Nejsi přihlášen
Re: otáčky na sytič
Dzunker psal:Mě to na ty 4 vyskočí hned jak nastartuju a když potom sytič trochu uberu tak mi otáčky kolísaj a kolikrát to i zdechne
musíš ubírat s citem , tak aby motor neměl tendenci chcípat
Nikdy neříkej , že něco nejde , protože se najde blbec , který neví , že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Banditatom (Člen) 29.05.2012 18:28:38 Offline |
Re: otáčky na sytič
jak už tady kluci psali ze sytičem musíš umět pracovat nechat naskočit chvíli nechat vrčet na 4000ot/min ( pár sekund) pak stáhnout na 2500ot/min po cca. minutě jsem ho vypínal a motor si vrčel svou...To že ti kolísá volnoběh za sudena je vcelku normální pokud ti kolísá volnoběh i při teplém volnoběhu uvažuj o seřízení motoru ( synchronizace karburátoru)
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: otáčky na sytič
...nevidim důvot nechat vrčet studenej motor ani chvíli na 4000ot...prostě ho natoč s plnym sytičem a hnet ho stahni na 1800-2000, pomalu se rozjeť a za jízdy ho stahni...
...proč bych trápil studenej motor f takovejch točkách ...a esi ti to nejde, tag to nech seřídit...houpavej volnobjech by neměl bejt ani u studenýho ani u teplýho motoru...houpání spůsobuje rozhozená synchronizace, gdy se spolu jednotlivý karpce přetahujou...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 29.05.2012 19:01:30 Offline |
Re: otáčky na sytič
Filousej já měl na mysli jako, že ten motor naskočí a probere se( třebas napočítej do 4s) pak ho stáhnout na ty +-2000-2500ot/min ( pod tyhle otáčky mě bandit vždycky zdechnul) kolísavej volnoběh mě dělali vylítaný šoupátka a to mohlo bejt seřízený jak chtěl.
ještě kdybych hned po startu tu naší italskou pomstu stáhl z otáček tak mám na ulití zaděláno prostě musí chvíli vrčet ( fakt jen chvíli) a až pak můžu stáhnout sytič na nižší točky...
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: otáčky na sytič
Banditatom psal:Filousej já měl na mysli jako, že ten motor naskočí a probere se( třebas napočítej do 4s) pak ho stáhnout na ty +-2000-2500ot/min ( pod tyhle otáčky mě bandit vždycky zdechnul) kolísavej volnoběh mě dělali vylítaný šoupátka a to mohlo bejt seřízený jak chtěl.
ještě kdybych hned po startu tu naší italskou pomstu stáhl z otáček tak mám na ulití zaděláno prostě musí chvíli vrčet ( fakt jen chvíli) a až pak můžu stáhnout sytič na nižší točky...
...je fakt, že starou karburaci uplně do "nuly" nedostaneš, s tym souhlas, ale ten rozkmit je minimální...souhlas i s tym staženim po hodně krátký chvíli...sem měl na mysli to, dyš něgdo na plnej sytič čeká tři minuty, to mi dycky trhá uši...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: otáčky na sytič
Ja som to robil za studena následovne: Plný sytič - otáčky vyleteli niekde k 3500 až 4000, hneď som stiahol na cca 2000 a kým som pomaličky zapol bundu, rukavice, prilbu - ustálilo sa to cca na 2100. Potom som stiahol úplne a rozjazd.
Nehovorím, že je to najsamsprávnejšie, ale ja som to 3 roky robil takto a no problém.
zzzmrzlinar (Člen) 11.06.2012 15:22:33 Offline |
Re: otáčky na sytič
to je samý fstřikování, že už ani nikdo neví jak narábat se sytičem, to by se za časů 120cítek škodovek nemohlo stát ten kdo neuměl správný startovací procedůry tak prostě nejel.
Re: otáčky na sytič
zzzmrzlinar psal:to je samý fstřikování, že už ani nikdo neví jak narábat se sytičem, to by se za časů 120cítek škodovek nemohlo stát ten kdo neuměl správný startovací procedůry tak prostě nejel.
Svatá pravda Každej si uměl nastartovat jen tu svou 120tku. Protože každá fungovala jinak
Banditatom (Člen) 11.06.2012 18:57:31 Offline |
Re: otáčky na sytič
zzzmrzlinar psal:to je samý fstřikování, že už ani nikdo neví jak narábat se sytičem, to by se za časů 120cítek škodovek nemohlo stát ten kdo neuměl správný startovací procedůry tak prostě nejel.
a frajeři ji uměli natočit v zimě na plyn
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
zzzmrzlinar (Člen) 12.06.2012 14:23:16 Offline |
Re: otáčky na sytič
LukinB6 psal:Moje Béčko bylo zvyklé za studena plnej sitič klidně 2, 3 minutky pak jsem stáhl na nulu a motor si krásně brumlal.
ale myslím, že si díly v motoru mysleli něco vo prdelích a kokotech
Re: otáčky na sytič
kdrk psal:LukinB6 psal:Moje Béčko bylo zvyklé za studena plnej sitič klidně 2, 3 minutky pak jsem stáhl na nulu a motor si krásně brumlal.
3 minuty na plnej při studenym motoru ? To mi připadá dooost drsný
třeba je nahluchlej
Nikdy neříkej , že něco nejde , protože se najde blbec , který neví , že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Banditatom (Člen) 12.06.2012 18:32:14 Offline |
Re: otáčky na sytič
vendous psal:Jen pro zajímavost, jak je to s tím kolísáním otáček. Mě kolísaj otáčky tak o cca 100ot/min
už ti odpověděli vedle ale ještě přidám...pokud ti to dělá i za tepla tak popřemýšlej kdy jsi měl motorku naposled na sinchronizaci? a btw kolik to má najeto?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: otáčky na sytič
karlos100 psal:Dzunker psal:Mě to na ty 4 vyskočí hned jak nastartuju a když potom sytič trochu uberu tak mi otáčky kolísaj a kolikrát to i zdechne
tak do toho ubírání zapoj citlivou práci ruky sytič není on-off...
Ruku mám citlivou dost, problém s kolísáním vyřešen. Měl jsem volný to táhlo na sytič
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr