Nejsi přihlášen
B 1250 - kmitání řidítek
Kmitaj vám u bandasky 1250 cca od 60-70Km/h řidítka, když je pustíte?
Před Alpama jsem obul novou sadu(Roadsmarty) a zjistil, že mi v uvedený rychlosti dost kmitaj řidítka,skoro by se dalo říct, že až na rozbití držky...
Zajímavý je, že předtim tam byly obutý nějaký slicky v jinym než předepsanym rozměru a nic takovýho jsem nezaznamenal...
Motokra má najeto cca 8 tis, takže ložisko v krku to asi nebude, navíc jsem ho kontroloval...
Chci jenom zjistit, jestli je to u týhle motorky(mám 1250S) normální jev, nebo mám něco špatně...
díky
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
tím to nebude, vyvažovali to normálně v pneu servisu a co jsem koukal, tak žádný závaží neulítlo, samozřejmě pokud by to vyvážili špatně, pak by to tím bejt mnohlo, ale to se mi nechce věřit...
Takže každopádně standartní to teda neni?Třeba kámoš s Hondou CB1300 má to samí a ten mi říkal že už to neřeší, že to maj tyhle motorky všechny...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
Normální to není, je to to přední gumou, povětšinou je oskákaná, nebo jinak na piču ojetá (popř. celkově guma na piču). Sám jsi psal, že s nějakým slickem to bylo ok. Raceattack, Sportattack, Dragon Corsa, Supercorsa to nedělaly - ani totálně sešlapaný. Ale kolega na XJR s dunlopí 208 to musel přezout asi po 5 tis, začalo to vrtět vjetvema. Po přezutí ok.
Strýcfajtr !!!
Re: B 1250 - kmitání řidítek
XJelen psal:Normální to není, je to to přední gumou, povětšinou je oskákaná, nebo jinak na piču ojetá (popř. celkově guma na piču). Sám jsi psal, že s nějakým slickem to bylo ok. Raceattack, Sportattack, Dragon Corsa, Supercorsa to nedělaly - ani totálně sešlapaný. Ale kolega na XJR s dunlopí 208 to musel přezout asi po 5 tis, začalo to vrtět vjetvema. Po přezutí ok.
Schválně jsem dal osvědčený Roadsmarty, na který pějou všichni chválu a na Buse jsem je měl a v poho, navíc gumy jsou úplně nový...takže o nějaký oskákanosti nemůže být řeč...
S těma slikama jsem na to nepřišel, tak předpokládám, že to nedělalo, tady jsm ena to přišel tak, že když jsem držel řidítka jednou rukoou, cítil jsem vabrace, pustil řidítka a bylo to jasný...
Přikládal jsem to tim, že motorka byla do Alp pořádně naložená-okufrovaná + přítelkyně, ale dělá to i když jedu sám, zkoušel jsem přitvrzovat podvozek ale nepomohlo to...
Sundám předek a nechám ho převážit a uvidíme...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
ještě dodám, že to kmitá opravdu jen mezi 60-70Km/h a pokud se řidítka drží oběma rukama, tak to nepoznáš, možná vám kmitaj taky , akorád o tom nevíte...
Na adhézi př. kola to vliv mít asi nebude, když jsem v Alpách odřel obě boční kapoty...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
Hele kluci v Lokti vyvažujou jak statikou na štangli, tak už maj i od letoška dynamiku na mašiny, tam bys možná viděl když to roztočí, jestli je ta guma ok (může se stát i špatnej kus), nebo nakoplej ráfek. Na strýcfajtru mám přední kolo nakopaný, ale když to pustím tak se to ani nehne.
Strýcfajtr !!!
Re: B 1250 - kmitání řidítek
XJelen psal:Ještě dotaz, kde v Marjánkách přezouváš? Já totiž z Chebu jezdim až do Lokte kvůli přzouvání moto... pro klid v duši.
dlouho jsem přezouval v Plzni(nebudu jmenovat) do doby, než mi tam odřeli fungl nový, na zakázku stříkaný ráfky na Busu...
Teď jezdim ke známýmu do Chebu, co tam má pneuservis, ale jestli běžně bere zákazníky na moto nevim, zeptám se a pokud bys chtěl, můžeš jezdit k němu, ale nic neslibuju...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
mariban psal:XJelen psal:Ještě dotaz, kde v Marjánkách přezouváš? Já totiž z Chebu jezdim až do Lokte kvůli přzouvání moto... pro klid v duši.
dlouho jsem přezouval v Plzni(nebudu jmenovat) do doby, než mi tam odřeli fungl nový, na zakázku stříkaný ráfky na Busu...
Teď jezdim ke známýmu do Chebu, co tam má pneuservis, ale jestli běžně bere zákazníky na moto nevim, zeptám se a pokud bys chtěl, můžeš jezdit k němu, ale nic neslibuju...
jestli myslíš Martina, tak posledně povídal, že se na to vysere a pokud to nedělá on, ale někdo za něj, tak radši jinam... před pár týdny tam nebyl a ten kolega na to koukal jak na zjevení, tak jsem to radši hnedka zabalil a frčel k Robinovi do Lokte.
Strýcfajtr !!!
Re: B 1250 - kmitání řidítek
XJelen psal:mariban psal:XJelen psal:Ještě dotaz, kde v Marjánkách přezouváš? Já totiž z Chebu jezdim až do Lokte kvůli přzouvání moto... pro klid v duši.
dlouho jsem přezouval v Plzni(nebudu jmenovat) do doby, než mi tam odřeli fungl nový, na zakázku stříkaný ráfky na Busu...
Teď jezdim ke známýmu do Chebu, co tam má pneuservis, ale jestli běžně bere zákazníky na moto nevim, zeptám se a pokud bys chtěl, můžeš jezdit k němu, ale nic neslibuju...jestli myslíš Martina, tak posledně povídal, že se na to vysere a pokud to nedělá on, ale někdo za něj, tak radši jinam... před pár týdny tam nebyl a ten kolega na to koukal jak na zjevení, tak jsem to radši hnedka zabalil a frčel k Robinovi do Lokte.
jo Mrtina(modrá Busa)...
Vysere? Jako na co?, na přezouvání motorek, nebo jako celkkově???
Já mu tam kola nechal a jel něco vyřizovat do města, tak předpokládám, že to přezouval on...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
co jsem zjišťoval,tak u motorek bez tlumiče řízení a u naháčů kord je to + - v rychlostech 50-80Km/h normální jev, s tím že nějaký gumy maj tendenci to zhoršit, jiný zlepšit...
Tady je o tom v Motorradu zajímavej článek:
http://www.motorradonline.de/de/lexikon … rrad/41233
s překladem:
http://translate.google.cz/translate?hl … rrad/41233
Taky by to mohl dělat TopCase, sundám ho, projedu a uvidim...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
Když jsem koupil novou šestpade dokázal jsem novou přední gumu oskákat po 300km, bo jsem se učil na týhle motorce jezdit a v zatáčkách jsem dost brzdil a kmitalo to přesně jak řikáš. Gumu jsem dojel do konce bez problému.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: B 1250 - kmitání řidítek
mariban psal:XJelen psal:mariban psal:dlouho jsem přezouval v Plzni(nebudu jmenovat) do doby, než mi tam odřeli fungl nový, na zakázku stříkaný ráfky na Busu...
Teď jezdim ke známýmu do Chebu, co tam má pneuservis, ale jestli běžně bere zákazníky na moto nevim, zeptám se a pokud bys chtěl, můžeš jezdit k němu, ale nic neslibuju...jestli myslíš Martina, tak posledně povídal, že se na to vysere a pokud to nedělá on, ale někdo za něj, tak radši jinam... před pár týdny tam nebyl a ten kolega na to koukal jak na zjevení, tak jsem to radši hnedka zabalil a frčel k Robinovi do Lokte.
jo Mrtina(modrá Busa)...
Vysere? Jako na co?, na přezouvání motorek, nebo jako celkkově???
Já mu tam kola nechal a jel něco vyřizovat do města, tak předpokládám, že to přezouval on...
říkal, že se vysere na přezouvání motorek, že ho už nebaví tam vobouvat samý vošmajdaný šlupky no je pravda, že já to taky přezouvám z okruhovky na bandasku na dojetí atd.
Když to převzal Martin, tak je to v cajku, ale párkrát se mi povedlo, že tam Martin nebyl a ten kolega evidentně viděl motokolo poprvé
Strýcfajtr !!!
Re: B 1250 - kmitání řidítek
onehda B650/Roadsmart kmitalo jak vztekly at solo nebo nalozenej, duvod ojetej predek + prasklej kord tamtez, po vymene OK,
na soucasnym B1250 origo guma bez problemu az do vymeny, pak Roadsmarta a ta po cca 5000 zacala vrtet, hlavne pri plnym nakladu spolujezdcova+3 kufry, a typicky treba pri dojizdeni z kopce na 3 se zaklapnutym plynem na ne uplne rovny silnici
momentalne predni roadsmarta vymenena zase za Rsmart, a taky si jednou nekde kmitla, ale jinak OK, a od ty doby se mi to kmitani nepodarilo vyprovokovat (teda jsem to zkousel 2-3, ne ze bych brazdil svet bez drzeni)
takze bych rek, ze krucialni je stav predni gumy
Re: B 1250 - kmitání řidítek
mě to kdysi dělalo i při normálním držení řidítek, začlo to při rychlosti 200-210 km/h mohls to držet do 220 a pak musels ubrat, ale když si jí držel v zatahu na trojku tak se neklepaly, takže do240 a pak zase ubrat.
Přetěsnil jsem tlumiče a zmizelo to
samo že jsem takhle nejezdil běžně a ted budu doufám opatrnější
Jen já bandita, Bandit a policejní vrtulník.... :-D
Re: B 1250 - kmitání řidítek
vzor dezénu! Na BT16 mi to nerobilo, dal som Dunlop spotmax sportsmart a kmitá ... je tam opačný dezén ... ako na BT16. Začalo to hned ako som vyšiel zo servisu po prezutí, ale nie je to nič hrozné ...
Suzuki Bandit 1250SA
Don Pietro (Člen) 25.07.2011 23:04:53 Offline |
Re: B 1250 - kmitání řidítek
Jedna z možností kmitania je kufor na moto. Pri plne nabalenom mi to sem tam pri pustení kmitá, keď ho dám dole môžem vetve pustiť v ľubovolnej rýchlosti...
Skúste porovnať, možno niektorým od kmitania pomôže...
Ten chlapík tancuje šíleně! Kousla ho snad tarantule? Nebo co?
Re: B 1250 - kmitání řidítek
Bedřich psal:Jezdim se třema narvenejma kuframa a s mojí drahou polovičkou 3x za rok do světa a nikdy jsem toto díky kufrům nezareagoval, jen oskákanou přední gumou.
čoveče, když jsme naložený, někdy to pustim abych se upravil taky to někdy cukne.
Nevim, já tomu nerozumim
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Don Pietro (Člen) 26.07.2011 11:48:55 Offline |
Re: B 1250 - kmitání řidítek
Bedřich psal:Jezdim se třema narvenejma kuframa a s mojí drahou polovičkou 3x za rok do světa a nikdy jsem toto díky kufrům nezareagoval, jen oskákanou přední gumou.
Kmitá mi to iba pri plne naloženom zadnom kufri (bočné nemám) a bez tandemu. Aj to nie pri každom pustení. Hlavne to vždy prekvapí lebo bez kufra nie je problém pustiť riadidka ani pri rýchostiach 100+ a to sa môžem aj postaviť a mašina sa ani nehne... Vidím to tak že je kufor akoby na dlhšej páke a pri menšom pohybe rozkmitá zadok moto, čo sa prenesie na predok... Predpokladám že polovička váhou a tým že je prilepená na tebe akoby spevnila zadnú časť moto...
V každom prípade je dôvodov kmitania určite viac, aj keď tento môj je pomerne ľahko odstrániteľný... a možno aj u iného bandiťáka...
Ten chlapík tancuje šíleně! Kousla ho snad tarantule? Nebo co?
Re: B 1250 - kmitání řidítek
spis mas hodne odlehcenej predek diky prelozenemu kufru a defakto skorem litas po zadnim , to moc zerete, pokud je guma na picu sjeta, tak je to stylem jizdy, podhustenim, prehustenim, debilnim brzdenim v naklonech, vadou gumy z vyroby, popripade prasknuti kordu napr narazem na prekazku. A nebo starym tlumicovym olejem v predni vidly co je tam uz nejakej ten patek obvykle u beznych neznalych uzivatelu tzv. celozivotni napln, popr. netesnici gufera a vyteklej olej. Varianta 3 odpanena motorka, tzv padla ze stojanku v 100 km/h ( kopirajt by Kelly01)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr