Nejsi přihlášen
SuJazuwaki (Člen) 26.02.2007 22:24:47 Offline |
Palivový kohout
Sorráč, ale nechce se mi to hledat v manuálech. Poraď, kdo máš zkušenosti, prosím. Je stejný palivový kohout na B6 a B12? Popř. zaměnitelný mezi jednotlivými modely 95-00; 01-...Díky moc za pomoc.
SuJazuwaki
hlemejzd999 (Člen) 27.03.2014 17:51:35 Offline |
Re: Palivový kohout
pičo tys to zlomil
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2014 19:43:57 Offline |
Re: Palivový kohout
no nejelegantnější je koupit novej
varianta dvě je prohloubit závit do kohoutu a prošroubovat to celý skrz novym delším šroubem
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Palivový kohout
K.a.s.y.m. psal:no nejelegantnější je koupit novej
varianta dvě je prohloubit závit do kohoutu a prošroubovat to celý skrz novym delším šroubem
Právě si myslím, že tak by se to asi protáčelo
Zatím jsem to nezkoumal, ale asi tahle část kohoutu bez toho abych musel vypustil nádrž, sundat nepujde, což?
Novej kohout je další řešení, to je jasný. Kdybych to řešil takhle, tak bych to předělal rovnou s palivoměrem, pokud by to nějak šlo zapojit např. s budíkem ze starý B12. Pokud je teda alespoň trochu přesnej a použitelnej. S tím, že by tam byl renonc taky asi objemu nádrže... Nebo nevim jak ten bazmek funguje
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Palivový kohout
K.a.s.y.m. psal:no nejelegantnější je koupit novej
varianta dvě je prohloubit závit do kohoutu a prošroubovat to celý skrz novym delším šroubem
...no počkej, tam dál to potom těsní, to nemůže prošroubovat, to mu ani neraď
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2014 22:17:42 Offline |
Re: Palivový kohout
osiris psal:K.a.s.y.m. psal:no nejelegantnější je koupit novej
varianta dvě je prohloubit závit do kohoutu a prošroubovat to celý skrz novym delším šroubem...no počkej, tam dál to potom těsní, to nemůže prošroubovat, to mu ani neraď
řek bych ti vsaď se ,ale to neudělám protože vim,že by jsi prohrál...já to takhle udělal..materiálu je tam dost..dá se tam zavrtat cca 5 mm a to na závit stačí...já takhle kohout opravil..jen jsem teda neměl ten ulomenej kus tak jsem si udělal Téčko a to tam přes kontramatici utáh...někteří na žabákovi viděli na vlastní oči...je to jediná modrá věc na celý motorce
to Inža..jo musíš to vypusit a kohout nejlépe vyndat a ověřit si kolik můžeš zavrtat..už si to taky nepamatuju. M5 tam jde v pohodě udělat.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Palivový kohout
K.a.s.y.m. psal:osiris psal:K.a.s.y.m. psal:no nejelegantnější je koupit novej
varianta dvě je prohloubit závit do kohoutu a prošroubovat to celý skrz novym delším šroubem...no počkej, tam dál to potom těsní, to nemůže prošroubovat, to mu ani neraď
řek bych ti vsaď se ,ale to neudělám protože vim,že by jsi prohrál...já to takhle udělal..materiálu je tam dost..dá se tam zavrtat cca 5 mm a to na závit stačí...já takhle kohout opravil..jen jsem teda neměl ten ulomenej kus tak jsem si udělal Téčko a to tam přes kontramatici utáh...někteří na žabákovi viděli na vlastní oči...je to jediná modrá věc na celý motorce
to Inža..jo musíš to vypusit a kohout nejlépe vyndat a ověřit si kolik můžeš zavrtat..už si to taky nepamatuju. M5 tam jde v pohodě udělat.
...tak psals o prošroubování a to zkrátka nemůže, protože je tam těsnící plocha
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2014 22:49:24 Offline |
Re: Palivový kohout
no to samozřejmně ne..já to myslel tak aby vzal to co mu zůstalo v ruce udělal tam díru na šroub skrz a zavrtal to do toho co zůstalo v tom kohoutu a to samozřejmně neprovrtal..jen tam udělal závit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 27.03.2014 22:52:42 Offline |
Re: Palivový kohout
to Inža jak jsi psal o tom palivoměru..tak plovák ze starýho si s novější elektrikou moc nerozumí a asi to bude i obráceně.Já mam starej plovák na nový elektrice a plnou nádrž to ukáže už někdy při půlce nádrže..ale rezervu to ukazuje kupodivu tak jak má asi by to šlo upravit naohybánim plováku,ale tak nějak mi to moc nevadí když o tom vim..na B6 jsem ho neměl a taky se dalo jezdit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 28.03.2014 07:31:46 Offline |
Re: Palivový kohout
Inženýrek psal:Dobrá, zkusím jak pravíš. Když by to nefungovalo, tak dám holt jinej.
Dík
Verim ve tve schopnosti
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Palivový kohout
Mour psal:....já mám skladem na starý model 1 plně funkční a 1 nefunkční
Tak, jelikož jsem letošní sezónu, kdy jsme najel nulanulaprd přežil i s polámaným kohoutem a konečně už je čas to pořešit, tak půjdu tou nejjednodušší cestou.
Ze seznamu dílů vyplývá, že na B6 a staré B12 je stejný kohout, takže Moure pokud máš ještě oba kohouty, tak bych bral nefunkční, s tím, jestli zrovna není taky ulomený, nebo stržený, stejně jako můj.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Palivový kohout
Inženýrek psal:Mour psal:....já mám skladem na starý model 1 plně funkční a 1 nefunkční
Tak, jelikož jsem letošní sezónu, kdy jsme najel nulanulaprd přežil i s polámaným kohoutem a konečně už je čas to pořešit, tak půjdu tou nejjednodušší cestou.
Ze seznamu dílů vyplývá, že na B6 a staré B12 je stejný kohout, takže Moure pokud máš ještě oba kohouty, tak bych bral nefunkční, s tím, jestli zrovna není taky ulomený, nebo stržený, stejně jako můj.
nejjednodušší cesta je, koupit funkční...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Re: Palivový kohout
Inženýrek psal:Mour psal:....já mám skladem na starý model 1 plně funkční a 1 nefunkční
Tak, jelikož jsem letošní sezónu, kdy jsme najel nulanulaprd přežil i s polámaným kohoutem a konečně už je čas to pořešit, tak půjdu tou nejjednodušší cestou.
Ze seznamu dílů vyplývá, že na B6 a staré B12 je stejný kohout, takže Moure pokud máš ještě oba kohouty, tak bych bral nefunkční, s tím, jestli zrovna není taky ulomený, nebo stržený, stejně jako můj.
...já nevím ...350 za ten funkční
Re: Palivový kohout
Mour psal:Inženýrek psal:Mour psal:....já mám skladem na starý model 1 plně funkční a 1 nefunkční
Tak, jelikož jsem letošní sezónu, kdy jsme najel nulanulaprd přežil i s polámaným kohoutem a konečně už je čas to pořešit, tak půjdu tou nejjednodušší cestou.
Ze seznamu dílů vyplývá, že na B6 a staré B12 je stejný kohout, takže Moure pokud máš ještě oba kohouty, tak bych bral nefunkční, s tím, jestli zrovna není taky ulomený, nebo stržený, stejně jako můj....já nevím ...350 za ten funkční
Tak nefunkční bych vzal z důvodu toho, abych ještě někomu přinesl užitek tím funkčním, protože si myslím, že by mi díl stačil.
Ale máte pravdu, nejjednodušší je vzít rovnou něco co funguje, cena luxusní, takže Moure, máš mail
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr