Nejsi přihlášen
Vypínání, sepnutí spojky
Mám novou kapalinu, odzvdušněno, neprokluzuje, ale musím zmáčknout páčku až k heftu, zařadím ale stačí pustit páčku tak 3mm a už zabírá, chtěl bych aby zabírala trochu dál, pomůžu si delší vypínací tyčkou (cca3mm) u spojkové páčky, na páčce nemám žádné polohy, je to VS 800 introš. Děkuji za názory. Zdenek.
Re: Vypínání, sepnutí spojky
...Zdendo, bojim se že nebude pot víkem dost prostoru pro rozepnutí přítlačáku vo další 3mm...každopádně za skoušku dáš jen tyčku a chvíli svýho času...a při prvnim zmačknutí spojky mačkej pomalu a poslouchej...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Vypínání, sepnutí spojky
Díky Filipe, tak nějak ti rozumím, může to být tím, že jsou trochu větší průměry heftů proti originálu, a kůže na páčkách, takže trochu menší dráha páčky? proto jsem myslel tyčku u spojkové páčky do pumpy, a nebo proč to tak je, co je po smrti? Zdenek.
Re: Vypínání, sepnutí spojky
no podle mě, prodloužení tyčky vůbec nepomůže...
gdysi sem to zkoušel (sice teda u auta) ale, dojde akorát k tomu, že pomocný válec má jinou výchozí pozici... je teda akorát hlouběji ve válci... na hlavním válci je pořád stejné množství tlačené kapaliny a to ti teda ten přítlačák neposune dál...
pokud by ten pomocný váleček nebyl až zas tak hluboký, že by se jako opřel o doraz, tak se zas bojím toho, že spojka bude klouzat...
zkusil bych tam prdnou kuličku a vyzkoušet co to bude dělat, ale asi bych rovnou šel pod dekl spojky a zjištoval co je tam špatně
ě
no vlastně bych eště sundal tu koženku z ručky
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Vypínání, sepnutí spojky
Kdybys dal delší tyčku do pumpy,znamenalo by to,že by byl váleček jakoby lehce namáčklej a po zahřátí by ta spojka zřejmě klouzala a totéž po pár zmáčknutí spojky,protože by se nemohla kapalina vracet nazpět do nádobky,protože to se děje až při uplným vrácení pístku ve válečku do výchozí pozice. Jednou se mě tohle stalo na brzdě,byla špatná repliková páčka,do které nezapadla přesně právě ta tyčka tlačící na váleček.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Vypínání, sepnutí spojky
jo tak sem špatně četl... a automaticky sem myslel tyčku v motoru, a ne na hlavním válci...ale je to tak jak píše vikec....
koupil sem raptora t ten měl vyborně seštělovanou zadní brzdu... se mi bloklo zadní kolo asi v kile... ten debil co to měl přede mnou, tak to pošteloval na dorazu a zacpal ty přepouštěcí kanálky a tak brzdovka bobtnala jen od válce dozadu a nikoliv do expanzky...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Vypínání, sepnutí spojky
No mě to právě udělalo na přední brzdě a to tak,že sem zustal stát na křižovatce s totálně natvrdo bloknutým kolem a musel sem vymontovat páčku,aby se to pustilo
Jinak na mojí kawě ZRX sem měl pořád nějak gumovou přední brzdu s fakt dlouhým krokem páčky,slo to až na řiditko. Vodvzdušňovaný milionkrát a nic. Pak sem rozhejbal pístky ve třmenu a zajel za kamošem vodvzdušnit brzdu tou pumpou,kerá se nasadí na vodvzdušňováky a bylo to o 50% lepší.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Vypínání, sepnutí spojky
Zdenek psal:Děkuji všem za rady moc,,dalo to, ale už vyřešeno. Zdenek.
No a cim to bylo ?
Re: Vypínání, sepnutí spojky
nikdy jsem se s tím nesetkal,, ale na hlavním spojkovým válci mikro porovitost, nedělalo to ani kapku, cca po 3dnech zase mírně gumová páčka a skoro neznatelně vlhkej flíček, zalapoval jsem starší válec a spokojenost. Zdenek.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr