Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » El.vyhřívání karburátorů....

dannygsf (Člen)
13.10.2011 17:59:06
Offline

El.vyhřívání karburátorů....

Zdravím bandití kolektiv.Zajímá mně k čemu je to vyhřívání dobré,event.jak moc je to tam důležité.Podařilo se mi ulomit kontakt na jednom tom pičinci.Jinak je to B-6,rv.04.

morganzd (Člen)
13.10.2011 20:12:00
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Slyšim prvně. To asi r.v. 99 nemaje, co?


GSF 600 S '99
dannygsf (Člen)
13.10.2011 20:32:53
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

No to nevím jistě,ale třeba v ND na Parts Depot o těch tělískách není ani zmínka,ale je tam k nim zobrazená kabeláž.Jenže tam ročník 2004 chybí.Známý má rok 2002 a tam to není,tak v tom mám dost nejasno.Jestli to dávali do tech posledních šestek....

MaraKM (Člen)
13.10.2011 20:57:17
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Pokud se nepletu je to doména rv. 2004 a B12 i 2005, ni?

A je to předehřívání paliva aby ti to v zimě nezamrzalo ne evil

(fakt nevím k čemu to je, jen vím, že to tam mám bigsmile )


Nic lidského mi není cizí
dannygsf (Člen)
13.10.2011 21:31:45
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

No vidím to tak,budu se muset vydat do Suzuki a objednat to.Jinak si mlhavě vzpomínám že jsem se s podobným zařízením setkal na své bývalé Yamaze XJ600N,ale tam se mi to nepodařilo zkur...bigsmile.Holt když se sere,tak se sere.

hide (Člen)
13.10.2011 21:40:18
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

MaraKM:  to je asi blbost ze, benzin v nasich podminkach nikdy nezamrzne(leda voda co je nekdy v nem) a navic kdo jezdi kdyz je pod nulou ze jocool

morganzd (Člen)
13.10.2011 21:44:13
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

no dyk, píšou pro bezolovnaté benzíny bot tuhnutí < -40°C


GSF 600 S '99
hide (Člen)
13.10.2011 22:06:24
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Mam to tam taky a podle me to ma stejnou funkci jako ten ventil co vraci zpet splodiny do sani, cili ja se pro to vyhoditgoodbigsmile

Banditatom (Člen)
13.10.2011 22:07:30
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

kdybys trošku pohledal našel bys určitě na toto téma odpověďsmokin


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
MaraKM (Člen)
13.10.2011 22:40:46
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

hide psal:

MaraKM:  to je asi blbost ze, benzin v nasich podminkach nikdy nezamrzne(leda voda co je nekdy v nem) a navic kdo jezdi kdyz je pod nulou ze jocool

No přece ten kdo má předehřívaný pájivo, ne evil proč by si to jinak kupovali... že áááno bigsmile


Nic lidského mi není cizí
dannygsf (Člen)
14.10.2011 11:15:01
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Banditatom psal:

kdybys trošku pohledal našel bys určitě na toto téma odpověďsmokin

Já hledal všude možně,nenašel jsem nic....

Frodo89 (Člen)
14.10.2011 13:45:02
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

hide psal:

Mam to tam taky a podle me to ma stejnou funkci jako ten ventil co vraci zpet splodiny do sani, cili ja se pro to vyhoditgoodbigsmile

Myslíš erge ventyl? Ten má spíš za ukol snižit spotřebu a emise motoru.


Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
dannygsf (Člen)
14.10.2011 15:10:25
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

No spotřebu ani né,primární funkcí je to,že si výfuk přes ten ventil přisává vzduch s filtru a tím pádem jsou ty výfukové smrady čistější a eko-buzny spokojenější.Když se to dá pryč,nic se neděje.Ale zpět k těm ohřívacím tělískům,tak zatím jsem zjistil že snad jedinou funkcí je usnadnit studený start za nižších venkovních teplot.Pod nádrží je čidlo teploty které to ovládá.Tak že bych původní dotaz upravil na to jestli se to někomu podělalo a bylo to nějak poznat při těch startech.Námitku typu že si to můžu vyzkoušet sám-nemůžu,motorka je momentálně nepojízdná,ale z jiného důvodu.

Filous (Člen)
14.10.2011 16:07:07
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

dannygsf psal:

No spotřebu ani né,primární funkcí je to,že si výfuk přes ten ventil přisává vzduch s filtru a tím pádem jsou ty výfukové smrady čistější a eko-buzny spokojenější.Když se to dá pryč,nic se neděje.Ale zpět k těm ohřívacím tělískům,tak zatím jsem zjistil že snad jedinou funkcí je usnadnit studený start za nižších venkovních teplot.Pod nádrží je čidlo teploty které to ovládá.Tak že bych původní dotaz upravil na to jestli se to někomu podělalo a bylo to nějak poznat při těch startech.Námitku typu že si to můžu vyzkoušet sám-nemůžu,motorka je momentálně nepojízdná,ale z jiného důvodu.

...je to tag jag píšeš, ale i s vodpojenejma káblama motorka funguje korektně a bes problémů i při studenejch startech...jedno to čidlo je tušimže za 750,- peněs...


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Lachtan (Člen)
14.10.2011 20:40:34
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Frodo89 psal:
hide psal:

Mam to tam taky a podle me to ma stejnou funkci jako ten ventil co vraci zpet splodiny do sani, cili ja se pro to vyhoditgoodbigsmile

Myslíš erge ventyl? Ten má spíš za ukol snižit spotřebu a emise motoru.

myslim že egr nepřidává vzduch do vejfuku, ale bere zpátky vejfukový plyny znova do sání, pak se směsí znova schořej a tim se snížej ty slavný emise ale taky trochu hoření směsi. proto ty nejhustokrutší tuneři na svejch dvojkovejch golfech zaslepujou bajpás aby měli o 152,023 kw vyššššší výkon a jelo jim to 350km/h. V inzerátu maj pak agr OFF.


Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Banditatom (Člen)
14.10.2011 22:28:08
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Lachtan psal:
Frodo89 psal:
hide psal:

Mam to tam taky a podle me to ma stejnou funkci jako ten ventil co vraci zpet splodiny do sani, cili ja se pro to vyhoditgoodbigsmile

Myslíš erge ventyl? Ten má spíš za ukol snižit spotřebu a emise motoru.

myslim že egr nepřidává vzduch do vejfuku, ale bere zpátky vejfukový plyny znova do sání, pak se směsí znova schořej a tim se snížej ty slavný emise ale taky trochu hoření směsi. proto ty nejhustokrutší tuneři na svejch dvojkovejch golfech zaslepujou bajpás aby měli o 152,023 kw vyššššší výkon a jelo jim to 350km/h. V inzerátu maj pak agr OFF.

jsem hustokrutej tuzinkář pač egr nesmysl mám odstavenej od prvního týdne co jsem měl ochcávkubigsmile


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Datel (Člen)
15.10.2011 00:23:35
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Banditatom psal:
Lachtan psal:
Frodo89 psal:


Myslíš erge ventyl? Ten má spíš za ukol snižit spotřebu a emise motoru.

myslim že egr nepřidává vzduch do vejfuku, ale bere zpátky vejfukový plyny znova do sání, pak se směsí znova schořej a tim se snížej ty slavný emise ale taky trochu hoření směsi. proto ty nejhustokrutší tuneři na svejch dvojkovejch golfech zaslepujou bajpás aby měli o 152,023 kw vyššššší výkon a jelo jim to 350km/h. V inzerátu maj pak agr OFF.

jsem hustokrutej tuzinkář pač egr nesmysl mám odstavenej od prvního týdne co jsem měl ochcávkubigsmile

a proto ju musí řídit Mamutek bo ty bys jezdil, jak smyslů zbavený a kdejaký pobuda se ti pak válí po kapotěbigsmile

dannygsf (Člen)
15.10.2011 06:05:40
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Ten vzduchový systém na Banditu nemá s EGR ventilem nic společného.U Bandita je použitý systém PAIR,ten funguje tak jak jsem napsal dříve.To jen tak na okrajsmile1

Billy (Člen)
15.10.2011 11:39:43
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Jak pise Danny, vyfukovy plyny si prisavaji vzduch jeste v palici motoru za vyfuvejma ventilama. Proste se vyfukovy spaliny za vyfukovejma ventilama jednoduse redej vzduchem celym vyfukovym potrubim a vyleze o neco lepsi smradek z koncovky laufu na konci smile1. Nic jinyho ten PAIR nedela smile1 a pokud jde nekdo na brzdu tak se to musi zaskrtit ten privod vzduchu jinak naladi kulovou bohatost smesi s pomoci lambdy.


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
Banditatom (Člen)
15.10.2011 13:26:17
Offline

Re: El.vyhřívání karburátorů....

Datel psal:
Banditatom psal:
Lachtan psal:


myslim že egr nepřidává vzduch do vejfuku, ale bere zpátky vejfukový plyny znova do sání, pak se směsí znova schořej a tim se snížej ty slavný emise ale taky trochu hoření směsi. proto ty nejhustokrutší tuneři na svejch dvojkovejch golfech zaslepujou bajpás aby měli o 152,023 kw vyššššší výkon a jelo jim to 350km/h. V inzerátu maj pak agr OFF.

jsem hustokrutej tuzinkář pač egr nesmysl mám odstavenej od prvního týdne co jsem měl ochcávkubigsmile

a proto ju musí řídit Mamutek bo ty bys jezdil, jak smyslů zbavený a kdejaký pobuda se ti pak válí po kapotěbigsmile

jj maj recht voni nějak ti lidi na tu kapotu skáčou samibigsmilebigsmile


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr