Nejsi přihlášen
Chvění - plavání předního kola
Zdravím panáčci, dělá mi těžkou hlavu chování bandasky v rychlostech od 140 km/h po max. Při těchto rychlostech mám silnou nedůvěru vůči přednímu kolu, protože se začne celá motorka chvět. Připadne mi to jako když plave, ale jen přední kolo, začíná to v mírným náklonu a při přímé jízdě v rychlostech blížících se maximu. Ve větvích necítím že by se rozkmitali (mám široký hrazdoví), ale spíš mi přijde že to kmitá vidle a kolo…
Tak nevím jestli je to normální chování nebo je něco špatně, co myslíte…?
PS: gumy jsou necelej rok starý (neoskákaný) contiattaky, mám zvýšenej zadek a ve vidlích hustší olej s pružinama…
Re: Chvění - plavání předního kola
Koldan psal:jak moc máš zvýšený ten zadek?nepopouštěl jsi vidle?dělalo to i před tím,než jsi měnil olej v tlumičích?
Čoveče vo kolik přesně nevím (hlava děravá), dával sem tam jinej centrál, ale myslím že tak 30 mm...
Vidle jsem měl původně v rovině (horní brýle s víčkama), ale dal jsem je tak, aby víčka byly nad brýlema (po hranu trubky).
Předtím se to kroutilo celí, těžko říct, ale myslím že při max.rychlosti přední kolo tak neplavalo...
Re: Chvění - plavání předního kola
Pšán psal:..Sonyk vám odpověděl jednu z možností...pokud máte volnější místa na hadrech,tak s váma cloumá luft a nevědomky to přenášíté do řídítek...
mám kožený hadry na míru (ne na Miru, na mě... ;) ), tak tam by problém byt neměl...
Re: Chvění - plavání předního kola
u me to toz neni taky tolik hadrama ale proste vitr se mnou cvici pokud nelezim uplne na nadrzi tak nevim ale na nejaky chveni nemyslim mozna tam tim padem nenjni ale nad 120 jezdim malokdy preci jen nemam penize na pokuty
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Chvění - plavání předního kola
nevim,ale ten vítr se mi nezdá. Jezdím s banditem co to jde ale že bych to nějak extra pocitoval, nemužu říct. Teda jen když jsem jel z Uh.B. do Praglu za 2,5h tak mě druhej den trošku bolelo za krkem
spíš mám problém s tuhostí př. vidle a otřesnou kvalitou asfaltu...
Re: Chvění - plavání předního kola
jestli jsi zvedal zadek,popouštěl byť o maličko vidle a ještě měnil olej,tak je to vše způsobeno tímto.Už jen tím zvedlým zadkem je mašina sice víc překlápitelná do zatáček,na druhou stranu získá trošku nestabilitu v přímém směru.Zkus přenést ve větších rychlostech váhu víc na předek,tak aby se přední kolo zatížilo a vrať do původního stavu ty vidle,ono se to sice zdá,že je to jen milimetr,nebo dva,ale na tom úhlu to udělá moc,mně to rozohodily čtyři milimetry tak,že se na tom nedalo jezdit,prostě v kombinaci s tím zadkem to dělá bordel
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Chvění - plavání předního kola
Koldan psal:jestli jsi zvedal zadek,popouštěl byť o maličko vidle a ještě měnil olej,tak je to vše způsobeno tímto.Už jen tím zvedlým zadkem je mašina sice víc překlápitelná do zatáček,na druhou stranu získá trošku nestabilitu v přímém směru.Zkus přenést ve větších rychlostech váhu víc na předek,tak aby se přední kolo zatížilo a vrať do původního stavu ty vidle,ono se to sice zdá,že je to jen milimetr,nebo dva,ale na tom úhlu to udělá moc,mně to rozohodily čtyři milimetry tak,že se na tom nedalo jezdit,prostě v kombinaci s tím zadkem to dělá bordel
Motorku mám zvednutou díky jinýmu centrálu o hodně, v brýlích puštěný o 10 mm a hustší olej+podložky 8mm a mašina je ok, žádný vibrace, dokonce mi připadá, že od toho předku mám lepší odezvu a do zatáček to padá přímo mňamózně
Bandit rulezz!!!
Re: Chvění - plavání předního kola
Koldan psal:jestli jsi zvedal zadek,popouštěl byť o maličko vidle a ještě měnil olej,tak je to vše způsobeno tímto.Už jen tím zvedlým zadkem je mašina sice víc překlápitelná do zatáček,na druhou stranu získá trošku nestabilitu v přímém směru.Zkus přenést ve větších rychlostech váhu víc na předek,tak aby se přední kolo zatížilo a vrať do původního stavu ty vidle,ono se to sice zdá,že je to jen milimetr,nebo dva,ale na tom úhlu to udělá moc,mně to rozohodily čtyři milimetry tak,že se na tom nedalo jezdit,prostě v kombinaci s tím zadkem to dělá bordel
říkal sem si jestli by to nepobral třeba tlumič řízení , aspoň v tom náklonu, ale při tom přímím směru to asi nepobere, je to fakt jemný, ale nevim, nejel sem s ním...
Zkusím to dát na zpět a uvidím co to udělá...
Re: Chvění - plavání předního kola
řešit tlumičem problém,kerej by tam být neměl je nesmysl,tlumič tam dej až to bude v pořádku,ten vychytává nerovnosti a motorku zklidňuje,ale není řešením pro to co jsi napsal.
TO Vojta: tak to mi hlava nebere,estli to máš fuck tak zvedlý a navícspuštěný v těch brejlích.Já mám na zadku kosti vo 5 mm kratší,předek jsem zkůšal popustit tuším jen vo 5 milimetrů a nad 160 se to začalo takovým způsobem vlnit,že Mour si myslel,že ho lákám na erotickou chvilku jak mi tancovala prdel.I když bylo zajímavý si na to zvyknout a držet to ve 170,to bylo docela záživný
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Chvění - plavání předního kola
tů Koldan: fakt to nic nedělá, i můj taťka, když to viděl, tak řikal že to budu muset předělat z5, ale když se potom svezl, tak přijel s úsměvem od ucha k uchu.
Ta mašina se opravdu drží i v rychlostech 200+ ( tachometrovejch samozřejmě ), žádný vibrace, nic...
když se najde dobrá duše s mailem, tak mu pošlu foto, aby jí sem mohl vložit, protože mě to zdejší hlídač nedovolí...
Bandit rulezz!!!
Re: Chvění - plavání předního kola
vOjTaB6 psal:tů Koldan: fakt to nic nedělá, i můj taťka, když to viděl, tak řikal že to budu muset předělat z5, ale když se potom svezl, tak přijel s úsměvem od ucha k uchu.
Ta mašina se opravdu drží i v rychlostech 200+ ( tachometrovejch samozřejmě ), žádný vibrace, nic...
když se najde dobrá duše s mailem, tak mu pošlu foto, aby jí sem mohl vložit, protože mě to zdejší hlídač nedovolí...
...klíďo mi to pošli...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Chvění - plavání předního kola
Filous psal:vOjTaB6 psal:tů Koldan: fakt to nic nedělá, i můj taťka, když to viděl, tak řikal že to budu muset předělat z5, ale když se potom svezl, tak přijel s úsměvem od ucha k uchu.
Ta mašina se opravdu drží i v rychlostech 200+ ( tachometrovejch samozřejmě ), žádný vibrace, nic...
když se najde dobrá duše s mailem, tak mu pošlu foto, aby jí sem mohl vložit, protože mě to zdejší hlídač nedovolí......klíďo mi to pošli...
si jen tak machruješ co?
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Chvění - plavání předního kola
Noo tak mně se chvěje předek taky... neni to nijak moc, ale chvěje. Známej řikal, že je to nevyváženym kolem. Tak sme ho převážili, trochu se to zlepšilo, ale stejně když klopim zatáčku, tak to tam cejtit je...
Spíš mám problém v nižších rychlostech... okolo 50 - 70 km/h
Tlumiče jsou prý ok, ložiska taky... tak nevim kde už hledat chybu
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: Chvění - plavání předního kola
o.k. takže takhle.Když máš na mašině tlumič řízení,je to lepší.Je jendo jestli se jedná o nadupaný supersport,nebo polotučné béčko.Není to o výkonu,prostě mašina se tím uklidní.Do té doby se motorka chová jako dvě části spojené kloubem,jakmile je tam tlumič,chová se jako jeden celek,Dřív když jsem dal impuls do řidítek,první se vytočilo kolo a pak se skládala mašina do náklonu,dnes když ho dám,tak se začne skládat mašina celá hned, obzvláště je to poznat při zahřívání pneu,kdy překlápíš mašinu z jedné strany na druhů.Nemluvě vo tom,že pokud se na mašině zavrtíš,třeba při vysednutí,tak to má věčí stabilitu.Jediné co ti začne vadit je to,že první dojem z tlumiče je natolik výrazný,že si to nemůžeš vynachválit,jenže po určité době si na to zvykneš a skončíš u toho,že tlumič na mašině nepoznáš a budeš studovat,estli ti vůbec funguje atd.Jenže jakmile ho sundáš a párkrát se projedeš,hned zistíš jakou službu ti dělá,dyž tam je.A co se týče kmitůí,jo něco to vychytá,ten tlumič je cítit i v přímém směru,prostě jak sem napsal,mašina se uklidní
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr