Nejsi přihlášen
E85 primichavani
Zdar, jezdite nekdo s benzinem a E85 1:1 ci 1:2? dnes jsem to splejchnul do B12 a pocitove docela kruty nejak lip to jelo. Jestli uz jste s tim nekdo exparimentoval jak nastavit karbece a podobne. etanol metanol to je dobry nakopavadlo.
B12 neni uz je autobus :)
Re: E85 primichavani
A nemusí bejt na to ten motor nějak upravenej? Já jen že u auta tomu tak je a jen do upravenejch motorů jde lejt E85.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: E85 primichavani
http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery
Každý motorista, který se pouští do tuningu, tedy speciálních úprav svého plechového miláčka, by vám rád široce popsal, co práce dá získat každičkého „koníka" navíc.
S vysokoprocentní bioetanolovou směsí je to jednodušší. E85 – to je pětaosmdesát procent biolihu a 15 procent benzínu. Benzínu, který má neobvyklejší oktanové číslo 95. Ale ve směsi s biolihem toto číslo najednou vyšplhá až někam ke 109. Tedy výš než si dnes stojí i ty nejkvalitnější závodní benzíny. Takže z vašeho motoru je rázem dravec. Jenže nic není zadarmo a nejlepší je akceptovat Flexi Fuel motory, tedy agregáty už z továrny připravené pro použití obou variant dnes nabízených agregátů. Ty už mají upravené řídící jednotky motorů, odolnější ventily a ventilová sedla a vhodné materiály pro palivový systém. Třeba takový Saab 9-5 Aero BioPower s motorem o objemu 2,3 litru dává s benzínem 260 a s bioethanolem 310 koní. O čtvrtinu vyšší je i točivý moment (350/440 Nm) No, není to pro každého pravověrného „tuningáře" výzva?
Who is Zed?
Zed is dead, Baby.
Re: E85 primichavani
No nevim , co sem tak po webu nasel , tak do motorky nic moc , pri michani s naturalem 50/50 % se ti sice zvysi oktanove cislo ,ale za cenu horsi startovatelnosti za studena ,pry to vynechava pri nizkych otackach , a muze to poskodit nektere pryzove casti palivove soustavy
Re: E85 primichavani
redik27 psal:http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery
Každý motorista, který se pouští do tuningu, tedy speciálních úprav svého plechového miláčka, by vám rád široce popsal, co práce dá získat každičkého „koníka" navíc.
S vysokoprocentní bioetanolovou směsí je to jednodušší. E85 – to je pětaosmdesát procent biolihu a 15 procent benzínu. Benzínu, který má neobvyklejší oktanové číslo 95. Ale ve směsi s biolihem toto číslo najednou vyšplhá až někam ke 109. Tedy výš než si dnes stojí i ty nejkvalitnější závodní benzíny. Takže z vašeho motoru je rázem dravec. Jenže nic není zadarmo a nejlepší je akceptovat Flexi Fuel motory, tedy agregáty už z továrny připravené pro použití obou variant dnes nabízených agregátů. Ty už mají upravené řídící jednotky motorů, odolnější ventily a ventilová sedla a vhodné materiály pro palivový systém. Třeba takový Saab 9-5 Aero BioPower s motorem o objemu 2,3 litru dává s benzínem 260 a s bioethanolem 310 koní. O čtvrtinu vyšší je i točivý moment (350/440 Nm) No, není to pro každého pravověrného „tuningáře" výzva?
To je sice hezký, ale k čemu je ti u starý karburátorový motyky, která nemá senzor klepání, dobrý vyšší oktanový číslo? Leda k prdu, vyšší oktanový číslo značí jen větší odolnost paliva proti detonačnímu hoření, nic víc. Navíc líh vyžaduje jinej poměr vzduch/palivo než benzín, takže bez přetryskování je to ouplně k prdu..je to stavěný a naladěný na benzín, tak ho do toho leju a nevymejšlim viny
..svět se řítí do ďáblovy řiti..
Banditatom (Člen) 19.06.2011 10:43:56 Offline |
Re: E85 primichavani
a k čemu je to jako dobrý? to jako ušetříš??? nebo motorce narostou ještě jedny koule??
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: E85 primichavani
deny1234 psal:No nevim , co sem tak po webu nasel , tak do motorky nic moc , pri michani s naturalem 50/50 % se ti sice zvysi oktanove cislo ,ale za cenu horsi startovatelnosti za studena ,pry to vynechava pri nizkych otackach , a muze to poskodit nektere pryzove casti palivove soustavy
jj dole je to dost nestabilni chod motoru, ale kdyz tomu nalozis tak je to znat dost. vic to i bubla do vyfuku. kdyz to clovek namicha jednou za cas tak snad to nic neudela zavazneho s motorem
B12 neni uz je autobus :)
Re: E85 primichavani
tomsth psal:redik27 psal:http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery
Každý motorista, který se pouští do tuningu, tedy speciálních úprav svého plechového miláčka, by vám rád široce popsal, co práce dá získat každičkého „koníka" navíc.
S vysokoprocentní bioetanolovou směsí je to jednodušší. E85 – to je pětaosmdesát procent biolihu a 15 procent benzínu. Benzínu, který má neobvyklejší oktanové číslo 95. Ale ve směsi s biolihem toto číslo najednou vyšplhá až někam ke 109. Tedy výš než si dnes stojí i ty nejkvalitnější závodní benzíny. Takže z vašeho motoru je rázem dravec. Jenže nic není zadarmo a nejlepší je akceptovat Flexi Fuel motory, tedy agregáty už z továrny připravené pro použití obou variant dnes nabízených agregátů. Ty už mají upravené řídící jednotky motorů, odolnější ventily a ventilová sedla a vhodné materiály pro palivový systém. Třeba takový Saab 9-5 Aero BioPower s motorem o objemu 2,3 litru dává s benzínem 260 a s bioethanolem 310 koní. O čtvrtinu vyšší je i točivý moment (350/440 Nm) No, není to pro každého pravověrného „tuningáře" výzva?To je sice hezký, ale k čemu je ti u starý karburátorový motyky, která nemá senzor klepání, dobrý vyšší oktanový číslo? Leda k prdu, vyšší oktanový číslo značí jen větší odolnost paliva proti detonačnímu hoření, nic víc. Navíc líh vyžaduje jinej poměr vzduch/palivo než benzín, takže bez přetryskování je to ouplně k prdu..je to stavěný a naladěný na benzín, tak ho do toho leju a nevymejšlim viny
ja nemam standart trysky mam misto 100 120 kvuli \kn filtru aby nebyla chuda smes
B12 neni uz je autobus :)
Re: E85 primichavani
Já tam leju to, co tam má bejt, proč zkracovat životnost tak pěkný motorky jako je třeba Bandit nebo GSX. Na můj vkus to jede dost dobře a pokud bych chtěl zvyšovat mermomocí výkon, tak jdu jinou cestou. Automobilový motory jsou myslím více odolný a stavěný na dalece vyšší porci kilometrů a pro E85 jsou i tak upravovaný. Ale každej strůjcem svýho štěstí.
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: E85 primichavani
Na volvoforu s tím kdosi experimentoval a výsledek je takovej,že auto na piču startuje,hlavně při nižších teplotách a ve finále aji hůř jede,zhruba jako na LPG,protože ten E85 má nižší výhřevnost při hoření a tím pádem nižší učinnost,ale co je na tom pravdy netuším. Srat na to,bandaska jede dostatečně,na to moje mrdání
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: E85 primichavani
Reklama je zásádní deformace faktů a trhu a platí tak všude... jsem o víkendu zkoušel ten "novej" benál od shellu a ani prd velebnosti spotřeba obvyklá dle mému ježdění, jen jsem dal o 40 haléřů na litru více než obvykle (už jsem jel na výpary a všude furt jen noname benzínky s podezřele levným benálem)
Nic lidského mi není cizí
Re: E85 primichavani
MaraKM psal:Reklama je zásádní deformace faktů a trhu a platí tak všude... jsem o víkendu zkoušel ten "novej" benál od shellu a ani prd velebnosti spotřeba obvyklá dle mému ježdění, jen jsem dal o 40 haléřů na litru více než obvykle (už jsem jel na výpary a všude furt jen noname benzínky s podezřele levným benálem)
myslis ten co usetri 1litr na nadrzi? no to musis vzit nadr 45l do auta e EURO4 a vys a pak mozna neco usetri 1l na 45l nadrzi oproti normalu. A to musis mit naprogramovanou cestu v tom aute aby to jelo porad stejne. Ono kdyz se podivas na tu reklamu jak toho dosahli tak ono na brzde to je jine nez v realu. Ale to tam je jiste pro vizualizaci a zapusobeni na lidi. levne kvalitni veci nepotrebuji reklamu ze. drazsi kvalitni veci uz potrebuji hodne reklamy.
B12 neni uz je autobus :)
Re: E85 primichavani
Ondráš psal:Nevím jak 109 oktanů, ale 100 oktanů od OMV co jsem jednou vzal jsem nepoznal ani na okruhu.
Jen v peněžence.
Ano také jsem jednou poznal rozdil jen v peněžence
Ono si natankovat 10l - Naturalu 98 a na pultik jít zaplatit stokorunou a řict "zbytek si nechte" Má vážně něco do sebe
LUKOIL na D8 směr Teplice
Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
Re: E85 primichavani
Frodo89 psal:Ondráš psal:Nevím jak 109 oktanů, ale 100 oktanů od OMV co jsem jednou vzal jsem nepoznal ani na okruhu.
Jen v peněžence.Ano také jsem jednou poznal rozdil jen v peněžence
Ono si natankovat 10l - Naturalu 98 a na pultik jít zaplatit stokorunou a řict "zbytek si nechte" Má vážně něco do sebe
LUKOIL na D8 směr Teplice
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … g_0065.jpg
u nas v asii na OMV litr obyc naturalu 95 stoji 36,20,-
zzzmrzlinar (Člen) 18.09.2012 14:28:32 Offline |
Re: E85 primichavani
je to teda trochu mimo mísu, ale chudák Fíkus řek bych
ale asi se budeme muset připravit fšici, teď jsem se s motykou vrátil z Francie a byl na pumpách jsem byl vzteklej jaxviň. Všechny maj místo normálního naturalu 95 napsáno E10, jakože je tam 10% procent těch biosraček, tak mě to sralo, že jsem tankoval drahej 98oktanovej
Re: E85 primichavani
Ton@l psal:Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???
chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakaný
Jebat motorky :-)
Re: E85 primichavani
Do 5-ti procent příměsi ethanolu v benzinu nemusí výrobce zákazníka ani informovat je to průměr na vyrobený litry takže v zimě může být příměs 0(Líh váže vodu)a v létě to dorovnaj na vyrobený litry benzinu tudíš v letě muže být procentuelně vyšší poměr lihu než 5proc a nic výrobce neporuší.Není to jako s metylem v chlastu.
http://www.startron.cz/startron-a-paliv … hanolu.htm
Re: E85 primichavani
PALOUS psal:Ton@l psal:Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???
chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakaný
o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plyn ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...
Vzdy muze byt hur :-)
Re: E85 primichavani
Ton@l psal:PALOUS psal:Ton@l psal:Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???
chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakaný
o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plyn ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...
170 je lehce zajetý auto
Jebat motorky :-)
Re: E85 primichavani
PALOUS psal:Ton@l psal:PALOUS psal:
chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakanýo plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plyn ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...
170 je lehce zajetý auto
...auto jo, ne Ford
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: E85 primichavani
Filous psal:PALOUS psal:Ton@l psal:
o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plyn ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...170 je lehce zajetý auto
...auto jo, ne Ford
pravda
Jebat motorky :-)
zzzmrzlinar (Člen) 19.09.2012 09:25:31 Offline |
Re: E85 primichavani
můj bejvalej služební Fíkus kerym teď jezdí brácha bude mít zanedlouho 250.tisíc a mechanicky vše v cajku, akurát ta koroze dost vylezla, to zase jó.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr