Nejsi přihlášen
Poraďte po koupi s kapotáží
Taxem týden hrdý majitel B12S rv 04. Pomalu se seznamujeme a narazil jsem na první nedostatek. Motka ležela na pravou stranu, ale poškozené díly včetně čelní masky dali v Suzuce nové (je to i vidět).
Nechali ale asi původní lešení nebo co a to mě sere - v přímém směru není souosá maska s budíky s řidítky. Při jízdě rovně "míří" maska mírně doleva.
Je to problém srovnat ji zpátky? Přesnost atd.
Je nutné odstrojit masku nebo je tam nějaký distanční prostor pro nastavení?
Možná je to standart 50% S-verzí co zde jezdí, nevím.
Kolik tahle motka jede dle tacho? 235?
Každopádně fantastickej zátah a nádhernej nárůst krouťáku mezi 3 - 4 tis. Mňam.
díky za rady a odpovědi
Re: Poraďte po koupi s kapotáží
...votstrojit a srovnat lešení, nic jinýho nevymyslíš...standart to nejni...a ta rychlost? ...uvidíš sám, já na Nku K6 (řikaj, že nový modely maj zas vo chlup přesnější tacho) tachometrovejch 259 km/h, pag začal ňákej strejda předjíždět a já musel na brzdy...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Poraďte po koupi s kapotáží
No tak se na to o víkendu vrhnu. Jsem zvědavej jak to půjde.
Doufám, že to nezkurvím. Masku jsem nikdy nesundával.
Byla by nějaká rada jak na to? Př. co odpojit dřív a co potom?
256? to mi asi nepojede. Zkoušel jsem na dálnici a ke konci se zvedala pomáálu nad 230. Měl jsem plnej knedlík na 5ku. Někde v testech jsem četl 235.
Není náhodou u K6 zvýšen výkon z 72 na 78kW? To by mohlo být ono.
Maximálka stejně není podstatná. Ale ten rozdíl je zvláštní.
Re: Poraďte po koupi s kapotáží
Ješte se podívej,jestli nemaš nahodou jenom ohnuty držáky řídítek. Občas se to při pádu stane a pak to vypada jako by byly zatoceny řídítka,ala brejla sou rovně.Jinak ja jel nejrychleji 250km/h,ale su trochu "prostorově výraznější"(prostě jako prase )
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr