Nejsi přihlášen
Tak co, kde je pravda?
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Tak co, kde je pravda?
Ondráš psal:To druhý je strašně dlouhý. Co se tam říká?
si to prohlédni, stojí to za to. Můj názor je takový, že se to moc oddělovat nedá, ale přece jen víc věřím principům popsaným Keithem. Sršeň je skvělý jezdec, ale spíš bych řekl intuitivní. Ostatně i z toho jeho videa v podstatě potvrdil princip kontra žízení, jen využil toho, že se to udělá díky fyzice samo. mít zafixované řidítka, nezatočil by. A o tom to je, tomu impulsem pomoct. Ačkoliv nejsem supr čupr řidič, myslím na to při zatáčení a občas si tím pomůžu
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Tak co, kde je pravda?
Koldan psal:Ondráš psal:To druhý je strašně dlouhý. Co se tam říká?
si to prohlédni, stojí to za to. Můj názor je takový, že se to moc oddělovat nedá, ale přece jen víc věřím principům popsaným Keithem. Sršeň je skvělý jezdec, ale spíš bych řekl intuitivní. Ostatně i z toho jeho videa v podstatě potvrdil princip kontra žízení, jen využil toho, že se to udělá díky fyzice samo. mít zafixované řidítka, nezatočil by. A o tom to je, tomu impulsem pomoct. Ačkoliv nejsem supr čupr řidič, myslím na to při zatáčení a občas si tím pomůžu
Taky nekdy tlacim do vnitrniho riditka, Srsen ma taky motorku ktera pada do zatacky sama a neridi tezky obri hovado, to ze to ridi hnatama je sic hezky ale u tak tezkyho bajku jako je Becko si myslim ze moc jeho tvrzeni ze se to neridi rukama je kontraproduktivni ve vyuce. Ale at si to kazdej ridi treba ocasem, je me to u prdele
Re: Tak co, kde je pravda?
Koldan psal:Ostatně i z toho jeho videa v podstatě potvrdil princip kontra žízení, jen využil toho, že se to udělá díky fyzice samo. mít zafixované řidítka, nezatočil by.
to je ta celá pravda.
Keith sice připustil, že Twist of the Wrist je už hodně stará záležitost a že dneska by to dělal jinak, ale jsou věci, který v podstatě platěj pořád. Nicméně celý to není jenom o tom jak držet vjetve. Co škola to jinej názor, pamatuju si jak nás Halbichovci nutili lepit zabalenej ručník na nádrž, aby ses držel víc vzadu v sedle v zatáčkách a pak třeba Simon Crafar naopak ti říká, nalep koule na nádrž. Oba ty způsoby fungujou, jenom je třeba najít to, co tě dostane do klidu. Třeba dneska moderní trend, v nákolnech všichni vylejzaj z mašiny na loket, je to pěkný, jsou rychlý, pak přijede pan Meklau "na pekaře" a jede v podstatě stejně rychle. Protože se mu tak jede dobře.
Jestli se budeš soustředit na to jestli tlačíš vjetve v zatáčce nebo ne, je to na hovno. Soustředit se je třeba na jiný věci, jako nájezdová a výjezdová stopa. Řízení by mělo být spíš podvědomá záležitost. Když potřebuju vracák víc utáhnout, otočím tam hlavu a jakoby se tam víc nahnu ramenem, ale podvědomě třeba opravdu víc tlačím na vnitřní řídítko, ale je to jedno, mě funguje ta hlava, tak to dělám tak
Víc by nám k tomu mohl spíš náš největší nejmenší rychlík Walter
Strýcfajtr !!!
hlemejzd999 (Člen) 20.10.2014 12:42:11 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
yebat psal:prvavda je taková, že Sršeň je kokot...
no prosimtě !? jak to mluvíš o našem nejslavnějším, nejvysílanějším a největším motorkáři, kterej má dokonce rekord v jízdě na motorce, nebo tak něco a vlastní vlákno na motorkářích a na fejsbůku ?
...ja zacal jezdit na motorce v dobach, kdy sem mel nejakyho srsne u prdele a na hlave trvalou, tak to menit uz nebudu a jestli tlacim, nebo netlacim nesleduju
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
K.a.s.y.m. (Člen) 20.10.2014 13:29:27 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
hlemejzd999 psal:yebat psal:prvavda je taková, že Sršeň je kokot...
no prosimtě !? jak to mluvíš o našem nejslavnějším, nejvysílanějším a největším motorkáři, kterej má dokonce rekord v jízdě na motorce, nebo tak něco a vlastní vlákno na motorkářích a na fejsbůku ?
...ja zacal jezdit na motorce v dobach, kdy sem mel nejakyho srsne u prdele a na hlave trvalou, tak to menit uz nebudu a jestli tlacim, nebo netlacim nesleduju
kolikrát spíš musíš držet než tlačit,co?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
hlemejzd999 (Člen) 20.10.2014 13:53:10 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
K.a.s.y.m. psal:hlemejzd999 psal:yebat psal:prvavda je taková, že Sršeň je kokot...
no prosimtě !? jak to mluvíš o našem nejslavnějším, nejvysílanějším a největším motorkáři, kterej má dokonce rekord v jízdě na motorce, nebo tak něco a vlastní vlákno na motorkářích a na fejsbůku ?
...ja zacal jezdit na motorce v dobach, kdy sem mel nejakyho srsne u prdele a na hlave trvalou, tak to menit uz nebudu a jestli tlacim, nebo netlacim nesledujukolikrát spíš musíš držet než tlačit,co?
nekdy mam bulvy obtiskly zevnitř plexi a to pak spis držim
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Tak co, kde je pravda?
yebat psal:pravda je taková, že Sršeň je kokot...
něco osobního?
na "kokot " bych našel spoustu jinejch adeptů. Nemusí se asi každýmu líbit jeho styl vyprávění (říkali jsme mu pohádkář Pepa) ale o jízdě rychle ví dost. A v kolektivu byl celkem oblíben
Strýcfajtr !!!
Re: Tak co, kde je pravda?
nee, osobního nic... jezdit umí, o tom žádná... ale jak píšeš, jeho styl vystupování:
"všechno znám, všude sem byl a všechno jsem voprcal. A nikdo to neumí tak jako já... jo a všichni jste lůzři a neumíte jezdit... " mi prostě něják nesedí...
Progear 650 (Člen) 20.10.2014 16:45:57 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
xjelen: jebat !!!
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Tak co, kde je pravda?
mi stačí gdyž to má nějaké řídítka, motor a gumy černe a kulate
a sou hlavně nafukane ... co Walter?
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Progear 650 (Člen) 21.10.2014 09:28:50 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
tomasNJ psal:mi stačí gdyž to má nějaké řídítka, motor a gumy černe a kulate
a sou hlavně nafukane ... co Walter?
jebat gumy... koukej po jaké jedeme cestě...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
K.a.s.y.m. (Člen) 21.10.2014 09:39:06 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
xrohy psal:Progear 650 psal:tomasNJ psal:mi stačí gdyž to má nějaké řídítka, motor a gumy černe a kulate
a sou hlavně nafukane ... co Walter?jebat gumy... koukej po jaké jedeme cestě...
Zkurvené pneumatiky
vobjednal jsi zase Shinka?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Tak co, kde je pravda?
K.a.s.y.m. psal:xrohy psal:Progear 650 psal:
jebat gumy... koukej po jaké jedeme cestě...Zkurvené pneumatiky
vobjednal jsi zase Shinka?
to je jinak...
Walter
https://www.youtube.com/watch?v=-0LTIea-xJk
Strýcfajtr !!!
K.a.s.y.m. (Člen) 21.10.2014 12:57:34 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
XJelen psal:K.a.s.y.m. psal:xrohy psal:
Zkurvené pneumatikyvobjednal jsi zase Shinka?
to je jinak...
Walter
https://www.youtube.com/watch?v=-0LTIea-xJk
pořád nic
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Tak co, kde je pravda?
K.a.s.y.m. psal:XJelen psal:K.a.s.y.m. psal:
vobjednal jsi zase Shinka?to je jinak...
Walter
https://www.youtube.com/watch?v=-0LTIea-xJkpořád nic
to je dobrý, nematlej se v tom
Strýcfajtr !!!
K.a.s.y.m. (Člen) 21.10.2014 20:51:51 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
XJelen psal:K.a.s.y.m. psal:XJelen psal:
to je jinak...
Walter
https://www.youtube.com/watch?v=-0LTIea-xJkpořád nic
to je dobrý, nematlej se v tom
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Progear 650 (Člen) 22.10.2014 09:57:17 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
tomasNJ psal:Walter rulezzzz
Přesně !!!
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Tak co, kde je pravda?
Jízda na motorce je určitě kombinací obou způsobů. Ale, dle mého názoru jako základní pravidlo je, že na silniční motorce se v rychlosti zatáčí především přenášením váhy motocyklu a jezdce z jedný strany na druhou a né kroucením řídítkama sem tam. Teď neřeším jestli mám zadní gumu na placku, či přední sjetou do tvaru sedlový střechy a podobný úchylárny od normálního technickýho stavu. Se stoupající rychlostí se prakticky řídítka v zatáčkách nepohnou. Tlak na jednu stranu řídítka se používá především v krizovkách kde potřebuje řidič rychle změnit směr a vyhnout se tak překážce. Jinak si myslím, že tenhle styl zatáčení tlakem do řídítek může spíš uškodit pokud řidič motocyklu nabyde dojmu, že toto je ten základní a správný styl zatáčení. Jelikož v nájezdu do zatáčky pokud nemá připravenou váhu na té správné straně a zatlačí do řídidla kam má, tak motorka se sice rychle do zatáčky nakloní, ale tělo řidiče to naopak hodí spíš ven ze zatáčky a je to v .
Re: Tak co, kde je pravda?
Pajk psal:Jízda na motorce je určitě kombinací obou způsobů. Ale, dle mého názoru jako základní pravidlo je, že na silniční motorce se v rychlosti zatáčí především přenášením váhy motocyklu a jezdce z jedný strany na druhou a né kroucením řídítkama sem tam. Teď neřeším jestli mám zadní gumu na placku, či přední sjetou do tvaru sedlový střechy a podobný úchylárny od normálního technickýho stavu. Se stoupající rychlostí se prakticky řídítka v zatáčkách nepohnou. Tlak na jednu stranu řídítka se používá především v krizovkách kde potřebuje řidič rychle změnit směr a vyhnout se tak překážce. Jinak si myslím, že tenhle styl zatáčení tlakem do řídítek může spíš uškodit pokud řidič motocyklu nabyde dojmu, že toto je ten základní a správný styl zatáčení. Jelikož v nájezdu do zatáčky pokud nemá připravenou váhu na té správné straně a zatlačí do řídidla kam má, tak motorka se sice rychle do zatáčky nakloní, ale tělo řidiče to naopak hodí spíš ven ze zatáčky a je to v .
nemyslím si, že máš pravdu, ty vyhnuté řidítka do kontra jsou tam vždy. když pak člověk ví, že tomu tak je, může toho využít vědomě. OStatně jak to vysvětluje i Keith, že pokud potřebuješ rychle složit motorku do zatáčky, nebo ji zase rychle narovnat, jen tělem by to bylo téměř nemožné
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
K.a.s.y.m. (Člen) 23.10.2014 21:44:18 Offline |
Re: Tak co, kde je pravda?
chtěl bych mít při ježdění čas na to přemejšlet jak jedu..jedu tak aby mě to bavilo
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Tak co, kde je pravda?
Koldan psal:Pajk psal:Jízda na motorce je určitě kombinací obou způsobů. Ale, dle mého názoru jako základní pravidlo je, že na silniční motorce se v rychlosti zatáčí především přenášením váhy motocyklu a jezdce z jedný strany na druhou a né kroucením řídítkama sem tam. Teď neřeším jestli mám zadní gumu na placku, či přední sjetou do tvaru sedlový střechy a podobný úchylárny od normálního technickýho stavu. Se stoupající rychlostí se prakticky řídítka v zatáčkách nepohnou. Tlak na jednu stranu řídítka se používá především v krizovkách kde potřebuje řidič rychle změnit směr a vyhnout se tak překážce. Jinak si myslím, že tenhle styl zatáčení tlakem do řídítek může spíš uškodit pokud řidič motocyklu nabyde dojmu, že toto je ten základní a správný styl zatáčení. Jelikož v nájezdu do zatáčky pokud nemá připravenou váhu na té správné straně a zatlačí do řídidla kam má, tak motorka se sice rychle do zatáčky nakloní, ale tělo řidiče to naopak hodí spíš ven ze zatáčky a je to v .
nemyslím si, že máš pravdu, ty vyhnuté řidítka do kontra jsou tam vždy. když pak člověk ví, že tomu tak je, může toho využít vědomě. OStatně jak to vysvětluje i Keith, že pokud potřebuješ rychle složit motorku do zatáčky, nebo ji zase rychle narovnat, jen tělem by to bylo téměř nemožné
Ale neni tomu tak, pro balíky který drepnou na motorku a nehnou prdeli a myslí si, že se motorka řidi tim za co se drží aby za jízdy nehapali, pro ty ano. Ostatní ví o čem hovorim
Re: Tak co, kde je pravda?
Pajk psal:Koldan psal:Pajk psal:Jízda na motorce je určitě kombinací obou způsobů. Ale, dle mého názoru jako základní pravidlo je, že na silniční motorce se v rychlosti zatáčí především přenášením váhy motocyklu a jezdce z jedný strany na druhou a né kroucením řídítkama sem tam. Teď neřeším jestli mám zadní gumu na placku, či přední sjetou do tvaru sedlový střechy a podobný úchylárny od normálního technickýho stavu. Se stoupající rychlostí se prakticky řídítka v zatáčkách nepohnou. Tlak na jednu stranu řídítka se používá především v krizovkách kde potřebuje řidič rychle změnit směr a vyhnout se tak překážce. Jinak si myslím, že tenhle styl zatáčení tlakem do řídítek může spíš uškodit pokud řidič motocyklu nabyde dojmu, že toto je ten základní a správný styl zatáčení. Jelikož v nájezdu do zatáčky pokud nemá připravenou váhu na té správné straně a zatlačí do řídidla kam má, tak motorka se sice rychle do zatáčky nakloní, ale tělo řidiče to naopak hodí spíš ven ze zatáčky a je to v .
nemyslím si, že máš pravdu, ty vyhnuté řidítka do kontra jsou tam vždy. když pak člověk ví, že tomu tak je, může toho využít vědomě. OStatně jak to vysvětluje i Keith, že pokud potřebuješ rychle složit motorku do zatáčky, nebo ji zase rychle narovnat, jen tělem by to bylo téměř nemožné
Ale neni tomu tak, pro balíky který drepnou na motorku a nehnou prdeli a myslí si, že se motorka řidi tim za co se drží aby za jízdy nehapali, pro ty ano. Ostatní ví o čem hovorim
Jak rika Koldan
https://www.youtube.com/watch?v=8_5Z3jyO2pA
Re: Tak co, kde je pravda?
..na kontra jezdí všichni..nějaká ta fyzika,rovnovážný stav,gravitace,odstředivá síla,tvar gumy nejde ojebat..
..pohyb těla ,změna tlaku na stupačky funguje taky,ale doba odezvy na tohle je
podstatně delší..
..není nic jednoduššího než si to zkusit..
..opravdový muž s pravidelným cyklem..
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr