Nejsi přihlášen
bandit v kolone (teplota motoru?)
Ahoj banditi,
ze je bandit nachylny na statie na mieste som tusil, ale ze az tak? Dnes kym som presiel jugoslavskych partyzanov + kulatak tak rucicka teplomera v olejovej zatke tvrdo v cervenom a aj zvuk zacal byt akysi horsi.... a to vonku ani nebolo nejak super teplo.
Existuje nejaky trik ako tomu v takych situaciach pomoct? Teda samozrejme okrem odstavit na krajnicu a nechat vychladnut, pripadne tryskom kolonu prefrcat? Napada ma ventilator na olejovom filtri, skusal to niekto?
Editoval osiris (29.08.2016 10:12:06)
Banditatom (Člen) 18.08.2016 09:06:58 Offline |
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
a)proc stojis v kolonach jak ocas?
b)myslis ze konstrukter byl uplnej blbec?
c)cemu by jako pomohl ventilator na filtru?
....i kdyz jsem stal v jedny kolone pred bourackou ktera nesla projet a bylo okolo 30C tak pravda rucicka teplomeru skocila nekam ke 110st ale ze by to melo vliv na funkci zivocichare to nee....ten budicek je silne orientacni a uz vubec ne presny
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 18.08.2016 09:32:33 Offline |
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
při ježdění na okruhu se ohřeje daleko víc oleje dneska snáší bez větších trablů kolem 150 stupňů takže klííííd
Více psali kluci vejš
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
...opět skvěle, 4 odpovědi na to co ví a vůbec se na to neptal, navíc s jízlivým "bonusem", že je idiot
...ano, dle mýho soudu je něco špatně, když na zátce leze do červenýho (teda ale nevím, kolik je hodnota červenýho na zátce ), ano víme, že zátka pokud nemá dlouhou sondu ponořenou až do hladiny, tak měří teplotu vzduchu, takže ke všemu podměřuje, ovšem je-li ta zátka OK a nemá třeba protočenej ciferník, což by ale při studeným motoru ukazovala rafička třeba na 80°C
...větrák na filtru by v koloně jistě pomoh, ale kdo by se s ním tam dělal?
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Taky bych si troufal tvrdit, že Bandit je stavěněj tak, že se uchladí i v pekle. Se svým autobusem jsem jezdil po Pálavě ve vosmatřicetistupňovým vedru a na zátce jsem neměl víc, jak 70°C. A větrák na chladiči se ani nezapnul.
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
dakujem vsetkym
s tym filtrom bola tradicne ruka rychlejsia nez hlava, mal tam byt samozrejme vetrak na chladic oleja.
Inak s tymi teplotami, zatka ma len kratku "palicku" takze meria povedal by som skor olej striekajuci od spojky a celkovo vzduch v priestore motora nez presne teplotu oleja. Ale ak sa masina necha chvilu nastartovana a stoji, tak nie je ziadny problem sa do cerveneho 120-140 dostat behom par minut a v kolone je to podobne.
Takze zaver je ze okrem prefrcania kolony ziaden mazacky trik na bandit nie je?
V praci sme viedli akademicku debatu a ludia od lietadiel napriklad tvrdili ze niektorym benzinovym motorom pomoze s chladenim paradoxne pridanie plynu na volnobehu, ze sa trochu ochladia vzduchom od sania a vacsim mnozstvom studeneho paliva.
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
inak nieco bastlenia s ventilatormi som vygooglil napr tu:
http://katriders.com/vb/showthread.php?t=72162
Banditatom (Člen) 18.08.2016 17:55:03 Offline |
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
To Osiris: vogu ze ty si houskoj dvorni ochutnavac
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
osiris psal:...opět skvěle, 4 odpovědi na to co ví a vůbec se na to neptal, navíc s jízlivým "bonusem", že je idiot
...větrák na filtru by v koloně jistě pomohl, ale kdo by se s ním tam dělal?
...to jako jseš nějakej "der Herrgott",že moralizuješ...
...větrák asi myšleno na chladič né na filtr...
...jezdím tak,abych se vždy vrátil ve zdraví
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Jarin psal:osiris psal:...opět skvěle, 4 odpovědi na to co ví a vůbec se na to neptal, navíc s jízlivým "bonusem", že je idiot
...větrák na filtru by v koloně jistě pomohl, ale kdo by se s ním tam dělal?...to jako jseš nějakej "der Herrgott",že moralizuješ...
...větrák asi myšleno na chladič né na filtr...
...souhvězdí Orion a hvězda Sírius jsou nebeskými příbytky Isis a Osirise, bohů, kteří v dávných dobách sestoupili na Zemi a vytvořil egyptské království a jeho obyvatele, ze kterých povstali všichni lidé na Zemi.
...je všade a všechno vidí,važ svá slova
...kdo lže ten krade,kdo krade může i zabít...
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Kim psal:...souhvězdí Orion a hvězda Sírius jsou nebeskými příbytky Isis a Osirise, bohů, kteří v dávných dobách sestoupili na Zemi a vytvořil egyptské království a jeho obyvatele, ze kterých povstali všichni lidé na Zemi.
...je všade a všechno vidí,važ svá slova
A já si vždycky myslel, že je to jen prachsprostá topánka...
http://osirisshoes.com/
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
zzzmrzlinar (Člen) 18.08.2016 21:07:57 Offline |
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Tak jak to teda je? Je mozny ze by se klasik olej+vzduch neuchladil? Ja nemel problem ani v kolonach v saint tropez ani v celodenni motoskole kde jsme jezdili vetsinu krokem a bylo petatricet a natink problem a naopak zanovni Hornet byl v hajzlu. Je fakt, ze chytrej spunt voleje jsem nikdy nemel.
Na motorkarich ma kazdej druhej pytschus v recenzi ze jako motor horko naprosto nezvlada.
Proto se ptam, mel tady nekdo nekdy problem, ze by utavil, poskodil nebo jinak dojebal vzduchovyho bandita jakymkoliv jizdnim rezimem ve vedru.. Nebo to nekdo videl na dilne?
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
zzzmrzlinar psal:Tak jak to teda je? Je mozny ze by se klasik olej+vzduch neuchladil? Ja nemel problem ani v kolonach v saint tropez ani v celodenni motoskole kde jsme jezdili vetsinu krokem a bylo petatricet a natink problem a naopak zanovni Hornet byl v hajzlu. Je fakt, ze chytrej spunt voleje jsem nikdy nemel.
Na motorkarich ma kazdej druhej pytschus v recenzi ze jako motor horko naprosto nezvlada.
Proto se ptam, mel tady nekdo nekdy problem, ze by utavil, poskodil nebo jinak dojebal vzduchovyho bandita jakymkoliv jizdnim rezimem ve vedru.. Nebo to nekdo videl na dilne?
...krapet hlučnější převodovka jak zřídne volej, ale nikdy jinej problém
.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Nikdy žádnej trabl, běžně jsem stával ve Floridskejch zácpách, 40+ vedra. Ale tehdy jsem neměl chytrej špunt, tak mě ani nenapadlo, že bych se měl bát. A to se mi jednou zablokovalo v pomalý koloně zadní kolo. Převařená brzdovka v zadní nádobce. Motor nic, v klídku.
... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Jarin psal:osiris psal:...opět skvěle, 4 odpovědi na to co ví a vůbec se na to neptal, navíc s jízlivým "bonusem", že je idiot
...větrák na filtru by v koloně jistě pomohl, ale kdo by se s ním tam dělal?...to jako jseš nějakej "der Herrgott",že moralizuješ...
...větrák asi myšleno na chladič né na filtr...
...ne, jen se snažím technickou držet v nějakejch rozumnejch mezích a tak tady umravňuju podobný jako seš ty
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
No vida, konecne nejake hodnotne informacie.
V takom pripade je ale bezny "chytry spunt" k nicomu, lebo tych 140 sa dosiahne ako nic a chcelo by to nejaky bandit-specific spunt aspon do 220. Tie non-bandit spunty asi budu povacsinou zdrojom tych prehnanych reakcii v recenziach.
No a ako sa inak bez "spuntu" pozna ze ma motor teplotne dost?.... teda okrem kratkodobej sterilizacie sofera.
K.a.s.y.m. (Člen) 19.08.2016 08:29:08 Offline |
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
tak je asi jasny že pokud by jsi chtěl měřit teplotu motoru musíš ji měřit na nejteplejším místě..tedy na hlavě válců mezi druhym a třetim válcem.snad nikoho nemůže napadnout že to víčko slouží k přesnýmu měření...nicméně pokud ti to během chvilky leze na 140 máš ten teploměr dost divnej mě ten samej teploměr na B6 a B12 při bežný jízdě neleze přes 80 a to na B12 se drží spíš na menších telotách
Je to prostě jen doplněk kterej jsem nutně potřeboval
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
lenkochal psal:dakujem vsetkym
s tym filtrom bola tradicne ruka rychlejsia nez hlava, mal tam byt samozrejme vetrak na chladic oleja.
Inak s tymi teplotami, zatka ma len kratku "palicku" takze meria povedal by som skor olej striekajuci od spojky a celkovo vzduch v priestore motora nez presne teplotu oleja. Ale ak sa masina necha chvilu nastartovana a stoji, tak nie je ziadny problem sa do cerveneho 120-140 dostat behom par minut a v kolone je to podobne.
Takze zaver je ze okrem prefrcania kolony ziaden mazacky trik na bandit nie je?
V praci sme viedli akademicku debatu a ludia od lietadiel napriklad tvrdili ze niektorym benzinovym motorom pomoze s chladenim paradoxne pridanie plynu na volnobehu, ze sa trochu ochladia vzduchom od sania a vacsim mnozstvom studeneho paliva.
Mám pocit, že je ta tvoje chytrá zátka volaaká zmetěná. Tak mi to nedalo a po jízdě jsem změřil teplotu v převodovce laboratorním rtuťovým teploměrem, abych porovnal jak ta moje zátka kecá.. A teplota seděla
Editoval osiris (19.08.2016 20:34:30)
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
lenkochal psal:V takom pripade je ale bezny "chytry spunt" k nicomu, lebo tych 140 sa dosiahne ako nic a chcelo by to nejaky bandit-specific spunt aspon do 220. Tie non-bandit spunty asi budu povacsinou zdrojom tych prehnanych reakcii v recenziach.
Víš co... Rozeber ten špunt, místo stupnice ktera tam je tam nějak nakresli stupnici do 100°C a máš klid od toho, že ten motor má 140°C.
Utavil jsem jednou akorat Simsona, když jsem jel ve dvou asi 3 km do kopce serpentinama.
Jinak podobná zkušenost jako zzzmrzlinář. Motoškola, 35°C, rychlé rozjezdy na jedničku a pak zase brzdit, pomalá jízda... Žádný problém.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
zzzmrzlinar (Člen) 19.08.2016 15:06:22 Offline |
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Jsem rad, ze jsme si to vyjasnili a ten pan na tom tricet let starem videu o chlazeni gsxr ostrikovani motoru olejem nekecal, ze to funguje. Asi to bylo tim, ze nnikde na videu nemel chytry vicko z Luise za deset evropskejch
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Zatka nekeca, je to jednoduchy bimetalicky teplomer na tom nie je moc co pokazit,... len je ta bezna satka asi skor urcena pre vodniky a hold bandit ju v kolone dostane hravo do cerveneho.
Banditovi to udajne nevadi a zatke zda sa tiez nie, takze ako nahle si je clovek vyssie uvedeneho vedomy prestane ho rucka v cervenom iritovat.
Zatka, hoc ta obycajna je stale istym prinosom, lebo pomaha urcit ze sa motor dostal na rozumnu pracovnu teplotu.
Tymto mozeme povazovat zahadu zatky v cervenom asi povazovat za vyriesenu, dakujem vsetkym.
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
YvesEr psal:lenkochal psal:dakujem vsetkym
s tym filtrom bola tradicne ruka rychlejsia nez hlava, mal tam byt samozrejme vetrak na chladic oleja.
Inak s tymi teplotami, zatka ma len kratku "palicku" takze meria povedal by som skor olej striekajuci od spojky a celkovo vzduch v priestore motora nez presne teplotu oleja. Ale ak sa masina necha chvilu nastartovana a stoji, tak nie je ziadny problem sa do cerveneho 120-140 dostat behom par minut a v kolone je to podobne.
Takze zaver je ze okrem prefrcania kolony ziaden mazacky trik na bandit nie je?
V praci sme viedli akademicku debatu a ludia od lietadiel napriklad tvrdili ze niektorym benzinovym motorom pomoze s chladenim paradoxne pridanie plynu na volnobehu, ze sa trochu ochladia vzduchom od sania a vacsim mnozstvom studeneho paliva.Mám pocit, že je ta tvoje chytrá zátka volaaká zmetěná. Tak mi to nedalo a po jízdě jsem změřil teplotu v převodovce laboratorním rtuťovým teploměrem, abych porovnal jak ta moje zátka kecá.. A teplota seděla
...á vida, dobrej počin ...teď už víme jak jsou ty zátky dle povídaček "nepřesný"
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: bandit v kolone (teplota motoru?)
Jednou jsem jel když bylo venku asi -5°C (ale silnice byly suché). Motorka byla v pohodě. Já jsem po těch 5 km měl co dělat abych slezl a zatlačil jí do garáže.
Takže jako v mnoha dalších případech... Hranice té motorky jsou si myslím o dost dál, než hranice jezdce.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr