Nejsi přihlášen
Karbce - prosím o pomoc
Zdravím všechny přítomné.
Mám na Vás takovou nestandardní prosbu . Našel by se prosím někdo z Ostravy a okolí kdo by měl karbce na B650 K5? A ta nestandardní prosba je, že pokud ano, bylo by možné si je půjčit na otestování?
Jde o to, že na sytič po nastartování lítají otáčky jak na houpačce. Po zahřátí sytič stáhnu a motor zdechne. Pak jde nastartovat ale musím to honit plynem aby to nezdechlo. Do cca 3000 ot. to cuká a jde slyšet podle zvuku při jízdě, že do toho klasického čtyřválcového zvuku jde slyšet i něco navíc, takové "prdění". Jak to roztočím a chytne to točky tak letí jak píchnutý vosou, ale na volnoběh zase zdechne
Karbce sundané 2x a jsou vyčištěné z venku i zevnitř, se lesknou jak psi kulky a seřízené jsou podle budíku jak mají být. Ventily seřízené jedna báseň. Olej motor nežere a z výfuku dým nejde, takže v motoru to je pravděpodobně cajk. Svíčky jsou dva týdny nové a originály keré jezdím celou dobu. Palivový systém od nádrže po hadicu do karbců OK. Na budíkách do 3000 ot. nejsou tlaky, nad je všecko ok. Všechno zkontrolované a nic špatného se nenašlo.
Takže proto to půjčení karbců a proto nejlépe Ostrava a okolí.
Prosím prosím fakt smutně koukám , srdcovka, znáte to ne
Děkuju za jakékoli info
......bo Ostrava je regijon razovyty.......
Re: Karbce - prosím o pomoc
Nejede ti to náhodou v těch nízkých jen na tři válce?( Některej ze svodů bude studenější,než zbytek) Dělalo to neplechu už se starejma svíčkama? Nová neznamená dobrá... Může byt v prdeli třeba faja… Kdy to začalo zlobit,zničeho nic,nebo po nějakým servisování? …..
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Banditatom (Člen) 19.06.2018 21:31:11 Offline |
Re: Karbce - prosím o pomoc
myslis ze ti nekdo vytahne uprostred sezony karburatory ze sve funkcni motorky a da ti je do tve rozjebane(promin ten vyraz) motorky a pak bude resit opetovne nastaveni????to me dnes pobavilo..... to ze jsou karburatory vycistene neznamena ze jsou ciste! ultrazvuk probehl? kvalitni serizeni take? membrany jsou ok? trysky take? to ze mas nive svicky a po par startech nemuzou zapalit no....pokud se ulejou jednou dvakrat se nediv....
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Karbce - prosím o pomoc
VikecB12 psal:Nejede ti to náhodou v těch nízkých jen na tři válce?( Některej ze svodů bude studenější,než zbytek) Dělalo to neplechu už se starejma svíčkama? Nová neznamená dobrá... Může byt v prdeli třeba faja… Kdy to začalo zlobit,zničeho nic,nebo po nějakým servisování? …..
Pravda to jsem nezkoušel, ale karbce jsu na budíkách a v nízkých táčkách nejsou tlaky, takže teoreticky ty svíčky bych vyloučil. Každopádně se dá říct že to bylo z ničeho nic. Dvakrát kolem Velikonoc jsem to vytahl ven. Poprvé abych to po zimě rozpohyboval, vše bylo v pohodě. Po druhé kvůli výměně oleje a taky v pohodě. Až pak jsem se chtěl projet a zaúřadovaly Márfyho zákony. Blblo to i před výměnou svíček.
......bo Ostrava je regijon razovyty.......
Re: Karbce - prosím o pomoc
Banditatom psal:myslis ze ti nekdo vytahne uprostred sezony karburatory ze sve funkcni motorky a da ti je do tve rozjebane(promin ten vyraz) motorky a pak bude resit opetovne nastaveni????to me dnes pobavilo..... to ze jsou karburatory vycistene neznamena ze jsou ciste! ultrazvuk probehl? kvalitni serizeni take? membrany jsou ok? trysky take? to ze mas nive svicky a po par startech nemuzou zapalit no....pokud se ulejou jednou dvakrat se nediv....
Samozřejmě jsem nemyslel, že je v probíhající sezoně někomu vyrvu z funkčního stroje. Myslel jsem karbce z nějaké bouračky, nebo prostě jestli je někdo doma nemá v regálu, nebo tak něco. Nenapadlo mě, že by si někdo myslel že je chci vytáhnout z funkčního stroje
......bo Ostrava je regijon razovyty.......
Banditatom (Člen) 20.06.2018 12:49:43 Offline |
Re: Karbce - prosím o pomoc
CaFry psal:VikecB12 psal:Nejede ti to náhodou v těch nízkých jen na tři válce?( Některej ze svodů bude studenější,než zbytek) Dělalo to neplechu už se starejma svíčkama? Nová neznamená dobrá... Může byt v prdeli třeba faja… Kdy to začalo zlobit,zničeho nic,nebo po nějakým servisování? …..
Pravda to jsem nezkoušel, ale karbce jsu na budíkách a v nízkých táčkách nejsou tlaky, takže teoreticky ty svíčky bych vyloučil. Každopádně se dá říct že to bylo z ničeho nic. Dvakrát kolem Velikonoc jsem to vytahl ven. Poprvé abych to po zimě rozpohyboval, vše bylo v pohodě. Po druhé kvůli výměně oleje a taky v pohodě. Až pak jsem se chtěl projet a zaúřadovaly Márfyho zákony. Blblo to i před výměnou svíček.
Pockej ty nemas tlak ve valci pri nizkych otackach nebo nemuzes namerit podtlak na karbcich?
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Karbce - prosím o pomoc
Jestli nejseš schopnej třeba na volnoběh naměřit podtlak v sání na budíčku,tak je někde chyba. Nevím čím to měříš,ale i na volnlběh se to musí dat seřizovat. Nemáš ty kerbece nějak blbě nasazený nebo něco
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Karbce - prosím o pomoc
...synchro se dělá právě při volnoběhu nebo při lehce zvýšenym volnoběhu...v manuálu je 1750ot/min, ale já dělám synchro při volnobježnejch, tzn. při 1100-1150ot/min ...ve votáčkách synchro nehraje vůbec žádnou roli, páč sou klapky votevřený…
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Karbce - prosím o pomoc
Motorka je u servisáka, co se mi o motorku stará už hafo járů a zná ji dokonale, jasně není autorizovaný, ale v tomhle oboru už nějaký pátek je, pokaždé co sem u něho motorku měl byla seřízena dokonale a nejenom moje, takže bych vyloučil olšové ruky a málo zkušeností. Já osobně bych si na karbce netroufl, nemám měřáky. Pokud jsem ho správně pochopil tak tlaky nejsou na karbcích při otáčkách do 3000, ale nad už je všechno ok. Kdyby nebyl tlak ve válcích bylo by něco s ventilama a ty jsou ok.
Všechno všude těsní, nikde nic neteče a neuniká.
Po stáhnutí sytiče, nebo spadnutí otáček na volnoběh to zdechne.
Že by třeba příruby, mezi karbcem a motorem? Dírka, prasklinka, nebo něco, je to možné?
Membrány v karbcích jsou ok.
Jako je jasné, že to bude nějaká -ovina, ale ne a ne na to přijít.
Motor má najete bez pár set km 40 000. Je to dovezené z Itálie a já tu motorku už mám devět let. Není možné, že ty karbce jsou prostě KO?
......bo Ostrava je regijon razovyty.......
Re: Karbce - prosím o pomoc
Chce to dat zostelovat karbo niekomu kto NAOZAJ vie co robi a urobi to NAOZAJ dosledne, alebo to mozes urobit ako ja a skusat sa v tom jebat sam, zabit celu sezonu a nakoniec od zufalstva kupit druhe karbo za 4litre aby si obratom zistil ze si mal len ohrdzavelu podlozku jedneho zo srobov volnobeznej zmesi a ze si to tade prisavalo vzduch :D
Inak:
par rychlych rad, ktore mozu byt zkratkou k cielu (ale tiez nemusia)
...budeme predpokladat ze karbo mas naozaj dokladne ciste, ze je v nom vsetko na svojom mieste vsade tu tesnenia apod,... ze mas zostelovane ventily a v motore potrebne tlaky, tiez ze nemas popraskane vika karb, alebo derave membrany, alebo nenasadene zaslepky testovacich otvorov.
1) preskumaj elektriku, ci vsetky sviecky riadne palia ci su vsetky zvody aspon trochu horuce (mozes aj vymenit sviecky)
2) daj dole airbox a nastartuj, mozno sa ti podari opticky odhalit valec ktory robi neplechu napriklad tym ze bude prskat benzin do airboxu
3) zkontroluj hladiny plavakov (hadickami na odklovakoch)
4) vacum-test: postriekaj za chodu cele karbo a okolie hlavne priruby (s nasadenym airboxom) cisticom karburatorov.... nezabudni na sroby nastavenia bohatosti (moj pripad) idealne by sa nemalo stat absolutne vobec nic, ak sa nieco stane teda konkretne ak ucitis stiplavy smrad, tak to znamena, ze si to ten cistic niekade nasalo do motora a teda ze si karbo niekade prisava vzduch... ak sa to stane snaz sa striekat selektivnejsie a miesto lokalizovat
5) mozes si na ebay kupit priehladnu sviecku aka "colortune" na nejake presne ladenie zmesi to nie je, ale fatalny problem ako napriklad vynechavanie ci ulievanie jedneho valca to odhali pomerne rychlo
Re: Karbce - prosím o pomoc
lenkochal psal:Chce to dat zostelovat karbo niekomu kto NAOZAJ vie co robi a urobi to NAOZAJ dosledne, alebo to mozes urobit ako ja a skusat sa v tom jebat sam, zabit celu sezonu a nakoniec od zufalstva kupit druhe karbo za 4litre aby si obratom zistil ze si mal len ohrdzavelu podlozku jedneho zo srobov volnobeznej zmesi a ze si to tade prisavalo vzduch :D
Inak:
par rychlych rad, ktore mozu byt zkratkou k cielu (ale tiez nemusia)
...budeme predpokladat ze karbo mas naozaj dokladne ciste, ze je v nom vsetko na svojom mieste vsade tu tesnenia apod,... ze mas zostelovane ventily a v motore potrebne tlaky, tiez ze nemas popraskane vika karb, alebo derave membrany, alebo nenasadene zaslepky testovacich otvorov.
1) preskumaj elektriku, ci vsetky sviecky riadne palia ci su vsetky zvody aspon trochu horuce (mozes aj vymenit sviecky)
2) daj dole airbox a nastartuj, mozno sa ti podari opticky odhalit valec ktory robi neplechu napriklad tym ze bude prskat benzin do airboxu
3) zkontroluj hladiny plavakov (hadickami na odklovakoch)
4) vacum-test: postriekaj za chodu cele karbo a okolie hlavne priruby (s nasadenym airboxom) cisticom karburatorov.... nezabudni na sroby nastavenia bohatosti (moj pripad) idealne by sa nemalo stat absolutne vobec nic, ak sa nieco stane teda konkretne ak ucitis stiplavy smrad, tak to znamena, ze si to ten cistic niekade nasalo do motora a teda ze si karbo niekade prisava vzduch... ak sa to stane snaz sa striekat selektivnejsie a miesto lokalizovat
5) mozes si na ebay kupit priehladnu sviecku aka "colortune" na nejake presne ladenie zmesi to nie je, ale fatalny problem ako napriklad vynechavanie ci ulievanie jedneho valca to odhali pomerne rychlo
Servisák kde to mám opravdu umí. Motorka ze začátku co jsem ji měl byla u pár jiných "opravářu" a ti mě akorát obrali o prachy a motorka po pár km zase nejezdila tak jak měla, až jsem to dal tomu co to dávám asi už 6 let a motka je dycky absolutně cajk.
Každopádně ta finta se sprejem a zkouška přisávání je dobrá nakopávačka.
Díkes
......bo Ostrava je regijon razovyty.......
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr