit. Esli spadne pod 9, je mrtva.
Bandit je sen, symbol, životní styl...
Bandit je sen, možná zrovna tvůj cíl...
Re: Startování-problém s proudem?
Mam podobnej trabl s baterii v lodi, jako motor natoci, ale treba kdyz ji prdnu po tejdnu ci deseti dnech stani na nabijecku, tak se nabiji den nebo i vic. Merili mi ji takovym merakem co maji v prodejne baterii, nevim jestli to umi simulovat odpor ale asi jo a prej je baterka ok.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Startování-problém s proudem?
Tak jsem to dneska měřil, bez nabíjení ráno dávala nad 9 V ale moc se jí nechtělo, pak jsem to zhasnul a znova natočil a to už dávala kolem 7, tak jsem to netrápil a koukal jsem, co bude dělat a naběhla voltáž z5 na 12,50 V, ale taky to pak dávalo kolem 7, takže v píči Zkusim ji vyreklamovat a uvidim. Jinak dneska jsem dal takovou menší vyjížďku z Lovosic po dálnici na Prahu, trochu sem to honil a ta spotřeba 8 l na 100 je normální? Kolik vám to bere a jak s tim jezdíte?
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr