Nejsi přihlášen
Re: přední kotouče B12
...kdyz zvolis nejaky vyrobeny (vyrezany) tak cca 1400 - 1900 za kus
...kdyz opravdovy fabricky (nejen suzuki, ale znackovy) tak kolem 3000 za kus
...kdyz to nebudes nejtovat sam, tak neco za nejty a praci
...muzes zvolit i cepy na segerovku, vyjde to cca stejne jak nejty vc. prace
treba moto zloch
www.motozloch.cz
nebo i tenax dela kotouce
http://www.vyfukytenax.cz/cenik-vyfuky.html
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: přední kotouče B12
Filous psal:...origo kotouč na B12 vot Suzuki stojí vosmičku...
...to jo, jasne, proto jsem psal "nejen suzuki" ja myslel fabricky, jako ze je nekdo nereze laserm jako melouch, nebo malovyrobu, proste znackovy jako treba lucas, goldfren ale pritom ne suzuki
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: přední kotouče B12
Hmm, na B-dvandě mi klepe předek při brždění docela fest a uklidní se až při silnějším přebrždění (ABS to fakt nezpůsobuje). Čili jeden koutouč asi bude v řiti. Zeptám se možná blbě, musí se měnit oba kotouče v páru? Přijde mi trochu humus, vyměnit jen jeden, ale pravda je že dát dvojnásobnou cenu za chybu, kterou způsobuje jen 1 kotouč.... Co myslíte? dík
Re: přední kotouče B12
blbost,vyzkoušeno asi tisíckrát a nikdy problém. Problém je když to dělá amatér. Duralovej, nebo hliníkovej unašeč nemůže mít žádnou pamět a když je v hodně v háji ocelolitinovej kotouč, tak není problém ho popustit, srovnat a zase zakalit.
GSX-R:-)
Re: přední kotouče B12
Díky za typy. V každém případě, nemáte někdo ahnung, kdo se tím zabývá? Je fajn, že to extra nespěchá, když je teď ta zzzzima. Brzdy jsou pro mne celkem neštěstí, půl sezony jsem jezdil se zavzdušněným předkem. Návodů "jak na to" jsem pár slyšel, ale asi prvně vyměknu a nechám si blbý odvzdušní ABS udělat v motoservisu.
Re: přední kotouče B12
Viki: Napsals totální vinu.
Popouštět,srovnat,zakalit.
Prober se.Chtěl bych vidět alespoň jeden tvůj funkční kotuč opravenej tímhle postupem.
Jo,srovnat normálně za studena kotouč když je trošku hnutej od ohnutí vidlí po bouračce to jo,ale všeho s mírou.Ovšem nesmí s ním nikdo jezdit s hnutým a pak se ho snažit srovnat,protože uplně jednoduše je probržděněj v některým místě a srovnat to nejde,tak akorát hodit na magnetku a stáhnout na tloušťku.A todle všechno je tak akorát voprava na chvíli,nejlépe na prodej motorky.
Re: přední kotouče B12
...ja bych to chapal, samo, ze to udelat jde, proc by ne? jen mne doslo, ze k tomu ma asi podminky nekde v nejaky firme, kde tenhle technologickej postup pouzivaj, asi ne?
...nebo snad myslite, ze ty kotouce rostou jak brambory v zemi a pak se na podzim vykopou a sou hotovy ??? - prece se zrovna tak vyrabej, tak k tomu vyrobnimu procesu ma asi pristup ne
kellymu: no a jestli tebe napadlo tohle zkouset bastlit nekde v garazi, tak asi panbuh zrovna nebyl doma a tys mel v palici zrovna pekne vymetyno
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: přední kotouče B12
to je zajímavý, živím se jako motomechanik už nějakou dobu, kotoučů jsem nechal opravit už mraky a zatím se ještě nikdo nezabil, asi mám štěstí jenom na lidi co brzdy nepoužívají.
Samozřejmě že kotouče nepopouštím ani nekalím doma na kamnech, dáváme to firmě co mimojiné i kotouče vyrábí.
Pro chytráky jako je Koval: jak si myslíte že se vyrábí speciální hodně složitý zubatý kotouče??? Vypálí se z plechu, jenomže při tom se teplem zkroutí, takže jdou pod lis, kde se srovnají, potom se zakalí a přebrousí na magnetce.
GSX-R:-)
Re: přední kotouče B12
Osirisu: Ty kluku jeden.
Sem nepsal že to technicky nejde.
Ale buďto bude ten kotouč hnutej trochu a půjde srovnat za studena,což se normálně dělá.Nebo bude zkurvenej tak moc,že na něm teda budeš provádět takovýhle technologický pokusy jako popouštět rovnat a kalit,což je snad jasný že NIKDY potakovýhle operaci nebude uplně rovnej,takže jak sem psal ve finále ho hodíš na magnetku vobrousit naplocho,aby se srovnal a kde sme? Sme v prdeli...Protože jaksi vzhledem k tomu že byl předtím jetej a to né většinou málo a my sme ho pěkně vobrousili,tak z něj máme co? Máme z něj záchodovej papír.. Nemyslím tak jemnoučkej že by byl na prdílku,ale tak asi trošku skoro stejně silnej...A vzhldem k tomu že má nějakou minimální tloušťku a ta je u předních kotoučů tak okolo 4,5mm tak tu teda rozhodně už mít nebude...
A to teda my nechcem. Aspoň já ne...
Re: přední kotouče B12
Jen tak mimochodem chytráku,kotouče vyřezaný mám,rozhodně je nemám zkroucený ani rovnaný pod lisem a ůž vůbec né broušený na magnetce.Holt je mám asi z kvalitního materiálu... Ale samozřejmně vim,že ocelolitinový kotouče se při výrobě brousej naplacato,ale nový a né sjetý a ještě vopravovaný...
Re: přední kotouče B12
...ale prd, nikdo asi nebude opravovat kotouc, kterej ma pet kilometru pred smrti jak je tenkej a ty kotouce se tim zpusobem vyrabej, takze zadny obrhoblovani ukrutnejch tloustek jak si predstavujes vubec nehrozi ;)
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: přední kotouče B12
Osirisu: Dyk sme v čechách a u nás je dobrým zvykem vopravovat i to co je již po smrti a né 5km před ní...
Páč sme jakožto češi co? Hladový přece...
Taky sem už několikrát mněl kotuče rovnaný a i broušený po rovnání...
Páč kdybysme nebyli hladový češi,tak tady neřešíme takovou vinu a dem si koupit kotouče nový...
Vivat Kelly...
Re: přední kotouče B12
...kua psane, no tak nevotravuj s tvejma rovnejma a nerovnanejma kotoucema - vo cem se jako u toho budem hadat
...aaaaa uz to mam, ze ty je mas urcite krivy, jen si myslis ze sou rovny, nooojo, ty je mas urcite krivy
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr