Nejsi přihlášen
Motoklasik (Člen) 29.06.2017 20:21:34 Offline |
Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Bandit 1200 S 1998. Vše seřízeno dle tabulek, svíčky, vzduchový filtr, olej nové. Karburátor vyčištěn a dokonale a přesně seřízen včetně synchronizace.
Studený motor běží ihned bez sytiče a ochotně a bez problémů jde do otáček. Problém nastane,když se motor ohřeje. Teplý při mírném přidání plynu, od volnoběhu do 3000 otáček cuká a z výfuku jde černý kouř. Nad 3000 jde zcela normálně. Svíčky jsou černé jak uhel. Stačí mírně přidat plyn při volnoběhu a motor začne cukat a z výfuku jde černý dým.
Jak postupovat? Doma v garáži bez lambda sody?
K.a.s.y.m. (Člen) 29.06.2017 21:49:42 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Ubrat na bohatosti..je to bohaty jen na volnobeh tak to kde ubrat tema regulacnima sroubkama zespodu karburatoru..druha vec..nezustava ti vyset sytic??
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Motoklasik (Člen) 01.07.2017 08:36:54 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Bohatost na pilotech ubrána a až na cca. 3/4 ot. to pomohlo. Jen tedy otázka, kolik přesně nastavit, když je to takový rozdíl o továrního nastavení.
Motoklasik (Člen) 03.07.2017 21:03:56 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Je možné, že někdo přede mnou zprasil volnoběžné trysky, nebo pilot šrouby či jejich otvory. Bohužel to nedokážu nijak ověřit.
Říkám si, jak jen to naladit, aby to bylo optimálně.
K.a.s.y.m. (Člen) 03.07.2017 22:15:38 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Je mozny ze tam mas kit ma dynojet 1 ten upravuje hlavne zatah v nizsich a strednich otackach.tak by mozna pomohl i volnejsi filtr..vetsinou to bylo staveny na KN filtry
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Motoklasik (Člen) 05.07.2017 08:46:14 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Je tam originální jehla, i když Rakouská, a i trysky jsou všechny originální. Nemohu ale posoudit, zda ty trysky někdo nepředělal. Otázkou pro mě je, jakým způsobem ladit bohatost v domácích podmínkách.
Motoklasik (Člen) 09.07.2017 09:25:20 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Hladina seřízena přesně na 14,7mm. Ventilky tam jsou původní, protože vypadají velice dobře.
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Čaute bandomaam b6 97 ,dal som zeštelovat sinchro a chlapík ešte pridal na bohatosti zmesi lebo svice boli mierne biele,moto ide dobre no zrazu sa mi zdá že moto má pomalší rozbech , môže to byť že má menej vzduchu??ak áno poraďte ako môžem pridať vzduch,viem že tam u spodu karbeca je jeden šrob zlatý ,je to on?a kam treba snim zatočiť?a nerozeštelujem sinchro?
Motoklasik (Člen) 12.07.2017 22:49:25 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Toto je to, nač se zde ptám. Jak vyladit směs v domácích podmínkách.
Pokud jsou svíčky bílé, tak otázka je proč. Může to být tryskou, nebo jehlou. V jistých mezích to může ovlivnit i nastavení volnoběžné směsi, ale spíše jen minimálně. Pokud přidáš bohatost volnoběhu - pilot screew - tak to se na celkové bohatosti projeví minimálně. Ale může se ti to zahlcovat při mírném přidání plynu. Má někdo toto odzkoušené? Myslím vliv nastavení pilot šroubu na barvu svíček?
Motoklasik (Člen) 12.07.2017 22:49:40 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Já osobně mám buď zvětšené volnoběžné trysky, nebo nějak dokurvené pilot šrouby či jejich kanálky, nebo nevím. Takže pocitovým laděním jsem dospěl k cca. 3/4 otáčky pilot šroubů, kdy motor ve všech režimech jde zhruba jak má. Další doladění o +- 1/4 otáčky jsem se pokusil korigovat rozdílnou barvu jednotlivých svíček. Takto nastavený motor mi jde docela dobře. Víc už asi v domácích nezvládnu. Není to můj první Bandit, takže mohu posuzovat. Zajímavé je, že každý se choval trochu jinak. Jak po stránce pazvuků, tak po stránce projevu chodu motoru. Je pravda, že tento je z Rakouska, takže má jiné jehly (to je v karburátoru jediný rozdíl) a navíc má odmontovaný PAIR systém. Určitě jednou zkusím dát normální jehly, už jen proto, abych zjistil jaký je mezi nimi rozdíl.
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
...tydle dotazy se tesko zodpovidaj, je tam spousta faktoru, kery nastaveni vovlivnujou a dokud to nemas na dilne, varis z vody...a bes urasky, dys se negdo vopta, kerym sroubem ma kam votocit, tag by na to sahat nemel...kazdopadne ale kazdej motor a kazda karburace vyzaduje idividualni nastaveni, univerzalni recept neegzistuje...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 13.07.2017 07:19:26 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
K tomu asi dojde kazdy..v domacich podminkach to jde jen nejak..pokud to chces mit opravdu naladeny je ideal to ladit na brzde s pomoci lambda sondy..vse ostatni je jen metoda pokus omyl nebo vec zkusenosti.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Motoklasik psal:Toto je to, nač se zde ptám. Jak vyladit směs v domácích podmínkách.
Pokud jsou svíčky bílé, tak otázka je proč. Může to být tryskou, nebo jehlou. V jistých mezích to může ovlivnit i nastavení volnoběžné směsi, ale spíše jen minimálně. Pokud přidáš bohatost volnoběhu - pilot screew - tak to se na celkové bohatosti projeví minimálně. Ale může se ti to zahlcovat při mírném přidání plynu. Má někdo toto odzkoušené? Myslím vliv nastavení pilot šroubu na barvu svíček?
Já si s těma šroubkama volnoběhu dost hrál na starým baworu a šlo docílit barvy svíček od bílé po uplně černou,kdy motorka žrala místo 6ti litrů skoro osum,takže myslím že ty šrouby bohatosti volnoběhu mají dost zásadní vliv.Nakonec sem stejně skončil u továrního nastavení,protože tam mám origo výfuk i filtr.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Prave aj to ze sa mi spotreba zvisila z 5,5 na 6 litru.takže co mi poradite?mozem to trocha uškrtit ak ano tak poradte ako.vobec neviem či su tam dva šroby jeden zmes a jeden vzduch alebo jeden spoločnya ak jeden bolo by super,a do ktorej strany zatocit?
K.a.s.y.m. (Člen) 13.07.2017 22:01:32 Offline |
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Zastav se za nekym kdo vi co dela.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
...tag dobre, ale na tvy triko...na kazdym karbci je zespodu u saciho hrdla "pilot screw" kterym serizujes bohatost...esi mas svice cerny, je to bohaty tagze kazdej ten sroub utahni o stvrt votacky a bjes se svist a to aspon 30-50km, pag znova koukni na svice...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Svice mam origo ngk er9 .no musel by som pozret ale su to na bandita to viem.no pozeral som na ten šrob no je tam pod kazdym karbecem taky skovany jeden šrob na plochy šrobovak ,to je on?poslal bych foto no mam roje...y mobil..ono hlavne tuto temu zakladám koli tomu ze po vystelovani moto sa mi zda vyšia spotreba a rozjazd lenivejši .moze to robit vetsia bohatost zmesi?
Re: Bohatá směs - jak seřídit karburátor
Zdarec palec. Mám b6 a trochu me zlobí Když ji startuju studenou se sytičem, otáčky vyletí nehorázně vysoko(5-7k) tak uberu na 1500-2000ot. No dokud ale není zahřátá na provozku, po sebemenším přidání plynu zdechne. Když už ji dostanu do otáček, tak není problem ji udržet, ale když zase spadne na volnoběh, je to tu znova... Po zahřátí běží bez problémů. Muze to být chudá volnoběžná, takže povolit pilot, nebo to mám brát jako vlastnost? Muzu se řídit barvou svící, když je to jen v nízkých ot.?? Dýk Zajoch
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr