
Nejsi přihlášen
palivový kohout b12
Zdarec,
po benzinu v oleji a airboxu mám konečně vyměněny jehlové ventilky. Nicméně palivový kohout se mi pořád nezdá..
PRI - teče na plno, ok
ON a RES - dokape jak když zavřete vodovodní baterii a ještě si párkrát ukápne, když zahýbu s nádrží tak začne lehce propouštět, není to jako na PRI, ale něco prostě vyteče..
Otázka zní - neřešit a jehlový ventilky to budou držet nebo ho zrepasovat tou sadou co jsem našel: http://www.wemoto.cz/bikes/suzuki/gsf_1 … epair_kit/ ??
Pak jsem koukal na celý nový, je to takřka bez práce, ale nevím no. Jaký zkušenosti jsou s tou repasí?
Díky...
Re: palivový kohout b12
Jo koupil jsem sadu na wemoto, je fajn, ale problém trval. Nakonec to vyřešil kousek drátu. Teklo to pod tím ovládáním, je potřeba podložit tu objímku, aby tam nebyla vüle. Kohout pak chodí sice ztuha, ale neteče.
Re: palivový kohout b12
wondruch psal:Jo koupil jsem sadu na wemoto, je fajn, ale problém trval. Nakonec to vyřešil kousek drátu. Teklo to pod tím ovládáním, je potřeba podložit tu objímku, aby tam nebyla vüle. Kohout pak chodí sice ztuha, ale neteče.
...potom ti tam nejspíš chybí pod tím krycím plechem ocelová podložka, protože jinak tam vůle není a kohout chodí "ztuha" i normálně...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: palivový kohout b12
Teď jsem to dodělal tou repas sadou a zdá se to být Ok
bylo podle mě už vymačkaný O kroužkový těsnění na tom otáčení a to dosedací těsnění s těma 3 dírama..
Jediný co jsem nevyměnil byla membrána s pružinkou, zdála se být ok, navíc mezi těmi 2 stěnami membrány v původním stavu mám takový bílý plast a vůbec netuším, jak bych ho dostal do té nové membrány - je "zanýtovaná z obou stran toho osazení... ?
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr