Nejsi přihlášen
Re: HÉČ HÉČ
Ondráš psal:Willy psal:Teda musim se přiznat že ATPL vážně nemám a z toho celkem logicky vychází, že nemám ani typovky na tyhle potvory. Kdysi jsem to zvažoval, ale pak jsem usoudil že si nebudu ku.vit lásku k lítání tím že tam budu chodit s aktovkou do práce jako do Kolbenky nebo jako autobusák. Ale to neznamená že mám něco proti těm který to dělaj, i když o spoustě z nich valný mínění úplně nemám, protože jsou to jenom čudlíkový piloti, kteří to letadlo pořádně necítí a nikdy normálně nelítali. Jsem furt stará škola a tvrdim že pilot kterej nezačínal na větroni tak neni pilot.
Já jen, že jeden kolega z bejvalý práce se o obchoďáka snaží a když mi řekl co do toho natlačil peněz, tak už by za to měl snad i svoje vlastní letadlo.
...nevim kolik do toho nacpal,ale estli to dotahne dokonce tag by za to to letadlo měl určitě ...no tag určitě
OOUUJEEEEEEEEE!!!!
Re: HÉČ HÉČ
Ondráš psal:Willy psal:Teda musim se přiznat že ATPL vážně nemám a z toho celkem logicky vychází, že nemám ani typovky na tyhle potvory. Kdysi jsem to zvažoval, ale pak jsem usoudil že si nebudu ku.vit lásku k lítání tím že tam budu chodit s aktovkou do práce jako do Kolbenky nebo jako autobusák. Ale to neznamená že mám něco proti těm který to dělaj, i když o spoustě z nich valný mínění úplně nemám, protože jsou to jenom čudlíkový piloti, kteří to letadlo pořádně necítí a nikdy normálně nelítali. Jsem furt stará škola a tvrdim že pilot kterej nezačínal na větroni tak neni pilot.
Já jen, že jeden kolega z bejvalý práce se o obchoďáka snaží a když mi řekl co do toho natlačil peněz, tak už by za to měl snad i svoje vlastní letadlo.
...jeden sem dokonce chodil, kterej dělal pilotky na velkej dopravák a těch hodin a peněz, když vyprávěl, bylo fakt hodně (nechtěl bych kecat, paměť mám děravou, ale mám pocit že byla tenkrát řeč o částce necelýho půl milionu)
...manželčin spolužák z elementárky to dal a teď už lítá u čsa
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: HÉČ HÉČ
Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Já si pamatuju, že u nás na Dopravce na ČVUTu když se někdo hlásil na pilota, tak musel prokázat, že má připraveno 900 tis na výcik. Ale už je to taky tak 7-8 let.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: HÉČ HÉČ
Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Je to ale dobrá investice, která se ti pak lítáním vrátí během pár měsíců. Nesmíš s tím ale brzo fláknout o zem...
▀▄▀▄▀▄...sem se to nemělo nikdy dostat...▄▀▄▀▄▀
Re: HÉČ HÉČ
tachec psal:Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Je to ale dobrá investice, která se ti pak lítáním vrátí během pár měsíců. Nesmíš s tím ale brzo fláknout o zem...
Ono taky záleží kde pak létáš... U společností, kde ti dají jako nástupák 1000EUR si nezaplatíš skoro ani benzín abys na to letiště dojel ,když beru že platíš nájem, jídlo atd. Natož pak splácet výcvik a typovku.. Není to tedy úplně za pár měsíců, ale když už se pak člověk ddostane do nějaký slušnější společnosti, tak se to vrátí.
K.a.s.y.m. (Člen) 04.04.2014 21:13:43 Offline |
Re: HÉČ HÉČ
tachec psal:Willy psal:No tak to můžeš klidně přidat a nebudeš kecat, dneska abys měl ATPL, což je licence na dopravní létání, tak tam budeš kolem 1 Mega.
Je to ale dobrá investice, která se ti pak lítáním vrátí během pár měsíců. Nesmíš s tím ale brzo fláknout o zem...
Jsme se o tom bavili teď v neděli s tim klukem co mě vozil..a problém je v tom že je dneska víc pilotů jak letadel takže je spousta těch co lítal někde v africe nebo afganistanu kde ti nasedal do letadla z oslů aby se vůbec nějak uživili a splatili ty zkoušky.
Prej pilotní průkaz na dopravák neni až taková raketa..cca 200 tis. ale raketu stojí zaškolení na konkrétní typ letadla..a u každýho dalšího typu to platíš znova takže prej finál asi 700 tis. podle typu letadla.
No mě posadilo na prdel i zjištění ,že na ultralight to stojí 60 000 a o ceně toho letadýlka (té SOVY) cca dvě mega se snad ani nebudu bavit...jen ten motor stojí 340 tis ... no zůstanu u motorek max se občas nechám svézt
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: HÉČ HÉČ
Přesně tak, pilotů je dneska mnohem víc než letadel. Velký společnosti si hodně vybíraj a udržujou stavy posádek téměř na minimech takže dostat se tam neni žádná pr.el. Co mě ale dostalo mnohem víc tak jsou ceny výcviků na vrtulnících a pak platy třeba pilotů na záchrance. Aby mohl pilot lítat na vrtulníku záchranku tak musí mít nalétáno 1000 hodin na vrtulníkách. K tomu je potřeba počítat že ceny za hodinu letu s helikopotvorou se pohybujou podle typu mezi cca 20 - 45 tis. Kč. A ve výsledku ti kluci neberou víc jak 40 tis. Kč. Takže z toho vychází že jediný kdo to dneska prakticky může lítat a splní kvalifikace jsou bývalí piloti z armády a až vymřou tak s tím nebude mít kdo lítat, no docela děs-běs.
Servus chlapci, ako si tu žijete? - Štefan
Re: HÉČ HÉČ
VikecB12 psal:krásná mrška
Asi by mě nejvíc zajímalo,kde se ta kontrola trakce vypíná,nebo jinak vyřazuje z provozu
Furt si říkám,jestli s BMW jen nestrácím čas,když na světě existuje KTM
To jsem ani netihl vypnout,v tom compjutru,aby se čert vyznalKTM je taková moje tajná láska,ale dát za ni 400litrů,tak to mám doma na rozvod.
Stránky: 1 2
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr