Nejsi přihlášen
pohle řizeni po pádu
Kuci potřebuju poradit, nedavno jsem přejižděl se svou XR 400 z louky na cestu ale byla tam větši příkopa než jsem čekal tak jsem to napalil ze šikma do svahu a mašina pak buchla řiditkem o asfalt. Teď když jedu rovně tak mam řiditka lehce vytočene do strany (v terenu to nepoznam,ale na asfaltce jo). Tak jsem povolil bryle,natahl jsem to zpět, ale když přitahnu a´t jen spodni nebo horni bryle tak se mi to zase vyhne. Potřebuju zjistit jestli jsou v piči bryle nebo šavle nebo co vubec Blatnik je vůči kolu úplně mimo,předpokladam že neni uplně v rovině s motorkou. Když porovnavam kolo jestli je v rovině s motorkou tak se zda že jo,tak mě ještě napadlo jestli nejsou křive jen řiditka a + ten blatnik domrveny. Da se nějak zjistit vic?
Re: pohle řizeni po pádu
tož co, vykopat vidle, vykuchat trubky, vykuchat bryle a cele to zkonrolovat...
pak to nekomu dat na srovnání...
klidně zavolej
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: pohle řizeni po pádu
Skusil bych jenom povolit brejle a zatočit v nich vidlou,pak to dat třeba čtvrt votáčky jinak než to bylo původně a stáhnul bych to. Pokud bude nějaká změna,je vohlá trubka,pokud né,může to byt v brejlích. Jo a nevím jestli má XRko domečky na řídítka v silentblokách,DRko to tak mělo a vobčas se vohnul ten šroub a pak byly řídítka nakřivo vudči brejlím,ikdyš byly rovný...
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr