Nejsi přihlášen
Pár rad ohledně B6
Mam bandita 600 r.v.2002 celkem kratce a najeto teprve pres 2000km je to prvni moje motorka a mam par dotazu co sem nikde nejak nenasel.
Zacal sem se vic otrkavat a po zahrati honim bandita v rozmezi 7tis- 12tis je to sice blbej dotaz ale nevadi mu to nijak ne kdyz je to dole mrtvé?
Dalsi vec je ze se mi zda ze ve vetsim naklonu kdyz tomu davam do zatacky ze mi prdel uskakuje ,kamos co jel za mnou rikal ze videl jak mi uskakuje prdel,bude to asi serizenim zadku ze?Takze hodit na co nejvic na tuho?
Dalsi vec kdyz motorka prez noc stoji nebo je studena musim dat plnej sytic vrnknout plynem a pak stahnout sytic jinak da se rict nenastartuju.Bez sytica jen po dlouhe jizde kdyz byl zahratej.Aji kdyz dam plnej sytic a nastartuju a pokud nedrnknu plynem tak chcipne.Chytne vzdy na poprve ale musim jak rikam sytic na plno vrnknout a stahnout.Je to ok?Nebo mam vyměnit svíčky nebo neco.Dalsi vec se mi zda ze moc nebrzdi.Brzdovka je nova ale kotouce uz maji 4mm takze dalsi sezonu asi vymena.Vymenim bych pres zimu kotouce,desky,dal pancerky a mohlo by to byt lepsi ne?
Tu masinu mam fakt rad je krasna a kdyz se torsku vytoci tak krasne jede a myslim si ze je to hlavne o jezdci coz ja jeste jezdim hovno a nevim jak moc ji muzu polozit aby sem se nevalel
a co nejdulezitejsi jaky doporucite pneumatiky jak predek tak zadek chci co nej aby to paradne drzelo jak za sucha tak mokra jezdim za kazdeho pocasi
diky vsem za privreni oci nad stupidnima dotazama ale neznam moc motorkaru a co s klukama jezdim tak maj hondy a masinam nerozumi
Re: Pár rad ohledně B6
tak na 6-tce začíná sranda až kolem 8tis.otáček
jo bandit se trochen vlní ..nemá tak tuhej rám
jak říkáš dyš je to studený tak sytič a po chvilce stáhnout
no a gumy ??? kamarýde to ti každej poradí něco jinýho ..ale nejlepší je přes kojak.s.r.o a jeho abmoto.cz pro bandiťáky má slevu
osobně jezdim Michelin Pilot Road 3 a max spokojenost
...nikdo nevojebe Ježíše...
Re: Pár rad ohledně B6
ale hovno rám, v podvozku to je ...
předek jiný pružiny a jinej volej, vzadu všechno natvrdo nebo výměna za pořádnej tlumič ...
s tim sytičem to má každá motorka jinak ( prostě karburátory )a jenom Ty víš, jak to funguje :)
gumy podle gusta každýho soudruha ...
ale di, Ty brepto ...
Re: Pár rad ohledně B6
zkusim dat zadek na tvrdo a uvidim
davate nekdo na banditu 6tce kolinko?
Banditatom (Člen) 31.08.2012 17:11:17 Offline |
Re: Pár rad ohledně B6
když vyměníš gumové pravděpodobně originální hadice za panceře rozdíl rozhodně poznáš a když dáš i kvalitní desky budeš se řehnit jak malej parchant jo a kapalinu dávám každej rok novou
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Pár rad ohledně B6
Banditatom psal:když vyměníš gumové pravděpodobně originální hadice za panceře rozdíl rozhodně poznáš a když dáš i kvalitní desky budeš se řehnit jak malej parchant jo a kapalinu dávám každej rok novou
slysel sem ze kotouce se nemusi měnit dokud nehazou mam tak 4mm takze by mohlo stacit jen kvalitni desky a pancerky?
Ja se rac optam nerad bych si masinu zkurvil :D chci ho nechat v seriovem stavu jediny o cem premyslim dat na masinu foliu treba cernej matt z duvodu odlitajicich kaminku atd.Mam to bez skrabance a rad bych byl i kdyby to tak zustalo.NEvidel nekdo fotku bandita v cernym matu?
Re: Pár rad ohledně B6
huskyb12 psal:ale hovno rám, v podvozku to je ...
předek jiný pružiny a jinej volej, vzadu všechno natvrdo nebo výměna za pořádnej tlumič ...
s tim sytičem to má každá motorka jinak ( prostě karburátory )a jenom Ty víš, jak to funguje :)
gumy podle gusta každýho soudruha ...
..se vším souhlasím Housko,jen s tím,vzadu všechno natvrdo,moc ne é..
..z vlastní zkušenosti to je..péro jsem měl dost na fest a stálo to za suché z nosa..
..neklid a nervóza šla z kozy v každé rasantnější zatáčce..
..když jsem jel s cérkou,tak pohoda..pak malá dedukce,že sám jsem na to asi lehký a začal
povolovat a včil to mám pod polovinou fabrického nastavení a
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Pár rad ohledně B6
děda psal:Banditatom psal:když vyměníš gumové pravděpodobně originální hadice za panceře rozdíl rozhodně poznáš a když dáš i kvalitní desky budeš se řehnit jak malej parchant jo a kapalinu dávám každej rok novou
slysel sem ze kotouce se nemusi měnit dokud nehazou mam tak 4mm takze by mohlo stacit jen kvalitni desky a pancerky?
pokud ti kotouce nehazou nemas je uplne volny v nytech neres je, ja je mel dost pod 4mm a zadnej problem
Vzdy muze byt hur :-)
Re: Pár rad ohledně B6
děda psal:zkusim dat zadek na tvrdo a uvidim
davate nekdo na banditu 6tce kolinko?
..koleno jde dát na všem,jen čopr a sajda ti to nedovolí..
http://www.youtube.com/watch?v=kFleFrJx7nw
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Pár rad ohledně B6
ok super diky za rady urcite to pomuze nekterejm novackum
jel sem ted par dni zpatky s mladou za zadama a s kamosem co ma horneta šestku jedovnice a blansku do zatacek a i kdyz je hornet papirove silnejsi tak me moc nejak neujizdel takze bandit fakt jede krasne.Jen sem si rikal prave zda mu nedavam moc pohulit ve vysokejch otackach.No na okruhu jak pojedu tak vyzkousim kolínko zkousel sem to v provozu ale na zkoušeni to neni nej.Jinak se mi podarilo skrtnout stupackou spis botou takze naklony si pomalu davam ale mam co studovat.
Re: Pár rad ohledně B6
Pšán psal:huskyb12 psal:ale hovno rám, v podvozku to je ...
předek jiný pružiny a jinej volej, vzadu všechno natvrdo nebo výměna za pořádnej tlumič ...
s tim sytičem to má každá motorka jinak ( prostě karburátory )a jenom Ty víš, jak to funguje :)
gumy podle gusta každýho soudruha .....se vším souhlasím Housko,jen s tím,vzadu všechno natvrdo,moc ne é..
..z vlastní zkušenosti to je..péro jsem měl dost na fest a stálo to za suché z nosa..
..neklid a nervóza šla z kozy v každé rasantnější zatáčce..
..když jsem jel s cérkou,tak pohoda..pak malá dedukce,že sám jsem na to asi lehký a začal
povolovat a včil to mám pod polovinou fabrického nastavení a
S tim zadkem by mě to taky zajímalo, jak a podle čeho se to má nastavovat. Mam sice jen 70 kilo , tak že tu pružinu asi mačkám jinak než ostatní chlapáci, ale taky to mam v zatáčkách takový skákavý občas. Spíš ale na začátku. Pak pod plynem už je to lepší. Jo a Micheliny skoro nový. a jak se tady už psalo-ve dvou je to lepší, což by znamenalo změkčit zadek a zkoušet a zkoušet ?
Re: Pár rad ohledně B6
- To točení mu vadit nebude, je to šestka, ta je na to dělaná, je tam omezovač a navíc to asi není tak, že bys to tam držel furt. spíš si dej bacha při podřazování ať to nepřetočíš
- rám není v prdeli, celý problém je v nastavení podvozku jak ti už napsal Houska. šestka má slabé přední pružiny a zadní tlumič taky není žádná sláva. když jsi pak v zatáčce a na výjezdu přidáš, zadek se stlačí a tlumič to blbě chytá a začne tanec. nejlevnější varianta je dát do předních vidlí podložky a vytvořit tak předpětí (je toho tu o tom napsáno hafo), plus olej 15W (origo je 10W). Lepší varianta jsou lepší pružiny např. od Wilbers (Kojak s.r.o. je má v obchodě) S tím zadkem je to horší. Když to dáš úplně natvrdo (stejně jako předek) tak na okruhu sice budeš spokojenej, ale jakmile vyjedeš na naše nekvalitní cesty s hrboly apod. budeš v řiti a zavání to průserem. Jde o to, že kolo jak přední tak zadní nekopíruje terén a odskakuje. Což v mém případě u předku znamenalo pád. Drahá varianta je tam dát nějaký Ohlins apod, levnější a funkční je tam lupnout centrál z B12, ten už pracuje líp. já tam mám z GSXR a je to o něčem jiném. Mám ho na půlce, když jedeš pohodu, tak se to krásně houpe, kopíruje terén, když přidáš, tak víc ztuhne, ale neodskakuje.
- to s tím sytičem a vrknutí je běžná věc. Měl jsem to tak jak na šestce tak na plnotučné. Prostě plnej sytič, startér a lehce potáhnout na poslech za plyn, takže nic vyjímečného
- ty brzdy se dají řešit. dej tam sportovní desky, které jsou sice dražší, ale za to nežerou kotouče, pancířové hadice, pořádně odvzdušni (ale opravdu poctivě). pro dobrej pocit můžeš dát i závodní brzdovou kapalinu, sice asi nepojedeš takovou kudlu, aby jsi to zavařil, ale těch pár korun navíc za jistotu stojí
- koleno samo dát jde, je otázka jak to bude vypadat. mašina vzpřímená a jezdec tlačící koleno za každou cenu k zemi je k smíchu. já osobně raději tlačím koleno k motoru,dokud neškrábeš stupačkou o zem, ani tam koleno necpi, budeš za troubu
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Pár rad ohledně B6
Koldan psal:- To točení mu vadit nebude, je to šestka, ta je na to dělaná, je tam omezovač a navíc to asi není tak, že bys to tam držel furt. spíš si dej bacha při podřazování ať to nepřetočíš
- rám není v prdeli, celý problém je v nastavení podvozku jak ti už napsal Houska. šestka má slabé přední pružiny a zadní tlumič taky není žádná sláva. když jsi pak v zatáčce a na výjezdu přidáš, zadek se stlačí a tlumič to blbě chytá a začne tanec. nejlevnější varianta je dát do předních vidlí podložky a vytvořit tak předpětí (je toho tu o tom napsáno hafo), plus olej 15W (origo je 10W). Lepší varianta jsou lepší pružiny např. od Wilbers (Kojak s.r.o. je má v obchodě) S tím zadkem je to horší. Když to dáš úplně natvrdo (stejně jako předek) tak na okruhu sice budeš spokojenej, ale jakmile vyjedeš na naše nekvalitní cesty s hrboly apod. budeš v řiti a zavání to průserem. Jde o to, že kolo jak přední tak zadní nekopíruje terén a odskakuje. Což v mém případě u předku znamenalo pád. Drahá varianta je tam dát nějaký Ohlins apod, levnější a funkční je tam lupnout centrál z B12, ten už pracuje líp. já tam mám z GSXR a je to o něčem jiném. Mám ho na půlce, když jedeš pohodu, tak se to krásně houpe, kopíruje terén, když přidáš, tak víc ztuhne, ale neodskakuje.
- to s tím sytičem a vrknutí je běžná věc. Měl jsem to tak jak na šestce tak na plnotučné. Prostě plnej sytič, startér a lehce potáhnout na poslech za plyn, takže nic vyjímečného
- ty brzdy se dají řešit. dej tam sportovní desky, které jsou sice dražší, ale za to nežerou kotouče, pancířové hadice, pořádně odvzdušni (ale opravdu poctivě). pro dobrej pocit můžeš dát i závodní brzdovou kapalinu, sice asi nepojedeš takovou kudlu, aby jsi to zavařil, ale těch pár korun navíc za jistotu stojí
- koleno samo dát jde, je otázka jak to bude vypadat. mašina vzpřímená a jezdec tlačící koleno za každou cenu k zemi je k smíchu. já osobně raději tlačím koleno k motoru,dokud neškrábeš stupačkou o zem, ani tam koleno necpi, budeš za troubu
děkuju moc odpověděl si mi na vše co sem potřeboval slyšet a i vsem ostaqtnim děkuji
zitra dotahnu ten zadek a sezonu dojezdim tak a pak mam celou zimu na upravu mašiny
Re: Pár rad ohledně B6
děda psal:Koldan psal:- To točení mu vadit nebude, je to šestka, ta je na to dělaná, je tam omezovač a navíc to asi není tak, že bys to tam držel furt. spíš si dej bacha při podřazování ať to nepřetočíš
- rám není v prdeli, celý problém je v nastavení podvozku jak ti už napsal Houska. šestka má slabé přední pružiny a zadní tlumič taky není žádná sláva. když jsi pak v zatáčce a na výjezdu přidáš, zadek se stlačí a tlumič to blbě chytá a začne tanec. nejlevnější varianta je dát do předních vidlí podložky a vytvořit tak předpětí (je toho tu o tom napsáno hafo), plus olej 15W (origo je 10W). Lepší varianta jsou lepší pružiny např. od Wilbers (Kojak s.r.o. je má v obchodě) S tím zadkem je to horší. Když to dáš úplně natvrdo (stejně jako předek) tak na okruhu sice budeš spokojenej, ale jakmile vyjedeš na naše nekvalitní cesty s hrboly apod. budeš v řiti a zavání to průserem. Jde o to, že kolo jak přední tak zadní nekopíruje terén a odskakuje. Což v mém případě u předku znamenalo pád. Drahá varianta je tam dát nějaký Ohlins apod, levnější a funkční je tam lupnout centrál z B12, ten už pracuje líp. já tam mám z GSXR a je to o něčem jiném. Mám ho na půlce, když jedeš pohodu, tak se to krásně houpe, kopíruje terén, když přidáš, tak víc ztuhne, ale neodskakuje.
- to s tím sytičem a vrknutí je běžná věc. Měl jsem to tak jak na šestce tak na plnotučné. Prostě plnej sytič, startér a lehce potáhnout na poslech za plyn, takže nic vyjímečného
- ty brzdy se dají řešit. dej tam sportovní desky, které jsou sice dražší, ale za to nežerou kotouče, pancířové hadice, pořádně odvzdušni (ale opravdu poctivě). pro dobrej pocit můžeš dát i závodní brzdovou kapalinu, sice asi nepojedeš takovou kudlu, aby jsi to zavařil, ale těch pár korun navíc za jistotu stojí
- koleno samo dát jde, je otázka jak to bude vypadat. mašina vzpřímená a jezdec tlačící koleno za každou cenu k zemi je k smíchu. já osobně raději tlačím koleno k motoru,dokud neškrábeš stupačkou o zem, ani tam koleno necpi, budeš za troubuděkuju moc odpověděl si mi na vše co sem potřeboval slyšet a i vsem ostaqtnim děkuji
zitra dotahnu ten zadek a sezonu dojezdim tak a pak mam celou zimu na upravu mašiny
Taky musim poděkovat Koldan ovi. S tim pérovíním to jsem taky takhle nějak potřeboval vysvětlit
Re: Pár rad ohledně B6
kdrk psal:děda psal:Koldan psal:- To točení mu vadit nebude, je to šestka, ta je na to dělaná, je tam omezovač a navíc to asi není tak, že bys to tam držel furt. spíš si dej bacha při podřazování ať to nepřetočíš
- rám není v prdeli, celý problém je v nastavení podvozku jak ti už napsal Houska. šestka má slabé přední pružiny a zadní tlumič taky není žádná sláva. když jsi pak v zatáčce a na výjezdu přidáš, zadek se stlačí a tlumič to blbě chytá a začne tanec. nejlevnější varianta je dát do předních vidlí podložky a vytvořit tak předpětí (je toho tu o tom napsáno hafo), plus olej 15W (origo je 10W). Lepší varianta jsou lepší pružiny např. od Wilbers (Kojak s.r.o. je má v obchodě) S tím zadkem je to horší. Když to dáš úplně natvrdo (stejně jako předek) tak na okruhu sice budeš spokojenej, ale jakmile vyjedeš na naše nekvalitní cesty s hrboly apod. budeš v řiti a zavání to průserem. Jde o to, že kolo jak přední tak zadní nekopíruje terén a odskakuje. Což v mém případě u předku znamenalo pád. Drahá varianta je tam dát nějaký Ohlins apod, levnější a funkční je tam lupnout centrál z B12, ten už pracuje líp. já tam mám z GSXR a je to o něčem jiném. Mám ho na půlce, když jedeš pohodu, tak se to krásně houpe, kopíruje terén, když přidáš, tak víc ztuhne, ale neodskakuje.
- to s tím sytičem a vrknutí je běžná věc. Měl jsem to tak jak na šestce tak na plnotučné. Prostě plnej sytič, startér a lehce potáhnout na poslech za plyn, takže nic vyjímečného
- ty brzdy se dají řešit. dej tam sportovní desky, které jsou sice dražší, ale za to nežerou kotouče, pancířové hadice, pořádně odvzdušni (ale opravdu poctivě). pro dobrej pocit můžeš dát i závodní brzdovou kapalinu, sice asi nepojedeš takovou kudlu, aby jsi to zavařil, ale těch pár korun navíc za jistotu stojí
- koleno samo dát jde, je otázka jak to bude vypadat. mašina vzpřímená a jezdec tlačící koleno za každou cenu k zemi je k smíchu. já osobně raději tlačím koleno k motoru,dokud neškrábeš stupačkou o zem, ani tam koleno necpi, budeš za troubuděkuju moc odpověděl si mi na vše co sem potřeboval slyšet a i vsem ostaqtnim děkuji
zitra dotahnu ten zadek a sezonu dojezdim tak a pak mam celou zimu na upravu mašinyTaky musim poděkovat Koldan ovi. S tim pérovíním to jsem taky takhle nějak potřeboval vysvětlit
ja to zitra trosku dotahnu a dojezdim a v zime v garazi hodim do predku lepsi pruziny a dozadu z gsxr budu se opičit :D
Banditatom (Člen) 31.08.2012 22:44:05 Offline |
Re: Pár rad ohledně B6
co si pamatuju tak do B6 gsxr snad ani nejde? nevleze se? ptám se?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Pár rad ohledně B6
..kua děcká,klíd..
..prostě máš tu prdel tuhou a vůči předku moc krátkou a rychlou..
..povolit je třeba a předek se zadkem nějako poladit..
..jasně,koukáš na GP a jseš z toho hyn,bo co není tvrdé jakoby nebylo..
..máš rozpočtovou motorku a na ní věci co to jde znejlevnějších..
..ale i na ní se dá jezdit kudla,jen to musíš mít v palici ok..
..a nebo- jebni dozadu kyvku z gsx-r i s tlumičem a pérem,dopředu vidlu tl-ka R třeba, a
včil se s tím domluv..obojí supr věci,ale co to,nějak se to hádá..
..oni ti mužíci z Hamamatsu nésu blbí..
..co tam máš funguje,jen na to nastavení si musí každý dojít sám..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Pár rad ohledně B6
kdrk psal:Pšán psal:huskyb12 psal:ale hovno rám, v podvozku to je ...
předek jiný pružiny a jinej volej, vzadu všechno natvrdo nebo výměna za pořádnej tlumič ...
s tim sytičem to má každá motorka jinak ( prostě karburátory )a jenom Ty víš, jak to funguje :)
gumy podle gusta každýho soudruha .....se vším souhlasím Housko,jen s tím,vzadu všechno natvrdo,moc ne é..
..z vlastní zkušenosti to je..péro jsem měl dost na fest a stálo to za suché z nosa..
..neklid a nervóza šla z kozy v každé rasantnější zatáčce..
..když jsem jel s cérkou,tak pohoda..pak malá dedukce,že sám jsem na to asi lehký a začal
povolovat a včil to mám pod polovinou fabrického nastavení aS tim zadkem by mě to taky zajímalo, jak a podle čeho se to má nastavovat. Mam sice jen 70 kilo , tak že tu pružinu asi mačkám jinak než ostatní chlapáci, ale taky to mam v zatáčkách takový skákavý občas. Spíš ale na začátku. Pak pod plynem už je to lepší. Jo a Micheliny skoro nový. a jak se tady už psalo-ve dvou je to lepší, což by znamenalo změkčit zadek a zkoušet a zkoušet ?
..tak to zkus povolit,nebudeš za měkuňa..na zadku mám předpětí na dvojce a mám kolem 75-i kilo..
..ono je třeba brát na vědomí,že rozsah toho předpětí může být kilogramově hodně
velký,neb jedinec může mít 60kg(přerostlý japončík)a evropan s kopretinou můžou
vyskočit lehce i na 180(pokud si chlap bude držet šlang figuru)..
..a jsme tu..ve dvou a při dvoustech kilech dobrý..
..sám na..motorka ani neví,že tam sedíš..bude trdlat..
..ale samože,pokud se ti to jeví jako capina tak,zkůšaj,tvrď muziku..
..jen výsledek sem hoď,ať to mají ostatní jednodušší..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Re: Pár rad ohledně B6
děda:
...sem línej psát, vječina uš byla řečená, ale na K2 je na centrálu i štelování útlumu a esi enem přitvrzuješ pružinu a s útlumem nehejbeš, tag se potom nedif, že to při tvrdym nastavení votskakuje...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pár rad ohledně B6
Filous psal:děda:
...sem línej psát, vječina uš byla řečená, ale na K2 je na centrálu i štelování útlumu a esi enem přitvrzuješ pružinu a s útlumem nehejbeš, tag se potom nedif, že to při tvrdym nastavení votskakuje...
u šestky taky?
Strýcfajtr !!!
Re: Pár rad ohledně B6
XJelen psal:Filous psal:děda:
...sem línej psát, vječina uš byla řečená, ale na K2 je na centrálu i štelování útlumu a esi enem přitvrzuješ pružinu a s útlumem nehejbeš, tag se potom nedif, že to při tvrdym nastavení votskakuje...u šestky taky?
...jo...černý kolečko ve spodní vidlici jednotky, čtyry stupně nastavení...je potřeba si pot to lehnout...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pár rad ohledně B6
huskyb12 psal:barynek psal:... já tam mám centrál z fabriky a na to moje mrdání...
na mejch vobou šly centrály po 30. srát ...
pravda na týdle sem mu kapičku pomoh v díře u Mimoně ...
nebude to spis vahou jezdce?
ja mam pres petasedesat a nezda se mi ze by byl po smrti...
...sam mezi jebkarema...
Re: Pár rad ohledně B6
Filous psal:XJelen psal:Filous psal:děda:
...sem línej psát, vječina uš byla řečená, ale na K2 je na centrálu i štelování útlumu a esi enem přitvrzuješ pružinu a s útlumem nehejbeš, tag se potom nedif, že to při tvrdym nastavení votskakuje...u šestky taky?
...jo...černý kolečko ve spodní vidlici jednotky, čtyry stupně nastavení...je potřeba si pot to lehnout...
vim kde to je jenom jsem měl pocit, že to bylo jen u 12
Strýcfajtr !!!
Re: Pár rad ohledně B6
V rovnakej B6 mam central z GSXR 750 (tusim 06-08). Bola to nutnost lebo ten origo central nejak divne sycal pri stlaceni...Kupil som na ebay.de za babku a vyzeral ako novy. Je o pol milimetra kratsi ako origo a ma identicke uchytenie, takze ich staci prehodit. Akurat z podsedlovky musis kus vykrojit a baterku posunut vyssie - gsxr tlmic tam ma nadobku s expanzkou ci jak sa to vola.
Pouzivam tovarenske nastavenia pre naraz/odskok a skoro max predpetie. Pocitovo je to meksie (zadok na bocaku ide celkom lahko stlacit nadol), na rozjebanych cestach to neskacka ako koza...
Re: Pár rad ohledně B6
No zkusim to ted zmekcit mam to na 5
nemate nekdo fotku bandita v cernym matu?
Re: Pár rad ohledně B6
B12 moje prani nejvetsi jen sehnat kupca na mou b6
Re: Pár rad ohledně B6
huskyb12 psal:barynek psal:... já tam mám centrál z fabriky a na to moje mrdání...
na mejch vobou šly centrály po 30. srát ...
pravda na týdle sem mu kapičku pomoh v díře u Mimoně ...
já mám přes 40 a no problemo
Bandit 4EVER!!!
Re: Pár rad ohledně B6
barynek psal:huskyb12 psal:barynek psal:... já tam mám centrál z fabriky a na to moje mrdání...
na mejch vobou šly centrály po 30. srát ...
pravda na týdle sem mu kapičku pomoh v díře u Mimoně ...já mám přes 40 a no problemo
...taky si poloviční voproti bratrovi
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Pár rad ohledně B6
Filous psal:barynek psal:huskyb12 psal:
na mejch vobou šly centrály po 30. srát ...
pravda na týdle sem mu kapičku pomoh v díře u Mimoně ...já mám přes 40 a no problemo
...taky si poloviční voproti bratrovi
no, spíš 2/3
Bandit 4EVER!!!
Re: Pár rad ohledně B6
tak sem dal ten zadek na trojku a su zvedavej
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr