Nejsi přihlášen
Stránky: 1
Index » Technická poradna » Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Zdar chlapi, mám dotaz, zda mi neodešla řdící jednotka nebo budíky?
Chtěl jsem startnout a kontorlky jonom blikly a nic, tak si říkám baterka je vybitá. Bezproblémů jsem startnul na kabely z auta. Chtěl jsem ji zmátořit jízdou, ale po cca 10 km mi při akceleraci zhasnul motor. Ručky zůstaly v poslední poloze a víc ani ťuk. Baterku mám teď na nabíječce byla úplně vybitá. Po nabítí to prubnu, ale zaráží mě ty kouslé ručky v budíkách, neodešlo něco víc?
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
mozna se ti odjebalo dobijeni. Presne tohle uz jsem jednou videl a pomohla vymena alternatoru (nebo jak se ta vec jmenuje)
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Loser psal:mozna se ti odjebalo dobijeni. Presne tohle uz jsem jednou videl a pomohla vymena alternatoru (nebo jak se ta vec jmenuje)
...myslíš regulátoru dobíjení, že???
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
...jednotka i budíky budou cajk, umřela ti baterka a to buť stářim ánebo máš problém s reglerem dobíjení, tzn. změř dobíjení, při 5000RPM by ti to nemělo pouštět do baterky víc neš 15-15,5V...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Filous psal:...jednotka i budíky budou cajk, umřela ti baterka a to buť stářim ánebo máš problém s reglerem dobíjení, tzn. změř dobíjení, při 5000RPM by ti to nemělo pouštět do baterky víc neš 15-15,5V...
Díky za tip, změřím a uvidím, baterka je cca 2 roky nebo žeby víc, ten čas tak letí
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Filous psal:Loser psal:mozna se ti odjebalo dobijeni. Presne tohle uz jsem jednou videl a pomohla vymena alternatoru (nebo jak se ta vec jmenuje)
...myslíš regulátoru dobíjení, že???
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Libor nx psal:Filous psal:Loser psal:mozna se ti odjebalo dobijeni. Presne tohle uz jsem jednou videl a pomohla vymena alternatoru (nebo jak se ta vec jmenuje)
...myslíš regulátoru dobíjení, že???
ze ja se k tem technickejm vecem vubec vyjadruju
I'm a loser baby, so why don't you kill me....
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Filous psal:...jednotka i budíky budou cajk, umřela ti baterka a to buť stářim ánebo máš problém s reglerem dobíjení, tzn. změř dobíjení, při 5000RPM by ti to nemělo pouštět do baterky víc neš 15-15,5V...
Jestě dotaz, kde najdu ten regler dobíjení? Je tam nějaká moderní elektonická vyfikundace, nebo klasické relátko jak na jawce? Naposledy jsem něco podobného řešil na ČZ
Je to někde bokem nebo součást alternátoru?
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
tomB12 psal:Filous psal:...jednotka i budíky budou cajk, umřela ti baterka a to buť stářim ánebo máš problém s reglerem dobíjení, tzn. změř dobíjení, při 5000RPM by ti to nemělo pouštět do baterky víc neš 15-15,5V...
Jestě dotaz, kde najdu ten regler dobíjení? Je tam nějaká moderní elektonická vyfikundace, nebo klasické relátko jak na jawce? Naposledy jsem něco podobného řešil na ČZ
Je to někde bokem nebo součást alternátoru?
...u Banditích SACS motorů součást altiku...změř to a dyš bude dávat víc, vyškubni ho a skoč někam, gde dělaj repase altiků a měli by si s tym poradit...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Filous psal:tomB12 psal:Filous psal:...jednotka i budíky budou cajk, umřela ti baterka a to buť stářim ánebo máš problém s reglerem dobíjení, tzn. změř dobíjení, při 5000RPM by ti to nemělo pouštět do baterky víc neš 15-15,5V...
Jestě dotaz, kde najdu ten regler dobíjení? Je tam nějaká moderní elektonická vyfikundace, nebo klasické relátko jak na jawce? Naposledy jsem něco podobného řešil na ČZ
Je to někde bokem nebo součást alternátoru?...u Banditích SACS motorů součást altiku...změř to a dyš bude dávat víc, vyškubni ho a skoč někam, gde dělaj repase altiků a měli by si s tym poradit...
Díky za rychlou a vyčerpávající odpověď , odpoledne se ukáže. Jaký je zhruba průběh napětí na výstupu alternátoru v závislosti na otáčkách? Jak píšeš při 5 tis 15-15,5V by měl být horní strop a s vyššími otáčkami napětí růst nesmí. Co ale při nižších? Kde by měla být hranice otáček, kde se to krmí baterkou? Mám zkušenost jenom s dynamem a relátkem. Měl jsem za to, že alternátor dobíjí už od volnoběhu. tzn víc jak 12V na volnoběh. Je to tak? Prvně skočím otestovat nabitou baterku na tester, kolik snese a když nebute po smrti tak budu hledat dál.
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
tomB12 psal:Filous psal:tomB12 psal:
Jestě dotaz, kde najdu ten regler dobíjení? Je tam nějaká moderní elektonická vyfikundace, nebo klasické relátko jak na jawce? Naposledy jsem něco podobného řešil na ČZ
Je to někde bokem nebo součást alternátoru?...u Banditích SACS motorů součást altiku...změř to a dyš bude dávat víc, vyškubni ho a skoč někam, gde dělaj repase altiků a měli by si s tym poradit...
Díky za rychlou a vyčerpávající odpověď , odpoledne se ukáže. Jaký je zhruba průběh napětí na výstupu alternátoru v závislosti na otáčkách? Jak píšeš při 5 tis 15-15,5V by měl být horní strop a s vyššími otáčkami napětí růst nesmí. Co ale při nižších? Kde by měla být hranice otáček, kde se to krmí baterkou? Mám zkušenost jenom s dynamem a relátkem. Měl jsem za to, že alternátor dobíjí už od volnoběhu. tzn víc jak 12V na volnoběh. Je to tak? Prvně skočím otestovat nabitou baterku na tester, kolik snese a když nebute po smrti tak budu hledat dál.
...jo, na volnobjech ti bude dávat něco vokolo 13V, tam problém nejni, trabl je, dyš s rostoucíma votáčkama motoru rostou neregulovaně i ty volty, kerý lezou z altiku a ty ti pak popravjej baterku...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zhasla pod plynem a ručky na budících zůstaly v poslední poloze.
Filous psal:tomB12 psal:Filous psal:
...u Banditích SACS motorů součást altiku...změř to a dyš bude dávat víc, vyškubni ho a skoč někam, gde dělaj repase altiků a měli by si s tym poradit...Díky za rychlou a vyčerpávající odpověď , odpoledne se ukáže. Jaký je zhruba průběh napětí na výstupu alternátoru v závislosti na otáčkách? Jak píšeš při 5 tis 15-15,5V by měl být horní strop a s vyššími otáčkami napětí růst nesmí. Co ale při nižších? Kde by měla být hranice otáček, kde se to krmí baterkou? Mám zkušenost jenom s dynamem a relátkem. Měl jsem za to, že alternátor dobíjí už od volnoběhu. tzn víc jak 12V na volnoběh. Je to tak? Prvně skočím otestovat nabitou baterku na tester, kolik snese a když nebute po smrti tak budu hledat dál.
...jo, na volnobjech ti bude dávat něco vokolo 13V, tam problém nejni, trabl je, dyš s rostoucíma votáčkama motoru rostou neregulovaně i ty volty, kerý lezou z altiku a ty ti pak popravjej baterku...
Díky za support Baterka byla po smrti, kupodivu už po 3 letech. Regulátor altíku by měl být v pořádku. Dává pořád kolem 14V od volnoběhu po 6 tis. výš sem to na stojánu natočil. Takže vyřešeno. Moje chyba, že málo jezdím a nedobíjím
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr