Nejsi přihlášen
Hjundé i30 CW
Něco sem tu našel a docela si to chválíte. Jak je na tom současná generace? Švára dostal nabídku na nějakou salónovku, 1,6 benzín, tak zkoumá jestli to má vzít nebo ne.
Je to dobrá volba?
P.S.: Manželka, 2 děti. Žádná divočina s autem.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Hjundé i30 CW
Bych nezakládal nový vlákno..uvažuju koupit japonskou fábii vyrobenou v Maďarsku - Suzuki swišť 1.2 VVT , bo se mi líbí a na pojíždění do práce by byl swišť dobrej ..nějaké tipy / postřehy místního osazenstva ohledně tohoto vozíku? Myšleno současná generace, kupoval bych novej, max. nějakou předváděčku.
..svět se řítí do ďáblovy řiti..
Re: Hjundé i30 CW
Ondráš psal:Něco sem tu našel a docela si to chválíte. Jak je na tom současná generace? Švára dostal nabídku na nějakou salónovku, 1,6 benzín, tak zkoumá jestli to má vzít nebo ne.
Je to dobrá volba?
P.S.: Manželka, 2 děti. Žádná divočina s autem.
jel sem jenom z Brna do Práglu a za mě velmi příjemný překvapení, měkčený plasty, ergonomie supr, i šestka slušně tahala, ticho - pravda je, že to byla předváděčka a měla asi 5000 km ...
asi 30.000 sem najel na i20 a je to šunt, ale ta třicka se mi líbila ...
ale di, Ty brepto ...
Re: Hjundé i30 CW
huskyb12 psal:Ondráš psal:Něco sem tu našel a docela si to chválíte. Jak je na tom současná generace? Švára dostal nabídku na nějakou salónovku, 1,6 benzín, tak zkoumá jestli to má vzít nebo ne.
Je to dobrá volba?
P.S.: Manželka, 2 děti. Žádná divočina s autem.jel sem jenom z Brna do Práglu a za mě velmi příjemný překvapení, měkčený plasty, ergonomie supr, i šestka slušně tahala, ticho - pravda je, že to byla předváděčka a měla asi 5000 km ...
asi 30.000 sem najel na i20 a je to šunt, ale ta třicka se mi líbila ...
počki, počki bró, jakože lepčejší než ochcáfka v dehtu na hlínách? nesmysl
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Re: Hjundé i30 CW
tomsth psal:Bych nezakládal nový vlákno..uvažuju koupit japonskou fábii vyrobenou v Maďarsku - Suzuki swišť 1.2 VVT , bo se mi líbí a na pojíždění do práce by byl swišť dobrej ..nějaké tipy / postřehy místního osazenstva ohledně tohoto vozíku? Myšleno současná generace, kupoval bych novej, max. nějakou předváděčku.
Za mě dobrý, měl sem to jako náhradní auto asi tejden, mimochodem hučela jednička jak trojka na Bandasce (nahrkáno asi 35000 čili ta cementace bude stejně "kvalitní") ...
Počítej s tim, že to nemá synchrony na zpátečce, čili se vždy řadí blbě, počítej s tim, že to má ouzký sedala, sice maj slušný boční vedení, ale esli seš jak Bárný, tak Tě budou tlačit do prdele ...
Jináč malej mrštnej zmetek, orientovanej na lidi ve předu a ne na velikost kufru, na město dobrý ...
ale di, Ty brepto ...
Re: Hjundé i30 CW
táta jezdí s touhle 1,6 v benzinu za nesmyslných 5,6l / 100
detaily interieru, zpracovani, fakt velka pochvala
ale cesky kombik jak se rika v reklame neumi cesky, coz mi prijde fakt skoda, kdyz cili na lidi jako jsou nase rodice
jinak treba kozenej volant s vyhrejvanim fakt ulet na takovy auto... za mne velky prekvapeni a pochvala
enduro-team.cz | ... a B12 trochu z nostalgie, ale hlavně pro radost! KTM rulezz :-))
Re: Hjundé i30 CW
Koldan psal:huskyb12 psal:Ondráš psal:Něco sem tu našel a docela si to chválíte. Jak je na tom současná generace? Švára dostal nabídku na nějakou salónovku, 1,6 benzín, tak zkoumá jestli to má vzít nebo ne.
Je to dobrá volba?
P.S.: Manželka, 2 děti. Žádná divočina s autem.jel sem jenom z Brna do Práglu a za mě velmi příjemný překvapení, měkčený plasty, ergonomie supr, i šestka slušně tahala, ticho - pravda je, že to byla předváděčka a měla asi 5000 km ...
asi 30.000 sem najel na i20 a je to šunt, ale ta třicka se mi líbila ...počki, počki bró, jakože lepčejší než ochcáfka v dehtu na hlínách? nesmysl
tak vo tom žádná, ale teď si uvědomuju, že já měl s hágusej ale bez hlín
kokta mě nikdy neseděla, ale asi nejsem vobjektivní :)
ale di, Ty brepto ...
Re: Hjundé i30 CW
Jezdím s ix20(otec) i i30(ségra) a je to na jedno brdo, problémy v tom nevidím, problém vidím v těch slabých 1,6l benzínech, na to bacha a vzít lepší motor...
Ale raději mám svýho 10let starýho pašíka co se třepe a žere přes 10 nafty, ale jsem staromilec a další kára bude s větším objemem bez ohledu na spotřebu
Tyhle moderní motory s litrem a něco obsahu, s dvěma turby a čtyřmi kompresory mi do baráku nesmí i kdyby jezdily pod litr na sto
God Save The Queen!
Banditatom (Člen) 07.10.2013 17:40:34 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
Kelly01 psal:Jezdím s ix20(otec) i i30(ségra) a je to na jedno brdo, problémy v tom nevidím, problém vidím v těch slabých 1,6l benzínech, na to bacha a vzít lepší motor...
Ale raději mám svýho 10let starýho pašíka co se třepe a žere přes 10 nafty, ale jsem staromilec a další kára bude s větším objemem bez ohledu na spotřebu
Tyhle moderní motory s litrem a něco obsahu, s dvěma turby a čtyřmi kompresory mi do baráku nesmí i kdyby jezdily pod litr na sto
moje řeč další khároj cu hektolitra
jinač včera mě nabízel švára MB 320 cdi r-v 2005 zamlouvalo se mě toto autíčko
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hjundé i30 CW
Kelly01 psal:Jezdím s ix20(otec) i i30(ségra) a je to na jedno brdo, problémy v tom nevidím, problém vidím v těch slabých 1,6l benzínech, na to bacha a vzít lepší motor..
píčovina, ten výkon tam je i u 1.6 atmosféry, bohužel až třeba od 5 tis otáček, zas se to dá šudlat 50 km/h po vsi na 1500 votáček jak u ropy a nijak se to nevzpouzí ...
taky sem měl 3l v šestiválu samože zážehovej, ale nebyly body, nebyly bradavice, benga měřili jen ve vsi a eště svátečně - ta doba je bohužel nadobro v piče :(
ale di, Ty brepto ...
K.a.s.y.m. (Člen) 07.10.2013 20:26:41 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
Petr J. psal:huskyb12 psal:.... ale nebyly body, nebyly bradavice, benga měřili jen ve vsi a eště svátečně - ta doba je bohužel nadobro v piče
...to bych nesměl vyjet na skůtru, když bych se na tohle ohlížel...
proto jsem vopřášil Staďocha..ten víc jak 50 nejede a do našeho city to stači až kam
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Hjundé i30 CW
však už si policajti v celým práglu šeptaj kdy že ti seberou papíry
Petr J. psal:huskyb12 psal:.... ale nebyly body, nebyly bradavice, benga měřili jen ve vsi a eště svátečně - ta doba je bohužel nadobro v piče
...to bych nesměl vyjet na skůtru, když bych se na tohle ohlížel...
The father of the little princess of the dawn
K.a.s.y.m. (Člen) 07.10.2013 20:52:50 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
Banditatom psal:Kelly01 psal:Jezdím s ix20(otec) i i30(ségra) a je to na jedno brdo, problémy v tom nevidím, problém vidím v těch slabých 1,6l benzínech, na to bacha a vzít lepší motor...
Ale raději mám svýho 10let starýho pašíka co se třepe a žere přes 10 nafty, ale jsem staromilec a další kára bude s větším objemem bez ohledu na spotřebu
Tyhle moderní motory s litrem a něco obsahu, s dvěma turby a čtyřmi kompresory mi do baráku nesmí i kdyby jezdily pod litr na stomoje řeč další khároj cu hektolitra
jinač včera mě nabízel švára MB 320 cdi r-v 2005 zamlouvalo se mě toto autíčko
hezký,ale už asi fakt zbytečný..co jsem ted koupil Alhambru a ještě k tomu čipnutou tak si nějak víc musim hlídat tachometr bo 120 na okreskách tam je kurevsky rychle.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Hjundé i30 CW
Banditatom psal:Kelly01 psal:Jezdím s ix20(otec) i i30(ségra) a je to na jedno brdo, problémy v tom nevidím, problém vidím v těch slabých 1,6l benzínech, na to bacha a vzít lepší motor...
Ale raději mám svýho 10let starýho pašíka co se třepe a žere přes 10 nafty, ale jsem staromilec a další kára bude s větším objemem bez ohledu na spotřebu
Tyhle moderní motory s litrem a něco obsahu, s dvěma turby a čtyřmi kompresory mi do baráku nesmí i kdyby jezdily pod litr na stomoje řeč další khároj cu hektolitra
jinač včera mě nabízel švára MB 320 cdi r-v 2005 zamlouvalo se mě toto autíčko
Ještě taky musíš udat,v jakým autě to je,protože tu 320ku cpali do fšeho od Cčka,přes Ečko,Sko a MLko až do G Myslím nejlepší motorizace pro normální použití u medvědů
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Hjundé i30 CW
luboss psal:táta jezdí s touhle 1,6 v benzinu za nesmyslných 5,6l / 100
detaily interieru, zpracovani, fakt velka pochvala
ale cesky kombik jak se rika v reklame neumi cesky, coz mi prijde fakt skoda, kdyz cili na lidi jako jsou nase rodice
jinak treba kozenej volant s vyhrejvanim fakt ulet na takovy auto... za mne velky prekvapeni a pochvala
Máme ceed v kombíku a jako dobrý, akurát takovou spotřebu jsem měl tak do 30 000 km, pak jsem začal víc jezdit kousky po městě a nevim co se kurva stalo, ale teť ani při dlouhejch štrekách se pod 6,5 (při dálnicích 6,7l) nedostanu ani boha.
Jinak auto dostává celkem kotel vod mladýho a až na upadlou planžetu na jednom klíčodálkáči všechno drží, olej nežere (to bych považoval za normální kdyby máti neměla citróna c4, kterej si klíďo pápne 3decky na tisíc při najetejch 120000km a má ho od novoty) Takže za mě za ty prachy dobrý... 6pytlů hágusy teplý sesle všemožně stavitelný, vyhřejvaný přední (pod stěračema) i zadní okno, volant, fofrklacek a ručka v praseti, klíma, alarm, područka, isofix (pro chudáky s harantem to má smysl), okna přední + zadní v elektrice na vrch hodili hliněný kola (plecháče dali do kufru, takže sou na nich zimní gumy), střešní nosič, couvací senzory a nějakou přiblblou mio navigaci (raději dál používám svůj stoletej Aušus A636 s tomtomem). Jediný co mi trochu sere, že nemám 6ku (ale to ta nová generace snad už má) bo je to zpřevodovaný celkem do tahu (jednička krátká a na pětku ti to hlásí už 65 - 70ti) a tak na dálnici zbytečně točíš a tím pádem i krmíš
ps. při studenym motoru tomu cvakaj ventily jak svině....prej vlastnost....řikali v servizu při garančce.
Re: Hjundé i30 CW
Muj děda má i30ku,ale tu první generaci. Vod novoty,v té 1,4i a jezdí to kolem 6litrů na sto,za 4 roky nebo jak dlouho to má najetejch nehoráznejch 20 000km samozřejmě bez problémů. Z výbavy mě tam neschází nic,interiér dobrej,zatím nic nevrže,nebouchá,nic z toho neteče atd. Auto jak z vobchodu. Napřed chtěl fábiu,ale za tu chtěli vo polovinu víc a neměla nic,holátko Teďka říkal že nelituje,aji je to věčí Myslím že pro normální lidi,jako rodiný auto který nebude stát balík aby chvilku fungovalo je to dobrý. Hlavně je to vobyč atmosféra,takže žádný sračky na tahání peněz v servisech jako u těch sráčů tsi a podobně Chtít si koupit fungl vosobák, i30 nebo ceed by byl faforit
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
hlemejzd999 (Člen) 09.10.2013 08:12:58 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
Lihy psal:... 6pytlů hágusy teplý sesle všemožně stavitelný, vyhřejvaný přední (pod stěračema) i zadní okno, volant, fofrklacek a ručka v praseti, klíma, ...
hele já nejsem zběhlej v těchhle věcech, co znamená když je v praseti ?
to jako v kůži , nebo co ?
našel jsem jen tuhle ručku a ta néni v praseti určitě ..leda ji nekomu narvat do řiti , ..když je to nejaký prase ...
http://www.kamir.cz/d575-m238-cz-bic-s- … ucka-65-cm
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Hjundé i30 CW
ABik psal:Kelly01 psal:Nevím co bych dělal s prachama - mít auto co žere pod 5
Pod 5? Jsem se domníval, že auto s takovou spotřebou neexistuje. A u CEED 1,6crdi 85kW to prý jde
...proč ne?, jde to můj tatík jezdí s Oktávkou za 4,62 ..a taky jezdí docela dost, auto r.v. 2008 a už má kolem 30-ti tisíc
K.a.s.y.m. (Člen) 09.10.2013 11:05:15 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
ABik psal:Kelly01 psal:Nevím co bych dělal s prachama - mít auto co žere pod 5
Pod 5? Jsem se domníval, že auto s takovou spotřebou neexistuje. A u CEED 1,6crdi 85kW to prý jde
ale jsou s Octavkou kdyz jedu kochacku s rodinkou tak jede taky pod 5 ale to je pro me trapeni.nepomerne sviznejsi jizdou to jede za 5,5 coz mam obvykleji..alhambra jede za 6,5-7 coz si mysli ze je na tak velky a tezky auto hodne slusny.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Banditatom (Člen) 09.10.2013 15:54:25 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
VikecB12 psal:Banditatom psal:Kelly01 psal:Jezdím s ix20(otec) i i30(ségra) a je to na jedno brdo, problémy v tom nevidím, problém vidím v těch slabých 1,6l benzínech, na to bacha a vzít lepší motor...
Ale raději mám svýho 10let starýho pašíka co se třepe a žere přes 10 nafty, ale jsem staromilec a další kára bude s větším objemem bez ohledu na spotřebu
Tyhle moderní motory s litrem a něco obsahu, s dvěma turby a čtyřmi kompresory mi do baráku nesmí i kdyby jezdily pod litr na stomoje řeč další khároj cu hektolitra
jinač včera mě nabízel švára MB 320 cdi r-v 2005 zamlouvalo se mě toto autíčkoJeště taky musíš udat,v jakým autě to je,protože tu 320ku cpali do fšeho od Cčka,přes Ečko,Sko a MLko až do G Myslím nejlepší motorizace pro normální použití u medvědů
Cečko... jsem na něj nalomenej
Editoval osiris (09.10.2013 16:52:05)
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Hjundé i30 CW
Ondráš psal:Něco sem tu našel a docela si to chválíte. Jak je na tom současná generace? Švára dostal nabídku na nějakou salónovku, 1,6 benzín, tak zkoumá jestli to má vzít nebo ne.
Je to dobrá volba?
P.S.: Manželka, 2 děti. Žádná divočina s autem.
pro rodinku dobrý, motor máme stejnej v jiným typu hnidaje, žádný žihadlo, ale stačí to...
...Do you know that bad girls go to hell?...
Re: Hjundé i30 CW
huskyb12 psal:tomsth psal:Bych nezakládal nový vlákno..uvažuju koupit japonskou fábii vyrobenou v Maďarsku - Suzuki swišť 1.2 VVT , bo se mi líbí a na pojíždění do práce by byl swišť dobrej ..nějaké tipy / postřehy místního osazenstva ohledně tohoto vozíku? Myšleno současná generace, kupoval bych novej, max. nějakou předváděčku.
Za mě dobrý, měl sem to jako náhradní auto asi tejden, mimochodem hučela jednička jak trojka na Bandasce (nahrkáno asi 35000 čili ta cementace bude stejně "kvalitní") ...
Počítej s tim, že to nemá synchrony na zpátečce, čili se vždy řadí blbě, počítej s tim, že to má ouzký sedala, sice maj slušný boční vedení, ale esli seš jak Bárný, tak Tě budou tlačit do prdele ...
Jináč malej mrštnej zmetek, orientovanej na lidi ve předu a ne na velikost kufru, na město dobrý ...
Jo, dík, v podstatě potvrzuješ to, co sem slyšel a čet jinde..ale nakonec sem zainvestoval do servisu mojí fábijky a pokud zítra projde STK, tak si ji další dva roky nechám
..svět se řítí do ďáblovy řiti..
zzzmrzlinar (Člen) 13.10.2013 21:49:32 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
I30 kombi jsem dostal jako služební, myslel jsem, že to bude takový vobyč nic moc auto jako ta předchozí generace. Překvapilo mě jakej skok mezi těma generacema je. Je to fajný tichý rychlý auto.
Mám to ve verzi GDI, což je 1,6 přímovstřikovej benzín. Umí to jet v poho za pět litrů a kdyby to nemělo omezovač rychlosti (asi nějaká eurosráčovina) tak to chodí přes dvě kila.
Koncerňáci asi budou prskat, ale jízdně je to plně srovnatelný s novou Ochcáfkou, akorát to má vzadu víceprvek tak to v zatáčkách nevodsazuje a stálo to tak vo kilo míň.
Jak to bude vypadat po pár letech netuším, ale není tam žádnej idiotskej downsizingovanej motor s drahejma fičurama, takže ani to by nemusela bejt bída.
Re: Hjundé i30 CW
Jak donutila? Přece kdyš si toho sráče nikdo nekoupí,tak ho dělat nebudou. Jenže lidi sou jak kokoti a furt dokola nakupujou ze setrvačnosti stejnej model nebo značku auta a nedívají se na nic jinačího.
Furt je dost aut a značek,kde není třílitr žádná vzácnost,naštěstí
Ale lidi si pudou zase pro koktu,parádní dokonalá šestá generace s 0.9litrem a trojturbem,s krutejma 85kilowatama
Mužete si zato sami
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Hjundé i30 CW
no svejma emisnima normama se nejrpodaanejsi tridy a vozy staly maloobsahovima preelektrizovanejma motorama. samo ze si muzu koupit tri litr atd, ale to neni v me cenove relaci. vyhovovalo mi jakekoliv 2,0 Turbo nafta. Mas ford, opel, skoda, vw, renault vsecko malo obahovej turbem vyhnanej motor. snad jim to bude drzet.
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Hjundé i30 CW
Ale mě vubec nezajímá,jakou to má emisní třídu,nebo kolik to produkuje sraček,to u nás nikoho neomezuje-zatím. No a že su tak smělej a ptám se,v čem je to pořádný auto v jiné cenové relaci než ti sráči? Pokud se teda bavíme vo vojetinách,se kterejma tady 90% z nás jezdí. bawora 330/530d pořídíš za míň než kůl koktu nebo toho fokusa
No a v neposlední řadě je potřeba připomenout,že politiky,kteří zavádí tyhle eurozákony a nařízení můžeme klidně vyměnit,je to jenom na nás.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Hjundé i30 CW
Sehnat něco se starým dobrým 1,9D a 47-50kw(po apgrejdu) v zánovním stavu tak nechci jinej motor
Měl jsem je v tágách a prodával po 700000km bez závad, jen se měnily rozvody
Tohle je podle mne jedinej správnej motor pro šetřílky, dojelo to všude a díly i spotřeba minimální inestice
66kw taky šlo, protože když se vysypalo turbo tak výkon spadl na oněch47-50kw a vesele to jezdilo dalšího půl miliónu dál
God Save The Queen!
Re: Hjundé i30 CW
jj s tim souhlasim. nejaky co2 me nezajima pac je to jen busines. Nevim co stoji bavoraky atd. vzdy chci ve sve cenove relaci pokud mozno dobre vybavene a co nejmladsi. stejne tak nevim jak je to se servisem a nahradnima dilama na bmw, mercedes atd. zatim sem to neresil. Bratranec ma od zacatku bmw mel jich nekolik a vzdy spokojenej ale taky to ma vzdy rok max dva a de to pryc. Ale posledni dobou nemuzu narazit na zadny pekny auto tak sem i po tehle znackach zacal koukat ale cenove je to proste jinde.
Jak pise kelly kdyby byly porad tyhle motory nic bych neresil. Ale sehnat dneska takovejhle peknej a zdravej kus je zazrak
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Hjundé i30 CW
Kelly01 psal:Sehnat něco se starým dobrým 1,9D a 47-50kw(po apgrejdu) v zánovním stavu tak nechci jinej motor
Měl jsem je v tágách a prodával po 700000km bez závad, jen se měnily rozvody
Tohle je podle mne jedinej správnej motor pro šetřílky, dojelo to všude a díly i spotřeba minimální inestice
66kw taky šlo, protože když se vysypalo turbo tak výkon spadl na oněch47-50kw a vesele to jezdilo dalšího půl miliónu dál
....takže na tý od Tebe máme už 750 000km
.....pořád lepší rychle než nebezpečně....dáme drink
Re: Hjundé i30 CW
kojaksro psal:Kelly01 psal:Sehnat něco se starým dobrým 1,9D a 47-50kw(po apgrejdu) v zánovním stavu tak nechci jinej motor
Měl jsem je v tágách a prodával po 700000km bez závad, jen se měnily rozvody
Tohle je podle mne jedinej správnej motor pro šetřílky, dojelo to všude a díly i spotřeba minimální inestice
66kw taky šlo, protože když se vysypalo turbo tak výkon spadl na oněch47-50kw a vesele to jezdilo dalšího půl miliónu dál....takže na tý od Tebe máme už 750 000km
Já taky,to nevadí
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Hjundé i30 CW
Takže třeba tohle ? : http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r … oFrom=list
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Hjundé i30 CW
jakej to má servisní interval a za kolik, dík
zzzmrzlinar psal:I30 kombi jsem dostal jako služební, myslel jsem, že to bude takový vobyč nic moc auto jako ta předchozí generace. Překvapilo mě jakej skok mezi těma generacema je. Je to fajný tichý rychlý auto.
Mám to ve verzi GDI, což je 1,6 přímovstřikovej benzín. Umí to jet v poho za pět litrů a kdyby to nemělo omezovač rychlosti (asi nějaká eurosráčovina) tak to chodí přes dvě kila.
Koncerňáci asi budou prskat, ale jízdně je to plně srovnatelný s novou Ochcáfkou, akorát to má vzadu víceprvek tak to v zatáčkách nevodsazuje a stálo to tak vo kilo míň.
Jak to bude vypadat po pár letech netuším, ale není tam žádnej idiotskej downsizingovanej motor s drahejma fičurama, takže ani to by nemusela bejt bída.
GSX 1400 K7
Progear 650 (Člen) 15.10.2013 22:19:02 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
Na to se neptej... Nebo se podasíš na prdel...
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Hjundé i30 CW
četl jsem na hyundai foru jak se to dělá tady a v německu, borec koupil I30kombi nafta 85KW a tady má jezdit po 20000km, poptal to v německu a tam mu řekli 30000km, poptal to tady přímo u zastoupení a prej od 2010 se interval prodlužuje na oněch 30000 u nafty, jen dýleři to zákazníkovi neřeknou a rejžujou na častejším servisu. takže stačí se poptat u sousedů, pak u zastoupení a jeto. benzín bude to samí
GSX 1400 K7
Re: Hjundé i30 CW
i30 1,6 nafta 81(asi)kW interval 30.000km. cena od 7 (na 30.000) do 8 (na 60.000) vč. dph.
ceed 1,6 crdi 94kW interval 30.000km, cena při využití programu 777 comfort plus je do 4.000,- každá prohlídka.
Ceny autorizovaného servisu.
Re: Hjundé i30 CW
sonyk psal:Takže třeba tohle ? : http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r … oFrom=list
To je buď kradený nebo to má odkecaný ten automat - ta cena se mně teda nezdá.
Pokud by to bylo všechno v pořádku, tak by to nebyl špatnej kup...
▀▄▀▄▀▄...sem se to nemělo nikdy dostat...▄▀▄▀▄▀
Re: Hjundé i30 CW
Cena nabídky servisu po 20000km v Brně byla od 3 do 7000 dle dealera
(Takže půl hoďky na telefonu ušetřilo 8000kč!!!!!!)
U I30 a I20 se to lišilo dvoustovkou..
Nakonec jsme si dodali vlastní olej(500kč) a platili 2900 a 3100 i s čištěním klimatizace, sice prskali ale po zavolání do Prahy technik sklapl bo jim na vedení řekli že pokud splňuje specifikace tak musí potvrdit servisku a víc neřešit
Příště beru i vlastní filtry a v případě potřeby i destičky
God Save The Queen!
K.a.s.y.m. (Člen) 16.10.2013 11:19:53 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
ja s Kellym naprosto souhlasim.proc si ma nekdo pridat na oleji uplne stejny kvality a kolikrat i znacky l nehorazny prachy jen proto ze ho maj v servisu navic sudech za mnohem lepsi prachy nez ho sezenu i ja se slevama??? to sami dily.prace uz je vec jina tu proste zaplatit musim pokud uz s tim musim do servisu.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Hjundé i30 CW
Teď jsem se na to ještě díval, bylo to za 2400 a 2600 + 500 za olej
Jo, a dělali jsme to v Auto Pokorný u globusu a mohlo to být ještě cca o 500-700 na káře levnější kdybych nenechal měnit vzduchový a pylový filtr...
Ale ségra s otcem si myslí že "je to třeba bo to píšou v knížce", tak jsem je u toho nechal a co už
Jo, a byly to roční prohlídky v podstatě pouze kvůli záruce bo oba najedou svorně do 10000km ročně po městě bo mimo město má ségra Ochtu a fotr mne
God Save The Queen!
Re: Hjundé i30 CW
Víceméně nemuseli měnit ani olej, ale to už by jim asi servisku nepotvrdili bo by jim to pouze umyli a vyluxovali
Takový starosti u starých kár po záruce neznám bo měním až to má km bez ohledu na roky
A pro rejpaly - v pašíku mám 10 let starou původní náplň chladiče, pořád je krásně růžová, nádobka sněhobíle čistá a ukazuje to do -30°C
God Save The Queen!
hlemejzd999 (Člen) 16.10.2013 12:34:53 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
do servisu hnujdaje u nas v Pejru už nikdy nepojedu , to by mne nekdo musel zmlatit , svazat , hodit do kufru a odvezt tam nasilim ... darmožrouti , LHÁŘI a bordeláři ...
nejradsi bych to tam vypálil zapalnou lahví , když si na ně vzpomenu
na autě nic neudelali , do protokolu o garančce psali věci , co neudělali a účtovali věci , který nevyměnili ... byl jsem tam dvakrat a na treti garančku sem uz nejel , protoze by odvezli bud mne , nebo nekoho z nich .
ceny maj taky na píču
Nejlepší ovoce jsou cecky - samá dužina a žádný pecky
Re: Hjundé i30 CW
tachec psal:sonyk psal:Takže třeba tohle ? : http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r … oFrom=list
To je buď kradený nebo to má odkecaný ten automat - ta cena se mně teda nezdá.
Pokud by to bylo všechno v pořádku, tak by to nebyl špatnej kup...
nemyslel sem konkretne tenhle inzerat(i kdyz je to nadherny ale svetlej interier ja mit nemuzu) ale tento model a typ
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Hjundé i30 CW
hele a na kolik vyjde ten program 777, kokal sem do ceníků a nenašel
ABik psal:i30 1,6 nafta 81(asi)kW interval 30.000km. cena od 7 (na 30.000) do 8 (na 60.000) vč. dph.
ceed 1,6 crdi 94kW interval 30.000km, cena při využití programu 777 comfort plus je do 4.000,- každá prohlídka.
Ceny autorizovaného servisu.
GSX 1400 K7
Re: Hjundé i30 CW
Nemám tušení. V nabídce i na faktuře mám v této kolonce nulu
pepa psal:hele a na kolik vyjde ten program 777, kokal sem do ceníků a nenašel
ABik psal:i30 1,6 nafta 81(asi)kW interval 30.000km. cena od 7 (na 30.000) do 8 (na 60.000) vč. dph.
ceed 1,6 crdi 94kW interval 30.000km, cena při využití programu 777 comfort plus je do 4.000,- každá prohlídka.
Ceny autorizovaného servisu.
Re: Hjundé i30 CW
pepa psal:četl jsem na hyundai foru jak se to dělá tady a v německu, borec koupil I30kombi nafta 85KW a tady má jezdit po 20000km, poptal to v německu a tam mu řekli 30000km, poptal to tady přímo u zastoupení a prej od 2010 se interval prodlužuje na oněch 30000 u nafty, jen dýleři to zákazníkovi neřeknou a rejžujou na častejším servisu. takže stačí se poptat u sousedů, pak u zastoupení a jeto. benzín bude to samí
To je sice fajn,ale najíždět na oleji 30 je prostě kokotina a nikdo mě to nevymluví.
Na dodávce dělám po 20ti a na osobákách max 15, to mám tak jednou za rok. Na dodávce i sedumkrát a přesto je to za toho pulmilionu km na tom autě ta nejnižší položka...
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Hjundé i30 CW
VikecB12 psal:pepa psal:četl jsem na hyundai foru jak se to dělá tady a v německu, borec koupil I30kombi nafta 85KW a tady má jezdit po 20000km, poptal to v německu a tam mu řekli 30000km, poptal to tady přímo u zastoupení a prej od 2010 se interval prodlužuje na oněch 30000 u nafty, jen dýleři to zákazníkovi neřeknou a rejžujou na častejším servisu. takže stačí se poptat u sousedů, pak u zastoupení a jeto. benzín bude to samí
To je sice fajn,ale najíždět na oleji 30 je prostě kokotina a nikdo mě to nevymluví.
Na dodávce dělám po 20ti a na osobákách max 15, to mám tak jednou za rok. Na dodávce i sedumkrát a přesto je to za toho pulmilionu km na tom autě ta nejnižší položka...
muj clovek, 15t km je strop
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: Hjundé i30 CW
VikecB12 psal:pepa psal:četl jsem na hyundai foru jak se to dělá tady a v německu, borec koupil I30kombi nafta 85KW a tady má jezdit po 20000km, poptal to v německu a tam mu řekli 30000km, poptal to tady přímo u zastoupení a prej od 2010 se interval prodlužuje na oněch 30000 u nafty, jen dýleři to zákazníkovi neřeknou a rejžujou na častejším servisu. takže stačí se poptat u sousedů, pak u zastoupení a jeto. benzín bude to samí
To je sice fajn,ale najíždět na oleji 30 je prostě kokotina a nikdo mě to nevymluví.
Na dodávce dělám po 20ti a na osobákách max 15, to mám tak jednou za rok. Na dodávce i sedumkrát a přesto je to za toho pulmilionu km na tom autě ta nejnižší položka...
15
TwinSpark by tě naučil
Second Class Citizen
1130 Café Racer
zzzmrzlinar (Člen) 17.10.2013 21:56:32 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
pepa psal:jakej to má servisní interval a za kolik, dík
zzzmrzlinar psal:I30 kombi jsem dostal jako služební, myslel jsem, že to bude takový vobyč nic moc auto jako ta předchozí generace. Překvapilo mě jakej skok mezi těma generacema je. Je to fajný tichý rychlý auto.
Mám to ve verzi GDI, což je 1,6 přímovstřikovej benzín. Umí to jet v poho za pět litrů a kdyby to nemělo omezovač rychlosti (asi nějaká eurosráčovina) tak to chodí přes dvě kila.
servisní interval je 30, za kolik to bude ještě nevím, mám to zánovní. Ale koukal jsem do nějaké leasingové kalkulačky a bylo to o pár procent víc než škodovka a stejně jako třeba toyota
Koncerňáci asi budou prskat, ale jízdně je to plně srovnatelný s novou Ochcáfkou, akorát to má vzadu víceprvek tak to v zatáčkách nevodsazuje a stálo to tak vo kilo míň.
Jak to bude vypadat po pár letech netuším, ale není tam žádnej idiotskej downsizingovanej motor s drahejma fičurama, takže ani to by nemusela bejt bída.
K.a.s.y.m. (Člen) 18.10.2013 06:19:33 Offline |
Re: Hjundé i30 CW
mr.BSE psal:VikecB12 psal:pepa psal:četl jsem na hyundai foru jak se to dělá tady a v německu, borec koupil I30kombi nafta 85KW a tady má jezdit po 20000km, poptal to v německu a tam mu řekli 30000km, poptal to tady přímo u zastoupení a prej od 2010 se interval prodlužuje na oněch 30000 u nafty, jen dýleři to zákazníkovi neřeknou a rejžujou na častejším servisu. takže stačí se poptat u sousedů, pak u zastoupení a jeto. benzín bude to samí
To je sice fajn,ale najíždět na oleji 30 je prostě kokotina a nikdo mě to nevymluví.
Na dodávce dělám po 20ti a na osobákách max 15, to mám tak jednou za rok. Na dodávce i sedumkrát a přesto je to za toho pulmilionu km na tom autě ta nejnižší položka...15
TwinSpark by tě naučil
no jo jenze vetsina z nas si chce koupit auto na jezdeni ne na to aby stalo v servisu nebo v garazi
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Hjundé i30 CW
Je tu psáno o ceedu tak bych se chtěl zeptat jaký kdo má dlouhodobější zkušenosti.
Mám v merku pro paní 1.6 crdi sw která má namotáno 210tis jasná historie, auto se mi po prohlídce líbí ale nerad bych šlápnul vedle. Rok 2010 a chce za to 120tisíckáčé.
Do rozpočtu se vlezu s rezervou, takže mi jde jen o zkušenosti jestli se to ve 250t nezačne sypat
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Hjundé i30 CW
Co vim, tak švára s tim jezdí bez nějakejch větších problémů. Ale rozhodně nemá nahrkáno tolik (a je to benzín).
Ségra má služebního dvoulitra (naftu), kterej tolik nahrkáno má a přijde mi v pohodě (alespon na těch 50km co mě vezla).
Nepamatuji si že by si stěžovala. Na druhou stranu jí ho každej rok na pár dní seberou a hodí do servisu... Co tam s tím dělaj to ví jen oni.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Hjundé i30 CW
Nemyslim si,že by se to mělo srat vic,než jakejkoli jinej rozpočtovej povoz. Děda náš to zatim furt má,ale má od roku 2008 nebo 9 natočeno neskutečnejch 45tisíc km Zatim se měnila jen baterka. Kapitola sama pro sebe je autorizovanej servis,servisujici firemky. Tam je ta poruchovost dvojnásobná,aspoň na faktuře
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr