Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Pavel1250SA (Člen)
09.07.2015 07:35:56
Offline

Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Zdarec, mam problem, kterej nevim moc jak popsat. Proste kdyz je motorka hodne ohrata a pridam plyn, nekde na 5-7000 otacek to chcipne, kdyz preradim, jede dal jakoby nic, nekde jen chcipne a chytne sama. Dela to obcas, na ruzny benzin, v ruzny intenzite akcelerace, proste nevychytatelny, na vterinu smile2 Najeto mam 37000. Pocitove to je neco jako vyple zapalovani. Nemate to nekdo taky za sebou? Kazi mi to radost a je to o drzku kdz vam v plnym vykonu nekdo chytne za prdel smile2 Diky moc


Je lepší bejt zdravej a bohatej, než nemocnej a chudej.
hlemejzd999 (Člen)
09.07.2015 08:03:24
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

hele neblbne ti ňáký čidlo ? od stojánku, nebo vypínací čudl na řidítku , nebo porušenej káblík k těmhle čudlům ?


Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky 
Pavel1250SA (Člen)
09.07.2015 08:23:03
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

To mě taky napadlo, ale nezdá se mi to. Kolikrát když jsem nepřeřadil a zkusil jsem počkat až to chytne samo, tak to jede jako s vypnutým motorem a ve chvíli, kdy vymáčknu spojku to za se chytne. Napadl mě nějakej problém s přívodem paliva, nebo zapalováním jako takovým. Zastudena mi to neudělalo nikdy, spíš když je motor fakt hodně horkej, když jedu v koloně na stálý otáčky třeba, pak chci předjet, vystřelim a prd. Předím a jedu bez problému dál. Jo a dělá to snad na všechny kvalty, takže mechanickej problém motor a špajzka bych asi vyloučil.


Je lepší bejt zdravej a bohatej, než nemocnej a chudej.
tachec (Člen)
09.07.2015 08:24:25
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Quick shift zadarmo - no neber to bigsmile


▀▄▀▄▀▄...sem se to nemělo nikdy dostat...▄▀▄▀▄▀
Mour (Člen)
09.07.2015 08:48:23
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

...on i na páčce spojky je spínač idontknow, ale ten je na startér? Ale jestli má vliv i na chod motoru, nevím.idontknow

VikecB12 (Člen)
09.07.2015 09:27:57
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

spínač stojánkugood Přihni lehce ten zobáček co na spínač tlačí a máš po problému...
Nebo taky nébigsmile Ale tym bych začalgood Jo a zkus přetáhnout káble na baterce,taky to umí dělat neplechu,zrovna nedávno sem to řešil na jedné KTM950,majitel už byl naprášky,že se mu rozesrala celá motorkabigsmile


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
hlemejzd999 (Člen)
09.07.2015 09:35:15
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

VikecB12 psal:

spínač stojánkugood Přihni lehce ten zobáček co na spínač tlačí a máš po problému...
Nebo taky nébigsmile Ale tym bych začalgood Jo a zkus přetáhnout káble na baterce,taky to umí dělat neplechu,zrovna nedávno sem to řešil na jedné KTM950,majitel už byl naprášky,že se mu rozesrala celá motorkabigsmile

bráchovi na kawě blbne spínač na spojkové páčce a poprvé z toho byl taky na nervy, když to chcíplo a  nešlo nastartovat bigsmile, občas musí startovat se spojkou , občas bez vymáčknutí bigsmile ..zas mu s tim nikdo neodjede goodbigsmile


Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky 
VikecB12 (Člen)
09.07.2015 09:43:08
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

No ale co si tak matně pamatuju,tak kawa to má trochu jinak,než suzuki,tam klidně s vykopnutým stojánkem za chodu motoru zařadíš a motor chcípne až při pouštění spojky s vykopnutým stojanem. Aspoň poslední KLR co sem měl to tak dělalo...


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Pavel1250SA (Člen)
09.07.2015 09:52:53
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Spínače prolezu všechny a objednal jsem nový svíčky. Zaráží mě totiž, že to dělá jen když je motorka hodně horká. Spínače by to dělaly furt si myslím.


Je lepší bejt zdravej a bohatej, než nemocnej a chudej.
VikecB12 (Člen)
09.07.2015 10:15:05
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

No ještě je varianta,že se s tebou pomalu loučí palivové čerpadloidontknow


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Pavel1250SA (Člen)
09.07.2015 10:16:57
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

To by dělalo taky furt si myslím :( Zejtra ještě zkusím vylejt nádrž a vyčistit sejto, jestli tam není nějakej mrdník a ty svíčky+spínače no.


Je lepší bejt zdravej a bohatej, než nemocnej a chudej.
VikecB12 (Člen)
09.07.2015 13:40:52
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Svíčkama to stopro nebude,při bordelu v nádrži by to dělalo nejvíc při prudké akceleraci,nebo při delší střelbě velkou rychlostí kdy mašina nejvíc žere a nestačil by týct benál...Fakt bych šel po tom čidle stojánku,za jízdy kdy se mašina třepe,péruje,drncá atd to může dělat neplechu a stačí mírná změna,způsobená třeba tym vymáčknutím spojky a čidlo opět sepne a mašina jede vesele dál... No a to čerpadlo může protestovat i sporadicky,přecejenom je to elektrokurvítko... Já zažil i situaci,kdy motorka normálně jezdila,studená startovala jedna báseň,ale jak se scipla ohřátá,tak už nešla natočit,jela zase až po vychladnutí a dělala to řídící jednotka,takže stat se muže fakt fšechno.


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Pavel1250SA (Člen)
10.07.2015 07:18:01
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Tak čidla jsou cajk. Dneska zkusím svíce a vyčistit nádrž a sítko.


Je lepší bejt zdravej a bohatej, než nemocnej a chudej.
papaja (Člen)
10.07.2015 07:30:50
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

VikecB12 psal:

Svíčkama to stopro nebude,při bordelu v nádrži by to dělalo nejvíc při prudké akceleraci,nebo při delší střelbě velkou rychlostí kdy mašina nejvíc žere a nestačil by týct benál...Fakt bych šel po tom čidle stojánku,za jízdy kdy se mašina třepe,péruje,drncá atd to může dělat neplechu a stačí mírná změna,způsobená třeba tym vymáčknutím spojky a čidlo opět sepne a mašina jede vesele dál... No a to čerpadlo může protestovat i sporadicky,přecejenom je to elektrokurvítko... Já zažil i situaci,kdy motorka normálně jezdila,studená startovala jedna báseň,ale jak se scipla ohřátá,tak už nešla natočit,jela zase až po vychladnutí a dělala to řídící jednotka,takže stat se muže fakt fšechno.

Ahoj, mě to dělá něco podobnýho, nastartovaný za tepla nedrží volnoběh. Nakoplý za studena drží volnoběh i po ohřátí. Co se muselo s jednotkou udělat ? Celá výměna ? Děkuju za radu. Pavel

VikecB12 (Člen)
10.07.2015 07:53:29
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

papaja psal:
VikecB12 psal:

Svíčkama to stopro nebude,při bordelu v nádrži by to dělalo nejvíc při prudké akceleraci,nebo při delší střelbě velkou rychlostí kdy mašina nejvíc žere a nestačil by týct benál...Fakt bych šel po tom čidle stojánku,za jízdy kdy se mašina třepe,péruje,drncá atd to může dělat neplechu a stačí mírná změna,způsobená třeba tym vymáčknutím spojky a čidlo opět sepne a mašina jede vesele dál... No a to čerpadlo může protestovat i sporadicky,přecejenom je to elektrokurvítko... Já zažil i situaci,kdy motorka normálně jezdila,studená startovala jedna báseň,ale jak se scipla ohřátá,tak už nešla natočit,jela zase až po vychladnutí a dělala to řídící jednotka,takže stat se muže fakt fšechno.

Ahoj, mě to dělá něco podobnýho, nastartovaný za tepla nedrží volnoběh. Nakoplý za studena drží volnoběh i po ohřátí. Co se muselo s jednotkou udělat ? Celá výměna ? Děkuju za radu. Pavel

Tenkrát to vyřešila výměna jednotky za jidnotku od Ignitechu za cca5500kč i s montáží a dělal mě to servis Radek Frank z Holubic u Brna. Ale bylo to u karbecové motorky,s těma vašema stříkačkama bych zajel někam na diagnostiku a budete chytřejšígood


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
VikecB12 (Člen)
10.07.2015 07:57:10
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

Pavel1250SA psal:

Tak čidla jsou cajk. Dneska zkusím svíce a vyčistit nádrž a sítko.

To čidlo stojánku když blbne,tak samozřejmě funguje normálně,čidlu samotnýmu nic není,jen jen zobáček na stojanu se časem lehce přihne a nezatlačuje při jízdě a vibracích to čidlo dostatečně a přitom na místě může fšechno fungovat normálně...


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Pavel1250SA (Člen)
10.07.2015 08:02:27
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

VikecB12 psal:
Pavel1250SA psal:

Tak čidla jsou cajk. Dneska zkusím svíce a vyčistit nádrž a sítko.

To čidlo stojánku když blbne,tak samozřejmě funguje normálně,čidlu samotnýmu nic není,jen jen zobáček na stojanu se časem lehce přihne a nezatlačuje při jízdě a vibracích to čidlo dostatečně a přitom na místě může fšechno fungovat normálně...

Jasný. Já jsem zkoušel kdy mi vypne motor a bylo to cca 8cm od rámu. I jsem zvažoval,jestli nejsem takovej debil a nevypínám si to stojánkem sám před řazením, ale to jsem naštěstí vyloučil :D jen jsem tam kde jsem byl no.


Je lepší bejt zdravej a bohatej, než nemocnej a chudej.
K.a.s.y.m. (Člen)
10.07.2015 08:24:00
Offline

Re: Motor v tahu zastavi, po prerazeni jede dal, nekde se chytne.

VikecB12 psal:
Pavel1250SA psal:

Tak čidla jsou cajk. Dneska zkusím svíce a vyčistit nádrž a sítko.

To čidlo stojánku když blbne,tak samozřejmě funguje normálně,čidlu samotnýmu nic není,jen jen zobáček na stojanu se časem lehce přihne a nezatlačuje při jízdě a vibracích to čidlo dostatečně a přitom na místě může fšechno fungovat normálně...

jj s tim jsem si užil svoje.mě to dělalo jen na šestku a jen při 150 něco šílenýho to najít..prostě při souhře konkrétních vibraci to začalo dělat tohle..stačilo o kousíček přihnout zobáček na stojánku a byl klid.


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr