Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » E85 primichavani

Peka (Člen)
18.06.2011 21:27:37
Offline

E85 primichavani

Zdar, jezdite nekdo s benzinem a E85 1:1 ci 1:2? dnes jsem to splejchnul do B12 a pocitove docela kruty nejak lip to jelo. Jestli uz jste s tim nekdo exparimentoval jak nastavit karbece a podobne. etanol metanol to je dobry nakopavadlo.


B12 neni uz je autobus :)
Filous (Člen)
18.06.2011 21:41:12
Offline

Re: E85 primichavani

...esi chceš, máme na dílně racing fuel, ale dvje kila za litr asi nedášbigsmile


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Peka (Člen)
18.06.2011 21:54:58
Offline

Re: E85 primichavani

tohle mi bez nastaveni prislo dost race. Tah jak krava bigsmile


B12 neni uz je autobus :)
Zdenda (Člen)
19.06.2011 08:59:32
Offline

Re: E85 primichavani

A nemusí bejt na to ten motor nějak upravenej? Já jen že u auta tomu tak je a jen do upravenejch motorů jde lejt E85.


Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
redik27 (Člen)
19.06.2011 09:39:05
Offline

Re: E85 primichavani

http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery


Každý motorista, který se pouští do tuningu, tedy speciálních úprav svého plechového miláčka, by vám rád široce popsal, co práce dá získat každičkého „koníka" navíc.

S vysokoprocentní bioetanolovou směsí je to jednodušší. E85 – to je pětaosmdesát procent biolihu a 15 procent benzínu. Benzínu, který má neobvyklejší oktanové číslo 95. Ale ve směsi s biolihem toto číslo najednou vyšplhá až někam ke 109. Tedy výš než si dnes stojí i ty nejkvalitnější závodní benzíny. Takže z vašeho motoru je rázem dravec. Jenže nic není zadarmo a nejlepší je akceptovat Flexi Fuel motory, tedy agregáty už z továrny připravené pro použití obou variant dnes nabízených agregátů. Ty už mají upravené řídící jednotky motorů, odolnější ventily a ventilová sedla a vhodné materiály pro palivový systém. Třeba takový Saab 9-5 Aero BioPower s motorem o objemu 2,3 litru dává s benzínem 260 a s bioethanolem 310 koní. O čtvrtinu vyšší je i točivý moment (350/440 Nm) No, není to pro každého pravověrného „tuningáře" výzva?


Who is Zed?
Zed is dead, Baby.
deny1234 (Člen)
19.06.2011 09:46:18
Offline

Re: E85 primichavani

No nevim , co sem tak po webu nasel , tak do motorky nic moc , pri michani s naturalem 50/50 % se ti sice zvysi oktanove cislo ,ale za cenu horsi startovatelnosti za studena ,pry to vynechava pri nizkych otackach , a muze to poskodit nektere pryzove casti palivove soustavy idontknow

tomsth (Člen)
19.06.2011 10:02:25
Offline

Re: E85 primichavani

redik27 psal:

http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery


Každý motorista, který se pouští do tuningu, tedy speciálních úprav svého plechového miláčka, by vám rád široce popsal, co práce dá získat každičkého „koníka" navíc.

S vysokoprocentní bioetanolovou směsí je to jednodušší. E85 – to je pětaosmdesát procent biolihu a 15 procent benzínu. Benzínu, který má neobvyklejší oktanové číslo 95. Ale ve směsi s biolihem toto číslo najednou vyšplhá až někam ke 109. Tedy výš než si dnes stojí i ty nejkvalitnější závodní benzíny. Takže z vašeho motoru je rázem dravec. Jenže nic není zadarmo a nejlepší je akceptovat Flexi Fuel motory, tedy agregáty už z továrny připravené pro použití obou variant dnes nabízených agregátů. Ty už mají upravené řídící jednotky motorů, odolnější ventily a ventilová sedla a vhodné materiály pro palivový systém. Třeba takový Saab 9-5 Aero BioPower s motorem o objemu 2,3 litru dává s benzínem 260 a s bioethanolem 310 koní. O čtvrtinu vyšší je i točivý moment (350/440 Nm) No, není to pro každého pravověrného „tuningáře" výzva?

To je sice hezký, ale k čemu je ti u starý karburátorový motyky, která nemá senzor klepání, dobrý vyšší oktanový číslo? Leda k prdu, vyšší oktanový číslo značí jen větší odolnost paliva proti detonačnímu hoření, nic víc. Navíc líh vyžaduje jinej poměr vzduch/palivo než benzín, takže bez přetryskování je to ouplně k prdu..je to stavěný a naladěný na benzín, tak ho do toho leju a nevymejšlim pussyviny bigsmile


..svět se řítí do ďáblovy řiti..
Banditatom (Člen)
19.06.2011 10:43:56
Offline

Re: E85 primichavani

a k čemu je to jako dobrý?idontknowhelp to jako ušetříš??? nebo motorce narostou ještě jedny koule??headshake


"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Peka (Člen)
19.06.2011 11:03:26
Offline

Re: E85 primichavani

deny1234 psal:

No nevim , co sem tak po webu nasel , tak do motorky nic moc , pri michani s naturalem 50/50 % se ti sice zvysi oktanove cislo ,ale za cenu horsi startovatelnosti za studena ,pry to vynechava pri nizkych otackach , a muze to poskodit nektere pryzove casti palivove soustavy idontknow

jj dole je to dost nestabilni chod motoru, ale kdyz tomu nalozis tak je to znat dost. vic to i bubla do vyfuku. kdyz to clovek namicha jednou za cas tak snad to nic neudela zavazneho s motorem


B12 neni uz je autobus :)
Peka (Člen)
19.06.2011 11:06:21
Offline

Re: E85 primichavani

tomsth psal:
redik27 psal:

http://www.etanol-85.cz/cs/pro-tunnery


Každý motorista, který se pouští do tuningu, tedy speciálních úprav svého plechového miláčka, by vám rád široce popsal, co práce dá získat každičkého „koníka" navíc.

S vysokoprocentní bioetanolovou směsí je to jednodušší. E85 – to je pětaosmdesát procent biolihu a 15 procent benzínu. Benzínu, který má neobvyklejší oktanové číslo 95. Ale ve směsi s biolihem toto číslo najednou vyšplhá až někam ke 109. Tedy výš než si dnes stojí i ty nejkvalitnější závodní benzíny. Takže z vašeho motoru je rázem dravec. Jenže nic není zadarmo a nejlepší je akceptovat Flexi Fuel motory, tedy agregáty už z továrny připravené pro použití obou variant dnes nabízených agregátů. Ty už mají upravené řídící jednotky motorů, odolnější ventily a ventilová sedla a vhodné materiály pro palivový systém. Třeba takový Saab 9-5 Aero BioPower s motorem o objemu 2,3 litru dává s benzínem 260 a s bioethanolem 310 koní. O čtvrtinu vyšší je i točivý moment (350/440 Nm) No, není to pro každého pravověrného „tuningáře" výzva?

To je sice hezký, ale k čemu je ti u starý karburátorový motyky, která nemá senzor klepání, dobrý vyšší oktanový číslo? Leda k prdu, vyšší oktanový číslo značí jen větší odolnost paliva proti detonačnímu hoření, nic víc. Navíc líh vyžaduje jinej poměr vzduch/palivo než benzín, takže bez přetryskování je to ouplně k prdu..je to stavěný a naladěný na benzín, tak ho do toho leju a nevymejšlim pussyviny bigsmile

ja nemam standart trysky mam  misto 100 120 kvuli \kn filtru aby nebyla chuda smes


B12 neni uz je autobus :)
Zdenda (Člen)
19.06.2011 11:35:50
Offline

Re: E85 primichavani

Já tam leju to, co tam má bejt, proč zkracovat životnost tak pěkný motorky jako je třeba Bandit nebo GSX. Na můj vkus to jede dost dobře a pokud bych chtěl zvyšovat mermomocí výkon, tak jdu jinou cestou. Automobilový motory jsou myslím více odolný a stavěný na dalece vyšší porci kilometrů a pro E85 jsou i tak upravovaný. Ale každej strůjcem svýho štěstí.good


Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Buni (Člen)
19.06.2011 12:05:01
Offline

Re: E85 primichavani

Jestli ti to na líh jede líp, tak to máš blbě seřízený. bigsmile

VikecB12 (Člen)
19.06.2011 14:36:18
Offline

Re: E85 primichavani

Na volvoforu s tím kdosi experimentoval a výsledek je takovej,že auto na piču startuje,hlavně při nižších teplotách a ve finále aji hůř jede,zhruba jako na LPG,protože ten E85 má nižší výhřevnost při hoření a tím pádem nižší učinnost,ale co je na tom pravdy netuším. Srat na to,bandaska jede dostatečně,na to moje mrdáníidontknow


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Ondráš (Člen)
20.06.2011 08:49:54
Offline

Re: E85 primichavani

Nevím jak 109 oktanů, ale 100 oktanů od OMV co jsem jednou vzal jsem nepoznal ani na okruhu.
Jen v peněžence.help


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
MaraKM (Člen)
20.06.2011 12:42:01
Offline

Re: E85 primichavani

Reklama je zásádní deformace faktů a trhu a platí tak všude... jsem o víkendu zkoušel ten "novej" benál od shellu a ani prd velebnosti smile1 spotřeba obvyklá dle mému ježdění, jen jsem dal o 40 haléřů na litru více než obvykle (už jsem jel na výpary a všude furt jen noname benzínky s podezřele levným benálem)


Nic lidského mi není cizí
Peka (Člen)
20.06.2011 13:32:57
Offline

Re: E85 primichavani

MaraKM psal:

Reklama je zásádní deformace faktů a trhu a platí tak všude... jsem o víkendu zkoušel ten "novej" benál od shellu a ani prd velebnosti smile1 spotřeba obvyklá dle mému ježdění, jen jsem dal o 40 haléřů na litru více než obvykle (už jsem jel na výpary a všude furt jen noname benzínky s podezřele levným benálem)

myslis ten co usetri 1litr na nadrzi? no to musis vzit nadr 45l do auta e EURO4 a vys a pak mozna neco usetri 1l na 45l nadrzi oproti normalu. A to musis mit naprogramovanou cestu v tom aute aby to jelo porad stejne. Ono kdyz se podivas na tu reklamu jak toho dosahli tak ono na brzde to je jine nez v realu. Ale to tam je jiste pro vizualizaci a zapusobeni na lidi. levne kvalitni veci nepotrebuji reklamu ze. drazsi kvalitni veci uz potrebuji hodne reklamy.


B12 neni uz je autobus :)
Frodo89 (Člen)
20.06.2011 23:10:57
Offline

Re: E85 primichavani

Ondráš psal:

Nevím jak 109 oktanů, ale 100 oktanů od OMV co jsem jednou vzal jsem nepoznal ani na okruhu.
Jen v peněžence.help

Ano také jsem jednou poznal rozdil jen v peněžence smile1

Ono si natankovat 10l - Naturalu 98 a na pultik jít zaplatit stokorunou a řict "zbytek si nechte" Má vážně něco do sebe smile1

LUKOIL na D8 směr Teplice

http://www.suzukibandit.cz/openforum/uploads/2126_img_0065.jpg

Mankind works in mysterious ways!!! Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Piano XJR 1300 SP
redik27 (Člen)
20.06.2011 23:35:01
Offline

Re: E85 primichavani

hustý, tam musím zítra zajet bigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


Who is Zed?
Zed is dead, Baby.
Billy (Člen)
21.06.2011 07:32:29
Offline

Re: E85 primichavani

Frodo89 psal:
Ondráš psal:

Nevím jak 109 oktanů, ale 100 oktanů od OMV co jsem jednou vzal jsem nepoznal ani na okruhu.
Jen v peněžence.help

Ano také jsem jednou poznal rozdil jen v peněžence smile1

Ono si natankovat 10l - Naturalu 98 a na pultik jít zaplatit stokorunou a řict "zbytek si nechte" Má vážně něco do sebe smile1

LUKOIL na D8 směr Teplice
http://www.suzukibandit.cz/openforum/up … g_0065.jpg

u nas v asii na OMV litr obyc naturalu 95 stoji 36,20,-


" Co to děláte?? Provádím vtipný úhybný manévr "
http://www.youtube.com/watch?v=UKzNVMzQy4w
Ton@l (Člen)
18.09.2012 14:08:16
Offline

Re: E85 primichavani

Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???


Vzdy muze byt hur :-)
zzzmrzlinar (Člen)
18.09.2012 14:28:32
Offline

Re: E85 primichavani

je to teda trochu mimo mísu, ale chudák Fíkus řek bych

ale asi se budeme muset připravit fšici, teď jsem se s motykou vrátil z Francie a byl na pumpách jsem byl vzteklej jaxviň. Všechny maj místo normálního naturalu 95 napsáno E10, jakože je tam 10% procent těch biosraček, tak mě to sralo, že jsem tankoval drahej 98oktanovej

PALOUS (Člen)
18.09.2012 15:23:55
Offline

Re: E85 primichavani

Ton@l psal:

Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???

chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakanýgood


Jebat motorky :-)
Michal Dk (Člen)
18.09.2012 15:27:31
Offline

Re: E85 primichavani

Do 5-ti procent příměsi ethanolu v benzinu nemusí výrobce zákazníka ani informovat je to průměr na vyrobený litry takže v zimě může být příměs 0(Líh váže vodu)a v létě to dorovnaj na vyrobený litry benzinu tudíš v letě muže být procentuelně vyšší poměr lihu než 5proc a nic výrobce neporuší.Není to jako s metylem v chlastu.bigsmile
http://www.startron.cz/startron-a-paliv … hanolu.htm

Ton@l (Člen)
18.09.2012 16:23:59
Offline

Re: E85 primichavani

PALOUS psal:
Ton@l psal:

Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???

chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakanýgood

o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plynsmile2 ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...


Vzdy muze byt hur :-)
PALOUS (Člen)
18.09.2012 17:16:14
Offline

Re: E85 primichavani

Ton@l psal:
PALOUS psal:
Ton@l psal:

Jezdí někdo na E85 v plechovce... Uvazuju ze bych koupil nejakou tu krabicu na prodlouzeni vstriku a zkusil to tankovat do Focusa 1.6... Ma s tim nekdo zkusenost???

chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakanýgood

o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plynsmile2 ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...

170 je lehce zajetý auto smokin


Jebat motorky :-)
Filous (Člen)
18.09.2012 18:16:06
Offline

Re: E85 primichavani

PALOUS psal:
Ton@l psal:
PALOUS psal:


chtěl jsem to taky ale hovno s tím,zvedne se rapidně spotřeba a tak vyhrál plyn,investice puma ale jezdím přesně za půl a výkon nerozeznám.maj to už fest vymakanýgood

o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plynsmile2 ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...

170 je lehce zajetý auto smokin

...auto jo, ne Fordbigsmile


- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
PALOUS (Člen)
18.09.2012 18:28:12
Offline

Re: E85 primichavani

Filous psal:
PALOUS psal:
Ton@l psal:


o plynu jsem tez hodne uvazoval, protoze ma fikus uz nalityno okolo 170000 nema smysl investovat 30tis. za plynsmile2 ta jednotka na prodlouzeni vstriku stoji okolo 3000...

170 je lehce zajetý auto smokin

...auto jo, ne Fordbigsmile

pravdabigsmile


Jebat motorky :-)
faitík (Člen)
18.09.2012 21:11:45
Offline

Re: E85 primichavani

PALOUS psal:
Filous psal:
PALOUS psal:


170 je lehce zajetý auto smokin

...auto jo, ne Fordbigsmile

pravdabigsmile

Jen počkejte,až příde Abík,tě vám dá za ušibigsmile


Když to nejde silou, tak to pude ještě větší silou!
Ondráš (Člen)
19.09.2012 06:01:42
Offline

Re: E85 primichavani

Filous psal:

...auto jo, ne Fordbigsmile

Ty voe... 220 tis a jak si šlape...
Ale sežranej od rzi je, to jo. bigsmile


Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
zzzmrzlinar (Člen)
19.09.2012 09:25:31
Offline

Re: E85 primichavani

můj bejvalej služební Fíkus kerym teď jezdí brácha bude mít zanedlouho 250.tisíc a mechanicky vše v cajku, akurát ta koroze dost vylezla, to zase jó.

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr