Suzuki Bandit Forum
Logo
Homepage Index Uživatelé Nahrát obrázek Hledat Registrovat Přihlásit

Nejsi přihlášen


Index » Technická poradna » Problém při 6000 otáčkách

Bildo (Nový člen)
16.07.2017 09:34:13
Offline

Problém při 6000 otáčkách

Mám Suzuki Bandit 600 r.v. 2000, a po zimě mi nějak špatně šlape motor.
Při zhruba 6000 otáček nějak trošku vynechává, ale pak když mám přes 7000, se zase chytne. Do podzimu jezdila motorka úplně v pohodě, a od jara to začalo dělat.
Vzduchový filtr už jsme koukali, vypadá být v pohodě.
Čím to může být ?

K.a.s.y.m. (Člen)
16.07.2017 14:21:09
Offline

Re: Problém při 6000 otáčkách

Priklepni packu na cidle stojanku blize k cidlu a bude po problemu.


:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
VikecB12 (Člen)
16.07.2017 15:23:56
Offline

Re: Problém při 6000 otáčkách

A já myslím,že tohle budou ulitý svíčky od jarního probuzení a někerá bude v řitiidontknow


Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Mlyn (Nový člen)
12.08.2018 14:29:40
Offline

Re: Problém při 6000 otáčkách

mě to dělalo loni přesně to samé taky - přestaň tankovat levnej benzín, vyměň vzduchovej aj palivovej filtr a lej už do toho jenom ''100'' (už na zimu sem v tom nechal půl nádrže stovky) a je po problému good

Zdeněk (Člen)
12.08.2018 16:46:03
Offline

Re: Problém při 6000 otáčkách

Máš eNko nebo eSko ??????
surprisedsurprisedbigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmilebigsmile


sou různí lidé mezi námi
Zdeněk (Člen)
12.08.2018 17:10:19
Offline

Re: Problém při 6000 otáčkách

Ale já taky laboroval s bohatostí směsy a okroužkama a vším možným. Nyní mohu říct že má vyřešeno.
Ale mám polokapotovanou verzi good -- asi nebude pasovat na nahatý eNko bad

No dělalo mi to skoro to samý korát tam byla díra kolem 4-5tisíc a pak to vystřelilo.
Vyměnil jsem okroužky na štelovacích šrubkách bohatosti směsy a všelijak je postupně nastavoval do ideální cihlové barvy svíček. Udělal jsem si rozhádané podtlaky. Ale problém stále přetrvával-- ale již v malé míře okolo 5tis a jen chvilinku.
Všemožně jsem guglil a hledal a pročítal i tady na foru. Hodně se mluví dokola o origo bavlněném bílém luft-filtru nebo o špíně v karbcích. Zkušal jsem i Vervu. Měl jsem i přemostěný stojánek a taky nic.
Mám tam ten červenej papírovej filtr i s origo označením jako mám na deklu filtru.
Ale jedenden mi to nedalo a sundal jsem přihrádku nad baterkou a vyndal z filtrkrytu tu gumovou nácucku. Natáhl jsem přes ní starou hrubou fuseklu a dal zpět. No a nastartoval jsem a bylo to na místě lepší ale ne uplně. Tak jsem ještě zkusil rukou přiucpat to sání. Normálně díra nikde. Natáhl jsem i druhou hrubou fuseklu a k té nácucce přichytil hadicovou sponkou a jel projet.
Jezdím takhle asi víc jak týden a jak za chladnějšího rána--tak i za tepla je to dobrý a výkon mám v celém spektru otáček bez jakýchkoliv cukanců nebo výkonových dír.
Mám již objednán origo bíléj bavlněnej vzduchovej filtr a jen čekám na dodání.

tento tam mám

https://www.motocyklovyobchod.cz/4090-large_default/vzduchovy-filtr-suzuki-gsf600-bandit-00-04-gsf650-bandit-05-08-gsf1200-bandit-00-06-hfa3615.jpg



a tento je ten originální

https://i.ytimg.com/vi/p9sS40tlktg/hqdefault.jpg



Pak po namontování origo filtru jen překontroluju a doladím podtlaky a možná doladím bohatost směsy na cihlovou barvu svíček.

PS: a vyplň si pořádně profil doprčic fix hyml kurwa. Jinak tě začnem ignorovat a posílat do pyčy bigsmile


sou různí lidé mezi námi

Board footer



W3C XHTML 1.0 W3C CSS

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr