Nejsi přihlášen
Unik oleja na GSF 1250
Najskor chcem všetkych pozdravit a zaželat vela pohodovych a bezporuchovych km.na Bandaskach.
-Chcem sa spitat či niekto riešil unik oleja na motory,mam r.2007,a po nejakych 5 000km som našiel pod motorom par kvapiek oleja,teraz sa to zvečuje tak že po 500km.mam celkom slušne zakydanu lavu stranu motora samo aj z vanou,takže to musim začat riešit.Zle sa to miesto uniku hlada preto začnem vylučovacim sposobom,začnem tesnenim alternatora,startera,gufera na vyvode..tak ma celkom zaujima či som sam alebo to už niekto riešil.D
Re: Unik oleja na GSF 1250
No v tom je trocha problem,samozrejme vysusit ako pišeš len problem je v tom že pri bežnom zohriati na mieste alebo kratkej jazde ani slza,jednoducho musim spravit nejaku stovku aby sa dobre prehrial (vnutorne natlakoval),ale potom sa to už neda identifikovat
Banditatom (Člen) 14.09.2012 17:37:56 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:No v tom je trocha problem,samozrejme vysusit ako pišeš len problem je v tom že pri bežnom zohriati na mieste alebo kratkej jazde ani slza,jednoducho musim spravit nejaku stovku aby sa dobre prehrial (vnutorne natlakoval),ale potom sa to už neda identifikovat
co se ti tam vnutorně natlakuje když má motor oddech?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Unik oleja na GSF 1250
pořádně to omyj, poutírej do čista a za den co to bude stát to utři ubrouskem a uvidíš kudy to de. i když to nebude natlakované, tak to někde rosit bude. mimochodem, mě takto chvístal olejový filtr, byl blbě navrtaný závit. a jinak těch míst, kde to může být je samo moc, normálně by to udělalo kapku, ale tou jízdou se ti to vytáhne až na prdel, takže zkontrolovat vše, od chladiče až po výpušťák
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:No v tom je trocha problem,samozrejme vysusit ako pišeš len problem je v tom že pri bežnom zohriati na mieste alebo kratkej jazde ani slza,jednoducho musim spravit nejaku stovku aby sa dobre prehrial (vnutorne natlakoval),ale potom sa to už neda identifikovat
Jak píše Vikec.....umyj to a jeď se teda projet a koždou chvilku se na to koukni. Je to nejjednoduší řešení. Ale s tím natlakováním za 100km to nevim,mevim. Co myslíš tím natlakováním ???
Re: Unik oleja na GSF 1250
Zajtra to pojdem ešte prejst naberiem zo sebou biele servitky a budem skumat.Tym natlakovanim som sa možno zle vyjadril,motor ma svoje odvzdušnenie ale predpokladam že čim viššia teplota v motore tym skor pomože ten určity tlak ktory tam je oleju von.Skušal som už aj ponatierat pravdepodobne miesta kriedou ale neosvečilo sa tak uvidime
Re: Unik oleja na GSF 1250
...esi ti s toho chčije volej, tag ti bude chcát i při nastartovanym motoru na stojanu na volnobjech, je zbytečný s tym jezdit...jag píšou kucí, pořádně to za studena umej, vodmasti čističem, natoč ho a lehni si pot to...a musíš najít to místo...motor pracuje se stejnejma tlakama na fleku i za jízdy...a esi je to zleva, tag tipuju těsnění pot víkem, kerý vopčas umře...ale jenom hádam, stejně tag to může bejt filtr, těsnění pot vanou nebo gdekolif jinde...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
osiris psal:Kelly01 psal:já právě myslel že jo, že to bude zalisovanej kov na kov
...ale na tom kovovým holendru je dál guma
...kerou samozřejmě při letování spálí, že?
...hele Kelly, egzistujou firmy, kerý to uměj rozlisovat a zalisovat znova, vim vo jedný f Poděbradech, dyš to budeš chtít skusit, po sezóně mu to pošli, já to necham udělat a pošlu ti jí spátky, ha, eee???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:osiris psal:Kelly01 psal:já právě myslel že jo, že to bude zalisovanej kov na kov
...ale na tom kovovým holendru je dál guma
...kerou samozřejmě při letování spálí, že?
...hele Kelly, egzistujou firmy, kerý to uměj rozlisovat a zalisovat znova, vim vo jedný f Poděbradech, dyš to budeš chtít skusit, po sezóně mu to pošli, já to necham udělat a pošlu ti jí spátky, ha, eee???
..."mi" to pošli, to ty Svijancký
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:...esi ti s toho chčije volej, tag ti bude chcát i při nastartovanym motoru na stojanu na volnobjech, je zbytečný s tym jezdit...jag píšou kucí, pořádně to za studena umej, vodmasti čističem, natoč ho a lehni si pot to...a musíš najít to místo...motor pracuje se stejnejma tlakama na fleku i za jízdy...a esi je to zleva, tag tipuju těsnění pot víkem, kerý vopčas umře...ale jenom hádam, stejně tag to může bejt filtr, těsnění pot vanou nebo gdekolif jinde...
Je to ňáký divný. Píše že mu to chčije až po ňáký 100km. V autech to děláme taky tak. Umejt,vohřát a je jasno. Sem zvědavej co se z toho vyklube. Spíš bych tipoval že mu to začne chcát až když se olej a motor ohřeje. Jenom to rosí a on to pozná až za 100kiláků, když už je to celý zasraný. Ať se pořádně kouká
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:osiris psal:Kelly01 psal:já právě myslel že jo, že to bude zalisovanej kov na kov
...ale na tom kovovým holendru je dál guma
...kerou samozřejmě při letování spálí, že?
...hele Kelly, egzistujou firmy, kerý to uměj rozlisovat a zalisovat znova, vim vo jedný f Poděbradech, dyš to budeš chtít skusit, po sezóně mu to pošli, já to necham udělat a pošlu ti jí spátky, ha, eee???
po sezóně to můžem zkusit, spíš se divím že to není někde v bazaru za kilo, tohle se běžně nekazí
K tomu ti pošlu aji lauf, chci ho zkrátit o 12cm a nemám vatu ani nýtovačky na nerezový nýty, takže je jednodušší to zaplatit než se s tím drbat
God Save The Queen!
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kelly01 psal:Filous psal:osiris psal:
...ale na tom kovovým holendru je dál guma...kerou samozřejmě při letování spálí, že?
...hele Kelly, egzistujou firmy, kerý to uměj rozlisovat a zalisovat znova, vim vo jedný f Poděbradech, dyš to budeš chtít skusit, po sezóně mu to pošli, já to necham udělat a pošlu ti jí spátky, ha, eee???po sezóně to můžem zkusit, spíš se divím že to není někde v bazaru za kilo, tohle se běžně nekazí
K tomu ti pošlu aji lauf, chci ho zkrátit o 12cm a nemám vatu ani nýtovačky na nerezový nýty, takže je jednodušší to zaplatit než se s tím drbat
...no vona nová stojí asi dvapůl, tagže za kilo by byla jedině u vás na Moravje, fšude jinde i jetá bude stát litr-patnáct kil ...no a jináč řekni kolik si vochotnej do tedlech prací investovat, abych ti pag ten lauf nemusel spátky nastavovat a do trupky dělat znova díru, dyby se ti to jako zdálo drahý
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
kdrk psal:Filous psal:...esi ti s toho chčije volej, tag ti bude chcát i při nastartovanym motoru na stojanu na volnobjech, je zbytečný s tym jezdit...jag píšou kucí, pořádně to za studena umej, vodmasti čističem, natoč ho a lehni si pot to...a musíš najít to místo...motor pracuje se stejnejma tlakama na fleku i za jízdy...a esi je to zleva, tag tipuju těsnění pot víkem, kerý vopčas umře...ale jenom hádam, stejně tag to může bejt filtr, těsnění pot vanou nebo gdekolif jinde...
Je to ňáký divný. Píše že mu to chčije až po ňáký 100km. V autech to děláme taky tak. Umejt,vohřát a je jasno. Sem zvědavej co se z toho vyklube. Spíš bych tipoval že mu to začne chcát až když se olej a motor ohřeje. Jenom to rosí a on to pozná až za 100kiláků, když už je to celý zasraný. Ať se pořádně kouká
...jo jo, na fleku to bude chcát nepatrně, zjistí to po 100km, páč to uš je zblitý fšecko...jag řikam, lehnout pot to jag pot auto a baterkou to fšecko prohlídnout...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:Kelly01 psal:Filous psal:...kerou samozřejmě při letování spálí, že?
...hele Kelly, egzistujou firmy, kerý to uměj rozlisovat a zalisovat znova, vim vo jedný f Poděbradech, dyš to budeš chtít skusit, po sezóně mu to pošli, já to necham udělat a pošlu ti jí spátky, ha, eee???po sezóně to můžem zkusit, spíš se divím že to není někde v bazaru za kilo, tohle se běžně nekazí
K tomu ti pošlu aji lauf, chci ho zkrátit o 12cm a nemám vatu ani nýtovačky na nerezový nýty, takže je jednodušší to zaplatit než se s tím drbat...no vona nová stojí asi dvapůl, tagže za kilo by byla jedině u vás na Moravje, fšude jinde i jetá bude stát litr-patnáct kil ...no a jináč řekni kolik si vochotnej do tedlech prací investovat, abych ti pag ten lauf nemusel spátky nastavovat a do trupky dělat znova díru, dyby se ti to jako zdálo drahý
Co já vím, ceník máš v hlavě, roznýtuješ, fikneš flexou o 12cm obal směrem od motoru, dáš tam vatu, 12 4mm nerez nýtů a hotovo, dyť to je za hubičku
Tak na kolik si ten francouzák ceníš
V krizi bych to musel řešit u zástupce Providentu
God Save The Queen!
hlemejzd999 (Člen) 15.09.2012 12:01:15 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kelly01 psal:Filous psal:Kelly01 psal:
po sezóně to můžem zkusit, spíš se divím že to není někde v bazaru za kilo, tohle se běžně nekazí
K tomu ti pošlu aji lauf, chci ho zkrátit o 12cm a nemám vatu ani nýtovačky na nerezový nýty, takže je jednodušší to zaplatit než se s tím drbat...no vona nová stojí asi dvapůl, tagže za kilo by byla jedině u vás na Moravje, fšude jinde i jetá bude stát litr-patnáct kil ...no a jináč řekni kolik si vochotnej do tedlech prací investovat, abych ti pag ten lauf nemusel spátky nastavovat a do trupky dělat znova díru, dyby se ti to jako zdálo drahý
Co já vím, ceník máš v hlavě, roznýtuješ, fikneš flexou o 12cm obal směrem od motoru, dáš tam vatu, 12 4mm nerez nýtů a hotovo, dyť to je za hubičku
Tak na kolik si ten francouzák ceníš
V krizi bych to musel řešit u zástupce Providentu
mě zbylo ze stavby komína ted asi 6ks nerezových čtyřek nýtů....kleště jsem si koupil , tak bych mohl ten muj origo vejfuk taky poladit ,co ?
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 15.09.2012 18:38:24 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kelly01 psal:Jaký brals kleště? Ty na hliníkový nýty už jsem si kdysi už jedny zkurvil
litinový za 124 káčé ...myslim extol edition ...prostě ty levný litinový
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 15.09.2012 18:41:27 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
hlemejzd999 psal:Kelly01 psal:Jaký brals kleště? Ty na hliníkový nýty už jsem si kdysi už jedny zkurvil
litinový za 124 káčé ...myslim extol edition ...prostě ty levný litinový
zatim vydržely snejtovat celej komín nerez
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 15.09.2012 18:46:23 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Tak to mam,slzi to medzi kartrami usek pod štarterom a začina to tak 5cm od veka alternatoru.Bolo treba zhodit plastovy kryt čo je pod nim vyvod sekundaru a hydraulika spojky a po 60km to bolo nad slnko jasnejšie.Z mojho pohladu dost neštastne miesto,ale možno niekto vie ako to ošetrit.Dik
hlemejzd999 (Člen) 15.09.2012 18:49:22 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:Tak to mam,slzi to medzi kartrami usek pod štarterom a začina to tak 5cm od veka alternatoru.Bolo treba zhodit plastovy kryt čo je pod nim vyvod sekundaru a hydraulika spojky a po 60km to bolo nad slnko jasnejšie.Z mojho pohladu dost neštastne miesto,ale možno niekto vie ako to ošetrit.Dik
jedině černej ,nebo červenej silikon ...sundat viko...jinak to nepude
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
hlemejzd999 (Člen) 15.09.2012 18:51:06 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
hlemejzd999 psal:Peter19 psal:Tak to mam,slzi to medzi kartrami usek pod štarterom a začina to tak 5cm od veka alternatoru.Bolo treba zhodit plastovy kryt čo je pod nim vyvod sekundaru a hydraulika spojky a po 60km to bolo nad slnko jasnejšie.Z mojho pohladu dost neštastne miesto,ale možno niekto vie ako to ošetrit.Dik
jedině černej ,nebo červenej silikon ...sundat viko...jinak to nepude
počkej mezi karterama ? ...hm, tak to sundání víka moc nepomůže ...
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Unik oleja na GSF 1250
to spíš v kvelbu nebo Osiris, naposledy jsem dělal něco podobnýho dvousložkovým 5min epoxidem za 70kč, předtím zas proraženej levej dekl nějakým rozmačkávacím sajrajtem co byl dohněda všechno drží, bo to jsou místa kde není tlak
kdybych byl doma našel bych to, ale jsem mimo...
God Save The Queen!
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kelly01 psal:neřešit, odmastit, tekutej kov a hodovo, při půlení by se to odbrousilo..
kde je problém
......uplně nesnášim takovýdle vopravy...aš ten kus nablemcanýho lepidla upadne něgde na dovolený, tag příjemnou zábavu
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:Tak to mam,slzi to medzi kartrami usek pod štarterom a začina to tak 5cm od veka alternatoru.Bolo treba zhodit plastovy kryt čo je pod nim vyvod sekundaru a hydraulika spojky a po 60km to bolo nad slnko jasnejšie.Z mojho pohladu dost neštastne miesto,ale možno niekto vie ako to ošetrit.Dik
...vyfoť a voznač to místo...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:Tak to mam,slzi to medzi kartrami usek pod štarterom a začina to tak 5cm od veka alternatoru.Bolo treba zhodit plastovy kryt čo je pod nim vyvod sekundaru a hydraulika spojky a po 60km to bolo nad slnko jasnejšie.Z mojho pohladu dost neštastne miesto,ale možno niekto vie ako to ošetrit.Dik
...vyfoť to místo, voznač ho a vloš to sem...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:Kelly01 psal:neřešit, odmastit, tekutej kov a hodovo, při půlení by se to odbrousilo..
kde je problém......uplně nesnášim takovýdle vopravy...aš ten kus nablemcanýho lepidla upadne něgde na dovolený, tag příjemnou zábavu
EMERICKA PASKA WOE zaklad spokojene dovolene
jardagsf s kozou momentalne docasne (jako sovetske vojska ) amer paskou opravenou
MOTO KOZZI GRISO
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:Kelly01 psal:neřešit, odmastit, tekutej kov a hodovo, při půlení by se to odbrousilo..
kde je problém......uplně nesnášim takovýdle vopravy...aš ten kus nablemcanýho lepidla upadne něgde na dovolený, tag příjemnou zábavu
Neupadl x let, neupadne nikdy
A než bych půlil kvůli průsaku tak to raději zalepím, technologie lepidel je už dál než sváření
God Save The Queen!
Re: Unik oleja na GSF 1250
No prave pulit motor no neviem,Bandi ma 12 000 km,mam ho od nova a nakolko mam viacej motoriek za tych 5 rokov bol jazdeny len sviatočne.Bloky su tesnene čiernym silikonom a prave v tom mieste sa mi to zda odflaknute niekde nič niekde trčia lunty...Idem skusit nafotit
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kelly01 psal:Filous psal:Kelly01 psal:neřešit, odmastit, tekutej kov a hodovo, při půlení by se to odbrousilo..
kde je problém......uplně nesnášim takovýdle vopravy...aš ten kus nablemcanýho lepidla upadne něgde na dovolený, tag příjemnou zábavu
Neupadl x let, neupadne nikdy
A než bych půlil kvůli průsaku tak to raději zalepím, technologie lepidel je už dál než sváření
...prodřený víko pochopim, proraženej karter pochopim, ale lepit přes dělení karterů??? ...sorry, to ne
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:
...esi to teče vopravdu tady, tag vycuknout motor, scházet víka, altik, zapalko, spojku, rospůlit, vočistit, skontrolovat dosedací plochy a na silikon znova složit, žádný těsnění tam nejni...bylo by mi líto takle novej motor matlat lepidlem s nejistym výsletkem, páč f tý spáře to nigdy důkladně nevodmastíš...ale dělej jag myslíš, je to tvuj bajk...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
hlemejzd999 (Člen) 16.09.2012 13:04:30 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:Peter19 psal:...esi to teče vopravdu tady, tag vycuknout motor, scházet víka, altik, zapalko, spojku, rospůlit, vočistit, skontrolovat dosedací plochy a na silikon znova složit, žádný těsnění tam nejni...bylo by mi líto takle novej motor matlat lepidlem s nejistym výsletkem, páč f tý spáře to nigdy důkladně nevodmastíš...ale dělej jag myslíš, je to tvuj bajk...
ty jo , že to takhle u nový moto teče ...to je teda ňáký vodfláklý...
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Unik oleja na GSF 1250
Filous psal:Peter19 psal:...esi to teče vopravdu tady, tag vycuknout motor, scházet víka, altik, zapalko, spojku, rospůlit, vočistit, skontrolovat dosedací plochy a na silikon znova složit, žádný těsnění tam nejni...bylo by mi líto takle novej motor matlat lepidlem s nejistym výsletkem, páč f tý spáře to nigdy důkladně nevodmastíš...ale dělej jag myslíš, je to tvuj bajk...
Já vím že tvůj postup je správný, odpovídá ISO a servisním příručkám Suzuki a je to doporučená varianta pro zákazníka
Já ovšem po letech tohoto přístupu změnil názor a nyní propaguji "Indickou" nebo "Pakistánskou" variantu, takže bych to zalepil čirým epoxidem(materiál za 20kč) a pokud by to někdo nezkoumal z 20cm tak bych měl dalších 100000km pokoj
Samo že pokud je člověk pintlich a chce to mít nejen technicky ale i opticky ve 100% stavu zvolí variantu tvou
God Save The Queen!
Re: Unik oleja na GSF 1250
Taky by se mě kvuli tomu nechtělo motor pulit Asi bych to taky něčim zamatlal a opravu nechal až na dobu,kdy se bude muset do motoru kvuli něčemu vlezt. Ale taky to nemám rát takhle zapatlaný
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Unik oleja na GSF 1250
@Filous-Zhodil som hydrauliku spojky,regler,štarter....aby som mohol v tej časti podotahovat bloky.Jedna skutka zvrchu presne nad tym miestom išla dotiahnut,bola od oleja a mala ako jedina kovovu podložku.Chcem sa spitat načo jej vo vyrobe dali tu podložku a či je možny unik oleja aj cez skrutku.
Re: Unik oleja na GSF 1250
...jag píše dorostenec Kelly, sou šrouby, kerý dou do prostoru, gde je volej a proto sou dotěsněný "spešl" kovovou podloškou s gumou, která dotěsňuje šroup...esi přes něj prolínal volej, určitě je to možná příčina uniku a jen se ti zdálo, že to de z půlení karterů...klidně tu podlošku lechce podmázni silikonem, dotáhni ho a znova to skus...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Chlapci jak pišete,je to podložka ma v strede gumeny kružok a ten je cely divne deformovany a na tej kovovej časti je z odtlačenia vidiet že sa plochy dotykali nerovnomerne,v niektorej časti vobec,tadial to chcalo a jak bola moto na bocaku na spoji kartrov sa to zbieralo.No keby išlo cez net rozliat šampano už cestuje,ešte snad tolko že to origo tesnenie je kaput čo tak hlinikova podložka?
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:Chlapci jak pišete,je to podložka ma v strede gumeny kružok a ten je cely divne deformovany a na tej kovovej časti je z odtlačenia vidiet že sa plochy dotykali nerovnomerne,v niektorej časti vobec,tadial to chcalo a jak bola moto na bocaku na spoji kartrov sa to zbieralo.No keby išlo cez net rozliat šampano už cestuje,ešte snad tolko že to origo tesnenie je kaput čo tak hlinikova podložka?
...vobyč hliniková podloška to nespraví...jag sem psal, podmázni ji silikonem na motory a nebo kup novou, stojí pár korun...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
hlemejzd999 (Člen) 19.09.2012 11:24:30 Offline |
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kelly01 psal:tyhle podložky s gumou vevnitř se u nás prodávaj, to mě nikde nenapadlo
dej mi vodkaz, taky jich pár potřebuji
já sem to na mej starej volejničce B6 řešil takovejma červenejma klingeritovejma podložkama a drželo to ...
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Unik oleja na GSF 1250
Mate dobre vybaveny servis,ja som ich musel objednat a pre istotu 10 kusov.Ten šroub ma zavit M6 a driek 5mm,takže pokial ma ta guma na tesneni obopinat driek treba ho nakrutit cez zavit čim sa podla mna trocha znehodnoti.Ale zrejme to funguje pretože s tymto problemom som sa stretol iba ja.Tak ked pridu a zložim,podam hlasenie.
Re: Unik oleja na GSF 1250
Tak nakoniec je to všetko trochu inak,po vymene podložky olej slzil dalej až som nakoniec našiel konkretne miesto-dierka v kartry,je to medzi prevodovkou a motorom,posielam foto z označenim miesta uniku[img]P925003[/img]
Re: Unik oleja na GSF 1250
Peter19 psal:
...tag to je pešek, to sem u japonce eště neviděl ...je to uš stará ludra po záruce, ale stejně bych se voptal u dýlera, jag by se k tomu importér postavil
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Unik oleja na GSF 1250
Kontaktoval som dylera kde som ju kupoval,ten importera a po dohode prišli k zaveru že tam už nie je možne uplatnit reklamaciu.Navrhli mi pristavit moto že vyhodia motor a daju to zavarit,ale to sa nepozdava zase mne,pretože neviem aka je tam hruba stena a je možne že je pod tou dierkou olejovy kanalik a može sa zaliat a druha vec je že tam ledva dočiahnem prstom tak neviem čo zvarač.Navrhol som im tekuty kov ale to odmietli že pod to sa nepodpišu,tak bude rozhodnutie na mne.Vymena bloku by stala to za čo kupim 3 ročne moto,takže za mna tekuty kov už je len otazka aky.Inak dik za postrehy v celej teme
Re: Unik oleja na GSF 1250
Tak to ať se na mě zlobí kdo chce jak chce,ale celá suzuki je pěkná banda vychcanejch čuráků,protože tohle je nad slunce jasná výrobní vada,kterou nemohl způsobit majitel používáním a podle toho by se k tomu měli postavit,záruka nezáruka Tohle mě dokáže zvednout ze židle,začínají dělat šmejdy jako čiňani,chovají se hůř ale cenovka je japonsko-evropská Hrozně by mě zajímalo,jak by se k tomu stavěl třeba německej prodejce/dovozce,kdyš by se tohle stalo nějakýmu němčourkovi,jestli by ho taky poslali do piče,nebo by to prostě vymejlovali s japoncama a opravili Mám pocit,že s nama celej svět vyjebává
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Unik oleja na GSF 1250
VikecB12 psal:Tak to ať se na mě zlobí kdo chce jak chce,ale celá suzuki je pěkná banda vychcanejch čuráků,protože tohle je nad slunce jasná výrobní vada,kterou nemohl způsobit majitel používáním a podle toho by se k tomu měli postavit,záruka nezáruka Tohle mě dokáže zvednout ze židle,začínají dělat šmejdy jako čiňani,chovají se hůř ale cenovka je japonsko-evropská Hrozně by mě zajímalo,jak by se k tomu stavěl třeba německej prodejce/dovozce,kdyš by se tohle stalo nějakýmu němčourkovi,jestli by ho taky poslali do piče,nebo by to prostě vymejlovali s japoncama a opravili Mám pocit,že s nama celej svět vyjebává
mysli, že podobně by se zachovali všichni importéři. U nás jsou taky kolikrát případy, že nad tím člověk kroutí hlavou a oni se k tomu čelem zrovna dvakrát nestavěj. Jak tam jde vo peníze, tak jsou vopatrný. Občas trochu přispějou, ale ten člověk do toho stejně zapadne.
Re: Unik oleja na GSF 1250
já bych ti radil sehnat dobrýho svářeče. Nesmí to bejt každej jouda, kterej vaří hlinikem, ale mazák, kterej ví vo co jde. Na závodní auto taky vobčas potřebujeme něco zavařit a tak máme jednoho známýho machra, kterej umí a vyzná se v tom. Takovej člověk ti sám poví, jestli to de a nebo né. Musíš ale tam u vás takovýho najít. Jsou vzácný a fakt to neumí každej. Ten metal bych řešil až na konec. Ale máš peška, to je fakt.
Re: Unik oleja na GSF 1250
na motorke leda ho.no blbe miesto , Tig chce cistotu ako z von tak aj z vnutra.
bez rozoberania a prebrusenia len vonkajsej farby a vycistenia hlinikovej liatiny to bude na zaciatku porezne vdaka oleju co bude horiet zvnutra. cize to bude potreba prebrusit a znova zaliat a mozno zase prebrusit a zase preliat dokedy to bude bez bublin a pod...
zavarit to urcite pojde a kvalitne ale urcite nie niekde pri brane dielne.
tot len moja skusenost so zvaranim hlinika a jeho zliatin.
Re: Unik oleja na GSF 1250
za mě tekutej kov. Vloni jsem při cestě z chaty na lesní cestě v nulový rychlosti složil motku (GS500) tak blbě, že padla víkem na ostrej kamen a ten ho prorazil. Dírka minimální tak 1mm v průměru. Buď jsem to mohl nechat zavařit nebo to zkusit tekutým kovem a kdyby to nefungovalo, tak potom nechat zavařit. Samozřejmě jsem to zkusil a to na prasáka, že jsem to prostě jen zvenku odmastil a plácnul na to tekutej kov jako žvejkačku. Nechal jsem to vytvrdnout a zkusil jezdit. Když to ani po pár týdnech nepovolilo, tak jsem to obrousil do hezkýho tvaru a stříknul. Motka už s tím najela pár tisíc a přečkala i zimu v mrazu i dálniční přesuny s rozpáleným motorem a pořád to drží.
U nový motorky je to bastlení a estetika bude v prdeli, ale funkční to bude a je to oprava do 100,-.
Re: Unik oleja na GSF 1250
SO 545 psal:na motorke leda ho.no blbe miesto , Tig chce cistotu ako z von tak aj z vnutra.
bez rozoberania a prebrusenia len vonkajsej farby a vycistenia hlinikovej liatiny to bude na zaciatku porezne vdaka oleju co bude horiet zvnutra. cize to bude potreba prebrusit a znova zaliat a mozno zase prebrusit a zase preliat dokedy to bude bez bublin a pod...
zavarit to urcite pojde a kvalitne ale urcite nie niekde pri brane dielne.
tot len moja skusenost so zvaranim hlinika a jeho zliatin.
ved to hovorim peter....užejki chytro zhaňaj sváreča . Ale POŘÁDNÝHO né ňákýho baču tam vod vás co svaří leda tak mlíko
Re: Unik oleja na GSF 1250
Čučim na to foto a vybavil se mi v paměti motor mé 350/640. V rámci úspor to mělo taky pár takovejhle fajnovejch míst. Kupodivu, stará 632 na tom byla o dost líp...Jinak držim palce, tohle je opravdu na skoro nový motce pech
2T...2T s čerpadlem...4T :-D
Re: Unik oleja na GSF 1250
Zdar všetci,aby som okolo toho nepisal roman tak v skratke ako som pokročil.Dva dvojzložkove kovy neprešli mojim testom na kuse stareho kartra,navšteva u profi zvarača tiež nedopadla dobre,v podstate som to čakal že sa tam nedostane.Tak som zvolil dočasne riešenie(dufam) a potrel som to tmelom Versachem Mega Copper.Stihol som na tom ešte spravit cez 400 km a drži ale hlavne tesni.
-Inak prave teraz Bandit podstupuje zazimovacie procedury
-Dik
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr