
Nejsi přihlášen
VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Zdravim , majitele techto vozu. Dostala se mi do ruky nabidka na tento vuz.
najeto 153 000km Tri dverova verze. Mate snim dobre zkusenosti nebo radeji ruce pryc? Predem Diky
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
![]() |
Banditatom (Člen) 30.08.2011 19:00:05 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
už jen to, že to má 3 dveře by mě kurevsky sralo... jinač motorofje jak vochcávka a tak nějak i spolehlivost
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Banditatom psal:už jen to, že to má 3 dveře by mě kurevsky sralo... jinač motorofje jak vochcávka a tak nějak i spolehlivost
Jak pises ty tri dvere sou vopruz ale tak nejak pro moje jezdeni ve dvou no problemo.
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
![]() |
Banditatom (Člen) 30.08.2011 19:04:14 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
sonyk psal:Banditatom psal:už jen to, že to má 3 dveře by mě kurevsky sralo... jinač motorofje jak vochcávka a tak nějak i spolehlivost
Jak pises ty tri dvere sou vopruz ale tak nejak pro moje jezdeni ve dvou no problemo.
To jsem si taky kdysi říkal a věř mě po chvíli tě to začne rozčilovat...
golfů jsou 3 stačí jen brouzdat a brouzdat... pjekných jich je dost psst počkej chvíli prodám ti svojí ochcávku v combiné
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Banditatom psal:sonyk psal:Banditatom psal:už jen to, že to má 3 dveře by mě kurevsky sralo... jinač motorofje jak vochcávka a tak nějak i spolehlivost
Jak pises ty tri dvere sou vopruz ale tak nejak pro moje jezdeni ve dvou no problemo.
To jsem si taky kdysi říkal a věř mě po chvíli tě to začne rozčilovat...
golfů jsou 3stačí jen brouzdat a brouzdat... pjekných jich je dost psst počkej chvíli prodám ti svojí ochcávku v combiné
za kolik jakou a kdy
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
cockin psal:Tipnul bych si že u toho golfu bude stočenej tacho
je to mozny. kazdopadne mam v planu ho vzit ke strejcovi do vw autorizovanyho servisu na prohlidku. Vnitrek je dost zachovalej prave takze by i mohly. uvidime. ted se ptam jen na to auto.
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Golf je stejně jako vochcávka to nejvíc cool auto,protože ho pohání megahustej dýzlpower kerej de čipovat na 362,8kW a to fšecko při spotřebě 3,8954L,takže tomu nesahají jiný auta ani po kotníky Zavedl bych je povině pro fšechny,ale nevím jestli už se tak náhodou nestalo
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:Golf je stejně jako vochcávka to nejvíc cool auto,protože ho pohání megahustej dýzlpower kerej de čipovat na 362,8kW a to fšecko při spotřebě 3,8954L,takže tomu nesahají jiný auta ani po kotníky
Zavedl bych je povině pro fšechny,ale nevím jestli už se tak náhodou nestalo
voháňka s volvej
Jebat motorky :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Mam to ale v combiku 66kw motor ALH do starsich verzii este tusim davali aj 66kw motor AGR
AGR bypass turbo
ALH viariabil
Mam natom od nova 207000km bez poruchy.
AK to auto jazdilo do servisu VW a nedajboze ma aj srvisku bez problemov si overis historiu oprav a posledny servis.
Nieje to sice to naj ubeeer auto ale ako zamastnanec vw ... nic ine my neostava.
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
PALOUS psal:VikecB12 psal:Golf je stejně jako vochcávka to nejvíc cool auto,protože ho pohání megahustej dýzlpower kerej de čipovat na 362,8kW a to fšecko při spotřebě 3,8954L,takže tomu nesahají jiný auta ani po kotníky
Zavedl bych je povině pro fšechny,ale nevím jestli už se tak náhodou nestalo
voháňka s volvej
Vo volvu mě ani nemluf,za poslední dobu kdykoliv do něho sednu,tak mu něco udělám Začíná z něho být votloukánek a naposledy sem urval lana na ruční brzdě
Ale teďka hold musí počkat,zima na krku a na baráku furt nemám zavatováno a udělaný sádroše a do toho mě začala va sklepě sáknout kanalizační přípojka-Poslední stará věc na baráku,takže tady zítra vočekávám maníky s kamerou a budu doufat že vymyslí nějakej postup opravy,jinak su f piči
Ale co,aspoň se nenudím a nevymejšlím pičoviny
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
![]() |
Banditatom (Člen) 30.08.2011 21:52:07 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:Golf je stejně jako vochcávka to nejvíc cool auto,protože ho pohání megahustej dýzlpower kerej de čipovat na 362,8kW a to fšecko při spotřebě 3,8954L,takže tomu nesahají jiný auta ani po kotníky
Zavedl bych je povině pro fšechny,ale nevím jestli už se tak náhodou nestalo
nevysírej voe pač potřebuju prodat
S-60-80
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Banditatom psal:VikecB12 psal:Golf je stejně jako vochcávka to nejvíc cool auto,protože ho pohání megahustej dýzlpower kerej de čipovat na 362,8kW a to fšecko při spotřebě 3,8954L,takže tomu nesahají jiný auta ani po kotníky
Zavedl bych je povině pro fšechny,ale nevím jestli už se tak náhodou nestalo
nevysírej voe
pač potřebuju prodat
S-60-80
Tak to jó Ale na můj vkus už sou to moc moderní auta,ale 80ka je krásná
Mě se líbí čím dál víc SAAB 95 2.3T,ceny začínají byt kurefsky nízko
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
![]() |
Banditatom (Člen) 30.08.2011 22:02:10 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:Banditatom psal:VikecB12 psal:Golf je stejně jako vochcávka to nejvíc cool auto,protože ho pohání megahustej dýzlpower kerej de čipovat na 362,8kW a to fšecko při spotřebě 3,8954L,takže tomu nesahají jiný auta ani po kotníky
Zavedl bych je povině pro fšechny,ale nevím jestli už se tak náhodou nestalo
nevysírej voe
pač potřebuju prodat
S-60-80
Tak to jó
Ale na můj vkus už sou to moc moderní auta,ale 80ka je krásná
Mě se líbí čím dál víc SAAB 95 2.3T,ceny začínají byt kurefsky nízko
o 80 nechce paní slyšet pač nece automat.... mám zalusk na S-60 2.4.... sorry votravuje mě paníauuu
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
80ka se dělala aji manuál. 2,5tdi a aji nějakej ten menší benzín. T6 byla jenom v automatu s 200kw. A pecka nejvěčí je v té nové 80ce ta 4.4 V8 se kterou se dá udajně jezdit za nějakejch 10-14litrů,stejně jako s obyč T5/T6
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Na světě je tolik nádhernejch aut a 90%lidi furt zhání nějaký vergle http://saab.sbazar.cz/saab-9-5-aero-2-3 … 80230.html
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:Na světě je tolik nádhernejch aut a 90%lidi furt zhání nějaký vergle
http://saab.sbazar.cz/saab-9-5-aero-2-3 … 80230.html
A to je ten vergl, že? Radši "bezpohlavní" nové VW, než jedenáct let starou ohrkanou Scanii
A teď do mě, vy zastánci starejch krámů
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
ABiku,kurva ale to vw stojí fungláč 5x tolik co ten saab,kerej kdyš byl novej,tak stál bezmála 2 miliony A za cenu toho saaba je vw stejnejch 11let starý,tak proč si kupovat jako vojetinu za 100 000kč auto,kerý stálo 400 000,kdyš si můžu dopřát stejně starý auto za stejnou cenu co mělo pořizovací cenovku ke dvoum míčům.
Navíc ten saab je aji po těch letech krásnej a věřím tomu že ještě dneska nadprůměrně výkonej
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:ABiku,kurva ale to vw stojí fungláč 5x tolik co ten saab,kerej kdyš byl novej,tak stál bezmála 2 miliony
A za cenu toho saaba je vw stejnejch 11let starý,tak proč si kupovat jako vojetinu za 100 000kč auto,kerý stálo 400 000,kdyš si můžu dopřát stejně starý auto za stejnou cenu co mělo pořizovací cenovku ke dvoum míčům.
Navíc ten saab je aji po těch letech krásnej a věřím tomu že ještě dneska nadprůměrně výkonej
Já ti tuto úvahu neberu. V pátek si jdu objednat auto pracovní, takže vynechme svezení, auta za dvě mega atd a doma přistane bezpohlavní ropák s 200 klokanama v kombíku. Najede 200 a za ty tři roky jej nahradí jiný. BTW mám v garáži pár zajímavých sad pneu. Něco dokonce i homolog. Dáme pivo někdy a můžeš si tam cosik vybrat.
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
ABik psal:VikecB12 psal:ABiku,kurva ale to vw stojí fungláč 5x tolik co ten saab,kerej kdyš byl novej,tak stál bezmála 2 miliony
A za cenu toho saaba je vw stejnejch 11let starý,tak proč si kupovat jako vojetinu za 100 000kč auto,kerý stálo 400 000,kdyš si můžu dopřát stejně starý auto za stejnou cenu co mělo pořizovací cenovku ke dvoum míčům.
Navíc ten saab je aji po těch letech krásnej a věřím tomu že ještě dneska nadprůměrně výkonejJá ti tuto úvahu neberu. V pátek si jdu objednat auto pracovní, takže vynechme svezení, auta za dvě mega atd a doma přistane bezpohlavní ropák s 200 klokanama v kombíku. Najede 200 a za ty tři roky jej nahradí jiný. BTW mám v garáži pár zajímavých sad pneu. Něco dokonce i homolog. Dáme pivo někdy a můžeš si tam cosik vybrat.
Jo,pracovní auto je kapitola sama pro sebe... No možná bych jednu nějakou pěknou sadu doma snesl,ale momentálně mám ještě jednu pneu doma nachystanou a tak nějak letos skoro nejezdím,tak nevím kdy to sjedu
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
sonyk psal:Zdravim , majitele techto vozu. Dostala se mi do ruky nabidka na tento vuz.
najeto 153 000km Tri dverova verze. Mate snim dobre zkusenosti nebo radeji ruce pryc? Predem Diky
mam tendle motoř v pašíkovy, ale rok 96 a po tři roky co ho mám nebyl problém a to ho honim po stavbách imr naloženýho...
svět je cirkusovej stan
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:Na světě je tolik nádhernejch aut a 90%lidi furt zhání nějaký vergle
http://saab.sbazar.cz/saab-9-5-aero-2-3 … 80230.html
Musím říct, že tihle seveřani mě začínají čím dál více zajímat.... Kamarád loni v létě koupil Volvo V40 za 60k z roku 98 ... no když mě poslal odkaz co já prej na to, tak mu říkám: "Podle fotek a info to vypadá pěkně, ale nesedí mi cena, tam bdue něco špatně..." druhej den tam pelášil aj s mechanikem, nakonec koupil a já pak nevěřil svým očím.... za tak levný prachy kára v plné palbě, naprosto v pořádku a najeto "jen" 115k km - stočený spíše nebylo, páč i interiér skoro jako novej.... Tadyhle ten SAAB co jsi dal odkaz vypadá taky suprově, jen spotřeba bude trošec horší, co Škodovky miluji, nemohu si pomoci a nejraději bych měl doma Superba buď toho NEJstaršího (ten má teda více jako 11 let
) nebo nejnovějšího v kombále.... ale sám taky už fůru let razím teorii - raději za 8let protočit 2x 4roky starý fáro, než mít jen jedno kurevsky zaplacený.
Nic lidského mi není cizí
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
MaraKM psal:VikecB12 psal:Na světě je tolik nádhernejch aut a 90%lidi furt zhání nějaký vergle
http://saab.sbazar.cz/saab-9-5-aero-2-3 … 80230.html
Musím říct, že tihle seveřani mě začínají čím dál více zajímat.... Kamarád loni v létě koupil Volvo V40 za 60k z roku 98 ... no když mě poslal odkaz co já prej na to, tak mu říkám: "Podle fotek a info to vypadá pěkně, ale nesedí mi cena, tam bdue něco špatně..." druhej den tam pelášil aj s mechanikem, nakonec koupil a já pak nevěřil svým očím.... za tak levný prachy kára v plné palbě, naprosto v pořádku a najeto "jen" 115k km - stočený spíše nebylo, páč i interiér skoro jako novej.... Tadyhle ten SAAB co jsi dal odkaz vypadá taky suprově, jen spotřeba bude trošec horší, co
Škodovky miluji, nemohu si pomoci a nejraději bych měl doma Superba buď toho NEJstaršího (ten má teda více jako 11 let
) nebo nejnovějšího v kombále.... ale sám taky už fůru let razím teorii - raději za 8let protočit 2x 4roky starý fáro, než mít jen jedno kurevsky zaplacený.
Já bych byl moc hrdej na to,kdybych si mohl koupit "český" auto na trochu slušné ůrovni za přijatelnej "českej" peníz,ale to za co se prodávají koktávie je uplně mimo realitu A ten novej superb se mě moc líbí,za takovou káru bych se nestyděl,ale trochu mimo můj rozpočet
Tak hold jezdím starý káry
Navíc muj hlavní požadavek je zadní náhon,takže vw koncern je pro mě kromě LTčka a Craftra pasé
No ale u toho saaba bych možná udělal vyjímku
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 31.08.2011 21:35:30 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
měl jsem teď o víkendu půjčenýho Saaba 9_3 v kabriu motor 1,9 dci nebo tak něco no moc pěkně to jelo dobře se to řídílo..vnitřek kůže a spousta hejblátek atd,ale co mě dosti překvapilo v takhle dobrym a dobře řemeslně zpracovanym autě byli ovladače pod volante jak od číňanů..bál jsem se na to šáhnout,ale asi bych to tomu autu odpostil jízdní vlastnosti fakt dobrý
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal::badJá bych byl moc hrdej na to,kdybych si mohl koupit "český" auto na trochu slušné ůrovni za přijatelnej "českej" peníz,ale to za co se prodávají koktávie je uplně mimo realitu
Ty voe... 25 tis je podle mě slušná cena za chrochtáka koktu v kombajnu.
Na hlínách, s hágusama, v plný palbě, bez šivihadel... Za ty prachy
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
souhlasim s tim ze ty ceny za ktery se prodavaj oktavky jsou prehnany. ale po zkusenostech s 1,9 TDI 81kw a rokem vyroby 1999 je to auto ktere me zajima. jen ta cena no.
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
![]() |
K.a.s.y.m. (Člen) 01.09.2011 06:13:30 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
cockin psal:Pěknej sleng, prej na hlínách a bez švihadel
ty švihadla jsou jako kličky na vokna?
jo jo a elektricky ovládanym se řiká temelíny
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
K.a.s.y.m. psal:cockin psal:Pěknej sleng, prej na hlínách a bez švihadel
ty švihadla jsou jako kličky na vokna?
jo jo a elektricky ovládanym se řiká temelíny
a chybí už jen , velux, fialky, všehrab a samozžejmě sesle z vepře
MĚL JSEM KAROSU, PAK NÁVRAT KE KOŘENŮM - KULT PIČO a teď "italskej zázrak" :)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
nety psal:K.a.s.y.m. psal:cockin psal:Pěknej sleng, prej na hlínách a bez švihadel
ty švihadla jsou jako kličky na vokna?
jo jo a elektricky ovládanym se řiká temelíny
a chybí už jen , velux, fialky, všehrab a samozžejmě sesle z vepře
Ale pánové,to nejpodstatnější ste zapoměli,že to fšecko musí byt zabalený ve volvu! Pak už zbejvá jenom dát si volváckýho páva http://www.youtube.com/watch?v=tuGrHymv38A
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
no jasně, TéDéÍ je nejvíc, Kokta polkla spojku ( 167 tis km - má nárok )
první výstřel byl 15
to sem kurva platil na třílitrový Škorpio !
domrdaná dvouhmota
po demontáži lamela na 50%, rozervanej přítlačák, podle mě konstrukční chyba jak z učebnice
doufam, že ten zmrd, co to vymyslel dobře spí
z toho auta se mi chce blejt
co bude dál ? turbo nebo makovice ?
ale di, Ty brepto ...
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
huskyb12 psal:no jasně, TéDéÍ je nejvíc, Kokta polkla spojku ( 167 tis km - má nárok )
první výstřel byl 15
to sem kurva platil na třílitrový Škorpio !
domrdaná dvouhmota
po demontáži lamela na 50%, rozervanej přítlačák, podle mě konstrukční chyba jak z učebnice
doufam, že ten zmrd, co to vymyslel dobře spí
z toho auta se mi chce blejt
co bude dál ? turbo nebo makovice ?
vidim vlákno o dýzlech a poslední příspěvek houska... tak spěchám rychle abych si přečet co novýho
Strýcfajtr !!!
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
XJelen psal:huskyb12 psal:no jasně, TéDéÍ je nejvíc, Kokta polkla spojku ( 167 tis km - má nárok )
první výstřel byl 15
to sem kurva platil na třílitrový Škorpio !
domrdaná dvouhmota
po demontáži lamela na 50%, rozervanej přítlačák, podle mě konstrukční chyba jak z učebnice
doufam, že ten zmrd, co to vymyslel dobře spí
z toho auta se mi chce blejt
co bude dál ? turbo nebo makovice ?vidim vlákno o dýzlech a poslední příspěvek houska... tak spěchám rychle abych si přečet co novýho
..asi tak
..opravdu jsem nečekal na konci jeho příspěvku tohodle smajlíka-
..sorry Houska..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
huskyb12 psal:no jasně, TéDéÍ je nejvíc, Kokta polkla spojku ( 167 tis km - má nárok )
první výstřel byl 15
to sem kurva platil na třílitrový Škorpio !
domrdaná dvouhmota
po demontáži lamela na 50%, rozervanej přítlačák, podle mě konstrukční chyba jak z učebnice
doufam, že ten zmrd, co to vymyslel dobře spí
z toho auta se mi chce blejt
co bude dál ? turbo nebo makovice ?
A teď si přectaf,že si to někdo koupí za plnou cenu a z jeho vysněnýho držáku se stává tohle Já mám udajně na volvu už taky dvouhmotu a co sem se díval na cenu sady,tak je komplet taky za nějakejch 15kolíků.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
huskyb12 psal:no jasně, TéDéÍ je nejvíc, Kokta polkla spojku ( 167 tis km - má nárok )
první výstřel byl 15
to sem kurva platil na třílitrový Škorpio !
domrdaná dvouhmota
po demontáži lamela na 50%, rozervanej přítlačák, podle mě konstrukční chyba jak z učebnice
doufam, že ten zmrd, co to vymyslel dobře spí
z toho auta se mi chce blejt
co bude dál ? turbo nebo makovice ?
a doufám žes tam znova ten dvouhmoťák nedával, dělaj záměnu místo týdle sračky znova klasickej setrvák...
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
huskyb12 psal:no jasně, TéDéÍ je nejvíc, Kokta polkla spojku ( 167 tis km - má nárok )
první výstřel byl 15
to sem kurva platil na třílitrový Škorpio !
domrdaná dvouhmota
po demontáži lamela na 50%, rozervanej přítlačák, podle mě konstrukční chyba jak z učebnice
doufam, že ten zmrd, co to vymyslel dobře spí
z toho auta se mi chce blejt
co bude dál ? turbo nebo makovice ?
Koupils mrdku stočenou z 367 na 167, tak se nediv a plať Kdybys koupil třílitrový turbobenzín se stejným nájezdem a stejného stáří, tak do toho ty love sypeš taky. Takže je to stejně jedno.
Jsem tě potěšil co?
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
ne, ne, kámo, umotaný to nejni, historii znám, hold to mělo těžkej život ...
ale uznávam, že to nejni ouplně normální aby se to takhle sralo ...
mimochodem tůdle sem to počítal a jezdil sem 24. aut, jenom 4. byly dýzly, a dva se srali, voba VW
mimochodem největší sráč byl Dodge Stratos , ale Kokta ho asi dá :)))
ale di, Ty brepto ...
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
huskyb12 psal:to je jasný, Volva maj drahý díly, to u Škodovky, to je jiná liga
a eště to sou držáky :)
S těma držákama to neni nějaký žhavý, mám tu teď za sebou během dvou měsíců 3 majitele toho XC 90 tušim že 2,4 v naftě a nadávaj shodně jako špačci. Všude je něco a nikdo neni hvězda.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
huskyb12 psal:ne, ne, kámo, umotaný to nejni, historii znám, hold to mělo těžkej život ...
ale uznávam, že to nejni ouplně normální aby se to takhle sralo ...
mimochodem tůdle sem to počítal a jezdil sem 24. aut, jenom 4. byly dýzly, a dva se srali, voba VW
mimochodem největší sráč byl Dodge Stratos, ale Kokta ho asi dá :)))
máš celkem velkou spotřebu aut... měl by si se asi zamyslet jesi vono to neni řidičem
Jen já bandita, Bandit a policejní vrtulník.... :-D
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Aha. Tak to sem taky asi jinej bo absolutních funglovek jsem moc neměl a jezdim celkem bez problémů. Jinak ty dvě Volva ze tří jsou braný jako funglovky od Homolky. Tak nevim. Je mi to fuk, já se za žádnou značku fanaticky nebiju páč vim, že všude je něco.
PS: mimo jiné tolik propíraný filtr DPF, haněný naprosto všude, jak vydrží jen 100 000 km a podobně. Najeto 250 000 km, 80% město, procentuelní zaplnění dle PC 6%. Ale na diskusích píšou že to je naprosto na píču tak to je pravda no
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Zdenda psal:Aha. Tak to sem taky asi jinej bo absolutních funglovek jsem moc neměl a jezdim celkem bez problémů. Jinak ty dvě Volva ze tří jsou braný jako funglovky od Homolky. Tak nevim. Je mi to fuk, já se za žádnou značku fanaticky nebiju páč vim, že všude je něco.
PS: mimo jiné tolik propíraný filtr DPF, haněný naprosto všude, jak vydrží jen 100 000 km a podobně. Najeto 250 000 km, 80% město, procentuelní zaplnění dle PC 6%. Ale na diskusích píšou že to je naprosto na píču tak to je pravda no
...tos napsal hezky zdendo
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
osiris psal:Zdenda psal:Aha. Tak to sem taky asi jinej bo absolutních funglovek jsem moc neměl a jezdim celkem bez problémů. Jinak ty dvě Volva ze tří jsou braný jako funglovky od Homolky. Tak nevim. Je mi to fuk, já se za žádnou značku fanaticky nebiju páč vim, že všude je něco.
PS: mimo jiné tolik propíraný filtr DPF, haněný naprosto všude, jak vydrží jen 100 000 km a podobně. Najeto 250 000 km, 80% město, procentuelní zaplnění dle PC 6%. Ale na diskusích píšou že to je naprosto na píču tak to je pravda no...tos napsal hezky zdendo
hoši,akorát řešíme auto s DPF,najeto 8000 km prakticky všechno město,
filtr v natolik ucpanej,že auto škytá a ztrácí výkon.. a to podle PC
mělo 48 začátků regenerace filtru... teoreticky by jich mělo mít tak 16-20...
nejde s tím dělat nic, měníme celý potrubí s filtrem,výměna cca 30.000,-
...a bude hůř!
![]() |
Banditatom (Člen) 02.09.2011 10:06:29 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
VikecB12 psal:80ka se dělala aji manuál. 2,5tdi a aji nějakej ten menší benzín. T6 byla jenom v automatu s 200kw. A pecka nejvěčí je v té nové 80ce ta 4.4 V8 se kterou se dá udajně jezdit za nějakejch 10-14litrů
,stejně jako s obyč T5/T6
jj vím ale já naftu nechci... líbila by se mě S60 2.4 něco kolem roku 2003-4
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
karlos100 psal:osiris psal:Zdenda psal:Aha. Tak to sem taky asi jinej bo absolutních funglovek jsem moc neměl a jezdim celkem bez problémů. Jinak ty dvě Volva ze tří jsou braný jako funglovky od Homolky. Tak nevim. Je mi to fuk, já se za žádnou značku fanaticky nebiju páč vim, že všude je něco.
PS: mimo jiné tolik propíraný filtr DPF, haněný naprosto všude, jak vydrží jen 100 000 km a podobně. Najeto 250 000 km, 80% město, procentuelní zaplnění dle PC 6%. Ale na diskusích píšou že to je naprosto na píču tak to je pravda no...tos napsal hezky zdendo
hoši,akorát řešíme auto s DPF,najeto 8000 km prakticky všechno město,
filtr vnatolik ucpanej,že auto škytá a ztrácí výkon.. a to podle PC
mělo 48 začátků regenerace filtru... teoreticky by jich mělo mít tak 16-20...
nejde s tím dělat nic, měníme celý potrubí s filtrem,výměna cca 30.000,-
Nevim no, já se toho bál a mám přes dvě kila a nic to samý kolega na dvou dalších autech.. Ono taky záleží asi jak kdo jezdí, ono to chce občas sešlápnout a taky to držet v otáčkách. Jenže většina lidí jezdí 40 kmh na 6tku aby uštřila decku a to se pak divěj že je zajebaný turbo, dpf atd.
Jinak já bych ten DPF vyndal na trvalo a fertig. Timhlke stylem jízdy to bude v prdeli zas.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Zrovna neska sem jel se služební O1, 66kW (1.9 TDi) r.v. 2001 ... najeto 358k km a naky drobny.
Kdyz pominu totalne v pici loziska a kopajici brzdy (auto uz je ted asi na dojeti, je to nejstarsi kara a pude z kola ven) , tak to auto porad dela to, co ma a to s mininalnima nakladama jak na opravy, tak spotrebu.
Motor chyta na brnk v lete/zime a to treba mesic - dva stoji.
Nenabidne to nic, krome prachsproste prepravy osob a par vercajku k tomu, ale presne pro tohle se porizovala a dela to dobre, hodne dobre
Jo a to se s ni zachazi jako kurva s deckem, bo je to sluzebak a vlastne nikomu nepatri
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
mr.BSE psal:Jo a to se s ni zachazi jako kurva s deckem, bo je to sluzebak a vlastne nikomu nepatri
a presne to auto potrebuje a nie napr 60km/h za 5 alebo nebodaj za 6 v prevodovke
potom plac pre dvojhmotu
tie auta sa jebu ako vsetky ostatne.
![]() |
Banditatom (Člen) 03.09.2011 07:51:12 Offline |
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
SO 545 psal:mr.BSE psal:Jo a to se s ni zachazi jako kurva s deckem, bo je to sluzebak a vlastne nikomu nepatri
a presne to auto potrebuje a nie napr 60km/h za 5 alebo nebodaj za 6 v prevodovke
potom plac pre dvojhmotu
tie auta sa jebu ako vsetky ostatne.
a proto ta naše dostává kouř a vše drží
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Zdenda psal:huskyb12 psal:to je jasný, Volva maj drahý díly, to u Škodovky, to je jiná liga
a eště to sou držáky :)
S těma držákama to neni nějaký žhavý, mám tu teď za sebou během dvou měsíců 3 majitele toho XC 90 tušim že 2,4 v naftě a nadávaj shodně jako špačci. Všude je něco a nikdo neni hvězda.
Houska tím držákem zřejmě myslel tu koktu... Volva dnešní sou mrdky jako kerýkoliv jiný auta,kerý sou nacpaný elektrikou a ty fšehraby extra Proto se mě líbí volva starý,vyráběný ještě ve švédsku,né ty mrdky z holandska a belgie a bůhví kde se to ještě dělá
Už sem to tady někde psal,poslední VOLVO byla 960/S90ka
Ale dnešní auta sou fakt bída a je jedno kdo to dělá
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: VW GOLF IV 1.9 TDI 66kw rok 2000
Volvo nieje volvo uz dlhsie sice po celu svoju historiu nakupuju komponenty ako motor prevodovka a pod a mali tvrde podmienky , ale trebars v nizsej rade ako je trebars starsia 40 je to len chabo zamaskovana Carisma sakumprdum.
Ak kupis akekolvek auto ktore nieje z totalneho lowendu ako je Logan a pod nieje moc co riesit.Dnes sa uz bijeme do hrude len za znacku na prednej maske nic viac ani menej.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr