Nejsi přihlášen
GIpro na 1250 nebo něco jiného
Řeším ukazatel rychlosti. Vzhledem k velikosti (preferuji malý ukazatel) jsem našel Gipro DS
Jestli vše chápu správně, tak GIpro-DS:
1. se jen zapojí do diagnostické konektoru řídicí jednotky a je to, už to jede??
2. verze X-type se připojuje na signál rychlosti a signál otáček- fce jsou stejné s DS
3. je to novější model snímače než Atre
4. má více barev podsvícení - jde mi o bílou
5. neumí to nic víc, než ukázat zařazenou rychlost ( vyřazovač omezovače rychlosti na to , výkonu je i tak dost...)
6. má někdo, nebo viděl někdo, jak je vidět na slunci to bílé podsvícení ???
7. kolik cm má to písmenko ve verzi DS?
Popř. Umí někdo udělat, nebo mi doporučí něco jiného, nebo rada-nějaký schéma jak to doma vykutit???
Díky za věcné rady
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
ja mam bilej,je spis takovej do modra,videt je tak nejak normalne za kazdyho picasi.
Spis me sere,ze dost casto po nastartovani mi zacne blikat C,jakoze vymazat ci co a musim znovu startovat motorku,asi trikrat uz sem ho musel prenastavovat,pac sem se toho Cka uz nezbavil a rychlosti pak furt blikaj
...sam mezi jebkarema...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Marián psal:ja mam bilej,je spis takovej do modra,videt je tak nejak normalne za kazdyho picasi.
Spis me sere,ze dost casto po nastartovani mi zacne blikat C,jakoze vymazat ci co a musim znovu startovat motorku,asi trikrat uz sem ho musel prenastavovat,pac sem se toho Cka uz nezbavil a rychlosti pak furt blikaj
A nemáš tam nastavenej speedohealer. To je upozornění na vysokou rychlost. C je CLEAR.
Lepší někdy, než nikdy.
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
nic sem nenastavoval krome stupnu,zadny omezeni rychlosti,na to sem se vyprdnul.
Funguje to normalne, pak dejme tomu pri kazdym 5 nastartuvani zacne blikat C.
Takze chcipnout a modlit se, ze nezacne blikat znova. Pokud zacne musim vse vymazat dle navodu a znova nastavit. a docela me to sere, asi to odvezu kojakoj at si to vopravi
...sam mezi jebkarema...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Bedřich psal:Řeším ukazatel rychlosti. Vzhledem k velikosti (preferuji malý ukazatel) jsem našel Gipro DS
Jestli vše chápu správně, tak GIpro-DS:
1. se jen zapojí do diagnostické konektoru řídicí jednotky a je to, už to jede??
2. verze X-type se připojuje na signál rychlosti a signál otáček- fce jsou stejné s DS
3. je to novější model snímače než Atre
4. má více barev podsvícení - jde mi o bílou
5. neumí to nic víc, než ukázat zařazenou rychlost ( vyřazovač omezovače rychlosti na to , výkonu je i tak dost...)
6. má někdo, nebo viděl někdo, jak je vidět na slunci to bílé podsvícení ???
7. kolik cm má to písmenko ve verzi DS?
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … _white.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … arison.jpg
Popř. Umí někdo udělat, nebo mi doporučí něco jiného, nebo rada-nějaký schéma jak to doma vykutit???
Díky za věcné rady
...stav se až pojedeš kolem, všechny mi tu blikaj
.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Mám tenhle http://www.gipro.cz/gipro-atre/gipro-atre-popis.
Funguje bez problému.Modrý podsvícení je vidět dobře.Snižuje jas aby to v noci neoslňovalo.Ukazuje kvalty i když stojíš.Mapy nepoužívám.Výkonu je dost.Jsem spokojenej.
Když všechno zklame, je třeba přečíst si návod.
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
červéná je vidět o tom žádná...
barvy jsou jasný, jde mi o tu bílou... (to je ta poslední )
2 Marián: ty nemáš GIpro-DS ale GIpro-DS X-type ne?
Je to ta poslední barva?
Kam jsi to dal? Vejde se to mezi budíky?
2 kojaksro: Stavim se, jen nevim kdy... vozík zatím mám
Mám pravdu v otázce 1,2 a 5? díky
2 Monty: link nejede... ale stejně je to na Atre..
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Nemáš k tomu návod? C je tam právě když chceš nastavovat Shift Light, nebo High Speed Warning. To C Ti tam skočí vždy, když po startu máš vyžší otáčky (3-4000) po dobu cca 5s. Pokud se toho C chceš zbavit, tak právě po těch vyžších otáčkách a 5s vypni motor a mělo by to být všechno deaktovované.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
manuál http://www.moto-doplnky.cz/moto-doplnky … rirucka-cz
instalačka http://www.moto-doplnky.cz/moto-doplnky … rirucka-cz
Lepší někdy, než nikdy.
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Taky jsem řešil co koupit, jakou barvu, kam umístit a nakonec to ke spokojenosti dopadlo takhle. Kámoš do mě reje že tam je hnusnej ten kabel, ale zase nemusím při každým kouknutí sklánět hlavu, páč to mě fakt štvalo. Takže tak...
Představte si to ticho, kdyby lidé mluvili jen to, co vědí...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
romas psal:Taky jsem řešil co koupit, jakou barvu, kam umístit a nakonec to ke spokojenosti dopadlo takhle. Kámoš do mě reje že tam je hnusnej ten kabel, ale zase nemusím při každým kouknutí sklánět hlavu, páč to mě fakt štvalo. Takže tak...
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011141.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011146.jpg
...kámoš má praudu
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Filous psal:romas psal:Taky jsem řešil co koupit, jakou barvu, kam umístit a nakonec to ke spokojenosti dopadlo takhle. Kámoš do mě reje že tam je hnusnej ten kabel, ale zase nemusím při každým kouknutí sklánět hlavu, páč to mě fakt štvalo. Takže tak...
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011141.jpg
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … 011146.jpg...kámoš má praudu
No není to ouplně nejhezčí, ale díra se mi do toho plastu zatím dělat nechtěla páč je to jen na zkoušku a ze předu musím taky něco vymyslet. Bude trochu problém to vyladit, ale to místo je funkčně nej
Představte si to ticho, kdyby lidé mluvili jen to, co vědí...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Chtěl jsem Atre ale to je tak kravský, že to snad nikam ani nejde dát, aby to vypadalo k světu. Stejně jsem neslyšel doposud nikoho, že by mu ty mapy k něčemu byly a že by to bylo poznat, tak půjdu do tý menší verze. Až to bude aktuální Kožaku tak ti písnu a dám to i na přítelkyně Bandasku
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Zdenda psal:Chtěl jsem Atre ale to je tak kravský, že to snad nikam ani nejde dát, aby to vypadalo k světu. Stejně jsem neslyšel doposud nikoho, že by mu ty mapy k něčemu byly a že by to bylo poznat, tak půjdu do tý menší verze. Až to bude aktuální Kožaku tak ti písnu a dám to i na přítelkyně Bandasku
Hele, já ho mám, a můžu ti říct, že jsem to nepoznal :) Myslim to přemapování.
Změna je jen v tom, že na mě mě to vokazuje co tam mám .
Dokonce, když podřazuju z 6ky dolu po rychlostech, někdy se stane, že to 4ku přeskočí, zůstane tam 5ka a pak až 3ka.
Jinak dobrý.
Raději na dvou kolech jezdit, než se nechat tlačit...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
PFremer psal:Zdenda psal:Chtěl jsem Atre ale to je tak kravský, že to snad nikam ani nejde dát, aby to vypadalo k světu. Stejně jsem neslyšel doposud nikoho, že by mu ty mapy k něčemu byly a že by to bylo poznat, tak půjdu do tý menší verze. Až to bude aktuální Kožaku tak ti písnu a dám to i na přítelkyně Bandasku
Hele, já ho mám, a můžu ti říct, že jsem to nepoznal :) Myslim to přemapování.
Změna je jen v tom, že na mě mě to vokazuje co tam mám .
Dokonce, když podřazuju z 6ky dolu po rychlostech, někdy se stane, že to 4ku přeskočí, zůstane tam 5ka a pak až 3ka.
Jinak dobrý.
Si myslim, že to je jen reklamní tah, ještě fakt nikdo nenapsal, že to poznal.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Inženýrek psal:Nemáš k tomu návod? C je tam právě když chceš nastavovat Shift Light, nebo High Speed Warning. To C Ti tam skočí vždy, když po startu máš vyžší otáčky (3-4000) po dobu cca 5s. Pokud se toho C chceš zbavit, tak právě po těch vyžších otáčkách a 5s vypni motor a mělo by to být všechno deaktovované.
navod mam, ale nechtelo se mi do nej nahlizet...
takze dik, ale to je asi dost problem, kdyz startuju studenej motor se syicem a otacky vyskoci na 3,5 tisice...a kdyz stahnu hned sytic neni to dobry, no budu se s tim muset nejak poprat.
bedrichu ano mam ten posledni, ale jak rikam, ve skutecnosti to neni uplne bily, je to spis takovy lehce svetlemodry, ale me se to docela libi.
mam to umisteny tam, kde ma romas ovladani na hefty, necumi tam debilne kabel (jako jemu)a nicemu to nezavazi a je na to dobre videt.
...sam mezi jebkarema...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Mám taky DS v červené barvě, instalace v pohodě, jen připojení na diag konektor. Čitenost je OK, ukazatel jsem přilepil páskou na otáčkoměr, do toho segmentu, jak je červené pole, ale tak abych viděl na kontrolku FI (kdyby nedejbože svítila)
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Jinak X-type je podle mě na motky, které namají diagnostický konektor, takže se to musí dopočítávat. Takže DS nebo ATRE jsou "elegantnější". ATRE má trochu jiné zapojení (myslím, že i na napájení).
http://www.gipro.cz/
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
já gipro atre měl a rozdíl jsem poznal.
To přemapování, pokud se tomu dá tak říkat, pracuje na principu odstranění omezení max. rychlosti na poslední kvalt(což se bandasky týkat nebude, ale hlavně zruší omezení výkonu v nízkých otáčkách u některých rychlostních stupňů, které jsou tak nastaveny z výroby, kvůli emisním limitům...
Nevim , jak u Bandasky,u každý motorky to může být asi jinak, ale na Buse to byly první 3 kvalty+vypojení omezení maximálky na 6-ku(busa měla od roku 02 omezenou max. na 299), tak že to na 6-ku četlo 5-kovou plnou mapu a jelo to,co to šlo...
Každopádně,já jsem "šťavnatější" spodní pásmo poznal a to hlavně ve dvou , ale i tak to bylo od spodu živější, ve vysokých otáčkách to nemá žádný význam a ani na brzdě se to skoro neprojeví.
Neni ti o výkonu, ale o krouťáku...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
richie psal:Takže blbá otázka, když si koupim Atre na Z1000 tak to aji přidá výkon?
Teď koukám že Z1000 není na tom Schindlerově seznamu od Gipra, takže asi hovno
gipro co si pamatuju dělali ne vybrané modely právě na Kawasaki a Suzuki,jestli je tam Zetko netušim, ale nemělo by bejt problém to zjistit.
Výkon jako takovej ti to nepřidá, jenom ti to odstraní "uškrcenou mapu v nízkých otáčkách" na první 2, nebo 3 kvalty...
když to nejde silou, tak to půjde větší silou...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Tak hoši, je to tam Bohužel přímo do budíku otáčkoměru se to nevešlo, tak jsem si s tim musel trochu pohrát a dat to mezi budíky. Kabel jde skrz přístrojovku a pak spolu s kabeláží ven, tam je i udělanej konektor.
Mám bílou verzi, ale jak už tu někdo zmiňoval, tak na sluníčku je to spíše do modra, ale nevdí. Máká to výborně, docel rychle, líbí se mi to!!
... co se dneska posere, zejtra bude dobrý...
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Bedřich psal:Tak hoši, je to tam Bohužel přímo do budíku otáčkoměru se to nevešlo, tak jsem si s tim musel trochu pohrát a dat to mezi budíky. Kabel jde skrz přístrojovku a pak spolu s kabeláží ven, tam je i udělanej konektor.
http://suzukibandit.cz/openforum/upload … c00088.jpg
http://suzukibandit.cz/openforum/upload … c00079.jpg
Mám bílou verzi, ale jak už tu někdo zmiňoval, tak na sluníčku je to spíše do modra, ale nevdí. Máká to výborně, docel rychle, líbí se mi to!!
...ty vole Beďo, do točkoměru ti vles ňákej brouk
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
zavislak81 (Člen) 03.08.2012 11:59:17 Offline |
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
Marián psal:ja mam bilej,je spis takovej do modra,videt je tak nejak normalne za kazdyho picasi.
Spis me sere,ze dost casto po nastartovani mi zacne blikat C,jakoze vymazat ci co a musim znovu startovat motorku,asi trikrat uz sem ho musel prenastavovat,pac sem se toho Cka uz nezbavil a rychlosti pak furt blikaj
Mát taky Gipro a dělá mi to samé. Jak se tam objeví "C" tak potom všechny rychlosti blikaj a musím to nastavit znovu. Nedělá mi to asi tak často jako tobě, ale sere mě to!!!
Nemá někdo nějakej fígl jak se toho zbavit???
Re: GIpro na 1250 nebo něco jiného
zavislak81 psal:Marián psal:ja mam bilej,je spis takovej do modra,videt je tak nejak normalne za kazdyho picasi.
Spis me sere,ze dost casto po nastartovani mi zacne blikat C,jakoze vymazat ci co a musim znovu startovat motorku,asi trikrat uz sem ho musel prenastavovat,pac sem se toho Cka uz nezbavil a rychlosti pak furt blikajMát taky Gipro a dělá mi to samé. Jak se tam objeví "C" tak potom všechny rychlosti blikaj a musím to nastavit znovu. Nedělá mi to asi tak často jako tobě, ale sere mě to!!!
Nemá někdo nějakej fígl jak se toho zbavit???
Mě v tomhle píchnul návod
Deaktivace funkcí SL a Varování před vysokou rychlostí
Pokud si přejete deaktivovat nebo přeprogramovat funkce Shift Light nebo Varování před vysokou rychlostí, proveďte následující kroky: Zaparkujte motocykl a zapněte zapalování (pokud je již zapnuté, otočte klíčem v zapalování). Nastartujte motor v neutrálu a je-li to zapotřebí, nechte motor zahřát. (Nepohybujte motocyklem, nebo budete muset sekvenci restarovat.) Pozvolně a velmi pomalu zvyšujte otáčky (RPM) a držte jej v rozsahu 3-4x vyšším, než jsou vaše volnoběžné otáčky (obvykle 3000-4000 RPM). Jako vodítko bude displej zobrazovat znak “¯” (horní vodorovná čárka), pokud budete držet RPM v tomto rozsahu. Držte RPM po dobu přibližně 5 sekund, dokud nezačne na displeji blikat “C” (Clear - prázdný).
Nyní, pokud si přejete deaktivovat obě funkce, zastavte motor nebo vypněte zapalování. Jinak pokračujte kapitolou 6 nebo 7.
hír manuál: http://www.gipro.cz/images/stories/virt … a_cz_0.pdf
Lepší někdy, než nikdy.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr