Nejsi přihlášen
Výměna B12 za novou GSX-R 1000
Příští sezonu bych chtěl zkusit novou GSX-R 1000.Má někdo s ní zkušenost?Většinou jezdím projíždky tak kolem 200km a 2-3 do roka Alpy,dá se na ní jezdit i delší tratě kolem 700km,přece jenom je to jinačí styl jízdy,asi to je víc na ruce a na záda co? Díky za info.
Re: Výměna B12 za novou GSX-R 1000
Libor.P psal:Příští sezonu bych chtěl zkusit novou GSX-R 1000.Má někdo s ní zkušenost?Většinou jezdím projíždky tak kolem 200km a 2-3 do roka Alpy,dá se na ní jezdit i delší tratě kolem 700km,přece jenom je to jinačí styl jízdy,asi to je víc na ruce a na záda co? Díky za info.
Nemám sice přímo zkušenost s GSX-R,ale povozil jsem se na pár supersportech.Musím říct,že po nějakejch 20-30km jsem byl zlomenej jako prase.Jed s tím 200 nebo dokonce 700km je pro mě nepřestavitelných.Na druhou stranu je to asi trochu vo zvyku
Re: Výměna B12 za novou GSX-R 1000
No... Záleží samozřejmě na daném modelu, u těch GSX-R se to dost mění, stejně jako u každé jiné motorky. Podvozek, celková robustnost, pohodlí apod. Také je to hodně o tom, na co jsi jako jezdec zvyklej... Já jsem jezdil z velkých motorek Banďoura, Fároše 900RR 1998, Gikser 750 K5 a ted mám K1. Musím říct, s čím možná většina lidi tady nebude souhlasit, že se mi prostě líp jezdí na těch starších mašinách (co se supersportů týče). Je to větší a hlavně pohodlnější. Pravda, na okruhu nejsem žádnej Stoner a zatím je to stále v rukou než v mašině Ale...když jsem teď v létě sedl na GSX-R 750 rok 2010, čuměl jsem na čem to sedím. Je to malinkatý, lehounký a jak Libor psal strašně tvrdy na posez. Cestovat na tom si nedovedu představit, to je prostě mašina na okruh. Ovšem na té mé 750 K1 jsem od té doby co jsem ji pořídil nalétal 2000 km, 70% klidné ježdění a průměrné delky tras se pohybovaly okolo 150 km. Na jeden zátah jsem s tim dal 250km (5 minut pauza na tankování ). Z mašiny jsem slezl a pohodička. Stejně tak na Fároši, projeli jsme s tim Rakousko, 1500km za tři dny a cajk! Co je ovšem horší, když vezmu bágl na záda (teď nemyslím spolujezdce ), tak je to pod 100 km/h ku*va znát. Ruce bolej, zvlášť když se šouráš městem brzda plyn... Nevim názory se tady budou asi dosti lišit, na litru GSX-R jsem nikdy nejel, proto jsem napsal aspoň osobní zkušenosti z těchto jiných supersportů. Ale za sebe říkám, nebát se toho. Pokud chceš cestovat, tak to nějak půjde, nebude to nikdy jako na Banďourovi, to pohodlí takový prostě není, ale na druhou stranu, mašina mnohem líp sedí, táhne a já si s tim neskutečně užívám. Už jedině GSX-R, neměnil bych...
Re: Výměna B12 za novou GSX-R 1000
.....mám 196cm/110-120kg(podle večeře), jezdit na sportech mě baví, jel jsem i třeba 600km na R1 v jednom dni a pohoda, poskládal sem se i na Daytonu, R6...pohoda.
....to všechno, ale na okrskách v rychlostech 130-200km nebo okruh. Město a jízda kolem kila, to má člověk všechno na pazourách a v zádech.
Mám B12 a pohodlí pro mě je nesrovnatelné.
...nevím jak to maj cápkové kolem 160-170cm a 60-70kg kg ( to Ti řeknou Progear nebo Máca R6 )
.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
zzzmrzlinar (Člen) 11.10.2011 09:59:07 Offline |
Re: Výměna B12 za novou GSX-R 1000
kojaksro psal:.....mám 196cm/110-120kg(podle večeře), jezdit na sportech mě baví, jel jsem i třeba 600km na R1 v jednom dni a pohoda, poskládal sem se i na Daytonu, R6...pohoda.
....to všechno, ale na okrskách v rychlostech 130-200km nebo okruh. Město a jízda kolem kila, to má člověk všechno na pazourách a v zádech.
Mám B12 a pohodlí pro mě je nesrovnatelné.
...nevím jak to maj cápkové kolem 160-170cm a 60-70kg kg ( to Ti řeknou Progear nebo Máca R6 )
přesně tak, jakmile se na sportu rozjedeš a trochaj tě nadzvedne vítr a motor je roztočenej a pérování má co pérovat tak není problém (můj rekord 1300 km za den) ale jakejkoliv průjezd městem nebo menší rychlostí je absolutně za trest, furt spojkuješ, všechna váha na zápěstí a hlavně ti to neuvěřitelně topí pod koule.
takže jak říká Kojak, dá se na to zvyknout, ale všechny supersporty nejmíň za posledních deset let jsou dělaný jen na okruh a tam taky patřej.
Starý fároše, thunderacy a podobný byly prej na tohle lepší, ale to nevím nemám vyzkoušený.
Jinak do Alp supersport nebude zrovna moc super bo v těch serpoškách to asi na kilo třicet nerozjedeš. Jestli chceš podrobnosti vo různejch typech motorek jak se s nima jezdí v Alpách, doporučuju vyhledat testy Motocyklu (převzaté z německýho Motorradu) jmenuje se to AlpenMasters
Re: Výměna B12 za novou GSX-R 1000
XJelen psal:Alpy s CBR 954 SC54 jsem si vyzkoušel, děkuju pěkně ale je to tim, že se s tim neumím popasovat, třeba Jarken s Fárošem proletěl půl Evropy
...jendže Jarken má metrštyrycet i s potpatkama
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr