Nejsi přihlášen
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 10:58:40 Offline |
Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Nazdar kucí. Mám kurva velkej problém. Mám Bandasku 600 r.v.1998. Po nastartování zhruba tak 2 minuty jede motor krásně potichoučku, ale po mírném zahřátí začne něco cvakat a při zvyšující teplotě se cvakání zvětšuje. Už jsem v koncích. Je tam nový rozvodák a udělané ventily. Osobně jsem je šteloval a to dokonce 2 krát po sobě abych měl jistotu že to není fakt tím. Zkoušel jsem posouvat i napínák rozvodů o zub, ale bez výsledku. Měl jsem rozdělanou i volnoběžku startéru ale nic. Zdá se mi že to jde zespodu motoru, jako by klika nebo něco, ale to by klepalo při studeném motoru a ne při teplém, ne? Nicméně motor cvaká jen do 2500 otáček a pak jak když utne a je ticho. Poradíte někdo? Díky moc
Banditatom (Člen) 15.05.2011 11:02:05 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
jak dlouho máš bandita?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 11:07:55 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Od ledna, proč jako?
Banditatom (Člen) 15.05.2011 11:19:39 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
nic já jen tak bandit co do mechanických zvuků je poměrně hlučný takže cvakání klepání ,řinčení ,řechtání ,rachtání ,cinkání bych prostě u něj neřešil je to hold bandit a řešit přes net hlučnost motoru je .... kdyby jsi slišel mé bečko po seřízení ventilu měl bys pocit že se každou chvíli rozskočí na prvočinitele
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 11:26:58 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
No je pravda že jsem na ty zvuky háklivý, ale tohle se mi nezdá normál :) tady máš odkaz na video tak poslechni http://www.facebook.com/video/video.php … 7059600285
Banditatom (Člen) 15.05.2011 11:58:03 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:No je pravda že jsem na ty zvuky háklivý, ale tohle se mi nezdá normál :) tady máš odkaz na video tak poslechni http://www.facebook.com/video/video.php … 7059600285
s fuckbukem běž víš kam
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 12:11:48 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
buboun007 psal:moc nerozumim tomu, co si tim videem chtěl říct ...jinak zvuky neřeš, jak říkali kluci, je to prostě bandit
Jak co jsem chtěl říct? Kurva klepe to, ne? To neslyšíš?
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 12:17:27 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
No vidím že jste banda amateru. Tak si dal jezdděte s rachotícíma motorama
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:buboun007 psal:moc nerozumim tomu, co si tim videem chtěl říct ...jinak zvuky neřeš, jak říkali kluci, je to prostě bandit
Jak co jsem chtěl říct? Kurva klepe to, ne? To neslyšíš?
tak to prodej a kup si skutrabandit motor je vo klepánía hlavně se nedif,že se to vlní a vybruje v určitejch votáčkách
Jebat motorky :-)
Banditatom (Člen) 15.05.2011 12:19:59 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
PALOUS psal:Chrysler20 psal:buboun007 psal:moc nerozumim tomu, co si tim videem chtěl říct ...jinak zvuky neřeš, jak říkali kluci, je to prostě bandit
Jak co jsem chtěl říct? Kurva klepe to, ne? To neslyšíš?
tak to prodej a kup si skutrabandit motor je vo klepánía hlavně se nedif,že se to vlní a vybruje v určitejch votáčkách
jj přesně tak a strašně to žere jsi zapoměl
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
hlemejzd999 (Člen) 15.05.2011 12:20:39 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
jsem taky furt chodil ,že to jako klepe ...říkám :udělám rozvoďák a ventily a ono se to zlepší ..tak jsem to udělal a paráda určitě to motorce pomohlo ,...ale klepe to nemlich stejně
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 15.05.2011 12:21:23 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
hlemejzd999 psal:jsem taky furt chodil ,že to jako klepe ...říkám :udělám rozvoďák a ventily a ono se to zlepší ..tak jsem to udělal a paráda určitě to motorce pomohlo ,...ale klepe to nemlich stejně
tak jsem si tam dal origo blinkry ....
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 15.05.2011 12:21:46 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
hlemejzd999 psal:hlemejzd999 psal:jsem taky furt chodil ,že to jako klepe ...říkám :udělám rozvoďák a ventily a ono se to zlepší ..tak jsem to udělal a paráda určitě to motorce pomohlo ,...ale klepe to nemlich stejně
tak jsem si tam dal origo blinkry ....
a vo hodně lepší
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Banditatom (Člen) 15.05.2011 12:23:38 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
hlemejzd999 psal:hlemejzd999 psal:hlemejzd999 psal:jsem taky furt chodil ,že to jako klepe ...říkám :udělám rozvoďák a ventily a ono se to zlepší ..tak jsem to udělal a paráda určitě to motorce pomohlo ,...ale klepe to nemlich stejně
tak jsem si tam dal origo blinkry ....
a vo hodně lepší
jj a když dáš vorigo volej suzuki tak cvakání přejde v řechtání
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
hlemejzd999 psal:hlemejzd999 psal:hlemejzd999 psal:jsem taky furt chodil ,že to jako klepe ...říkám :udělám rozvoďák a ventily a ono se to zlepší ..tak jsem to udělal a paráda určitě to motorce pomohlo ,...ale klepe to nemlich stejně
tak jsem si tam dal origo blinkry ....
a vo hodně lepší
tak kams blinkrama převed ty vybrace?
Jebat motorky :-)
hlemejzd999 (Člen) 15.05.2011 12:25:23 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
PALOUS psal:hlemejzd999 psal:hlemejzd999 psal:tak jsem si tam dal origo blinkry ....
a vo hodně lepší
tak kams blinkrama převed ty vybrace?
asi někam do řiti až za ně ...musíš tomu zvuku ujet
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Banditatom (Člen) 15.05.2011 12:26:10 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:No vidím že jste banda amateru. Tak si dal jezdděte s rachotícíma motorama
hlavně že ty jsi profík na slovo vzatý víš co rozeber motor udělej komplet go ať máš klidné spinkání pak si popovídáme co a jak se změnilo joo
jo jinač pokud chceš s náma amatérama hovořit vo tvé profesionalitě tak si prosím tě vyplň profil...
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:No vidím že jste banda amateru. Tak si dal jezdděte s rachotícíma motorama
amatérským pohledem bych řek: tak si ty profíku projdi ty ventily ještě jednou... někdes nechals malou vůli nejspíš, jak se ti to vohřeje tak to jde na tvrdo... stejnej problém jak na Karlosově B12 co měla udělaný ventily od těch kluků v plzni, jeden výfukovej byl bez vůle
ale tady tomu každej piču rozumí, tak to nech tak a radši to prodej než to zemře
Strýcfajtr !!!
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 15:08:58 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
XJelen psal:Chrysler20 psal:No vidím že jste banda amateru. Tak si dal jezdděte s rachotícíma motorama
amatérským pohledem bych řek: tak si ty profíku projdi ty ventily ještě jednou... někdes nechals malou vůli nejspíš, jak se ti to vohřeje tak to jde na tvrdo... stejnej problém jak na Karlosově B12 co měla udělaný ventily od těch kluků v plzni, jeden výfukovej byl bez vůle
ale tady tomu každej piču rozumí, tak to nech tak a radši to prodej než to zemře
Ventyly jsem dělal za teplého motoru a navíc jsem tam dával vůle spíše na tu horní hranici. Takže když se to ohřeje, mělo by to být good.
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 15:11:13 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:XJelen psal:Chrysler20 psal:No vidím že jste banda amateru. Tak si dal jezdděte s rachotícíma motorama
amatérským pohledem bych řek: tak si ty profíku projdi ty ventily ještě jednou... někdes nechals malou vůli nejspíš, jak se ti to vohřeje tak to jde na tvrdo... stejnej problém jak na Karlosově B12 co měla udělaný ventily od těch kluků v plzni, jeden výfukovej byl bez vůle
ale tady tomu každej piču rozumí, tak to nech tak a radši to prodej než to zemřeA taky mi řekni ty chytráku proč by to jako mělo cvakat, kdyby ten ventyl šel natvrdo? Cvakání se snad zvětšuje při velkých vůlích ne???
Ventyly jsem dělal za teplého motoru a navíc jsem tam dával vůle spíše na tu horní hranici. Takže když se to ohřeje, mělo by to být good.
Banditatom (Člen) 15.05.2011 15:11:18 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:XJelen psal:Chrysler20 psal:No vidím že jste banda amateru. Tak si dal jezdděte s rachotícíma motorama
amatérským pohledem bych řek: tak si ty profíku projdi ty ventily ještě jednou... někdes nechals malou vůli nejspíš, jak se ti to vohřeje tak to jde na tvrdo... stejnej problém jak na Karlosově B12 co měla udělaný ventily od těch kluků v plzni, jeden výfukovej byl bez vůle
ale tady tomu každej piču rozumí, tak to nech tak a radši to prodej než to zemřeVentyly jsem dělal za teplého motoru a navíc jsem tam dával vůle spíše na tu horní hranici. Takže když se to ohřeje, mělo by to být good.
cože?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
...tak je dělej u studenýho a dělej je tak jak se dělat maj
...jinak, na kecy že cvakání z motoru je normální ser, bandit má vzduchem chlazenej motor, kterej je díky absenci chladícího média okolo válců hlučnější než vodník, ale i to "cvakání" je nejdřív potřeba identifikovat a pak teprv případně říct, že je bezpředmětný, takže děláš správně že po tom pídíš, nicméně přes net ti to nikdo neodhalí, musíš to dát někomu poslechnout přímo, ne z videa
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 15:18:32 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
osiris psal:...tak je dělej u studenýho a dělej je tak jak se dělat maj
...jinak, na kecy že cvakání z motoru je normální ser, bandit má vzduchem chlazenej motor, kterej je díky absenci chladícího média okolo válců hlučnější než vodník, ale i to "cvakání" je nejdřív potřeba identifikovat a pak teprv případně říct, že je bezpředmětný, takže děláš správně že po tom pídíš, nicméně přes net ti to nikdo neodhalí, musíš to dát někomu poslechnout přímo, ne z videa
Konečně někdo normální ........
Banditatom (Člen) 15.05.2011 15:58:08 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
gerrik psal:Jste banda amatérů, můj bandit je tichý jak noc na hřbitově asi výjimka
spíše jsi nahluchlej
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Chrysler20 psal:XJelen psal:amatérským pohledem bych řek: tak si ty profíku projdi ty ventily ještě jednou... někdes nechals malou vůli nejspíš, jak se ti to vohřeje tak to jde na tvrdo... stejnej problém jak na Karlosově B12 co měla udělaný ventily od těch kluků v plzni, jeden výfukovej byl bez vůle
ale tady tomu každej piču rozumí, tak to nech tak a radši to prodej než to zemřeA taky mi řekni ty chytráku proč by to jako mělo cvakat, kdyby ten ventyl šel natvrdo? Cvakání se snad zvětšuje při velkých vůlích ne???
Ventyly jsem dělal za teplého motoru a navíc jsem tam dával vůle spíše na tu horní hranici. Takže když se to ohřeje, mělo by to být good.
to mi stačí
to co se tobě může jevit jako cvakání, může bejt třeba klepání... ale jak psal nejstarší poslechnout si to musí někdo kdo tomu rozumí, ale co ti budu profíkovi povídat
ale máš kliku zastal se tě administrant, to zas hledá nějakou oběť
Strýcfajtr !!!
Banditatom (Člen) 15.05.2011 16:33:07 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Lihy psal:Chrysler20 psal:.....
Ventyly jsem dělal za teplého motoru.....to my přijde jako velkej amaterizmus
Takovej suvenýr už tu dlouho nebyl...naposledy pája nebo jak se ten jouda jmenoval
nech ho borca šak on na to možná přinde sám kde je zakopanej psík
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Chrysler20 (Člen) 15.05.2011 18:42:48 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
no nic lidska blbost je nekonecna
http://www.suzukibandit.cz/view.php?naz … 2005070003
jen pro poradek
Vzdy muze byt hur :-)
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
Ty musis bejt nejaky ucho, tak si to sprav sam chytra hlavo a neptej se tady jak ty rikas "blbecku" co vo tom houby vedej.
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Billy psal:.... A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne?
No tak po čem pátráš? Dal si z toho 205 tak, jak píšeš, to musí bejt cajk ne?.
Hele a necvakaj ti z těch vibrací zuby? aby si jako nehledal v motoru a vono je to z huby
ps. čím dál víc mě zajímá ta nahrávka, ale kvůli tomu se na fejsbůk hlásit nebudu
Banditatom (Člen) 15.05.2011 21:45:16 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
helejc ty rozumbrado chytrolíne když už jsi začal s tou fyzikoj tak se prosím tě vrať zpátky na základku a opakuj devátý ročník pač ti asik moc roztažnsot kovů nic neříká. Zamysli se proč je tam ta vůle?? aha....hmm že by to bylo tím, že se ten kov roztahuje asik jo, že????a čím se roztahuje??? ano správně teplem... Mechanická hlučnost tohoto motoru je poměrně velká jak psal osiris chybí mu ten plášť vody co ten hluk tlumí. Pokud se ti zdá, že je to moc nezbide ti nic než zajet do servisu a nechat moto překontrolovat... a to že jsi letěl 205 asik ti to fakt letí a na tvou otázku čím to je už jsi slišel milion odpovědí
To osiris: dolovím si nesoulasit původní motor na babičce měl najeto cca 50 tis a ani hlásek neklepal nerachotil novej motor se 17tis po servise řachtal jak vstekej hold je to kus vod kusu dle mého názoru...
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
...ventilová vůle se dělá při studenym motoru a to proto, aby tam po vohřátí žádná nebyla a nebo byla minimální ty fyziku...jinag nevim co ti tam mlátí, musel bych to slyšet, ale obecně by profík měl vjedět, že vzduchovej motor je hlučnější, ale to uš ti psal Osi...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
Kouká,že jsi taky pěknej VENTYL.Čím to může jenom být?Že by podkovy od toho tvého 205kového koníka
Ty mě taky
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
Třeba je tak chytrej,že to má spočítaný,jaký vůle mají bejt při určitý teplotě.
Banditatom (Člen) 15.05.2011 22:06:05 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Libor nx psal:Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.Třeba je tak chytrej,že to má spočítaný,jaký vůle mají bejt při určitý teplotě.
...a pruběžně je seřizuje
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
honza7 psal:Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.Kouká,že jsi taky pěknej VENTYL.Čím to může jenom být?Že by podkovy od toho tvého 205kového koníka
woe teďs to rozštíp,záhada je vyřešena
...kdo lže ten krade,kdo krade může i zabít...
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Filous psal:Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly....ventilová vůle se dělá při studenym motoru a to proto, aby tam po vohřátí žádná nebyla a nebo byla minimální ty fyziku...jinag nevim co ti tam mlátí, musel bych to slyšet, ale obecně by profík měl vjedět, že vzduchovej motor je hlučnější, ale to uš ti psal Osi...
a já kokot si myslel, že abych si nespálil pařáty, když sundavám to pojebaný víko ventilů
Strýcfajtr !!!
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
XJelen psal:Filous psal:Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly....ventilová vůle se dělá při studenym motoru a to proto, aby tam po vohřátí žádná nebyla a nebo byla minimální ty fyziku...jinag nevim co ti tam mlátí, musel bych to slyšet, ale obecně by profík měl vjedět, že vzduchovej motor je hlučnější, ale to uš ti psal Osi...
a já kokot si myslel, že abych si nespálil pařáty, když sundavám to pojebaný víko ventilů
...no to taky, ale ta moje varijanta se tváří tag jako profesijonálnějc
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
snowflake600 (Člen) 15.05.2011 23:32:44 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
tak když je tu podle tebe každej debil a neznaboh fyziky, tak si panáčku táhni do Suzuki voni ti za pětikilo povědí, co ti to cvaká a za další trojku ti to možná i vopravěj....ty teplej motore
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Filous psal:XJelen psal:Filous psal:
...ventilová vůle se dělá při studenym motoru a to proto, aby tam po vohřátí žádná nebyla a nebo byla minimální ty fyziku...jinag nevim co ti tam mlátí, musel bych to slyšet, ale obecně by profík měl vjedět, že vzduchovej motor je hlučnější, ale to uš ti psal Osi...a já kokot si myslel, že abych si nespálil pařáty, když sundavám to pojebaný víko ventilů
...no to taky, ale ta moje varijanta se tváří tag jako profesijonálnějc
Filous,jsi vodcuď,máš bejt amatér,tak proč bejt takovej jazykotepec
Jelen,jak si můžeš spálit pařáty,když máš kopyta
Chrajzler,dobrou radu,abys zalej k někomu,kdo tomu rozumí už si dostal..
...a bude hůř!
K.a.s.y.m. (Člen) 16.05.2011 08:05:55 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
Každý je chytrý jak cyp. Jednou jsem je dělal za tepla, jednou za studena a klepot furt stejnej. Startuje za tepla a za studena na brnk. A dal jsem z toho 205, tak asi nemůže být nic špatně ne? Já jsem tu psal, at mi někdo poradí čím to může být a né at mě poučujou všichni jak se maj štelovat ventyly.
věštit ze skleněný koule by jsi po nás nechtěl???víc viz.Osi
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
No rozhodně víc, než tobě pravidla českého pravopisu.
Teplem se ti vůle zmenší, to je pravda. V tom případě nechápu proč je děláš za tepla větší.
Za studena je dělej větší, za tepla menší.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
K.a.s.y.m. (Člen) 16.05.2011 12:38:55 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Ondráš psal:Chrysler20 psal:Kurva, kyž uděláš ventyly za studeného motoru, na tu spodní hranici což je u sacího 0,1 tak se ti logicky po zahřátí vůle zmenší jak kokot. Ne snad? Tak mi řekni co je špatného na tom, že jsem udělal ventyly na ty větší vůle za tepla??? Zákony fyziky vám nic neříkají?
No rozhodně víc, než tobě pravidla českého pravopisu.
Teplem se ti vůle zmenší, to je pravda. V tom případě nechápu proč je děláš za tepla větší.
Za studena je dělej větší, za tepla menší.
jéé teď si to čtu znova a koukám ,že i jemu neříkaj nic zákony fyziky
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Chrysler20 psal:Nazdar kucí. Mám kurva velkej problém. Mám Bandasku 600 r.v.1998. Po nastartování zhruba tak 2 minuty jede motor krásně potichoučku, ale po mírném zahřátí začne něco cvakat a při zvyšující teplotě se cvakání zvětšuje. Už jsem v koncích. Je tam nový rozvodák a udělané ventily. Osobně jsem je šteloval a to dokonce 2 krát po sobě abych měl jistotu že to není fakt tím. Zkoušel jsem posouvat i napínák rozvodů o zub, ale bez výsledku. Měl jsem rozdělanou i volnoběžku startéru ale nic. Zdá se mi že to jde zespodu motoru, jako by klika nebo něco, ale to by klepalo při studeném motoru a ne při teplém, ne? Nicméně motor cvaká jen do 2500 otáček a pak jak když utne a je ticho. Poradíte někdo? Díky moc
Udělej to jak já... Měl jsem problémy s vibrací padáku na pravě straně a všechno možný nepomáhalo. Tak jsem to položil v zatáčce na tu pravou stranu a krom jiného koupil novej padák
Tohle vlákno je docela zajímavý, člověk se tu i přiučí Ještě by jsi to mohl štelovat za ultra studena, třeba v mrazáku
Nic lidského mi není cizí
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Koldan psal:nepřehánějte to s tím kamenováním...
taky bych řek...stačí říct, jak to má dělat.....pak mu jeden řekne že je vocas a zbytek se toho chytne jak hovno košile......
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Kreuz87 psal:Možná záleží na odolnosti toho konkrétního řidiče...jednostopé brázdiče sedlající bájnou Jawu 350 nemůže nějakej ten cililink rozhodit
o tom mi povídej
Chrysler20 (Člen) 28.05.2011 12:05:56 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Jawu 350 jsem měl před banditem. Ale tento klepot mi dost vadí
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Tak mě teda cvakání v zásadě nevadí, ale dneska jsem si všimnul, že mi to na volnoběh cvaká z horní části motoru, přišlo mi to jakoby z tý vaničky, co je nad hlavou válců. Je to zvuk, jako když rychle a hlasitě tikají hodiny. Já jen že mi to předtím asi nedělalo a mám s tím jet na 10 dní do Francie, tak aby se to cestou někde nevys...
Ventily a karbce jsem nechal seřizovat tak 2 roky zpátky.
Díky za příp. radu - fakt to není kvůli tomu, že mi vadí to cvakání.
Don´t worry, be Bandit!
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
roman.v psal:Tak mě teda cvakání v zásadě nevadí, ale dneska jsem si všimnul, že mi to na volnoběh cvaká z horní části motoru, přišlo mi to jakoby z tý vaničky, co je nad hlavou válců. Je to zvuk, jako když rychle a hlasitě tikají hodiny. Já jen že mi to předtím asi nedělalo a mám s tím jet na 10 dní do Francie, tak aby se to cestou někde nevys...
Ventily a karbce jsem nechal seřizovat tak 2 roky zpátky.
Díky za příp. radu - fakt to není kvůli tomu, že mi vadí to cvakání.
doporučení seřízení je po 12.000
Who is Zed?
Zed is dead, Baby.
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
roman.v psal:Tak mě teda cvakání v zásadě nevadí, ale dneska jsem si všimnul, že mi to na volnoběh cvaká z horní části motoru, přišlo mi to jakoby z tý vaničky, co je nad hlavou válců. Je to zvuk, jako když rychle a hlasitě tikají hodiny. Já jen že mi to předtím asi nedělalo a mám s tím jet na 10 dní do Francie, tak aby se to cestou někde nevys...
Ventily a karbce jsem nechal seřizovat tak 2 roky zpátky.
Díky za příp. radu - fakt to není kvůli tomu, že mi vadí to cvakání.
já bych to řešil pokud jedeš nekam dál...
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
roman.v psal:Tak mě teda cvakání v zásadě nevadí, ale dneska jsem si všimnul, že mi to na volnoběh cvaká z horní části motoru, přišlo mi to jakoby z tý vaničky, co je nad hlavou válců. Je to zvuk, jako když rychle a hlasitě tikají hodiny. Já jen že mi to předtím asi nedělalo a mám s tím jet na 10 dní do Francie, tak aby se to cestou někde nevys...
Ventily a karbce jsem nechal seřizovat tak 2 roky zpátky.
Díky za příp. radu - fakt to není kvůli tomu, že mi vadí to cvakání.
...jestli cvaká jen za studena, tak je to normální, u teplýho motoru ne...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
hlemejzd999 (Člen) 13.06.2012 14:10:43 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
mě to taky cvaká....teda normálně nepravidelně kovová šlupka ..na volnoběh nic....přidám trošku plynu asi tak na 1500-1600ot/min a občas se ozve uplně zřetelný kovový něco ...normálně jakoby rána ,která je cejtit i v ruce ,když položim dlaň na víko zapalování ,ale slyšet to je spíš zeshora
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 13.06.2012 14:11:16 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
hlemejzd999 psal:mě to taky cvaká....teda normálně nepravidelně kovová šlupka ..na volnoběh nic....přidám trošku plynu asi tak na 1500-1600ot/min a občas se ozve uplně zřetelný kovový něco ...normálně jakoby rána ,která je cejtit i v ruce ,když položim dlaň na víko zapalování ,ale slyšet to je spíš zeshora
ale uplně ohřátý to nebylo
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Lidi když se nad tim pozastavim...
Jak se seřuzuji vůle ventilů u tepleho motoru??? Chápu že zahřeju motor a začnu odstrojovat... Jenže než sundám nádrž odpojim hadičky a odšroubuji vše potřebné... tak musí byt mootor už dávno studeny...
Jinak já na tom videu nic zvláštního neslyšim... zkrátka Bandit jak má byt... A kdo chce mít tichou motorku, at si nepořizuje víc jak 20let starou koncepci SACS...
Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
osiris psal:...seřizuje se u studenýho
Já vím!!! Jen mi vrtá hlavou, jak se mu to povedlo seřidit vůli u tepleho...
Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
Honzik8719 (Člen) 13.06.2012 20:59:15 Offline |
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Frodo89 psal:osiris psal:...seřizuje se u studenýho
Já vím!!! Jen mi vrtá hlavou, jak se mu to povedlo seřidit vůli u tepleho...
když pominu tu blbost štelovat to za tepla tak Pyltíku...teplej motor nevystydne za 20 minut ani hovno
...relativní kochač...
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
mam GSF 650 rocnik 2005 - cvakani mo delal povolenej retez, pozdeji vycvachtana rozeta, pak taky kdyz me ukradli svicku a jelo to na 3 valce a jednou v zime kdyz uz byly ventily tak rozstelovany ze to melo zvuk jak traktor. jinak moje becko prede jako kote - a po servisu u Kojaka je to jeste lepsi :)
asi to bude tim, ze sem mu pred rokem k vanocum nadelil kapalinovy chlazeni... Tak to ta kapalina asi tlumí.Tet spis resim splouchani v kanistru kde je voda pro kapalinovy chlazeni. furt to tam sploucha....
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
jezek psal:mam GSF 650 rocnik 2005 - cvakani mo delal povolenej retez, pozdeji vycvachtana rozeta, pak taky kdyz me ukradli svicku a jelo to na 3 valce a jednou v zime kdyz uz byly ventily tak rozstelovany ze to melo zvuk jak traktor. jinak moje becko prede jako kote - a po servisu u Kojaka je to jeste lepsi :)
asi to bude tim, ze sem mu pred rokem k vanocum nadelil kapalinovy chlazeni... Tak to ta kapalina asi tlumí.Tet spis resim splouchani v kanistru kde je voda pro kapalinovy chlazeni. furt to tam sploucha....
co dodělat vstřikování pomocí trysky z přípravku na čištění hmyzu
"Na životě miluju tu jeho rozmanitost... Každej den mne nasere někdo jinej..."
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
Radek-Ban psal:jezek psal:mam GSF 650 rocnik 2005 - cvakani mo delal povolenej retez, pozdeji vycvachtana rozeta, pak taky kdyz me ukradli svicku a jelo to na 3 valce a jednou v zime kdyz uz byly ventily tak rozstelovany ze to melo zvuk jak traktor. jinak moje becko prede jako kote - a po servisu u Kojaka je to jeste lepsi :)
asi to bude tim, ze sem mu pred rokem k vanocum nadelil kapalinovy chlazeni... Tak to ta kapalina asi tlumí.Tet spis resim splouchani v kanistru kde je voda pro kapalinovy chlazeni. furt to tam sploucha....co dodělat vstřikování pomocí trysky z přípravku na čištění hmyzu
To by musel mít brouka
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Re: Hlasité cvakání v motoru po zahřátí
PFremer psal:Radek-Ban psal:jezek psal:mam GSF 650 rocnik 2005 - cvakani mo delal povolenej retez, pozdeji vycvachtana rozeta, pak taky kdyz me ukradli svicku a jelo to na 3 valce a jednou v zime kdyz uz byly ventily tak rozstelovany ze to melo zvuk jak traktor. jinak moje becko prede jako kote - a po servisu u Kojaka je to jeste lepsi :)
asi to bude tim, ze sem mu pred rokem k vanocum nadelil kapalinovy chlazeni... Tak to ta kapalina asi tlumí.Tet spis resim splouchani v kanistru kde je voda pro kapalinovy chlazeni. furt to tam sploucha....co dodělat vstřikování pomocí trysky z přípravku na čištění hmyzu
To by musel mít brouka
to uz me taky napadlo - mam doma konvicku na rozprasovani vody na kytky - akorat ta packa na riditkach abych mackal rozprasovani mi tam furt nejak nedrzi a vibracema se uvolnuje
jako každej ježek - hodně píchá...málo jezdí...
od letošního léta to bude mobilní ježek --> hodně píchá...hodně jezdí :)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr