Nejsi přihlášen
Pružiny ve vidlích
Zdar, jakým způsobem patří origo pružiny ve vidlích? Husté vinutí dolů? Nebo naopak? Bylo zde na to dokonce téma, ale odpověď jsem nenašel
http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … p?id=13686
Banditatom (Člen) 16.04.2012 20:00:13 Offline |
Re: Pružiny ve vidlích
je to jedno....
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Pružiny ve vidlích
osiris psal:...hustější vinutí má bejt dolů
...f sériji to tag je, ale myslimže Wilbers má v manuálu k progresifkám husčim nahoru...ale taky montuju fšecko hustym dolu...
...na vejšku hladiny má hustota vinutí pramalej vlif...
...ve finále nigdo na jízdních vlastnostech nepozná esi je to tag nebo onag...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pružiny ve vidlích
Filous psal:osiris psal:...hustější vinutí má bejt dolů
...f sériji to tag je, ale myslimže Wilbers má v manuálu k progresifkám husčim nahoru...ale taky montuju fšecko hustym dolu...
...na vejšku hladiny má hustota vinutí pramalej vlif...
...ve finále nigdo na jízdních vlastnostech nepozná esi je to tag nebo onag...
...ptá se na origo, odpovídám na origo (wp a hyperpro to má obráceně taky - ovšem už nepíšou jestli jen usd nebo i klasika)
...samo, na hladinu to má pramelej vliv, potažmo já furt zastávám názor, že i vejška hladiny má pramalej vliv a není nutný se jí tak uzkoprse držet, ale pro ty který se serou s mililitrama a milimetrama to vliv asi má
...jistě je to kvůli proměnnýmu průběhu, ale koldanoj odpovím že je to kvůli těžišti
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Pružiny ve vidlích
Filous psal:osiris psal:...hustější vinutí má bejt dolů
...f sériji to tag je, ale myslimže Wilbers má v manuálu k progresifkám husčim nahoru...ale taky montuju fšecko hustym dolu...
...na vejšku hladiny má hustota vinutí pramalej vlif...
...ve finále nigdo na jízdních vlastnostech nepozná esi je to tag nebo onag...
tak logiku by to mělo, jakože je rozdíl při stlačování kolik teho drátu sa tam dostane, ale jak pravíš vzhledem k tlůšťce to bude nula nula nic navíc nebo míň. a z hlediska fyzyky či mechaniky je to dle mého názoru šumák, dyž tu pružinu dám pod pres, tag jí bude jedno, estli má to husčí vinutí nahoře nebo dole
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Pružiny ve vidlích
osiris psal:Filous psal:osiris psal:...hustější vinutí má bejt dolů
...f sériji to tag je, ale myslimže Wilbers má v manuálu k progresifkám husčim nahoru...ale taky montuju fšecko hustym dolu...
...na vejšku hladiny má hustota vinutí pramalej vlif...
...ve finále nigdo na jízdních vlastnostech nepozná esi je to tag nebo onag......ptá se na origo, odpovídám na origo (wp a hyperpro to má obráceně taky - ovšem už nepíšou jestli jen usd nebo i klasika)
...samo, na hladinu to má pramelej vliv, potažmo já furt zastávám názor, že i vejška hladiny má pramalej vliv a není nutný se jí tak uzkoprse držet, ale pro ty který se serou s mililitrama a milimetrama to vliv asi má
...jistě je to kvůli proměnnýmu průběhu, ale koldanoj odpovím že je to kvůli těžišti
...jasný ...jak je to s tym hovnem a smradem???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 17.04.2012 05:45:18 Offline |
Re: Pružiny ve vidlích
a jak linearni pruziny??
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Pružiny ve vidlích
K.a.s.y.m. psal:a jak linearni pruziny??
to je otazka
Re: Pružiny ve vidlích
Koldan psal:Filous psal:osiris psal:...hustější vinutí má bejt dolů
...f sériji to tag je, ale myslimže Wilbers má v manuálu k progresifkám husčim nahoru...ale taky montuju fšecko hustym dolu...
...na vejšku hladiny má hustota vinutí pramalej vlif...
...ve finále nigdo na jízdních vlastnostech nepozná esi je to tag nebo onag...tak logiku by to mělo, jakože je rozdíl při stlačování kolik teho drátu sa tam dostane, ale jak pravíš vzhledem k tlůšťce to bude nula nula nic navíc nebo míň. a z hlediska fyzyky či mechaniky je to dle mého názoru šumák, dyž tu pružinu dám pod pres, tag jí bude jedno, estli má to husčí vinutí nahoře nebo dole
..a já si myslím, že z hlediska fyziky je právě ten důvod je dávat hustčím vinutím dolů. Podle mě se hustčí vinutí rychleji stlačí a pohltí rychleji drobné nerovnosti a na větčí nerovnosti je pak to řidčí vinutí, když už je stlačené to hustčí
Re: Pružiny ve vidlích
Mour psal:Koldan psal:Filous psal:
...f sériji to tag je, ale myslimže Wilbers má v manuálu k progresifkám husčim nahoru...ale taky montuju fšecko hustym dolu...
...na vejšku hladiny má hustota vinutí pramalej vlif...
...ve finále nigdo na jízdních vlastnostech nepozná esi je to tag nebo onag...tak logiku by to mělo, jakože je rozdíl při stlačování kolik teho drátu sa tam dostane, ale jak pravíš vzhledem k tlůšťce to bude nula nula nic navíc nebo míň. a z hlediska fyzyky či mechaniky je to dle mého názoru šumák, dyž tu pružinu dám pod pres, tag jí bude jedno, estli má to husčí vinutí nahoře nebo dole
..a já si myslím, že z hlediska fyziky je právě ten důvod je dávat hustčím vinutím dolů. Podle mě se hustčí vinutí rychleji stlačí a pohltí rychleji drobné nerovnosti a na větčí nerovnosti je pak to řidčí vinutí, když už je stlačené to hustčí
ale stejně to bude fungovat, i dyž budou navopak
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Pružiny ve vidlích
Když otevřeš servisní manuál pro GSF650 na straně 182, tak je tam popis a jasný obrázek se šipkou up. Jasně tedy hustýn nahoru.
Taky mě tady mátl nejaký popis, kdy to borec rval opačně, než jsem to měl od originálu já. Proto jsem dal na papír a nefilozofuji proč. Prostě to tak líp opticky na mašině vypadá a jak tam čvachtá olej, je mi fuk.
Banditatom (Člen) 17.04.2012 19:32:33 Offline |
Re: Pružiny ve vidlích
takže kolem a kolem je to buřt...
To Osirisej: jj wilbers je má hustším nahoru.... origo hustčím dolů... v servise x dolů...v servise y na horu
...a má vliv na funkci jestli dám do vidlej 521 nebo 520ml
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Pružiny ve vidlích
Koldan psal:Mour psal:Koldan psal:
tak logiku by to mělo, jakože je rozdíl při stlačování kolik teho drátu sa tam dostane, ale jak pravíš vzhledem k tlůšťce to bude nula nula nic navíc nebo míň. a z hlediska fyzyky či mechaniky je to dle mého názoru šumák, dyž tu pružinu dám pod pres, tag jí bude jedno, estli má to husčí vinutí nahoře nebo dole..a já si myslím, že z hlediska fyziky je právě ten důvod je dávat hustčím vinutím dolů. Podle mě se hustčí vinutí rychleji stlačí a pohltí rychleji drobné nerovnosti a na větčí nerovnosti je pak to řidčí vinutí, když už je stlačené to hustčí
ale stejně to bude fungovat, i dyž budou navopak
Já se moc do toho nechcu zamotat, ale asi je třeba vzít v úvahu, že jedna strana tlumiča (vrch u matic) je konstantní (nepohyblivá) a stlačuje se to vod kluzáku, který v této sestavě působí jako jediný pohyblivý ..tzn, že motocykl je nepohyblivý a hýbe se pouze kolo ...ale možná, že to je -vina.
Banditatom (Člen) 17.04.2012 20:23:03 Offline |
Re: Pružiny ve vidlích
Mour psal:Koldan psal:Mour psal:
..a já si myslím, že z hlediska fyziky je právě ten důvod je dávat hustčím vinutím dolů. Podle mě se hustčí vinutí rychleji stlačí a pohltí rychleji drobné nerovnosti a na větčí nerovnosti je pak to řidčí vinutí, když už je stlačené to hustčíale stejně to bude fungovat, i dyž budou navopak
Já se moc do toho nechcu zamotat, ale asi je třeba vzít v úvahu, že jedna strana tlumiča (vrch u matic) je konstantní (nepohyblivá) a stlačuje se to vod kluzáku, který v této sestavě působí jako jediný pohyblivý ..tzn, že motocykl je nepohyblivý a hýbe se pouze kolo ...ale možná, že to je -vina.
...jinak když souložíš zasouváš ho celýho nebo jen špičku?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Pružiny ve vidlích
Banditatom psal:Mour psal:Koldan psal:
ale stejně to bude fungovat, i dyž budou navopakJá se moc do toho nechcu zamotat, ale asi je třeba vzít v úvahu, že jedna strana tlumiča (vrch u matic) je konstantní (nepohyblivá) a stlačuje se to vod kluzáku, který v této sestavě působí jako jediný pohyblivý ..tzn, že motocykl je nepohyblivý a hýbe se pouze kolo ...ale možná, že to je -vina.
...jinak když souložíš zasouváš ho celýho nebo jen špičku?
..když jsem měl starou motorku tak celýho ....co tam máš dál?
Re: Pružiny ve vidlích
Banditatom psal:takže kolem a kolem je to buřt...
To Osirisej: jj wilbers je má hustším nahoru.... origo hustčím dolů... v servise x dolů...v servise y na horu
...a má vliv na funkci jestli dám do vidlej 521 nebo 520ml
Noa když už jsme u toho, tak hladina od hrany tlumiče je 97mm, že jo?
Banditatom (Člen) 17.04.2012 20:30:41 Offline |
Re: Pružiny ve vidlích
Mour psal:Banditatom psal:Mour psal:
Já se moc do toho nechcu zamotat, ale asi je třeba vzít v úvahu, že jedna strana tlumiča (vrch u matic) je konstantní (nepohyblivá) a stlačuje se to vod kluzáku, který v této sestavě působí jako jediný pohyblivý ..tzn, že motocykl je nepohyblivý a hýbe se pouze kolo ...ale možná, že to je -vina....jinak když souložíš zasouváš ho celýho nebo jen špičku?
..když jsem měl starou motorku tak celýho ....co tam máš dál?
no vidíš... tak nějak to jde i s tou pružinou
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Banditatom (Člen) 17.04.2012 20:32:05 Offline |
Re: Pružiny ve vidlích
ignac666 psal:Banditatom psal:takže kolem a kolem je to buřt...
To Osirisej: jj wilbers je má hustším nahoru.... origo hustčím dolů... v servise x dolů...v servise y na horu
...a má vliv na funkci jestli dám do vidlej 521 nebo 520mlNoa když už jsme u toho, tak hladina od hrany tlumiče je 97mm, že jo?
u béčka... nevím nemám po ruce manuál...u gsx nevím taky pač nemám po ruce manuál
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Pružiny ve vidlích
Banditatom psal:ignac666 psal:Banditatom psal:takže kolem a kolem je to buřt...
To Osirisej: jj wilbers je má hustším nahoru.... origo hustčím dolů... v servise x dolů...v servise y na horu
...a má vliv na funkci jestli dám do vidlej 521 nebo 520mlNoa když už jsme u toho, tak hladina od hrany tlumiče je 97mm, že jo?
u béčka... nevím nemám po ruce manuál...u gsx nevím taky pač nemám po ruce manuál
Tak snad jsem to přeluštil dobře :) 97mm je pro UK a 96mm pro Us, tak jsem dal 97
Ale jak skládám ten druhej, tak mi zůstal seklej dole a vůbec nechce nahoru, čím to? Dal jsem ten děravý "klacek" z krátkou pružinou zpět do tlumiče, dotáhl imbus a nechce vůbec nahoru.. Je to normální, nebo půjde nahoru až to zatěsním a naliju olej?
Re: Pružiny ve vidlích
ignac666 psal:Banditatom psal:ignac666 psal:
Noa když už jsme u toho, tak hladina od hrany tlumiče je 97mm, že jo?u béčka... nevím nemám po ruce manuál...u gsx nevím taky pač nemám po ruce manuál
Tak snad jsem to přeluštil dobře :) 97mm je pro UK a 96mm pro Us, tak jsem dal 97
Ale jak skládám ten druhej, tak mi zůstal seklej dole a vůbec nechce nahoru, čím to? Dal jsem ten děravý "klacek" z krátkou pružinou zpět do tlumiče, dotáhl imbus a nechce vůbec nahoru.. Je to normální, nebo půjde nahoru až to zatěsním a naliju olej?
...můžeš tam mít skříženej ten hlinikovej mezikus...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pružiny ve vidlích
Filous psal:ignac666 psal:Banditatom psal:
u béčka... nevím nemám po ruce manuál...u gsx nevím taky pač nemám po ruce manuálTak snad jsem to přeluštil dobře :) 97mm je pro UK a 96mm pro Us, tak jsem dal 97
Ale jak skládám ten druhej, tak mi zůstal seklej dole a vůbec nechce nahoru, čím to? Dal jsem ten děravý "klacek" z krátkou pružinou zpět do tlumiče, dotáhl imbus a nechce vůbec nahoru.. Je to normální, nebo půjde nahoru až to zatěsním a naliju olej?...můžeš tam mít skříženej ten hlinikovej mezikus...
Sakra, asi teď nevím, co přesně myslíš
Re: Pružiny ve vidlích
ignac666 psal:Filous psal:ignac666 psal:
Tak snad jsem to přeluštil dobře :) 97mm je pro UK a 96mm pro Us, tak jsem dal 97
Ale jak skládám ten druhej, tak mi zůstal seklej dole a vůbec nechce nahoru, čím to? Dal jsem ten děravý "klacek" z krátkou pružinou zpět do tlumiče, dotáhl imbus a nechce vůbec nahoru.. Je to normální, nebo půjde nahoru až to zatěsním a naliju olej?...můžeš tam mít skříženej ten hlinikovej mezikus...
Sakra, asi teď nevím, co přesně myslíš http://www.partsdepot.cz/picdily/93702.jpg
...8...a esi ne, tag si upni spodek za držáky třmenů a za trupku škubni...vopčas se to stává...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pružiny ve vidlích
Filous psal:ignac666 psal:Filous psal:
...můžeš tam mít skříženej ten hlinikovej mezikus...Sakra, asi teď nevím, co přesně myslíš http://www.partsdepot.cz/picdily/93702.jpg
...8...a esi ne, tag si upni spodek za držáky třmenů a za trupku škubni...vopčas se to stává...
No to je ten takovej plastovej čudl, či co.. Vypadá, že je rovně a ani netuším, jestli jde nejak rozebrat..? Když strčím dovnitř malíček, tak se tam cosi točí..
Re: Pružiny ve vidlích
Mour psal:Koldan psal:Mour psal:
..a já si myslím, že z hlediska fyziky je právě ten důvod je dávat hustčím vinutím dolů. Podle mě se hustčí vinutí rychleji stlačí a pohltí rychleji drobné nerovnosti a na větčí nerovnosti je pak to řidčí vinutí, když už je stlačené to hustčíale stejně to bude fungovat, i dyž budou navopak
Já se moc do toho nechcu zamotat, ale asi je třeba vzít v úvahu, že jedna strana tlumiča (vrch u matic) je konstantní (nepohyblivá) a stlačuje se to vod kluzáku, který v této sestavě působí jako jediný pohyblivý ..tzn, že motocykl je nepohyblivý a hýbe se pouze kolo ...ale možná, že to je -vina.
akce a reakce. pořád je to tom, že stlačuješ pružinu. představ si, že bys tu pružinu stlačoval třeba proti zdi. bude se chovat pořád stejně, ať budeš mít to hustší vinutí blíž k sobě nebo dál. té pružině je to šumák. si myslím teda
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Pružiny ve vidlích
ignac666 psal:Filous psal:ignac666 psal:
Sakra, asi teď nevím, co přesně myslíš http://www.partsdepot.cz/picdily/93702.jpg...8...a esi ne, tag si upni spodek za držáky třmenů a za trupku škubni...vopčas se to stává...
No to je ten takovej plastovej čudl, či co.. Vypadá, že je rovně a ani netuším, jestli jde nejak rozebrat..? Když strčím dovnitř malíček, tak se tam cosi točí..
...ááá, sorry, tady f tech vidlích je silon...prostě s tym enem škubni...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pružiny ve vidlích
ignac666 psal:osiris psal:...měls tam těch ml dát 96 a šlo by ti to
Ten první mi právě šel, je to Bandaska z UK, přece tam nedám míru z US
...no a ta druhá vidle je právě na 96, to je normální
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Pružiny ve vidlích
Čigi psal:Když otevřeš servisní manuál pro GSF650 na straně 182, tak je tam popis a jasný obrázek se šipkou up. Jasně tedy hustýn nahoru............
...no to jo, ale to máš na model pro novej zéland
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Pružiny ve vidlích
Filous psal:ignac666 psal:Filous psal:
...8...a esi ne, tag si upni spodek za držáky třmenů a za trupku škubni...vopčas se to stává...No to je ten takovej plastovej čudl, či co.. Vypadá, že je rovně a ani netuším, jestli jde nejak rozebrat..? Když strčím dovnitř malíček, tak se tam cosi točí..
...ááá, sorry, tady f tech vidlích je silon...prostě s tym enem škubni...
Tak hotovson, ten čudl tam byl tak zaraženej, že bych to ven snad nevyškubnul. Vyklepl jsem ho zevnitř tlumiče ven a pak už šel jak po másle Každopíďo dík za rady, pomohly
Re: Pružiny ve vidlích
ignac666 psal:Filous psal:ignac666 psal:
No to je ten takovej plastovej čudl, či co.. Vypadá, že je rovně a ani netuším, jestli jde nejak rozebrat..? Když strčím dovnitř malíček, tak se tam cosi točí.....ááá, sorry, tady f tech vidlích je silon...prostě s tym enem škubni...
Tak hotovson, ten čudl tam byl tak zaraženej, že bych to ven snad nevyškubnul. Vyklepl jsem ho zevnitř tlumiče ven a pak už šel jak po másle Každopíďo dík za rady, pomohly
...a je to ...nejni zač
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr