Nejsi přihlášen
Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
Ahoj borci,dávám dohromady na B12 ze dvou převodovek jednu kloudnou a ke vší smůle se mi dostala do rukou jedna, která má jiný převodový poměr a to konkrétně a jenom na 4. převodovým stupni.Ostatní kola vypadají stejná.
Jednu převodovku jsem z toho poskládal i s tím zvláštním 4kovým soukolím-původní bylo vydrolené.
Po vložení do karteru to vypadá,že vše pasuje dohromady a jde s ní i řadit,mám to zatím jen v tý půlce,kde je řadící mechanizmus s vidličkama.
Mohlo by to bez problému takto fungovat?
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
Takže beru zpět. Těch kol s jiným počtem zubů je víc.
Tak například 3ka na vstupní hřídeli má na obou převodovkách 20 zubů a na výstupní hřídeli má na jedný převodovce 24 zubů a na druhý převodovce 25 zubů
Přitom 20z kolo na vstupu funguje s oběma koli jak 24z tak 25z. je to vůbec možný?
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
...Banditi prevodovka se nedela v jinejch pomerech, pravdepodobne se ti dostala do rukou prevodovka z 1100 GSX-R...kartery jsou stejny, takze by mela pasovat...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 15.11.2018 12:24:45 Offline |
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
No GSXR 1100 umelo na trojku slusne pres 200. na sprintu sla na tachometrovych 240.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
No dobře teda. A když tu převodovku mám v karteru, v tý půlce, kde je řazení a takhle na stole mi to jde řadit dobře a i zuby zdá se zapadaj do sebe tak jak mají, bude to tak fungovat i po skompletování motoru?
Progear 650 (Člen) 16.11.2018 12:18:19 Offline |
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
Filous psal:...fungovat jakoze radit to asi bude, ale jag to pojede s Bandaskovym sekundarem...???
Uprava sekundaru je to nejmesi....
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
Tak jsem to poskládal, ale zjistil jsem lehkou axiální vůli na ložisku u řetězky.
Jak se může tato vůle projevovat?
Kolik stoji toto origo/neorigo ložisko a jde stáhnout z hřídele bez sundání ozubených kol? díky
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
Dobrá. Ještě se zeptám. V dílenským manuálu je vyznačeno, kde všude se má máznout silikon. Ale jsou tam 2 místa, která byla z výroby namazána, ale v manuálu nejsou označena. Prochází tam šrouby ven a je to vedle mazacích kanálků. Tak nevím, zda to tam mám máznout nebo ne. Viz foto - mnou červeně zakroužkováno.
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
Tak zrovna tenhle šroubek, který prochazí označenou dírou měděnou podložku z výroby nemá a je to tam máznutý původně z fabriky.
Jaký jiný účel by měl těsnící tmel kolem děr např. u klikovky než to, aby zabránil protýkání oleje přes šroub ven? Dyť přeci šrouby, co neprocházej ven a končej někde pod deklem nebo vanou tak tam nemají styčný plochy těsnící tmel..
Anebo mají měděnou podložku z výroby ale tyto 2 označený díry pro šrouby, tak tyto šrouby podložku nemají, jsem zmaten
Re: Převodovka B12 - jiný převodový poměr na 4ce
No tak už jsem to vyřešil..
Ale řeším další věc. Mám tu dvě olejový vany. Motor je B12 rv 2002.
Myslel jsem, že jsou stejný, ale přeci jen jedna má 2 výstupky(zobáčky) u připojení hadic od chladiče. Nevím proč tam jsou, ale že by tato byla z novější verze B12 a ta bez výstupku ze starší B12?
Jo a taky je u tý bez výstupků výpušťák s magnetem a na větší klíč.
Jsou mezi sebou záměnné?
Regulátor tlaku oleje je stejný?
Samozřejmě bych chtěl použít tu s tím těsněním, čili bez výstupků. Díky.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr