Nejsi přihlášen
A zase bohatost :)
Stravil som zimu prerabanim palivoveho systemu povodne odynojetovaneho a sajrajtom zalepeneho b12 do "tovarneho" stavu a nie ze by jazdil uplne zle, ale furt nie a nie jazdit ako z tovarne.
Uz neviem co s nim. Vsetko som uz podla mna pomenil
-zaslepil prevrtane diery v airboxe
-namontoval velku opravnu sadu karbanatkov (vcetne novych ihiel a vsetkych trysiek)
-nove priruby karb
-tovarensky vyfuk som kupil
-nove membrany karba
-novy papierovy filter HIFLO
-predtym v servise nastavili ventily a pomerali tlaky (snad) vraj vsetko cajk
No a stale je to chude,.... uz neviem co s tym
volnobezna sroba je na vsetkych cca 3,5 otacky oproti tovarenskym 1,75 (nastavene priehladnou svieckou) To som si este vravel ze su mozno tie sedla srobikov od predchadzajucich laborantov ozuzlane.
Lenze ani hlavna tryska resp ihla nepracuje tak uplne ako treba.... metodou pokus omyl som prisiel na to, ze pomaha zdvihnut ihlu, tak som dal na 5 zarazku namesto tovarenskej 4. A pomohlo to, motorka jazdi uz celkom fajn, ale citim ze by mohla este lepsie. Volnobeh drzi krasne, ale v priebehu vykonu su niekedy diery. Hore by mi to ani nevadilo, jazdim kochacky, ale niekedy su problemy aj s odpichom a pomalou jazdou. A je to jednak neprijemne a aj kus nebezpecne, otocis plynom a nic nic nic a naraz kopanec.
Uplne dokonale jazdi, ked je fakt teplo. Tak z toho mi vychadza ze to chce este obohatit zmes, ale neviem uz ako.
Nie, nie je to tym ze by som to nenechal dobre zahriat, to nechavam.
Otazky?
1) Ako je podla Vas mozne, ze ked mam vsetko stockove tak neplatia stockove nastavenia?
2) Ako zdvihnut ihlu, ked tam uz nie je dalsia zarazka?
3) Moze sa to zlepsit ked sa kus zanesie filter? (teraz je uplne novy a stary som ja kkt vyhodil aj ked mu asi nic moc nebolo)
Re: A zase bohatost :)
No nevím.
Já na svém te po koupi řešil moc bohatou směs. Šrubky byly některé až 5 plných otáček. Všecky byly vytočené mezi 3a půl až těmi 5ti otáčkami. Celkově se to při přidání plynu dusilo a fajn jezdilo až po pořádném zahřáti. Ubral jsem směs na 3 otáčky a i to bylo moc. Svíčky černé.
Ubral jsem tedy na 1 otáčku a postupně po čtvrt otáčkách přidávám. Ted momentálně tam mám 1 a 3/4- na vnitřních 2ot. Jizda se mnohem zlepšila. Reakce na plyn taky. Jen za pár dnů zkouknu svíčky. Na 1 a půl otáčky byly takové cihlově bělavé.
Udělal jsem si i samodomo synchronizaci karbců. Tu zopakuju po dosažení cihlově rezavé barvy svíček. Rozhozené to bylo fest. Pri prvním startu mi to vycuclo skoro všechnu Vervu z hadiček než jsem to stihl vypnut. Ale za deset inut se hladiny krásně doladili do roviny. Jak říkám: do něčeho dlubni a jdi jezdit. Zas dlubni a pojezdi.
Ohledně té bohatosti kukni na svíce jakou mají barvu.
Černe- moc bohaté
Rezavé- dobrá bohatost
Bílé- chudá směs
sou různí lidé mezi námi
K.a.s.y.m. (Člen) 28.05.2018 21:29:57 Offline |
Re: A zase bohatost :)
Filous ma pravdu a prisel by jsi ma to asi i sam..to totiz neni jedina origo vec co jsi nedal..origo je jakoby plsteny a ne jen poskladany papir
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: A zase bohatost :)
No takze origo suzuki filter istu zmenu priniesol ale dokonale to nie je. Ide screw stale 3,5-4 otacky (podla priehladnej scviecky).
Vsimol som si tiz ze tesnenie airboxu ma najlepsie roky za sebou tak som urobil "nove" provizorne zo silikonu, ale bez exektu.
Pravda teda je, ze motorka jazdila dnes celkom pouzitelne uz na tovarenskej 4 zarazke ihiel (co predtym nechcela) a tiez dnes pravda nebolo nejak zvlast teplo. Ale stale je tam nad volnobehom take hluche miesto a kopanec v cca 3000ot. Takze na 5 zarazke (az sa k tomu zas dostanem) bude snad jakz tak OK a so zanasajucim sa filtrom sa to hadam este zlepsi, ale aj tak to ma k tovarenskemu nastavenu daleko a teraz uz ma vazne nenapada co by som este mohom opravit / zmenit.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr