Nejsi přihlášen
inkvizitorr (Administrator) 05.05.2008 15:29:12 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
abm www.halbich.cz jinak zkušenost jen ta nejlepčí jo a měl sem devatenáctku
doba je temná...
Re: Radiální brzdová pumpa
...u pumpy je to vo tom, že na píst působíš prstama jakoby přímo a ne přes páku brzdy, neumim to dost dobře popsat, ale dyš se na ty pumpy podiváš, tag ti to bude jasný, díky radijálně umístěnýmu pístku pumpy se vo dost zlepší dávkovatelnost a citlivost brzdy, no a u třmenů je výhoda v radijálnim uchycení f tom, že se eliminujou síly, kerý při normálnim uchycení maj snahu působit na kotouč z boku...nejsem spisovatel, tag to z mýho podání třeba nepobereš, ale něgde na netu to bylo popsaný celkem srozumitelně, skus zagůglovat...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Radiální brzdová pumpa
Filous: Jasan, u pumpy chápu, třeba tady je to pěkne vidět http://www.motostar.cz/cs/tuning-2189/r … -4223.html a ten třmen někde pogůglim
Ne asi
Re: Radiální brzdová pumpa
Honza B12 psal:Dík za zprávy, u Halbicha supr zboží a lidi co tomu rozuměj, akorát ta cena by mohla být o něco lepší
Vidím to taky na Nissin, nová je kolem 5500,-
Otevřu si víno a budu moudřejší
Honzo, má to cenu, tunit takovou jebku? Jako barva dobrá, ale jinak
Bandit 4EVER!!!
Re: Radiální brzdová pumpa
jo,ta PT pumpa zrovna není na hned skladem,jinak ať ti ji nabízí kdokoliv tak dovozce je HDCom Třebíč a tam ji momentálně nemaj a budou mít tak nejdřív za 14dní páč ji kámoš zrovna nutně potřebuje na gsxr1-K5..
takže von jde do Bremba aby to mněl hnedle..
Re: Radiální brzdová pumpa
Hlavní výhodou radiálního uchycení brzdových třmenů je získání větší brzdící síly, přičemž celá soustava disponuje vyšší tuhostí, z čehož plyne samozřejmě efektivnější brždění a rychlejší reakce při zmáčknutí brzdové páčky. Navíc konstrukce radiální brzdy mimo to umožňuje použití menšího disku, což se musí pozitivně promítnout jak do váhy motocyklu, tak i do velikosti neodpružených hmot. Radiálním uchycením brzdových třmenů se myslí, že šrouby, které uchycují třmen, jsou v ose kotouče a ne kolmo k ní, jak je tomu u konvenčních brzd. To s sebou přináší výhodu menšího bočního výkyvu a lepší přilnutí brzdových destiček na povrch samotného disku..tož tak..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Radiální brzdová pumpa
Tak se mi jeví, že mám radiální pumpu na jebce v sérii , jen nevím, esli je to ta vychvalovaná 19-ka no né?No ano!
Autor je zatvrzelý konzervativec a hrdý chachar, který je paličatě přesvědčen, že Baník je king a patří do Slezska, ne na Moravu!
Re: Radiální brzdová pumpa
KOVAL psal:jo,ta PT pumpa zrovna není na hned skladem,jinak ať ti ji nabízí kdokoliv tak dovozce je HDCom Třebíč a tam ji momentálně nemaj a budou mít tak nejdřív za 14dní páč ji kámoš zrovna nutně potřebuje na gsxr1-K5..
takže von jde do Bremba aby to mněl hnedle..
Je mezi origo pumpou z K5 a tou od PT, nebo bremba nějaký zásadní rozdíl ve funkčnosti. K5 má origo taky radiální teda pokud se nepletu . Origo počítám, že je nissin stejný jako nabízí v http://www.bonmoto.cz/u-detail.php?id=5 … 3de9c452c. Pokud je ta pumpice od tvého kámoše k mání za nějaký rozumný peníz, dej prosím vědět
Re: Radiální brzdová pumpa
Pro info:
Radialni pumpa - jak psal filous, pistek je kolmo na riditko a tudiz je na nej vyvijen tlak pres "jednoduchou" paku a ne pres jakysi "trojuhelnik" jako u klasicke pumpy. Je to jednoduse ucinnejsi usporadani.
Radialni trmeny - rozhodujici je tady poloha sroubu, trmen je uchycen srouby, ktere jsou kolmo na osu kola, pri brzdeni se tim eliminuji ohybove a strihove sily a brzda tudiz lepe funguje.
A k tem prumerum brzdove pumpy - neplati tady cim vetsi tim lepsi, ale kazda soustava trmenu je spocitana na nejaky prumer pumpy.
Bandit rulezz!!!
Re: Radiální brzdová pumpa
Kelly01 psal:A mezi námi,rozdíl nepoznáš..
rozdíl jsem poznal snad při výměně normálních hadic za pancéře..
po montáží 19mm radiálky pouze placeboautosugesce
Ale vypadá to hustě
Dneska se neshodnem
Nepoznáš radiální třmeny, ale pumpu okamžitě. Jde úplně měkce s přesnější dávkovatelností. Pro brždění je třeba méně síly. Pokud máš správný poměr pístku v pumpě a třmenech.
Jo a taky vypadá hustě
Re: Radiální brzdová pumpa
Kelly01 psal:já ne..
a to ji už 2roky jezdím
Výcházím ze skušeností s GSXR 1 K7, tuona a tak. Maj radiál nahoře i dole, ale nic nebrzdí tak jako Superduke 1. model. Radiální pumpa a konvenční třmeny.
Kriplík brzdí silně a dobře, ale ani po x-tém odvzdušnění jsem se nezbavil dlouhého mrtvého chodu páčky. Doufám, že to vyřeší právě ta pumpa. Mimochodem tohle jsem čet i v několika anglánských testech.
Re: Radiální brzdová pumpa
Honza B12 psal:Kelly01 psal:A mezi námi,rozdíl nepoznáš..
rozdíl jsem poznal snad při výměně normálních hadic za pancéře..
po montáží 19mm radiálky pouze placeboautosugesce
Ale vypadá to hustěDneska se neshodnem
Nepoznáš radiální třmeny, ale pumpu okamžitě. Jde úplně měkce s přesnější dávkovatelností. Pro brždění je třeba méně síly. Pokud máš správný poměr pístku v pumpě a třmenech.
Jo a taky vypadá hustě
...sem s tebou, mam uplně stejný poznatky, u Kellyho se začíná projevovat stařecká demence
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
inkvizitorr (Administrator) 06.05.2008 11:18:43 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
že někdo pozná vopletený hadice jinde než na okruhu je pičovina málokdy brzdíš tak intenzivně a tak často i při normální jízdě, takže se to celý tolik nezahřejvá... jinak tu pumpu pozná i laik, lepší dávkovatelnost, kratší chod (aspoň u tý co sem měnil za origo já) a dle mě i vynaložení menší síly na brždění...
doba je temná...
Re: Radiální brzdová pumpa
Kelly01 psal:Naivní homeopati
...přál bych ti zažít brždění na mý nový mašině...bys blil...šel sem následující cestou:
1/výměna hadic za pancíře = nic
2/výměna pumpy = radikální změna a to zlepšení dávkovatelnosti a citlivosti, zjemnění chodu, zkrácení chodu páčky
3/výměna desek za sintrovaný EBC = spokojenej parchant, motorka konečně brzdí, nejni to gixero, ale brzdí
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Radiální brzdová pumpa
Filous psal:Kelly01 psal:Naivní homeopati
...přál bych ti zažít brždění na mý nový mašině...bys blil...šel sem následující cestou:
1/výměna hadic za pancíře = nic
2/výměna pumpy = radikální změna a to zlepšení dávkovatelnosti a citlivosti, zjemnění chodu, zkrácení chodu páčky
3/výměna desek za sintrovaný EBC = spokojenej parchant, motorka konečně brzdí, nejni to gixero, ale brzdí
Pancéřovky se projeví nejvíc u starý motorky - hadic. Stářím ztratí pevnost a nafukují se - Jako já
inkvizitorr (Administrator) 06.05.2008 11:46:23 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Honza B12 psal:Pancéřovky se projeví nejvíc u starý motorky - hadic. Stářím ztratí pevnost a nafukují se - Jako já
je to daný stářím, ale hlavně teplotou, tj. čim víc se to celý hřeje (intenzivní brždění), tim víc se roztahuje hadice a tim to de celý do až s páčkou propadlou na heftu
doba je temná...
Re: Radiální brzdová pumpa
Filous psal:....
3/výměna desek za sintrovaný EBC = spokojenej parchant, motorka konečně brzdí, nejni to gixero, ale brzdí
mě dost překvapily lucasy co mi tam dal pepíno...z hlavy nevim jaký je přesně označení ale brzdily jak svině...akorát nejsou přímo psaný na Béčko (teda na starý na nový možná jsou), byly snad na triumpha boco, takže se musely vyndat takový ty plechový podložky aby se vešly. Fakt super účinek kór po zahřátí, akorát moc dlouho nevydržej
Re: Radiální brzdová pumpa
Filous psal:Kelly01 psal:Naivní homeopati
...přál bych ti zažít brždění na mý nový mašině...bys blil...šel sem následující cestou:
1/výměna hadic za pancíře = nic
2/výměna pumpy = radikální změna a to zlepšení dávkovatelnosti a citlivosti, zjemnění chodu, zkrácení chodu páčky
3/výměna desek za sintrovaný EBC = spokojenej parchant, motorka konečně brzdí, nejni to gixero, ale brzdí
Čoveče,kdyš sem vezl dom K6 tak sem si říkal že to hovno brzdí voproti staršímu Béčku a nakonec sem to vyřešil celkem rychle.Začal sem víc mačkat páčku
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Radiální brzdová pumpa
no a já na každou motorku montoval pancéřový hadice jen proto že hustě vypadaly..
v brždění jsem poznal..
a jinak bych řek průměr tý pumpy ačkoliv se to zdá divný hraje dost podstatnou roli páč existujou i radiálky s průměrem 22mm,teda možná spíš existovaly páč nějak zmizely z nabídky,ale každopádně mi řikal jeden známej že to zkoušeli na závoďákách a že je to nepoužitelný páč to brzdí tak brutálně že to je naprosto nedávkovatelný
a řek bych že litrový gsxro tu pumpu radiální nemá a brzdiče jo,teda třeba jako 03-05 ostatně třeba jako starý Rkový Tuona mněly to samý-brzdiče jo,ale pumpy né,zřejmně místo pro tůůůning
Re: Radiální brzdová pumpa
KOVAL psal:no a já na každou motorku montoval pancéřový hadice jen proto že hustě vypadaly..
v brždění jsem poznal..
a jinak bych řek průměr tý pumpy ačkoliv se to zdá divný hraje dost podstatnou roli páč existujou i radiálky s průměrem 22mm,teda možná spíš existovaly páč nějak zmizely z nabídky,ale každopádně mi řikal jeden známej že to zkoušeli na závoďákách a že je to nepoužitelný páč to brzdí tak brutálně že to je naprosto nedávkovatelný
a řek bych že litrový gsxro tu pumpu radiální nemá a brzdiče jo,teda třeba jako 03-05 ostatně třeba jako starý Rkový Tuona mněly to samý-brzdiče jo,ale pumpy né,zřejmně místo pro tůůůning
...čoveče, teť mame f dílně šeskový gixero 03 a je tam radijálka vot Nissinu a je tam vodjektěživa ...tagže bych se divil, že by na litru nebyla
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Monty Jack (Člen) 07.05.2008 11:07:11 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
KOVAL psal:a jinak bych řek průměr tý pumpy ačkoliv se to zdá divný hraje dost podstatnou roli páč existujou i radiálky s průměrem 22mm,teda možná spíš existovaly páč nějak zmizely z nabídky,ale každopádně mi řikal jeden známej že to zkoušeli na závoďákách a že je to nepoužitelný páč to brzdí tak brutálně že to je naprosto nedávkovatelný
průměr pumpy roli hraje, ale přesně opačnou .. čím menší průměr pístu pumpy, tím větší brzdnou sílu jsem při stejným zbytku systému schopen vyvinout. Dávkovatelnost je lepší tím, že pro stejnej pohyb pístu v třmenu jsem na užší pumpě nucen namáčknout delší dráhu. Tz. velkej průměr pumpy .. menší brzdná síla, a kratší pohyb pístu v pumpě (přeneseně páčky) menší průměr pumpy = větší brzdná síla, a delší chod pístku v pumpě.
To samozřejmě za předpokladu, že zbytek brzdnýho systému je stejnej.
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
K.a.s.y.m. (Člen) 07.05.2008 11:43:22 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Monty Jack psal:KOVAL psal:a jinak bych řek průměr tý pumpy ačkoliv se to zdá divný hraje dost podstatnou roli páč existujou i radiálky s průměrem 22mm,teda možná spíš existovaly páč nějak zmizely z nabídky,ale každopádně mi řikal jeden známej že to zkoušeli na závoďákách a že je to nepoužitelný páč to brzdí tak brutálně že to je naprosto nedávkovatelný
průměr pumpy roli hraje, ale přesně opačnou .. čím menší průměr pístu pumpy, tím větší brzdnou sílu jsem při stejným zbytku systému schopen vyvinout. Dávkovatelnost je lepší tím, že pro stejnej pohyb pístu v třmenu jsem na užší pumpě nucen namáčknout delší dráhu. Tz. velkej průměr pumpy .. menší brzdná síla, a kratší pohyb pístu v pumpě (přeneseně páčky) menší průměr pumpy = větší brzdná síla, a delší chod pístku v pumpě.
To samozřejmě za předpokladu, že zbytek brzdnýho systému je stejnej.
Mě teda na základní škole ve fyzice kapalin učili něco jiného,ale to nechám na posouzení každého soudruha
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Radiální brzdová pumpa
...no že se v menším průřezu dosáhne snáz většího tlaku je pravda, jinak průměry pump ať už brzdovejch nebo spojkovejch jsou osazený v závislosti na velikosti brzdovýho (nebo spojkovýho) systému a ne proto že by si kdejakej koumes řek že tohle je lepší
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Monty Jack (Člen) 07.05.2008 12:13:03 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Proto píšu, že změny v pumpě se projevujou na efektu brždění tak jak píšu, při zachování zbytku soustavy stejné.
Byla to reakce na to, aby někdo nepropadl dojmu, že hodí 22mm pumpu a začne to brutálně brzdit. Brzdit to bude hůř, pokud zbytek zůstane stejnej.
K.a.s.y.m - by mě zajímalo, co tě na té škole učili ?
Osi - výrobce to má určitě z ekonomickejch i účinkovejch hledisek dobře spočítaný. Poměry ploch pístů pumpy a pístů brzdičů tak aby vyvinutá síla byla optimální, nekurvily se kotouče, desky, kolo nešlo hned do smyku, dalo se to rozumně dávkovat, vo tom žádná.
Já jen když se tu řešilo laborováni s jinejma průměrama jenom pumpy, tak mi to přišlo vhodný napsat ( byl jsem rád, že mám co říct k tématu, aniž bych to měl podepřený léty motorkářský praxe, tak jsem si udělal radost )
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Re: Radiální brzdová pumpa
Monty jack to sice myslí dobře,ale v motocyklové praxi je to naprostá vina,bohužel...
Však zkus vzít takovou nějakou pumpu třeba10- 12mm průměr a zadělej ji na prů,ěrnou bandasku B12ku a trochu vostřejc to vosol z vedlejší ke hlavní,zkus zabrzdit,a? Buďto jako hrdina nebo jako posranej projedeš tu křižovatku páč to prostě nezastavíš,teda když budeš mít trochu miň štěstí tak potkáš ten kamion co bude zrovna projíždět po tý hlavní.
Prostě fuck to tak nefunguje jak si to myslel s tím že menší pístek to víc stlačí a víc to brzdí.
Monty Jack (Člen) 07.05.2008 22:50:12 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Hydrauliku neoblafneš, prostě to tak je.
Pokud se to chová jak píšeš, tak z toho důvodu, že ta vyvinutá síla deskama na kotouč je prostě dostatečná jak u 15 tak 19 pumpy a roli tady hraje konstrukce pumpy jako taková. Žádnou sem v ruce neměl, ale z principu věci se projevují 3 efekty. 1. Vyvíjíš na pístek vlivem jiný páky větší sílu, takže se kompenzuje větší průměr.
Chodí to po delší dráze oproti normální pumpě, což s polečně s větším průměrem znamená, že to po zmáčknutí začne brzdit mnohem dřív - má to kratší úsek do plnýho brždění, takže máš pocit, že to musíš mačkat míň.
No a třetí, spíš ze srandy, to Kellyho placebo
Rozhodně ti nebudu vymlouvat zkušenosti, ale radiálka prostě nebrzdí oproti serii líp proto, že má větší průměr pístu, ale vlivem té konstrukce ... to asi bylo vše co jsem měl na srdci, tož snad se shodnem
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Monty Jack (Člen) 07.05.2008 23:07:07 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Kelly01 psal:Koval má vždy pravdu
i špatným výpočtem se lze dobrat správného výsledku
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Re: Radiální brzdová pumpa
woe,nemyslim konkrétně rozdíl mezi normální pumpou a radiálkou v tom průměru..
právěže v tomhle případě hydrauliku voblafneš a nic s tim nenaděláš ačkoliv se ti to zdá divný..
jak ti řikám,jen si zkus vzít malou pumpu vobyč jako je ta tvoje ale prostě menší průměr z nějaký malý motorky která má jen jeden kotouč,zadělej si ji na na bandasku a jed se projet a pokud se domů vrátíš tak posranej strachy,věř tomu,vono totiž ne nadarmo maj výrobci nějaký rozdělený doporučení pump podle toho na co to chceš namontovat jako že nějaká je doporučená na jednokotuč a jeden brzdič a další zas na dva brzdiče vo 4 pístkách a takdále..
neboj že už sme nezkoušeli že sme mněli pěknou pumpu z menší motorky a daly ji na hustě votuněnýho stree tovýho fároše a von husto hustej byl tim jak nebrzdil páč ta pumpa prostě byla malá a prostě z motorky s jedním brzdičem..
prostě s tim nic nenaděláš,ačkoliv se to zdá divný,v tomhle případě to základní logický ůsudky naprosto popírá a tak to je..
fuck kluci i zkoušeli na závoďák tu 22m pumpu a nedalo se to z důvodů brutality jak jsem psal a nebyly to žádný vokurkové ale fuck profíci..
a jestli fuck nevěříš,klidně ti půjčim tu malou pumpu a můžeš si to vyzkoušet..
Monty Jack (Člen) 07.05.2008 23:18:46 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
to asi ne ... myslím že by mi to narušilo ten můj celosériovej komplet .. ale za nabídku dík
Nemůžou mi říkat že lžu...
Můžou mi říkat že lžu když lžu, nebo když se chystám lhát, nebo jsem zrovna dolhal, ale ne když mluvím pravdu.
Re: Radiální brzdová pumpa
Já mám vlastní zkušenosti jenom s brzdovejma hadicama a můžu říct, že u starší motorky (většinou) jenom ty hadice tak setsakramentsky pomůžou, protože ja kvšichni víme ale nikdo neděláme tak hadice sou od výrobce předepsaný na výměnu po 4 letech!!!! Takže je jasný že hadice do časem srat a začínají se nafukovat atd. ale není to jasně daný že je to tak dycky, i 10 let stará motorka může brzdit furt v poho. KAždopádně vopletený hadice mají spíš jak píše Inkviz mnohem větší vliv, váhu a smysl třeba při jízdě na vokruhu nebo aspoň někde v Aplpách atd. kde výrazně prodlužujou stabilitu chodu páčky i při nadměrným vohřátí celýho brzdovýho systému!! Mě osobně při výměně po 5 letech stáří motorky i ty hadice v chodu páčky i za studena rozhodně pomohly a páčka celkem ztvrdla po výměně pancířů ........ a vo tom že to vypadá na první pohled mnohem líp .... vo tom žádná! :))))))) Ale po zkouškách na okruhu ta pomoc byla mnohem znatelnější protože ani po 10 kolech v Brně se brzda ani vo píĎ nehla blíž k řídítkům nebo něco podobnýho .....
Co se týče brzdové pumpy tak ta je jasně daná že totálně zlepší citlivost celýho systému a tím pádem je mnohem příjemnější pro pilota a fakt se to líp dávkuje .... vo průměrech pístků nebudu mluvit pač to je fakt asi jen laborace a zkoušení ja kto vlastně bude fungovat s různým průměrem.
A co se týče radiálního uchycení třmenů ........ v tom vídím já osobně furt spíš fakt jen už uplně hightech výpočtovou výhodu ale je pravda že při tom namáhání jaký brzdy mají má každá píí.... na to vliv, ale sou prostě i klasicky uchycený třmeny který brzdí naprosto dokonale ...... viz Koval a jeho zmínka od SuperDukovi ...... jezdil sem ně něm párkrát taky a musím naznat to stejný ..........nidky sem na ničem sériovým co by tak dokonale brzdilo nejel!!!!
Re: Radiální brzdová pumpa
woe,vo Dukovi psal Honza,ale to přece neva..
Ještě k těm radiálním pumpám,ten můj kámoš závodní Tom co nutně potřebuje novou radiálnípumpu na svoji K05 1000,tak dneska u mně byl i s pumpama páč kde jinde by sehnal dneska ten spešl dlouhej průtokovej šroub s nejjemnějším Brembo stoupáním než u mně v garáži ,že jo.
Tak jako jeho K05 má v sérii radiální pumpu Nissin 19mm.
Brzdí to skvěle,vo tom žádná.
Ale milý Tom nabyl dojmu při jízdě po okruhu že ty brzdy vadnou..,fest vadnou..,teda jako po5 ti kolech dobrý,po 10 kolech ještě jakžtakž dobrý,při 15tým kole nebrzdící motorka,prostě motorka bez brzd podle něj.
Samože pancéřky,racing brzdovka a desky,vymněnit už není co,jen pumpu.
Odborníci ještě větší závodníci řekli-hochu kup Brembo a budeš spokojenej parchant.
Jak řekli-tak udělal a dneska namontoval.
Uvidíme co z toho bude při 15tým kole.
Jinak ta Brembo pumpa má rovněž 19mm jako origo a je na ní napsaný 19x20mm,takže z toho plyne rozměrový uspořádání.
Závěrem,již jsem začal na tom že jeho nebrzdící radiální Nissin by zřejmně byl pro mně vhodnou alternativou.
Re: Radiální brzdová pumpa
Koval:
...přiznám se, že ta moje varijanta, tzn. pancíře, EBC desky a radijálka Nissin, taky nejni ouplně bes vady, páč při vokruhovym řádění mi dycky ke konci tý půlhodiny brzdy taky vadnou a dost znatelně, zas na druhou stranu je to furt vo moc lepčí neš sérije, tagže to určitě beru jako posun k lepčímu, nicméně ideál to taky nejni...zas na druhou stranu na normální ježdění je to dobrý a tech pár náfštěf vokruhu za rok přežiju i s mírně vadnoucíma brzdama...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Radiální brzdová pumpa
jasný,hele a co budete dělat na tom závodním bajku?
s origo pumpou?
to bude zoufalství né teda v tom případku?
jinak doplňující informace-cena toho bremba 6500,- a nemá brzdovej spínač,takže nutnost je ten spešl tlakovej spínač,což ovšem závodníci neřešej..
Re: Radiální brzdová pumpa
KOVAL psal:jasný,hele a co budete dělat na tom závodním bajku?
s origo pumpou?
to bude zoufalství né teda v tom případku?
jinak doplňující informace-cena toho bremba 6500,- a nemá brzdovej spínač,takže nutnost je ten spešl tlakovej spínač,což ovšem závodníci neřešej..
...brzdy budem řešit aš dorazej kotouče, nicméně snat bude radijálka vot ABM ...desky i pancíře uš sou...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Radiální brzdová pumpa
KOVAL psal:vona Labuťákoj zbyla ještě z SV?
no to je asi vina co sem napsal,takže spíš vymámený z jalový krávy tele-takže sponzoring vod dealerů Abm asi né?
asi joo
TeLe má radiální? Jsem to nějak nezkoumal
viz avatar:)
K.a.s.y.m. (Člen) 09.05.2008 12:38:14 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
škardík psal:KOVAL psal:vona Labuťákoj zbyla ještě z SV?
no to je asi vina co sem napsal,takže spíš vymámený z jalový krávy tele-takže sponzoring vod dealerů Abm asi né?
asi jooTeLe má radiální? Jsem to nějak nezkoumal
nemá
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Radiální brzdová pumpa
KOVAL psal:vona Labuťákoj zbyla ještě z SV?
no to je asi vina co sem napsal,takže spíš vymámený z jalový krávy tele-takže sponzoring vod dealerů Abm asi né?
asi joo
...esi mu jí Mr.Halbich neprodal tag zbyla
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Honzik8719 (Člen) 16.05.2012 18:10:17 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Narazil sem na motorkářích na akci na Titaxový páčky ( http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra … 2566.html# ) a titax dělá dokonce i páčky na ujemerický nesmysly, jenžev tom je muj trabl protože mám oproti sérii radiální brzdovou pumpu Nissin a tak nevim jakou páčku na brzdu objednat. dá se nějak poznat z jaký motyky je ta pumpa abych podle toho mohl objednat brzdovou páčku nebo jsou ty radiálky všechny stejný a stačilo by teda objednat brzdovou páčku na motorku která má radiální nissinu v základu?
...relativní kochač...
Honzik8719 (Člen) 16.05.2012 23:41:06 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
fakt nikdo neví?
...relativní kochač...
zzzmrzlinar (Člen) 17.05.2012 12:08:32 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
Honzik8719 psal:Narazil sem na motorkářích na akci na Titaxový páčky ( http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra … 2566.html# ) a titax dělá dokonce i páčky na ujemerický nesmysly, jenžev tom je muj trabl protože mám oproti sérii radiální brzdovou pumpu Nissin a tak nevim jakou páčku na brzdu objednat. dá se nějak poznat z jaký motyky je ta pumpa abych podle toho mohl objednat brzdovou páčku nebo jsou ty radiálky všechny stejný a stačilo by teda objednat brzdovou páčku na motorku která má radiální nissinu v základu?
tak tohle jsem si dnes objednal na R1, borec se sice dušuje, že je to origo Titax, ale jestli mi přijde nějaký čínský bláto tak nevím kde ho budu honit.
Honzik8719 (Člen) 24.05.2012 22:01:14 Offline |
Re: Radiální brzdová pumpa
zzzmrzlinar psal:Honzik8719 psal:Narazil sem na motorkářích na akci na Titaxový páčky ( http://www.motorkari.cz/motobazar/nahra … 2566.html# ) a titax dělá dokonce i páčky na ujemerický nesmysly, jenžev tom je muj trabl protože mám oproti sérii radiální brzdovou pumpu Nissin a tak nevim jakou páčku na brzdu objednat. dá se nějak poznat z jaký motyky je ta pumpa abych podle toho mohl objednat brzdovou páčku nebo jsou ty radiálky všechny stejný a stačilo by teda objednat brzdovou páčku na motorku která má radiální nissinu v základu?
tak tohle jsem si dnes objednal na R1, borec se sice dušuje, že je to origo Titax, ale jestli mi přijde nějaký čínský bláto tak nevím kde ho budu honit.
tak co dorazil origo titax?
...relativní kochač...
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr