Nejsi přihlášen
chování po větší zátěži
čus, když např. jedu po dálnici v kuse tak 160 km/h cca hodinu, pozoruju, že se ten motor chová divně. Když pak totiž vjedu do města a mám jet pomalu do těch 50 - 60 km/h tak se mu vyloženě nechce (je to prostě líný) a reaguje to zpožděně na plyn (přidám, nejdřív nic a pak to teda zatáhne, ale zpožděně). Děje se to jen když je ten motor delší dobu v zátahu a je docela horkej. Po mírným vychladnutí je to pak OK. Je to normál? Díkas.
"Burn rubber, not your soul"
Re: chování po větší zátěži
osiris psal:...jenom jestli to není tím, že než vychladneš ty od tý rychlý jízdy
...rozumíme si ?
nejdřív mě napadlo to samý, ale je to hlavně o tý reakci na plyn. Když jezdím výletně, tak vše OK, ale když se tomu trochu "nakládá" tak se mu pak v malých rychlostech nechce. Nemůže to být např. tím, že je hodně přehřátej?
"Burn rubber, not your soul"
Re: chování po větší zátěži
...mě se stává že se jdu projet,mimo město vše OK a když dojedu do města sem vykouslej z toho že když třeba na "4" nebo "5" pustím plyn tak to jede na volnoběh samo
... že by to bylo tím že je tam 195K a 147Nm
"FORTUNA IUVAT AUDACES"
Re: chování po větší zátěži
osiris psal:...no po sjetí z dálnice se totiž stává, že bych byl klidně v padesáti vystupoval, protože myslím, že stojím
takže to bude jen pocit? no, jen ten plyn mě štve, že to reaguje trochu zpožděně, asi to nebudu řešit
"Burn rubber, not your soul"
Re: chování po větší zátěži
...a když zastavíš a zkusíš jak ti to jde do otáček na místě ? víš, aby jsi eliminoval vliv pocitů
...když říkáš ale, že s tím není něco v pořádku, tak jak jsou na tom svíčky ?
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: chování po větší zátěži
2 Bombarďák: A kolik tak točíš, když jedeš 50-60km/h? Okolo 3 tisíc? A když jedeš 160? Okolo 6 tis?
Ve kterých otáčkách myslíš, že ti to půjde líp za plynem a bude se to projevovat jako že to má větší sílu?
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: chování po větší zátěži
Zdar,
já mám přesně takovej pocit, když sjedu z dálnice autem, jakoby tomu chybí koně, řekl bych, že je to pocit, hamtám na to a ono to nejede, ale asi si nějak mozeček zvykl za tu dobu co jedeš po dálnici na nějakou rychlost.....a.....asi pocit
fight or die.....
Re: chování po větší zátěži
svíčky mám defakto skoro nový, kupoval jsem je na konci minulý sezóny a seřízení bohatosti je taky dobrý, jinak točím tak těch 6000 když jedu rychlejc, nebo tak, nikdy jsem to moc neštudoval ale v tom městě po tý rychlý jízdě, je fakt, že točím tak 2000 - 2500 max. Jestli to teda není pomalá rychlost, když píšete točit kolem 3000. Na volnoběh, když prudce zatáhnu a je to po tý rychlý jízdě, tak je tam prodleva než se to vytočí. Za normální jízdy (tak výletně) to jde za plynem hned. Ta prodleva tam je jen když se ten motor hodně zahřejvá a točí se. Asi mu ta delší větší rychlost nedělá dobře
"Burn rubber, not your soul"
Re: chování po větší zátěži
A co by si po tom motoru chtěl ve 2 tis???
V 6 tis jsi pomalu na maximálním výkonu a určitě na maximálním krouťáku.
Při akceleraci ze 2 tis ti bude reagovat vždy se zpožděním srovnáno se 6 tis. (80 x 105 Nm na zadním kole)
Jedině jak to změníš (respektive posílíš) je přetryskovat karbece.
Zkus si změřit akcelerační parametry.
Př: na 5ku ze 60 na 100km/h. Těhle čísel jsou plný testy, pak uvidíš.
Re: chování po větší zátěži
sonyk psal:ty voe ja jezdim po meste min 4000 otacek doufam ze nedelam neco spatne.pac kdyz to toci 12 000 tak je mi motoru lito nechat ho na 2000. ???
děláš správně, šestku nedusit ale porád točit, taky furt držim nejmíň kolem 4000, kromě cukání v zácpě po práglu
to jebu
Re: chování po větší zátěži
jedu treba na dvojku ale vic otacek pac me to pripada ze ten motor trpi tam dole.neco jineho by byl jednoval jako ma bratr enduro max tocky nejakejch 7500 tak to je jina.no a kdyz ji palim tak aj vic jak 6000 tocek no proste ten zvuk kdyz je motor na 9000 to je nadhera
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: chování po větší zátěži
sonyk psal:jedu treba na dvojku ale vic otacek pac me to pripada ze ten motor trpi tam dole.neco jineho by byl jednoval jako ma bratr enduro max tocky nejakejch 7500 tak to je jina.no a kdyz ji palim tak aj vic jak 6000 tocek no proste ten zvuk kdyz je motor na 9000 to je nadhera
šestka jede pořádně až od 8000, to tam teprv vlítnou saze
to jebu
Re: chování po větší zátěži
...o tom jsme se bavili od začátku, snažili jsme se tyhle pocity vyloučit a dospěli jsme k tomu, že i na VOLNOBĚH a změna nastáva až u ZAHŘÁTÝHO motoru, čímž vašima polemikama vracíte problém na úplnej začátek, od kterýho už jsme se ovšem hnuli dál
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: chování po větší zátěži
osiris psal:...o tom jsme se bavili od začátku, snažili jsme se tyhle pocity vyloučit a dospěli jsme k tomu, že i na VOLNOBĚH a změna nastáva až u ZAHŘÁTÝHO motoru, čímž vašima polemikama vracíte problém na úplnej začátek, od kterýho už jsme se ovšem hnuli dál
svíce tam mám ty "origo" ale bez odrušovacího odporu nebo jak se tomu říká. Jde o to, že to fakt dělá jen když se tomu motoru "nakládá a v kuse". Při výletní jízdě je to vše OK, ale občas se chce člověk taky trochu odvázat a vzít za to no a když vás to teda chytne a už tomu maličko naložíte, tak pak se zase objeví tohle - každopádně to dělá po větší zátěži, když motor docela fest topí, ale zase si nedokážu představit jak musí topit motor, kterej jede v kuse 200.
"Burn rubber, not your soul"
Re: chování po větší zátěži
sonyk psal:tak sry ze sem se zeptal jestli nedelam neco spatne
...ale jo, jasne, s tema otackama nic spatne nedelas, bral jsem to od tebe jako recnickou otazku
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: chování po větší zátěži
...kup si štětku woe a "nalakuj" si to, budeš to mít dřív
...posílám to v pondělí zpátky, ať tě nebrzdím, to zmákneš
...fláknout vo zem s tím umí každej jouda
...vysíráš s tím statečně
ps: už máš sjetou druhou sadu na berlích, že tady rozumuješ ?
pps: jdu radši jezdit
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: chování po větší zátěži
Kelly01 psal:Za 14dní o víkendě musí být kolínko(nebo já) opět na zemi
...neboj, smekne se ti berle a je to hned
...a neser, nebo to budeš mít růžový
...všechno je v pohybu, nestresuj
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr