Nejsi přihlášen
Bandit 650s - RAM AIR
Tak - dnes sem započal s lehkou úpravou Bandita. Vim že všichni budete psát jak je to zbytečný a na co to dělám... - no zkrátka protože chci.
Jdfe o systém náporového sání, který se používá u spousty motorek. a to i u naháčů - viz Aprilia Tuono, nebo Triumph Street Tripple.
Mám to vymyšleno tak, že pod eskovej čumák po celé jeho šířce připevním podélný zužující se kus plastu v černé barvě a potom nasávaný vzduch pomocí plastové trubky, nebo hadice jdoucích pod nádrží přivedu do Airboxu.
jak bude úprava pokračovat - budu přidávat fotky...
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jediná potíž která při téhle úpravě bude jsou membrány.Či ventily.
Pokud by náporové sání bylo jedinou cestou - bude mít v nižších rychlostech motorka malý výkon díky nedostatku vzduchu způsobeného dlouhým sáním a malým tlakem vzduchu.
Takže přemýšlím nad ventilem se slabou pružinou který se tlakem vzduchu otevře a bude vpouštět vzduch do airboxu
a druhý ventil s pružinou který bude otvor který už je standardně v airboxu udělán s narůstajícím tlakem vzduchu pomalu uzavírat. Logicky aby vzduch z náporového sání rychle zase nevyfrčel z airboxu druhou stranou ven, tam kde je to originální nasávání směrem od baterie...
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
K.a.s.y.m. (Člen) 23.05.2012 10:55:23 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
smajlikkrouticihlavou....jestli chces vic vzduchu dej misto airboxu kosiky.tohle budes ladit a stejne nedoladis.bo s vetsim mnoustvym vzduchu budes potrebovat i vic benzinu kterej bude pri malo vuduchu zase na skodu.ale co, chuj s tim.je tvoje vec a tvoje prachy
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:jediná potíž která při téhle úpravě bude jsou membrány.Či ventily.
Pokud by náporové sání bylo jedinou cestou - bude mít v nižších rychlostech motorka malý výkon díky nedostatku vzduchu způsobeného dlouhým sáním a malým tlakem vzduchu.
Takže přemýšlím nad ventilem se slabou pružinou který se tlakem vzduchu otevře a bude vpouštět vzduch do airboxu
a druhý ventil s pružinou který bude otvor který už je standardně v airboxu udělán s narůstajícím tlakem vzduchu pomalu uzavírat. Logicky aby vzduch z náporového sání rychle zase nevyfrčel z airboxu druhou stranou ven, tam kde je to originální nasávání směrem od baterie...
tak si do nákupního seznamu ještě připiš stříkačku místo karbudátorů plně programovatelnou řídící jednotku....nějaký ty lambda sondy, senzory tlaku a tvploty a určitě plno dalších blbin....a pak by se to možná i dalo....možná
ps. dej tam rači turbo
Honzik8719 (Člen) 23.05.2012 11:17:05 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Lihy psal:jezek psal:jediná potíž která při téhle úpravě bude jsou membrány.Či ventily.
Pokud by náporové sání bylo jedinou cestou - bude mít v nižších rychlostech motorka malý výkon díky nedostatku vzduchu způsobeného dlouhým sáním a malým tlakem vzduchu.
Takže přemýšlím nad ventilem se slabou pružinou který se tlakem vzduchu otevře a bude vpouštět vzduch do airboxu
a druhý ventil s pružinou který bude otvor který už je standardně v airboxu udělán s narůstajícím tlakem vzduchu pomalu uzavírat. Logicky aby vzduch z náporového sání rychle zase nevyfrčel z airboxu druhou stranou ven, tam kde je to originální nasávání směrem od baterie...tak si do nákupního seznamu ještě připiš stříkačku místo karbudátorů plně programovatelnou řídící jednotku....nějaký ty lambda sondy, senzory tlaku a tvploty a určitě plno dalších blbin....a pak by se to možná i dalo....možná
ps. dej tam rači turbo
jo a počítám s tim že sis to aspon trochu propočítal a nemyslim finance
...relativní kochač...
hlemejzd999 (Člen) 23.05.2012 11:17:31 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
tady se někdo hodně nudí ...
vymejšlet vymyšlené a srát se s něčim , co nebude mít v konečném důsledku žáden efekt pro prodloužení mrníka
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
no vzhledem k tomu že bandit má airboks pěkně daleko oproti jebkám s náporovým sáním (ty ho maj většinou pod nádržej hned za rámem), budeš ten trabl s délkou a průřezem sacího potrubí asi mít daleko větší než si myslíš. Je třeba si uvědomit že ten stávající průřez sání budeš muset s ohledem na délku zvětšit (jsem už dlouho ze školy, ale jistě je tu spousta študovanejch kteří by to dokázali spočítat), no a pak už se ty hadice budou pěkně blbě schovávat pod nádrž. Nehledě na to co psal Kásym o tý směsi.
Nebude vážně lepší koupit si jinou mašinu?
Strýcfajtr !!!
Re: Bandit 650s - RAM AIR
vzduch z náporovýho sání půjde do airboxu až od určitý rychlostiútlaku. Do tý doby bude mít airbox stejně dlouhou - nebo o 2 cm delší sání, takže. Až při vyšší rychlosti se uzavře ventil kterej bude u airboxu pro krátký sání a otevřou se ventily který budou u nasávacího otvoru pod přední kapotou.
Ventily s měkou pružinou...Žádná elektronika...
Cena toho všeho bude pár korun a když to nebude fungovat , tak to prostě sundám... :)
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
zzzmrzlinar (Člen) 23.05.2012 11:45:01 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
XJelen psal:no vzhledem k tomu že bandit má airboks pěkně daleko oproti jebkám s náporovým sáním (ty ho maj většinou pod nádržej hned za rámem), budeš ten trabl s délkou a průřezem sacího potrubí asi mít daleko větší než si myslíš. Je třeba si uvědomit že ten stávající průřez sání budeš muset s ohledem na délku zvětšit (jsem už dlouho ze školy, ale jistě je tu spousta študovanejch kteří by to dokázali spočítat), no a pak už se ty hadice budou pěkně blbě schovávat pod nádrž. Nehledě na to co psal Kásym o tý směsi.
Nebude vážně lepší koupit si jinou mašinu?
ale hovno, co furt všicni valíte s ňákou fyzikou, kokosi v džaponncku se s tím počítaj roky a vono to jde udělat v garáži, jen koupíš ňáký roury v Obi a dáš pérko z propisky.
Ještě bych udělal chlazení nasávané směsi dusíkem ze šlehačkových bombiček a bude vytůněno
(smajlíkcosismíchyuchcává)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Nechápu proč máte všichni v diskuzích takovou potřebu akorát prudit a shazovat lidi co sem napíšou jakejkoli dostaz, nebo nápad.
Buď napište konstruktivní příspěvek... nebo běžte na xchat nebo jiný diskuzní servery jako motorkari.cz kde si lidi od rána do večera nedělaj nic jinýho než že shazujou příspěvky ostatních....
to umí každej blbec napsat nějakou urážlivou reakci .....
spousta americkejch aut 60tejch let maj karburátorový motory bez vstřikování a náporový sání...........
ale to je fuk . Tak dál urážejte a dělejte z ostatních co přijdou s jakymkolio dotazem nebo nápadem pitomce.
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
K.a.s.y.m. (Člen) 23.05.2012 13:13:33 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
muzes vobslehnout system ze staryho ZZR s karbecama.tam naporovka je.dokonce v tom neni ani zadnej naporovej ventilek.to sami je v karbecovym Blackbirdu.ale porad je tu problem s delkou sani a naslednou pouzitelnosti motoru.ktera je v nizkych otackach mizerna.
i ve starym jedenactkovym gixeru byla obdoba ale tam to privadelo jen vzduch k airboxu a vytvarelo neco jako pretlak v okoli aiboxu pro lepsi sani.ale jak moc to fungovalo neposoudim.to by ukazala brzda.
i tak si myslim ze je to nesmysl.aby to efektivne fungovalo tak to bude stat ranec na vyvoji a mereni a placat neco jen tak je skoda casu a deviz.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:vzduch z náporovýho sání půjde do airboxu až od určitý rychlostiútlaku. Do tý doby bude mít airbox stejně dlouhou - nebo o 2 cm delší sání, takže. Až při vyšší rychlosti se uzavře ventil kterej bude u airboxu pro krátký sání a otevřou se ventily který budou u nasávacího otvoru pod přední kapotou.
já ti rozumim, ale co z toho, když to celou dobu bude sát otevřeným ventilkem a až teprve až to chytne pořádnej luft těma trubičkama (nedělej si iluze že to půjde od 90kmh) tak to bude sát náporem stejný množství jako bez toho vehementu? Takže v podstatě žádnej přínos podle mýho
Ale jó, pusť se do toho a nenech se odradit jenom si myslim, že než takovýdle perpetum mobile by tý bandasce víc prospěl třeba pořádnej servis podvozku, nebo scotoiler, iridiový svíčky když už si chceš hrát... aby z toho taky banďour něco měl sem myslel.
Strýcfajtr !!!
Re: Bandit 650s - RAM AIR
K.a.s.y.m. , Yjelen - dík
Je to opravdu spíš hraní - protože vim že to nezvedne nijak ukrutně výkon - to bych si koupil za 55 000 volítanou B12 a bude to mít dvakrát větší výkon.
Velice brzo budu vozit na zádi mladou paní co už má hadry. Tak prostě jen tak přemejšlim jak tej mojej bandasce trochu pomoct :)
každopádně s průměrem těšch plastovejch trubek/hadic... to bude zábava - výběr a montáž, aby to nevypadalo jako když jedu na hovnocucu :D
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
já tomu hovno rozumím.....
ale nebylo by lepší dát tam přímý sání (košíky) na karbecy jak psal Kasym...
nebo pořídit něco od strejdy Wiseca?
každopádně až s tím něco provedeš tak s tím skoč na brzdu
Gruene Hoelle und volle Beschleunigung :-)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
richie psal:já tomu hovno rozumím.....
ale nebylo by lepší dát tam přímý sání (košíky) na karbecy jak psal Kasym...
nebo pořídit něco od strejdy Wiseca?
každopádně až s tím něco provedeš tak s tím skoč na brzdu
chci zvýšit tlak vzduchu kterej půjde do airboxu to je celý. A protože sem teť dal za servis pomalu půlku ceny motorky, protože byla totálně opotřebovaná na spotřebních materiálech - chci jí sice pomoct, ale ne za cenu, že zaplatim dalších milion abych nahnal 10 koníků :)
Takže pár ventilů - dneska sem začal pracovat provizorně s těma co sou na plynový masce M10 (maj na sobě i závit) a uvidíme jak to dopadne :)
Radek Ban má taky B650, takže na brzdu jen pokud ucejtíme nějakej znatelnej rozdíl :)
A když neucejtíme, aspoň mi bude míň much přistávat na přední kapotáži a poletěj pěkně do krokodílí tlamy :D
viz Tuono :)
http://www.laminarlip.com/tuono2006.jpg
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:Takže pár ventilů - dneska sem začal pracovat provizorně s těma co sou na plynový masce M10 (maj na sobě i závit) a uvidíme jak to dopadne :)
Jsem zvědavý jak budeš experimentovat s těma ventilama... Ono se řekne, až tam bude nějaký tlak, tak se to zavře...
Držím palce. Jen to prosimtě udělaj tak, aby změny nebyly nevratné. Já si teda z laického pohledu myslím, že tohle ta cesta neni a navíc to bude hnusný... Ale máš Sko, tak je to jedno...
A dávám si tímto BAN. :-P
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Honzik8719 (Člen) 23.05.2012 15:40:30 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:K.a.s.y.m. , Yjelen - dík
Je to opravdu spíš hraní - protože vim že to nezvedne nijak ukrutně výkon - to bych si koupil za 55 000 volítanou B12 a bude to mít dvakrát větší výkon.
Velice brzo budu vozit na zádi mladou paní co už má hadry. Tak prostě jen tak přemejšlim jak tej mojej bandasce trochu pomoct :)
každopádně s průměrem těšch plastovejch trubek/hadic... to bude zábava - výběr a montáž, aby to nevypadalo jako když jedu na hovnocucu :D
to už bych teda radši změnil převod,aneb cesta nejmenšího odporu...
...relativní kochač...
zzzmrzlinar (Člen) 23.05.2012 15:45:44 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
mno postav si na motorce třeba teletubies, ale abys nebyl z těch koňů zklamanej, kdysi jsem někde čet, že fabrickej nápor na R1 z 2007 se všemi hájtech hejblaty a propočty dělá 4-5 koní tak esivá dáš s trychtýřema vod matky z kuchyně 10 hřebců tak to mě poser na moje holý záda.
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Ikdyby se ti povedlo vymyslet nejaky system, ktery by teoreticky fungoval tak to, co bys jsi teoreticky ziskal, a zduraznuju to teoreticky, ztratis tim sanim, ktery ti bude akorat vytvaret dalsi odpor + odpor proudeni v potrubi vlivem drsnosti a Reynoldsoveho cisla + mistni odpor na tech teoretickych ventilech + netesnosti... atd...nechci te kritizovat, nebo nedejboze neco horsiho, ale tohle je opravdu kravina
Chce to alespon zakladni znalost hydrodynamiky a teorie tekutin a uvedomis si, ze je to ztrata casu a penez
Radsi lepri sani na karbce, iridiovy svice, DynoJet nebo ja nevim co ale urco ti to pomuze vic
OUjeéééé pyčo...ja B12 2003, pritule B6 1997 a v praci Zlin Z-142 C AF
Re: Bandit 650s - RAM AIR
shrek600 psal:Radsi lepri sani na karbce, iridiovy svice, DynoJet nebo ja nevim co ale urco ti to pomuze vic
650ce pomůže nejvíc výměna za 12ku
A pokud to chce kvůli jízdě ve dvou, tak jak už tu bylo psáno, dát větší rozetu
Na hraní si s motorkou bych doporučoval leštění různejch dílů bo to zabaví na dlouho a i to pak je aspoň vidět
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:Tak - dnes sem započal s lehkou úpravou Bandita. Vim že všichni budete psát jak je to zbytečný a na co to dělám... - no zkrátka protože chci.
Jdfe o systém náporového sání, který se používá u spousty motorek. a to i u naháčů - viz Aprilia Tuono, nebo Triumph Street Tripple.
Mám to vymyšleno tak, že pod eskovej čumák po celé jeho šířce připevním podélný zužující se kus plastu v černé barvě a potom nasávaný vzduch pomocí plastové trubky, nebo hadice jdoucích pod nádrží přivedu do Airboxu.
Tak jo, ale nenapsal jsi to podstatný. Čeho tím chceš docílit a jestli máš určitou představu k čemu by tato úprava měla prospět.
jak bude úprava pokračovat - budu přidávat fotky...
http://www.czechbikers.cz/img/picture/29/ram-air.gif
hlemejzd999 (Člen) 23.05.2012 19:03:37 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:Nechápu proč máte všichni v diskuzích takovou potřebu akorát prudit a shazovat lidi co sem napíšou jakejkoli dostaz, nebo nápad.
Buď napište konstruktivní příspěvek... nebo běžte na xchat nebo jiný diskuzní servery jako motorkari.cz kde si lidi od rána do večera nedělaj nic jinýho než že shazujou příspěvky ostatních....
to umí každej blbec napsat nějakou urážlivou reakci .....
Tak dál urážejte a dělejte z ostatních co přijdou s jakymkolio dotazem nebo nápadem pitomce.
třeba tady ? http://www.suzukibandit.cz/openforum/vi … 51#p358051
asi to nebude každym dotazem
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Ondráš psal:jezek psal:Takže pár ventilů - dneska sem začal pracovat provizorně s těma co sou na plynový masce M10 (maj na sobě i závit) a uvidíme jak to dopadne :)
Jsem zvědavý jak budeš experimentovat s těma ventilama... Ono se řekne, až tam bude nějaký tlak, tak se to zavře...
Držím palce. Jen to prosimtě udělaj tak, aby změny nebyly nevratné. Já si teda z laického pohledu myslím, že tohle ta cesta neni a navíc to bude hnusný... Ale máš Sko, tak je to jedno...
A dávám si tímto BAN. :-P
..je pravda že na Sku se toho už moc zkazit nedá ..kup laďák to ti ho prodlouží víc
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Bandit 650s - RAM AIR
...nechci tě zrazovat, bes Cimrmanů by sme eště lezli po stromech, ale se skušenostma z prakse ti řeknu, že todle nebude a nemůže fungovat, co víc, bude to vo dost horší...uš tym, že uděláš do érboksu další díru, řekněme vo průměru 5cm, tag natolik zásadně vovlivníš poměr směsi, že to prostě nemůže bejt dobrý...tu karburaci budeš muset přetryskovat, aby to vůbec použitelně vrčelo...a aš se ti povede dostat tam něco vzduchu navíc tym náporem, zas tam bude málo benzínu...no prostě si neumim přectavit, že bych to měl seřizovat...bes urášky, chtěl bych mít tolik času co ty ...eště jedna praktická...víš jag pomužeš karburátorový motorce, třeba Bandasce f Alpách, gde je řídkej vzduch a mašina bude strácet výkon??? ...no prostě vyškubneš ten gumovej límec u sacího hrdla a zvječíš průměr toho sacího votvoru...řek bys, že ti tech pár mm pomůže??? ...no pomůže, páč vzduch tam je řidkej, má menčí hmotnost a ten motor je seřízenej na normální atmosférickej tlak a hmotnost a ten řitkej tam mu nestačí a teť si vem, že ty tam vytvoříš ňákej nápor...no prostě sem zvjedavej, tagže good luck...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Bandit 650s - RAM AIR
vžádným případě si netrůfám konkurovat Filousovi. Zná motorky a ví vo čom to je. Na druhů stranu autort příspěfku už dostal dost kopanců ohledně toho, že jeho navrhovaný systém je nesmysl a Filous to jen potvrdil . Já muším upřímně říct, že mňa už teď jen zajímá výsledek. Prostě scu to sledovat, su zvědavý na výsledek a chtěl bych, aby dotyčný autor napsal po úpravě: Kucí, měliste pravdu, je to na piču, nebo Kucí je to zas vo něčom iným, doporučuju. Tagže za mňa, pokud ti to teda nerve kapsu a je ti šumák jak dopadne stroj, tag ti do teho a zkůšaj, třeba nandeš něco novýho.
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
To ježek,, a to já su taky zvědavý, moc sem se s tím nalaboroval, ne na moto, ale na autě, votryskování, difuzory, hrdla, uklidňovací komory, atd. Zajímal mě jenom výkon, váha, vůbec ne spotřeba, a sem tam se mě i něco podařilo, takže držím palce. Zdenek.
hlemejzd999 (Člen) 23.05.2012 22:26:46 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Koldan psal:vžádným případě si netrůfám konkurovat Filousovi. Zná motorky a ví vo čom to je. Na druhů stranu autort příspěfku už dostal dost kopanců ohledně toho, že jeho navrhovaný systém je nesmysl a Filous to jen potvrdil . Já muším upřímně říct, že mňa už teď jen zajímá výsledek. Prostě scu to sledovat, su zvědavý na výsledek a chtěl bych, aby dotyčný autor napsal po úpravě: Kucí, měliste pravdu, je to na piču, nebo Kucí je to zas vo něčom iným, doporučuju. Tagže za mňa, pokud ti to teda nerve kapsu a je ti šumák jak dopadne stroj, tag ti do teho a zkůšaj, třeba nandeš něco novýho.
koukám , že dneska nás chlastá vícero
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Zdenek psal:To ježek,, a to já su taky zvědavý, moc sem se s tím nalaboroval, ne na moto, ale na autě, votryskování, difuzory, hrdla, uklidňovací komory, atd. Zajímal mě jenom výkon, váha, vůbec ne spotřeba, a sem tam se mě i něco podařilo, takže držím palce. Zdenek.
...Zdendo, jendže ty bys nás cucáky moch todle učit nebo vo tom napsat kníšku ...a dyby šikovnost nadnášela, tag na nás koukáš z kurva velký vejšky
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 24.05.2012 06:54:16 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
ja si dovolim jeste jednu takovou poznamku.nez zacnes neco jakoby fyzicky realizovat tak si na netu najdi grafy z brzdy treba ty R1.nebo neceho podobnyho s naporem ale najdi si grafy ktery jsou mereny s naporem a bez naporu.kdysi to bejvalo i v Motocyklu.bo ten rozdil ve vykonu se projevuje podle grafu az v nejakych 8-9 tis. ot. a pokud si dobre pamatuju tak se to mer na zarazeny nejvyssi kvalt.kdyz to prepocitas na km/h tak zjistis ze je to rychlost kde uz nejede ani B12i kdyz to by se asi dalo dolatit odporem tech "ventilku"
hodne zdaru pri laboraci
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bandit 650s - RAM AIR
tak dneska budu instalovat před hrdlo sání Airboxu malý ventilátor který sem našel doma.
přední sání už montuju, teť ještě vymysletz ty trubky a ventily.
Uvidíme jak ventilátor bude pomáhat/škodit :)
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
vsadím se, že teď tohle vlákno sleduje nějakej Tinkťong s google-překladačem co kdyby přece jenom si nešikmovocí na něco přišli
nebo to sledujou u jezení raních makarónu nějací talijáni a doufají že díky tomuhle bude Ducati konkurenceschopná
Gruene Hoelle und volle Beschleunigung :-)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
morganzd psal:Určitě sis aspoň zhruba spočítal, kolik m3 nasaje motor v určitejch točkách za minutu a kolik je schopen natáhnout tohle "turbo"... za hodinu...?
Odběr proudu 3,25 A
Sací výkon 4 m³/min Materiál: plast
takhle to píšou na "příbalovém letáku"
fakt je ten, že nevim kolik m³ saje bandit za minutu. Takže to je systém pokus omyl.
Snad mu tim ulehčim dýchání - je to součástka zdomova - zadarmo a až na ní bude nasazení to náporový sání.
No - uvidíme, jak to bude funět s větráčkem :)
pokud to bude nějak fungovat a nebude to na škodu, koupim radiální větráček, protože u tý baterky je šíleně málo místa
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:morganzd psal:Určitě sis aspoň zhruba spočítal, kolik m3 nasaje motor v určitejch točkách za minutu a kolik je schopen natáhnout tohle "turbo"... za hodinu...?
Odběr proudu 3,25 A
Sací výkon 4 m³/min Materiál: plast
takhle to píšou na "příbalovém letáku"
fakt je ten, že nevim kolik m³ saje bandit za minutu. Takže to je systém pokus omyl.
Snad mu tim ulehčim dýchání - je to součástka zdomova - zadarmo a až na ní bude nasazení to náporový sání.
No - uvidíme, jak to bude funět s větráčkem :)
pokud to bude nějak fungovat a nebude to na škodu, koupim radiální větráček, protože u tý baterky je šíleně málo místa
http://img.nauticexpo.com/images_ne/pho … 213974.jpg
Podle mě to bude dělat pořádnou paseku, když se bude ten větrák přetlačovat s náporem toho vzduchu, takže by bylo lepší ho ve větší rychlosti vypnout a využít ho jako přídavný alternátor
▀▄▀▄▀▄...sem se to nemělo nikdy dostat...▄▀▄▀▄▀
zzzmrzlinar (Člen) 24.05.2012 09:38:53 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
přijeď na sraz, to musíme vidět
turbo z větráčku vod počítače je pangalaktická megašlupka,
pošli ně adresu, bejvalka u mě nechala starej fén tak ti to pošlu ať ti to jezdí pecky a tvoja mladá až ji povozeš uvidí zač je toho loket
Re: Bandit 650s - RAM AIR
zzzmrzlinar psal:přijeď na sraz, to musíme vidět
turbo z větráčku vod počítače je pangalaktická megašlupka,
pošli ně adresu, bejvalka u mě nechala starej fén tak ti to pošlu ať ti to jezdí pecky a tvoja mladá až ji povozeš uvidí zač je toho loket
to neni turbo - jen to pomůže dejchání stroje, ne že mu tam bude tlačit víc vzduchu než ej obvyklý :))))))))))))))
no a fén je blbej vtip protože fouká teplej vzduch. když chceš vtipkovat - zkus se předtim zamyslet :)
měls napsat třeba stolní větrák, nebo něco an ten způsob
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
hlemejzd999 (Člen) 24.05.2012 10:07:28 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:zzzmrzlinar psal:přijeď na sraz, to musíme vidět
turbo z větráčku vod počítače je pangalaktická megašlupka,
pošli ně adresu, bejvalka u mě nechala starej fén tak ti to pošlu ať ti to jezdí pecky a tvoja mladá až ji povozeš uvidí zač je toho loketto neni turbo - jen to pomůže dejchání stroje, ne že mu tam bude tlačit víc vzduchu než ej obvyklý :))))))))))))))
no a fén je blbej vtip protože fouká teplej vzduch. když chceš vtipkovat - zkus se předtim zamyslet :)
měls napsat třeba stolní větrák, nebo něco an ten způsob
ty si asi nikdy neviděl fén viď ?...jak chceš dělat nějakej vynález , když ani nevíš , že fén má foukání studeného a teplého vzduchu ?
jinak dobrý vlákno
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
hlemejzd999 psal:jezek psal:zzzmrzlinar psal:přijeď na sraz, to musíme vidět
turbo z větráčku vod počítače je pangalaktická megašlupka,
pošli ně adresu, bejvalka u mě nechala starej fén tak ti to pošlu ať ti to jezdí pecky a tvoja mladá až ji povozeš uvidí zač je toho loketto neni turbo - jen to pomůže dejchání stroje, ne že mu tam bude tlačit víc vzduchu než ej obvyklý :))))))))))))))
no a fén je blbej vtip protože fouká teplej vzduch. když chceš vtipkovat - zkus se předtim zamyslet :)
měls napsat třeba stolní větrák, nebo něco an ten způsobty si asi nikdy neviděl fén viď ?...jak chceš dělat nějakej vynález , když ani nevíš , že fén má foukání studeného a teplého vzduchu ?
jinak dobrý vlákno
jasně - fén = ventilátor plus elektronika na ohťev vzduchu a budu to tam mít neustále přepnutý aby to jen foukalo normální vzduch a tu elektroniku na ohřev nepoužívalo.. hmmm velice efektivní.
hele od začátku píšeš jaká je to kravina , tak proč vůbec tohle vlákno čteš a přispíváš?????.....
to tě tak žere že si chce někdo koho ani pořádně neznáš něco nestandardního namontovat na svojí motorku, že to musíš furt komentovat???
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
hlemejzd999 (Člen) 24.05.2012 10:40:05 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:hele od začátku píšeš jaká je to kravina , tak proč vůbec tohle vlákno čteš a přispíváš?????.....
to tě tak žere že si chce někdo koho ani pořádně neznáš něco nestandardního namontovat na svojí motorku, že to musíš furt komentovat???
mě je u prdele , co si nabastlíš na motorku
proč bych sem nemohl psát ? , tohle je veřejná diskuse , tak ti můžu říkat , že je to kravina třeba 5x denně, až mě přesvědčíš o opaku , tak ti tady budu dávat vyvalenýho smajlíka , jakej seš konštruktér
tohle je svobodný názorový forum řízený moderátorem , tak proč se mě vůbec ptáš , proč sem píšu ?
proč sem píšeš ty ? ??- nečekáš snad jen kladný reakce a návrhy , že ne ?
tohle je internet chlapče , tohle si může číst a psát každej
a vůbec ...pokračuj ,pokračuj , at je co číst ....
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
cí krávo vono to tady chytlo pěknej švunk musel jsem to přečíst celý a některý příspěvky i dvakrát
filous - nemáš někde link na toho eksperta z m.cz co vymejšlel to chlazení nasávané směsi? aby do toho ježek nepíchal sám, aby třeba zbytečně nevynalézal něco podruhý, že by se jako kucí mohli spojit
Strýcfajtr !!!
hlemejzd999 (Člen) 24.05.2012 10:50:04 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
XJelen psal:cí krávo vono to tady chytlo pěknej švunk musel jsem to přečíst celý a některý příspěvky i dvakrát
filous - nemáš někde link na toho eksperta z m.cz co vymejšlel to chlazení nasávané směsi? aby do toho ježek nepíchal sám, aby třeba zbytečně nevynalézal něco podruhý, že by se jako kucí mohli spojit
to je taky takovej jeden ...nechodili spolu do třídy ?
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Průběžné pořadí soutěže o cenu Philease Fogga:
1. chlapík z m.cz - chlazení směsi benzínu pičovinou v hasičáku
2. ježek - náporové sání
3. Mour - titanový rám na kolo, vyřazen ze soutěže - od vynálezu upustil
Přihlášky do soutěže nejsou omezeny časově. Výsledky se vyhlašují nepravidelně a cena je putovní.
Moure sorry, musel jsem, aby byly podmínky regulérní
hlemejzd999 (Člen) 24.05.2012 11:41:06 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
PALOUS psal:jste banda jantarů a druhej co něco chce zkusit je blb? ne ne.snad všechno vzniklo pokus omyl tak ho nechte a běžte něco kurva dělat já to už nevytrhnu
tak at si zkusí olíznout loket , to je aspoň něco ....
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Bandit 650s - RAM AIR
ABik psal:Průběžné pořadí soutěže o cenu Philease Fogga:
1. chlapík z m.cz - chlazení směsi benzínu pičovinou v hasičáku
2. ježek - náporové sání
3. Mour - titanový rám na kolo, vyřazen ze soutěže - od vynálezu upustil
Přihlášky do soutěže nejsou omezeny časově. Výsledky se vyhlašují nepravidelně a cena je putovní.
Moure sorry, musel jsem, aby byly podmínky regulérní
...to když já vynalézal tak Ti bylo 12
Honzik8719 (Člen) 24.05.2012 13:35:16 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
hlemejzd999 psal:PALOUS psal:jste banda jantarů a druhej co něco chce zkusit je blb? ne ne.snad všechno vzniklo pokus omyl tak ho nechte a běžte něco kurva dělat já to už nevytrhnu
tak at si zkusí olíznout loket , to je aspoň něco ....
nebo vlastní bradavku
...relativní kochač...
Re: Bandit 650s - RAM AIR
PALOUS psal:jste banda jantarů a druhej co něco chce zkusit je blb? ne ne.snad všechno vzniklo pokus omyl tak ho nechte a běžte něco kurva dělat já to už nevytrhnu
Vsechno kdysi davno vznikalo pokus omyl...dneska na to je veda zvana fyzika Vsechno vychazi z vypoctu diferencialnich rovnic a vsechno se da dneska napocitat samozrejme, ze pri urcitem zjednoduseni...
Ale tohle je opravdu kravina jak ma byt
OUjeéééé pyčo...ja B12 2003, pritule B6 1997 a v praci Zlin Z-142 C AF
Re: Bandit 650s - RAM AIR
2 jezek: na ten ventilátor se vykašli, je to jen překážka v sání Vem si, že turbo, aby do motoru dostalo trochu víc vzduchu než normálně točí kolem 200 tis otáček/min, tyhle ventilátory umí tak 2tis ot/min , takže 100x méně vzduchu
Re: Bandit 650s - RAM AIR
yoby psal:2 jezek: na ten ventilátor se vykašli, je to jen překážka v sání Vem si, že turbo, aby do motoru dostalo trochu víc vzduchu než normálně točí kolem 200 tis otáček/min, tyhle ventilátory umí tak 2tis ot/min , takže 100x méně vzduchu
hmmmmmmmm
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
shrek600 psal:Vsechno vychazi z vypoctu diferencialnich rovnic a vsechno se da dneska napocitat
To bych radši zkoušel pokus omyl než to počítal.
Dodnes nechápu jak jsem mohl složit zkoušku z předmětu Funkce komplexní proměnné.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Bandit 650s - RAM AIR
předem se omlouvám ježkovi,že nepíšu nic přínosnýho..
ale teda fakt se bavím,tak bych mu dal alespoň body
za nejrozjetější vlákno z poslední doby
nenech se odradit,jen pořádně ekšperimentuj
i když nejspíš základní fyzikální zákony a principy fungování
spalovacího motoru asi nezměníš...
každopádně, až to nainštaluješ,koukej s tím přijet na sraz
...a bude hůř!
Re: Bandit 650s - RAM AIR
karlos100 psal:předem se omlouvám ježkovi,že nepíšu nic přínosnýho..
ale teda fakt se bavím,tak bych mu dal alespoň body
za nejrozjetější vlákno z poslední doby
nenech se odradit,jen pořádně ekšperimentuj
i když nejspíš základní fyzikální zákony a principy fungování
spalovacího motoru asi nezměníš...
každopádně, až to nainštaluješ,koukej s tím přijet na sraz
Na sraz jedu každopádně.I kdyby na benzín nebylo - dorazíme firemnim autem mladý... Kde má nějaký ty KM na soukromé cesty... Ale budu se snažit ten můj modrej otlučenej werk privézt :)
A to sem ani nezmínil plán nainstalovat infra červený diody nad značku který vysílaj světlo viditelné jen pro foťáky a kamery - takže je to taková past na záznamová zařízení :)
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
zzzmrzlinar (Člen) 24.05.2012 17:13:34 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:karlos100 psal:předem se omlouvám ježkovi,že nepíšu nic přínosnýho..
ale teda fakt se bavím,tak bych mu dal alespoň body
za nejrozjetější vlákno z poslední doby
nenech se odradit,jen pořádně ekšperimentuj
i když nejspíš základní fyzikální zákony a principy fungování
spalovacího motoru asi nezměníš...
každopádně, až to nainštaluješ,koukej s tím přijet na srazNa sraz jedu každopádně.I kdyby na benzín nebylo - dorazíme firemnim autem mladý... Kde má nějaký ty KM na soukromé cesty... Ale budu se snažit ten můj modrej otlučenej werk privézt :)
A to sem ani nezmínil plán nainstalovat infra červený diody nad značku který vysílaj světlo viditelné jen pro foťáky a kamery - takže je to taková past na záznamová zařízení :)
a to se ti kurefsky hodí, ale nezapomeň přemontovat espézetku dopředu bo kamery fotěj zepředu tak by to nebyla ta správná ojebáfka dyby tě to blejsklo zepředu kde normálně na motce značka není.
a ještě běž vymyslet něco proti rychlejm policejním Pašíkům a Mondejím, bo ty hajzly maj kamery a ty by to neviditelný světlo nemušelo vomrdat.
Ale vlastně soráč, na rychlý Pašíky jsi už vymyslel ten Ram Air, prostě voroštuješ Béšestku a ujedeš ať si pak strčej záznam z kamery mezi půlky.
kurva výborné toto
Re: Bandit 650s - RAM AIR
někde sem četl, že ideální směs je...
tady:Spalovací motor na benzín, tedy zážehový má idealní poměr nasávaného paliva ku vzduchu
1:14,7, tedy jeden díl benzínu na 14,7 dílů kyslíku. Tomu poměru se říká lambda. Měří se v
podstatě obsah kyslíku ve výfukových splodinách. Suchá směs znamená málo benzinu a hodně
vzduchu, přehřívá spalovací prostor a může dojít k propálení ventilu nebo pístu. Bohatá směs
zase úplně neshoří a zanechává ve válci vrstvu karbonu. Může docházet k detonačnímu hoření
a zničení motoru.
mysim si že ty malí šikmovoký japoncí to udělaly dobře a neni potřeba nějakýho českýho kutila aby něco zdokonaloval. jak psal Filous a tomu věř páč ví vo motorkách šechno a co neví tak si někde najde, jakejkoli zásah je spíš naškodu, protože to všechno těma hadičkama, větráčkama a jinejma pičovinama akorát domrdáš a budeš nešťastnej. leda bys tam namontoval váhu vzduchu a jednotku, kerá ti to na ten správnej poměr dohoní.
každopádně ti držim palce a dej vědět jak to pálí gumu, já du zkusit vymyslet na to svý eNko nějakou střechu aby na mě tak nefoukalo...
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: Bandit 650s - RAM AIR
zzzmrzlinar psal:
a to se ti kurefsky hodí, ale nezapomeň přemontovat espézetku dopředu bo kamery fotěj zepředu tak by to nebyla ta správná ojebáfka dyby tě to blejsklo zepředu kde normálně na motce značka není.
já bych ji raději nechal tam kde je bo nevim nevim jak je to s tou citlivostí foťáku na infra červený světlo....IR fotky se dělaj na dlouhý časy s filtrem kterej je černej aby nepropouštěl ostatní složky světla....
Ps. na Pašíky by se šikla startovací raketa z herkulesu (to už je otestovaný a fungu je to náramně
nápad získal dokonce 2. místo v prestyžní soutěži o Darwinovu cenu
Pred nekolika mesíci byla arizonská dálnicní policie upozornena, ze nad jedním úsekem dálnice proletelo nízko tryskové letadlo a narazilo do skály nad dálnicí, vybuchlo a shorelo. Highway Patrol jsou muzi cinu. Ihned nasedli do sluzebních vozu a rítili se na urcené místo. Jeste pred tím upozornili na havárii kontrolory letového provozu. Tem vsak zádné letadlo nechybelo... Udané místo nasla Highway Patrol snadno. Ze skály nad dálnici se stále jeste kourilo, místo bylo dobre patrné jiz z dálky. Kdyz se muzi zákona dostali ke kráteru, který na míste zbyl, zustali stiffed, stajf cili zkoprnelí. Z doutnajícího kráteru nevycnívala zád superrychlého bojového letounu, nýbrz ohorelé zbytky kufru automobilu Chevrolet Impala! To je takové to velké hranaté auto, které jako americký taxík vystupuje ve vsech seriálech, kterými nás krmí televize Nova. Auto s petilitrovým motorem; vází kolem dvou tun. Díky citelnému císlu zjistila policie majitele, kterým byl Wile E. Coyote. A ten svým blizním, na rozdíl od pilotu, skutecne chybel. Ne vsichni ovsem byli jeho smrti prekvapení, nekterí jeho poslední jízdu zazili na vlastní oci. Podle nich se vsechno událo takto:
Díky tomu, ze armády na celém svete nejsou zrovna nejporádnejsí, dají se po nich obcas najít ruzné veci, které navíc nikdo nepostrádá. Jsou to veci mnohdy velmi bizarní. Tak se stalo, ze tito pánové nasli startovací raketu na pevné palivo JATO, která slouzí pretízeným nákladním letadlum C-130 Hercules, aby mohly vzlétnout z velmi malé plochy. Co s takovou nádhernou veci? To se preci musí vyzkouset! Taková vec nelezí na silnici kazdý den! Pánové se rozhodli a namontovali raketu na strechu Chevy Impala. To je preci solidní a pevný vuz (neco jako Volha). Raketa sama vází kolem metráku. Pro porovnání - sest techto raket zvedne sedmdesátitunového Hercula z fotbalového hriste. Ted zbývalo najít patricne dlouhý rovný úsek dálnice v arizonské pousti. Po chvíli hledání tu byl: ideálne rovný, tri míle dlouhý úsek, bez jediné zatácky. Ta byla az na konci... Co se delo pak? Pokusník nasedl do svého vozu a zapálil raketu. Místo zázehu nasli policisté snadno: asfalt na silnici chybel, kolem byl rozpustený. Maximální tah vyvine raketa po peti sekundách... V tu chvíli Chevy prekrocil rychlost 350 mil (560 km/h). Stále zrychloval. Plný tah rakety hnal auto sílenou rychlosti po dvacet az petadvacet sekund... Vlastne, hnal by ho i dále, ale byla tam ta nestastná zatácka. Ve chvíli síleného zrychlení zazíval ridic pocity pilota stíhacky F-14, který provádí soubojové obraty na rezimu plné forsáze. Po dvou a pul mílích bylo jasné, ze je rovný úsek dálnice asi trochu krátký. Ridic se rozhodl brzdit. Svedkem jeho úsilí byly zbytky pneumatik a zbytky brzd. Pak se z ridice stal pilot... Dvoutunová Impala se vznesla a raketa ji hnala proti skále. Ve výsce 38 metru do ní narazila a vyhloubila kráter metr hluboký. Z chrabrého pokusníka nasli jen pár kostí a zubu. V nalezené cásti volantu byly jeste zaryté nehty...
K.a.s.y.m. (Člen) 24.05.2012 20:04:18 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Lihy psal:zzzmrzlinar psal:
a to se ti kurefsky hodí, ale nezapomeň přemontovat espézetku dopředu bo kamery fotěj zepředu tak by to nebyla ta správná ojebáfka dyby tě to blejsklo zepředu kde normálně na motce značka není.já bych ji raději nechal tam kde je bo nevim nevim jak je to s tou citlivostí foťáku na infra červený světlo....IR fotky se dělaj na dlouhý časy s filtrem kterej je černej aby nepropouštěl ostatní složky světla....
Ps. na Pašíky by se šikla startovací raketa z herkulesu (to už je otestovaný a fungu je to náramně
nápad získal dokonce 2. místo v prestyžní soutěži o Darwinovu cenu
Pred nekolika mesíci byla arizonská dálnicní policie upozornena, ze nad jedním úsekem dálnice proletelo nízko tryskové letadlo a narazilo do skály nad dálnicí, vybuchlo a shorelo. Highway Patrol jsou muzi cinu. Ihned nasedli do sluzebních vozu a rítili se na urcené místo. Jeste pred tím upozornili na havárii kontrolory letového provozu. Tem vsak zádné letadlo nechybelo... Udané místo nasla Highway Patrol snadno. Ze skály nad dálnici se stále jeste kourilo, místo bylo dobre patrné jiz z dálky. Kdyz se muzi zákona dostali ke kráteru, který na míste zbyl, zustali stiffed, stajf cili zkoprnelí. Z doutnajícího kráteru nevycnívala zád superrychlého bojového letounu, nýbrz ohorelé zbytky kufru automobilu Chevrolet Impala! To je takové to velké hranaté auto, které jako americký taxík vystupuje ve vsech seriálech, kterými nás krmí televize Nova. Auto s petilitrovým motorem; vází kolem dvou tun. Díky citelnému císlu zjistila policie majitele, kterým byl Wile E. Coyote. A ten svým blizním, na rozdíl od pilotu, skutecne chybel. Ne vsichni ovsem byli jeho smrti prekvapení, nekterí jeho poslední jízdu zazili na vlastní oci. Podle nich se vsechno událo takto:
Díky tomu, ze armády na celém svete nejsou zrovna nejporádnejsí, dají se po nich obcas najít ruzné veci, které navíc nikdo nepostrádá. Jsou to veci mnohdy velmi bizarní. Tak se stalo, ze tito pánové nasli startovací raketu na pevné palivo JATO, která slouzí pretízeným nákladním letadlum C-130 Hercules, aby mohly vzlétnout z velmi malé plochy. Co s takovou nádhernou veci? To se preci musí vyzkouset! Taková vec nelezí na silnici kazdý den! Pánové se rozhodli a namontovali raketu na strechu Chevy Impala. To je preci solidní a pevný vuz (neco jako Volha). Raketa sama vází kolem metráku. Pro porovnání - sest techto raket zvedne sedmdesátitunového Hercula z fotbalového hriste. Ted zbývalo najít patricne dlouhý rovný úsek dálnice v arizonské pousti. Po chvíli hledání tu byl: ideálne rovný, tri míle dlouhý úsek, bez jediné zatácky. Ta byla az na konci... Co se delo pak? Pokusník nasedl do svého vozu a zapálil raketu. Místo zázehu nasli policisté snadno: asfalt na silnici chybel, kolem byl rozpustený. Maximální tah vyvine raketa po peti sekundách... V tu chvíli Chevy prekrocil rychlost 350 mil (560 km/h). Stále zrychloval. Plný tah rakety hnal auto sílenou rychlosti po dvacet az petadvacet sekund... Vlastne, hnal by ho i dále, ale byla tam ta nestastná zatácka. Ve chvíli síleného zrychlení zazíval ridic pocity pilota stíhacky F-14, který provádí soubojové obraty na rezimu plné forsáze. Po dvou a pul mílích bylo jasné, ze je rovný úsek dálnice asi trochu krátký. Ridic se rozhodl brzdit. Svedkem jeho úsilí byly zbytky pneumatik a zbytky brzd. Pak se z ridice stal pilot... Dvoutunová Impala se vznesla a raketa ji hnala proti skále. Ve výsce 38 metru do ní narazila a vyhloubila kráter metr hluboký. Z chrabrého pokusníka nasli jen pár kostí a zubu. V nalezené cásti volantu byly jeste zaryté nehty...
hele Lihu víš je to kachna? ověřeno v bořičích mýtů
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Ondráš psal:Lachtan psal:no a až se to ježkovi povede zprovoznit a nedejbože to bude fungovat, esembáci najdou v sedle bodliny...
Koho najdou v sedle Bodliny?
ježčí bodliny a místo nárůstu největšího krouťáku podle hovnivý čáry...
Lepší první v pekle, než druhej v nebi...
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Ježku soráč,ale tys mě uplně rosekal Sem dojel stahanej z dojčlandu,cestou defekt,takže nasranej a během pár minut se tlemím jak pacijent a v moment kdy sem došel k tomu větráku sem si začal myslet že si z nás děláš kurva velkou prdel Tenhle měsíc máš asi zaručenej pohár,protože věčí pičovina jen tak brzo z někoho nevypadne
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
..a je to pičovina..To už je snažší vyndat filtr popř. celej airbox a nechat to cucat rovnou..odpadne tím ten odpor, kterej to má zkrz tyhle věci..(a jsi asi tam,když budeš air přeplňovat větrákem)..Hm?
Ladit šestku jsem taky ondynoj chtěl, ale tím, že do ní nacpu 750 inazumu..na což ani nakonec nedošlo..
PURE NAKED BIKE!
K.a.s.y.m. (Člen) 25.05.2012 07:22:47 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Lihy psal:K.a.s.y.m. psal:hele Lihu víš je to kachna? ověřeno v bořičích mýtů
no nepovídej... teď se mi zbořil svět
ještě řekni, že 21.12.2012 nebude konec světa a jdu si jí hodit
21.12.2012 porad plati
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bandit 650s - RAM AIR
VikecB12 psal:Jediný smysluplný ladění šestky je výměna za dvanáctku
Trvalo mi to delší dobu ale došel jsem k tomu taky. Pro sichry jsem šel ale do 14tky
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Zdenda psal:VikecB12 psal:Jediný smysluplný ladění šestky je výměna za dvanáctku
Trvalo mi to delší dobu ale došel jsem k tomu taky. Pro sichry jsem šel ale do 14tky
Šak štrnáctka je zase jediný kloudný ladění B12ky,ale jenom enka,pro esko je nej tuning hajabuzna
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Pokud to není prdel tak to na mě dělá dojem, že někdo za poslední škvarek koupil 650, na KN nezbejvá, na Dynojet, laďák, svody či Wiseco taky ne, tak se vymejšlí chorý nápady ve snaze jak si pomoci ke zvýšení výkonu v domění, vždyť je to tak jednoduchý a všichni jsou blbí, že na to ještě nepřisli. Bože můj.....
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
hlemejzd999 (Člen) 25.05.2012 14:13:38 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
VikecB12 psal:Zdenda psal:VikecB12 psal:Jediný smysluplný ladění šestky je výměna za dvanáctku
Trvalo mi to delší dobu ale došel jsem k tomu taky. Pro sichry jsem šel ale do 14tky
Šak štrnáctka je zase jediný kloudný ladění B12ky,ale jenom enka,pro esko je nej tuning hajabuzna
mě by se líbilo něco mezi ...třá tohle http://www.smoto.cz/motocykly/detail/su … oFrom=list
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Banditatom (Člen) 26.05.2012 13:51:28 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
miluju tohle forem takhle jsem se u šniclu dlouho nezasmál
plazivej: krasavice
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Honzik8719 psal:hlemejzd999 psal:PALOUS psal:jste banda jantarů a druhej co něco chce zkusit je blb? ne ne.snad všechno vzniklo pokus omyl tak ho nechte a běžte něco kurva dělat já to už nevytrhnu
tak at si zkusí olíznout loket , to je aspoň něco ....
nebo vlastní bradavku
...to umí Lůzr
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Honzik8719 (Člen) 27.05.2012 22:42:03 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Filous psal:Honzik8719 psal:hlemejzd999 psal:
tak at si zkusí olíznout loket , to je aspoň něco ....nebo vlastní bradavku
...to umí Lůzr
však vím a když sem byl prvně v knajpě tak mi to ukazoval
...relativní kochač...
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Filous psal:...po nápadu s vjetrákem uš nevjeřim tomu, že si z nás Ježek nedělá prdel
na rovinu... myslim, že ten původní nápad s náporem myslel vážně, ty další výplody génia už jsou jenom trapný pokus o nalezení cesty jak z toho ven
Strýcfajtr !!!
Re: Bandit 650s - RAM AIR
XJelen psal:Filous psal:...po nápadu s vjetrákem uš nevjeřim tomu, že si z nás Ježek nedělá prdel
na rovinu... myslim, že ten původní nápad s náporem myslel vážně, ty další výplody génia už jsou jenom trapný pokus o nalezení cesty jak z toho ven
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:karlos100 psal:předem se omlouvám ježkovi,že nepíšu nic přínosnýho..
ale teda fakt se bavím,tak bych mu dal alespoň body
za nejrozjetější vlákno z poslední doby
nenech se odradit,jen pořádně ekšperimentuj
i když nejspíš základní fyzikální zákony a principy fungování
spalovacího motoru asi nezměníš...
každopádně, až to nainštaluješ,koukej s tím přijet na srazNa sraz jedu každopádně.I kdyby na benzín nebylo - dorazíme firemnim autem mladý... Kde má nějaký ty KM na soukromé cesty... Ale budu se snažit ten můj modrej otlučenej werk privézt :)
A to sem ani nezmínil plán nainstalovat infra červený diody nad značku který vysílaj světlo viditelné jen pro foťáky a kamery - takže je to taková past na záznamová zařízení :)
Já tomu moc nerozumím páč dělam spíš do včel ale na srazík to asi nestíháš máš toho na bandasce rozdělano trochu moc.Stěrač, kardan ,sání no nevím nevím.
Jinej už nebudu
Honzik8719 (Člen) 28.05.2012 21:14:01 Offline |
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Kedar psal:jezek psal:karlos100 psal:předem se omlouvám ježkovi,že nepíšu nic přínosnýho..
ale teda fakt se bavím,tak bych mu dal alespoň body
za nejrozjetější vlákno z poslední doby
nenech se odradit,jen pořádně ekšperimentuj
i když nejspíš základní fyzikální zákony a principy fungování
spalovacího motoru asi nezměníš...
každopádně, až to nainštaluješ,koukej s tím přijet na srazNa sraz jedu každopádně.I kdyby na benzín nebylo - dorazíme firemnim autem mladý... Kde má nějaký ty KM na soukromé cesty... Ale budu se snažit ten můj modrej otlučenej werk privézt :)
A to sem ani nezmínil plán nainstalovat infra červený diody nad značku který vysílaj světlo viditelné jen pro foťáky a kamery - takže je to taková past na záznamová zařízení :)Já tomu moc nerozumím páč dělam spíš do včel ale na srazík to asi nestíháš máš toho na bandasce rozdělano trochu moc.Stěrač, kardan ,sání no nevím nevím.
přijede koktou a bude z toho pořádně nasranej
...relativní kochač...
Re: Bandit 650s - RAM AIR
Honzik8719 psal:Kedar psal:jezek psal:
Na sraz jedu každopádně.I kdyby na benzín nebylo - dorazíme firemnim autem mladý... Kde má nějaký ty KM na soukromé cesty... Ale budu se snažit ten můj modrej otlučenej werk privézt :)
A to sem ani nezmínil plán nainstalovat infra červený diody nad značku který vysílaj světlo viditelné jen pro foťáky a kamery - takže je to taková past na záznamová zařízení :)Já tomu moc nerozumím páč dělam spíš do včel ale na srazík to asi nestíháš máš toho na bandasce rozdělano trochu moc.Stěrač, kardan ,sání no nevím nevím.
přijede koktou a bude z toho pořádně nasranej
No ti co dělaj do včel asi nemaj moc smysl pro humor :)))))))
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Bandit 650s - RAM AIR
jezek psal:Honzik8719 psal:Kedar psal:
Já tomu moc nerozumím páč dělam spíš do včel ale na srazík to asi nestíháš máš toho na bandasce rozdělano trochu moc.Stěrač, kardan ,sání no nevím nevím.přijede koktou a bude z toho pořádně nasranej
No ti co dělaj do včel asi nemaj moc smysl pro humor :)))))))
Né naopak mě se to líbí tlemím se u toho od začátku do konce.Proto se divím že nezabrala ironická odpověď.Kdybych věřil tomu že to všechno myslíš vážně,tak ti pošlu kontakt na nějaký ústav.Ale ne peněžní.
Jinej už nebudu
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr