Nejsi přihlášen
Felicia - co s tím, když se to dusí?
Přátelé, kamarádi, je tu nějaký ten auto mekánik, kterej to už řešil? Po nastartování na "sytič" jde za plynem dobře, ale jak otáčky po ohřátí poklesnou, po rychlejším přidání plynu se přidušuje a po několikátým opakování to blafne ve výfuku.... Taky už to párkrát chcíplo a nešlo natočit. Po nějaký chvíli bez problému. Měnil jsem: svíce, palec, víčko rozdělovače, kabely, čidlo teploty, palivový filtr, lambda sondu, naposled palivový čerpadlo (to už měla bejt poslední varianta ) Čistili jsme škrtící klapku, četli paměť a NIC. Kdyby to nebylo týden po vyvaření, tak už to hořelo, nebo letělo ze skály. Těsnění pod sáním by to dělat nemělo, páč to dělaj MPI - čka, který ho maj nový, slabší. Toto je 1,3 50kw jednobod, rok 95. Je to jednoduchej povoz, na kterým se zas nemá moc co podělat, ale už kurva nevím.
.... vono to ňák dopadne ....
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
No sice to nebylo na Felicii ale u Escorta mě takto zlobil ergo ventyl. což u na zastaralosti te 1,3 ve Felicii nepředpokladam.
Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
Jojo, filtr je novej. To těsnění mi radil kamarád mechanik, prý to často odchází, ale na těch novějších MPI. Každopádně teď jsem ještě zkoušel prohodit s Favoritem škrtící klapku. Fávo šlape, Felda stejný. Zkusím to těsnění pod sáním. Ale nejde mi do hlavy, proč to občas chcípne a je cejtit benzín To čidlo na kliku je to zvrchu na převodovce? To jsem čistil jako první, zkusím taky prohodit s Fáčkem....
.... vono to ňák dopadne ....
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
Jo snimac otacek je nahore. jak jsi na tom, uz to beha?Manzelka jezdi take s 1.3 BMM+LPG,.Cosi uz jsem sa v tom nahrabal. Ja jsem mel k.o. vstrikovac, tak mne to tarokovalo.
Kdo nejezdí, nikdy to nepochopí...
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
lambda se dá i odpojit, stejně tak i čidlo teploty vody. řidící jednotka bude v "nouzovém režimu" ale zkusíš jednoduše jestli nejsou vadné a nehážou chybu ale mělo byto jet plynule.
jinak taky se přikláním ke spodnímu palivovému filtru (vzduchový předpokládám že je ok ;) )
tož tak..
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
Takže jsem dneska vyměnil těsnění pod sáním, i to čidlo prohodil s fáčkem a stejně se to při prudkým přidání dusí. Pokud se přidá trochu plynulejc a ne dup na podlahu, tak se to vytočí plynule. Uvidíme, co to bude dělat po ránu. Trochu jsou očouzený svíce. Podotýkám, že s Favoriťáckou klapkou a vstřikovačem to bylo stejný....
.... vono to ňák dopadne ....
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
Rekl bych, ze to bude na stopro skritici klapka, ktera se casem znecisti. Je to typicka zavada Felinek. Staci ji sundat profoukat cisticem na karburatory nebo kompresorem. Ulozit zpet, pro sychr bych to projel jeste OBD II a resetoval ridici jednotku, pro spravne nastaveni skritici klapky.... A bude makat jako fík znova Ale tak uz muze byt odlitana... Nova stoji stoji +- 4000,-
Re: Felicia - co s tím, když se to dusí?
VikecB12 psal:No a nejsou už náhodou uplně posmrti rozvody,že by tam byla na řetězu taková vůle,že by to dělalo bordel Tam už snad ani nic jinýho není
...to by ale nevynechávalo
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr