Nejsi přihlášen
Karlos - Myšivbuši
Čus, věděl bys o nějakym MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 4WD za nějakou zajímavou cenu ("základní" výbava pro 4x4 bohatě stačí) klidně i předváděčku s možnym odpočtem DPH, ideálně s možností protiúčtu suzuki SX4 4x4 1,9 DDiS 2007 něco mezi 70 - 80 tkm (cenu za ní si představuju cca 100 tKč), je cajk jenom mi vadí ta ropa....jako druhý auto na hovno, bo krátkejma jízdama bych zas ucpal filtr částic a na vejlety s rodinou je to malý. Tak jsem pojal nápad tohle poslat do světa, rodinnýho ceeda sw mít jako "dělníka" a udělat si po 9 letech radost
Ten myšák se mi dost líbí, ale zase neni uplně za hubičku, kdyby byla možná 4kola v manuálu, tak by mi stačila a váhy by se zase posunuly...jenže to nejde. Tak mi tu do toho ještě za podobný love vychází (díky akci) i mazda CX5....
Progear 650 (Člen) 30.01.2019 18:49:08 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Karlos je davno mimo obor Lihu. Za me CX-5
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Karlos - Myšivbuši
Za podobný peníze dostaneš u Mazdy atmosferickej dvoulitr, místo foukaný jednapětky ...
Navíc je Mazda mnohem hezčí, v tomto ohledu to ovšem bude složitý, přeci jen diskutovat o designu s člověkem, kterej měl chromovanej rám nemusi být zcela konstruktivní :)
ale di, Ty brepto ...
Re: Karlos - Myšivbuši
huskyb12 psal:Za podobný peníze dostaneš u Mazdy atmosferickej dvoulitr, místo foukaný jednapětky ...
Navíc je Mazda mnohem hezčí, v tomto ohledu to ovšem bude složitý, přeci jen diskutovat o designu s člověkem, kterej měl chromovanej rám nemusi být zcela konstruktivní :)
Dost mě děsí, že mám stejný myšlenkový pochody s někym kdo si dobrovolně koupil koktu v dechtu :surprise: Nicméně vono to s tou atmosférou od mazdy nejni až tak růžový bo má kompresi 14:1 a to mi přijde krapítek dost...
btw ještě jsem byl mrknout na cr-v od výrobce zahradní techniky, kde se jim mezi sekačkama válí ještě jeden dvoulitr bez turba....ale zase mi bídli za SX4 jen 70...tak trochu váhám bo sem držgrešle a když už jim chci dát vydělat koupí nového mohli by trochu upozadit jistej zisk na tom vykupovanym. Co sem koukal choděj za to kilo (a to maj nalítáno jednou tolik co já), takže když by mi dali 90, tak za to mrdání co bych měl s prodejem jim to nechám...
Re: Karlos - Myšivbuši
Lihy psal:huskyb12 psal:Za podobný peníze dostaneš u Mazdy atmosferickej dvoulitr, místo foukaný jednapětky ...
Navíc je Mazda mnohem hezčí, v tomto ohledu to ovšem bude složitý, přeci jen diskutovat o designu s člověkem, kterej měl chromovanej rám nemusi být zcela konstruktivní :)Dost mě děsí, že mám stejný myšlenkový pochody s někym kdo si dobrovolně koupil koktu v dechtu :surprise: Nicméně vono to s tou atmosférou od mazdy nejni až tak růžový bo má kompresi 14:1 a to mi přijde krapítek dost...
btw ještě jsem byl mrknout na cr-v od výrobce zahradní techniky, kde se jim mezi sekačkama válí ještě jeden dvoulitr bez turba....ale zase mi bídli za SX4 jen 70...tak trochu váhám bo sem držgrešle a když už jim chci dát vydělat koupí nového mohli by trochu upozadit jistej zisk na tom vykupovanym. Co sem koukal choděj za to kilo (a to maj nalítáno jednou tolik co já), takže když by mi dali 90, tak za to mrdání co bych měl s prodejem jim to nechám...
To víš, jednou si lakomej Barka tak chceš koktu
taky jsem za atmosferu, svet se posral v tom foukání a největší hit je nafoukaná trojvalcová 1,0 co má 115-120 koní a mega dlouhé převody
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
K.a.s.y.m. (Člen) 31.01.2019 12:43:06 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
tomasNJ psal:Lihy psal:huskyb12 psal:Za podobný peníze dostaneš u Mazdy atmosferickej dvoulitr, místo foukaný jednapětky ...
Navíc je Mazda mnohem hezčí, v tomto ohledu to ovšem bude složitý, přeci jen diskutovat o designu s člověkem, kterej měl chromovanej rám nemusi být zcela konstruktivní :)Dost mě děsí, že mám stejný myšlenkový pochody s někym kdo si dobrovolně koupil koktu v dechtu :surprise: Nicméně vono to s tou atmosférou od mazdy nejni až tak růžový bo má kompresi 14:1 a to mi přijde krapítek dost...
btw ještě jsem byl mrknout na cr-v od výrobce zahradní techniky, kde se jim mezi sekačkama válí ještě jeden dvoulitr bez turba....ale zase mi bídli za SX4 jen 70...tak trochu váhám bo sem držgrešle a když už jim chci dát vydělat koupí nového mohli by trochu upozadit jistej zisk na tom vykupovanym. Co sem koukal choděj za to kilo (a to maj nalítáno jednou tolik co já), takže když by mi dali 90, tak za to mrdání co bych měl s prodejem jim to nechám...To víš, jednou si lakomej Barka tak chceš koktu
taky jsem za atmosferu, svet se posral v tom foukání a největší hit je nafoukaná trojvalcová 1,0 co má 115-120 koní a mega dlouhé převody
Zlaty Seicento😂😂😂
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Karlos - Myšivbuši
tomasNJ psal:To víš, jednou si lakomej Barka tak chceš koktu
taky jsem za atmosferu, svet se posral v tom foukání a největší hit je nafoukaná trojvalcová 1,0 co má 115-120 koní a mega dlouhé převody
toho, že svět se posral jsem si všim bohužel pět minut po dvanáctý....sem myslel že aspoň Japonci budou normální a nechaj benzínový atmosfery v nabídce. A vono hovno
Jako nebejt to tak drahý, tak vůbec neváhám a beru americký V6 / V8. I jsem koukal na dovozy z USA, ale pokud to bylo za peníze co bych byl ještě ochotnej dát, tak to buď bylo olítaný, že byl patrně zdravej jen ten motor a nebo to byla podle vin totálka (maji na to hezký stránky v tej americe a i zdarma, bo po těch pár hurikánech a povodních tam maj problém s tim, že se ty auta znovu prodávaj a po koupeli ve slaný vodě jsou trošičku nebezpečný....)...takže na to jsem se vysral.
Re: Karlos - Myšivbuši
Lihy psal:Dost mě děsí, že mám stejný myšlenkový pochody s někym kdo si dobrovolně koupil koktu v dechtu :surprise:
Počkej, počkej, to bylo z lakoty, to se ve slušný společnosti přechází mlčením :)))
Honda taky dobrý, ale CX5 je prostě hezčí ...
ale di, Ty brepto ...
K.a.s.y.m. (Člen) 31.01.2019 17:27:33 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Mour psal:...to bych teda tady neměl ani říkat, že mám Červený kombi naftový Hundai, že??!?
Bud f klidu ja jezdim v naftovym superbu s automatem😂😂😂
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Karlos - Myšivbuši
Mour psal:...to bych teda tady neměl ani říkat, že mám Červený kombi naftový Hundai, že??!?
Ale tak to bys mě blbě pochopil parťáku, já proti dechtu jako takovímu nic nemám, ale tim že to má ty ekopíčoviny, tak to tim jak to auto používám akorát kurvim (jezdim hlavně trasy po okolních vesnicích...fajn na to si můžu vzít kiu co máme, jenže manželka taky potřebuje nějak na vlak (5km) pro kluka do školy atd. takže dvě auta prostě potřebujem a vobě na krátký trasy. Jo stačila by nějaká malá sranda jako swišť, jenže máme pomalu 10let starou kiu v kombíku. Nic proti ní, vždycky dovezla do cíle, ale poslední návrat z dovolený mě trochu potrénovala nervy bo 1000 km od domova se vysralo čidlo polohy klikovky (což jsem samo nevěděl co se posralo...projev byl takovej, že bez plynu zdechla...žůžo v zácpě....pak šla sakra blbě nastartovat a nakonec odpadnul otáčkoměr....jako dost jsem se bál i zastavit na pumpě, ALE dovezla nás. Takže kupovat místo suzuki malej benzín na pojíždění a rodinný auto mít starý (sice tohle byla jediná závada co se za ty roky stala, oprava pár korun za senzor, kterej se tam jen píchne, ale už má věk na to aby se to začlo stávat častějc) mi připadá jako ekonomickej nonsenc, nehledě na to, že kia může vozit haldu nákladu (jako nedávno když sme v ní vezli kozy za kozlem, vogo sem čekal, že budem na youtube jak každej čuměl) a nový může bejt na "čistej" provoz.
zzzmrzlinar (Člen) 31.01.2019 21:26:51 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
vono novym benzinem si na kratky pojizdky zrovna nepomuzes. Vsechny novy benziny s primovstrikem (tedy drtiva vetsina) maj povinne filtr a ostatni turboradosti sampze taky
K.a.s.y.m. (Člen) 31.01.2019 21:44:07 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
zzzmrzlinar psal:vono novym benzinem si na kratky pojizdky zrovna nepomuzes. Vsechny novy benziny s primovstrikem (tedy drtiva vetsina) maj povinne filtr a ostatni turboradosti sampze taky
To se neni uplne pripad Mazdy
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
zzzmrzlinar (Člen) 31.01.2019 23:23:04 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
K.a.s.y.m. psal:zzzmrzlinar psal:vono novym benzinem si na kratky pojizdky zrovna nepomuzes. Vsechny novy benziny s primovstrikem (tedy drtiva vetsina) maj povinne filtr a ostatni turboradosti sampze taky
To se neni uplne pripad Mazdy
vsak jo, mazda ma atmosfery, ale taky vetsinou primovstrikovy, , takze na kratky jizdy nic moc prave kvuli tomu primemu vstriku a filtru
Re: Karlos - Myšivbuši
Ondráš psal:Lihy psal:...jako nedávno když sme v ní vezli kozy za kozlem...
Jak dlouho si vetral ten smrad?
Jakej smrad? Naše holky jsou voňavý . Kozel byl mladej tak zas tak ultra nesmrděl a nestihly načuchnout, takže hoďka dveře, kufr dokořán a bylo to cajk
Re: Karlos - Myšivbuši
zzzmrzlinar psal:vono novym benzinem si na kratky pojizdky zrovna nepomuzes. Vsechny novy benziny s primovstrikem (tedy drtiva vetsina) maj povinne filtr a ostatni turboradosti sampze taky
dík za info, mi nějak uniklo, že od září 2018 je zase tahle kokotina vyžadovaná i u benzínu.... takže beru CR-v s 2l atmosférou a nepřímym vstřikem v manuálu (asi poslední kus v republice...), protože jiná možnost už asi neexistuje snad vydrží minimálně jako kia a do tý doby se třeba lidem v evropě zase rozsvítí...i když pochybuju.
Jen ještě k těm filtrům. Zajímalo by mě co se stane s tim obsahem po procesu regenerace? Ať mi nikdo netvrdí, že to vysublimuje bezezbytku...mi to připadá stejně eko, jako když vajgly nebudu házet po jednom z okna, ale jednou za čas z toho okna vysypu plnej popelník a to se vyplatí
K.a.s.y.m. (Člen) 01.02.2019 18:36:59 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Lihy psal:zzzmrzlinar psal:vono novym benzinem si na kratky pojizdky zrovna nepomuzes. Vsechny novy benziny s primovstrikem (tedy drtiva vetsina) maj povinne filtr a ostatni turboradosti sampze taky
dík za info, mi nějak uniklo, že od září 2018 je zase tahle kokotina vyžadovaná i u benzínu.... takže beru CR-v s 2l atmosférou a nepřímym vstřikem v manuálu (asi poslední kus v republice...), protože jiná možnost už asi neexistuje snad vydrží minimálně jako kia a do tý doby se třeba lidem v evropě zase rozsvítí...i když pochybuju.
Jen ještě k těm filtrům. Zajímalo by mě co se stane s tim obsahem po procesu regenerace? Ať mi nikdo netvrdí, že to vysublimuje bezezbytku...mi to připadá stejně eko, jako když vajgly nebudu házet po jednom z okna, ale jednou za čas z toho okna vysypu plnej popelník a to se vyplatí
Teoreticky by to melo byt tak ze to je jako by jsi ty vajgli nasypal do spalovny s tak vysokou teplotou ze to shori bez jakehokoliv popilku..ten filtr je totiz pouze na ten popilek..resp. saze. NOx a CO2 se ovlivnuji mnozstvim paliva a mnozstvim pretlaku vzduchu z turba. Proto se zacalo NOx resit az po nastupu downsizingu a tedy turbodmychadel
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Karlos - Myšivbuši
K.a.s.y.m. psal:Teoreticky by to melo byt tak ze to je jako by jsi ty vajgli nasypal do spalovny s tak vysokou teplotou ze to shori bez jakehokoliv popilku..ten filtr je totiz pouze na ten popilek..resp. saze. NOx a CO2 se ovlivnuji mnozstvim paliva a mnozstvim pretlaku vzduchu z turba. Proto se zacalo NOx resit az po nastupu downsizingu a tedy turbodmychadel
NOx jsou plyny (oxid dusný, dusičitý, dusnatý atd.) CO2 jakbysmet, takže to asi ve filtrech nezůstává....zůstávaj tam "saze" což budou nějaký uhlíkatý sloučeniny v pevnym skupenství, no a ty když teda spálim při vyšší teplotě, tak co asi můžu z tý reakce dostat?
na 100% tam bude CO2, pak taky ty různý NOx a jelikož to určitě nebude dokonalý spalování, tak zase zbyde nějakej "popel" a ten bude zase o řád jemnější než ten původní. Bude ho teda míň než původně (protože jsme hořením ze zlejch sazí udělali zlý CO2 a různý NOx), jenže u prachu je úměra taková, že čím menší prachová částice tím větší (zdravotní) problém.... Tak do prdele v čom je ta výhoda? Teda podle EU která brojí jak proti CO2, tak NOx, tak prachu...
Re: Karlos - Myšivbuši
Lihy psal:Filous psal:...hele Lihy, me se zda, ze na EU ovcana moc premejslis a to bys nemel !!!
Taky si řikám proč to dělám? Jediný čeho tim dosáhnu, je, že sem skoro pernamentně nasranej...ale mě to prostě nedá
....to že si furt nasranej je věkem 😀 ...pamatuji si jak fotr kdysi furt u tv nadával na komunisty a už mu rozumím 😀😀😀
Re: Karlos - Myšivbuši
Před pár rokama ste do mě hučeli,jak to vidím bledě a že je to přece paráda,že mají nový věci super funkce a hračičky a najednou pomalu plačete,že si není co koupit za auto A ty starý meďáky furt jezdí a jezdí a jezdí...
Taky nevím co si pořídit,zjistil sem,že nejlepší auto co sem měl,byla felda,kerá po mě nechtěla vůbec nic,jednou za rok sem se pod to vohnul a vyměnil olej a filtry a víc nic. Baworák mě sice díky tomu že je benzínovej jezdí dobře,dokonce i za málo,ale teď se mě taky stala věc,kerá se snad nestává,umřela mě jednotka motoru
Takže auto od vánoc stálo,než se sehnala jednotka a hekr,kerej ju spároval s autem,cenovka taky žádná hrůza (6000Kč),ale z principu mě to nasralo. Začínám přemejšlet že pořídím nějakýho stoletýho japonca,nebo už fakt nevím
Tuším,že do pěti let budou auta tak v piči s tolika problémama,že začne liden připadat super cesta auto na baterky,kerýmu nikdo nehází klacky pod nohy a v ten moment nás budou mít tam,kde chtěli,hotovo,fertig
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
zzzmrzlinar (Člen) 03.02.2019 02:22:06 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
no a az lidi pochopej, ze stary auta byly lepsi a zacnou si je hejckat, tak jim proste zakazou provoz, nebo likvidacne zdanej.
Re: Karlos - Myšivbuši
zzzmrzlinar psal:no a az lidi pochopej, ze stary auta byly lepsi a zacnou si je hejckat, tak jim proste zakazou provoz, nebo likvidacne zdanej.
zakazovat netřeba, nic neni věčný, ty auta sice vydržej moc, ale za pár let se to vyřeší samo....kolik dneska vidíš na silnici klasickejch hranatejch volv...taky platily za věčný...
Banditatom (Člen) 03.02.2019 10:48:25 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
No o Volvackym D5 se taky rikalo ze jsou nesmrtelne
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Karlos - Myšivbuši
Banditatom psal:No o Volvackym D5 se taky rikalo ze jsou nesmrtelne
Nesmysl,to se vo žádným komonrejlu nikdy neřikalo Nesmrtelny byly čtyřválce 2,3litru benzin a pak 2,5tdi pětiválec od vw co končil v druhé generaci S/V70 atd. Ale i ta 2,4D5 byla hodně povedená motorizace,aspoň na naše poměry kde je to samej koncern...
Moje bejvalá 960ka je stále v provozu a cena ji stoupla na stejnou uroveň,kolik stála před 7mi-10ti lety A když někdo v holandsku nebo belgii prodává nějakej zachovalej kousek,tak za to chce 10-13tisíc evropskejch a to za dvacetilety auto neni malo. Ale bylo to to nejlepší,co sem kdy vlastnil
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Karlos - Myšivbuši
XJelen psal:Mour psal:...to bych teda tady neměl ani říkat, že mám Červený kombi naftový Hundai, že??!?
Kdo si koupí hundaje nadosmrti kunda je
sorry parťák, já musel
Tak tos mi nahrál na smeč
.... říká ten co má kundu na kapotě...
Když to nejde silou, tak to pude ještě větší silou!
Re: Karlos - Myšivbuši
faitík psal:XJelen psal:Mour psal:...to bych teda tady neměl ani říkat, že mám Červený kombi naftový Hundai, že??!?
Kdo si koupí hundaje nadosmrti kunda je
sorry parťák, já muselTak tos mi nahrál na smeč
.... říká ten co má kundu na kapotě...
...bejvavalo, ted us ma na kapote hvezdicku a us mu chybi akorat maringotka
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Karlos - Myšivbuši
VikecB12 psal:Banditatom psal:No o Volvackym D5 se taky rikalo ze jsou nesmrtelne
Nesmysl,to se vo žádným komonrejlu nikdy neřikalo.....
...Volvo je nejvíc.......nějaký Bavor natož koncern.......vyměnil bych leda za Stuttgart...
Re: Karlos - Myšivbuši
Jo,Volva sou dobrý,jen dnes je dělají bez motoru. Aby v nové S/V90 byl dvoulitr štyrválec mě normální nepřipadá. Pro mě skončili Volva s přechodem od klasické koncepce na předohrab,nebo haldexsráče. Ale mám tu značku rád.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Karlos - Myšivbuši
Tohle bylo Volvo!
A ještě v jiné póze
Jo a do kufru se vešly dvě horský kola,stačilo sundat kola,strčit tam ty rámy a pak k tomu přiložit kola samostatně. Bez sklápění sedadel,tose tenkrát nenosilo
A vsadím se,že to nikdo do dnešního auta nedá,nejspíš ani do kombíka
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Banditatom (Člen) 04.02.2019 15:41:20 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Ja strcil do vulvy do kufru dva dospele a tri dospivajici deti
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Karlos - Myšivbuši
Ovsem nema to na Felcku. V dobe kdy jsme hrali Satrianiho, tak jsme tam narvali celou kapelu vcetne nastroju.
Jo, zadni sedacky byly permanentne vyndane a ja jsem sedel na rezerve misto sedacky, ale sjezdili jsme tak pul republiky.
Pak to posral, protoze to predelal na plyn a kvuli te nadrzi musel koupit vozejk, takze stejne neusetril.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Karlos - Myšivbuši
Já vám s tou mazdou nevim..máme to doma, ne teda tu uplně novou,ale tu první cx-5 s dvoulitrovým benzinem ve čtyřkolce a podle mě je ten motor na to slabej. jednička krátká jak u náklaďáku,divnej plechovej.
Kdyby to bylo 2.5l neb přifouknutý trošku, tak ok, ale takhle je to fakt pro důchodce. Octavie nepletu-li se stejným výkonem 1.8 tsi je proti tomu formule. Ale jinak takový klidný houpavý vozítko no.
PURE NAKED BIKE!
Honzik8719 (Člen) 04.02.2019 20:20:46 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Mour psal:Banditatom psal:Ja strcil do vulvy do kufru dva dospele a tri dospivajici deti
....do čeho ?!?!?!?! 😀😀
Do stribrnyho predrazenyho zahradniho domku jauvajs
...relativní kochač...
Banditatom (Člen) 04.02.2019 21:19:57 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Honzik8719 psal:Mour psal:Banditatom psal:Ja strcil do vulvy do kufru dva dospele a tri dospivajici deti
....do čeho ?!?!?!?! 😀😀
Do stribrnyho predrazenyho zahradniho domku jauvajs
Ze se nestydis....prdel si delat z nebozaka snad ho rozchodim
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
K.a.s.y.m. (Člen) 05.02.2019 21:05:26 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
Lihy psal:K.a.s.y.m. psal:Teoreticky by to melo byt tak ze to je jako by jsi ty vajgli nasypal do spalovny s tak vysokou teplotou ze to shori bez jakehokoliv popilku..ten filtr je totiz pouze na ten popilek..resp. saze. NOx a CO2 se ovlivnuji mnozstvim paliva a mnozstvim pretlaku vzduchu z turba. Proto se zacalo NOx resit az po nastupu downsizingu a tedy turbodmychadel
NOx jsou plyny (oxid dusný, dusičitý, dusnatý atd.) CO2 jakbysmet, takže to asi ve filtrech nezůstává....zůstávaj tam "saze" což budou nějaký uhlíkatý sloučeniny v pevnym skupenství, no a ty když teda spálim při vyšší teplotě, tak co asi můžu z tý reakce dostat?
na 100% tam bude CO2, pak taky ty různý NOx a jelikož to určitě nebude dokonalý spalování, tak zase zbyde nějakej "popel" a ten bude zase o řád jemnější než ten původní. Bude ho teda míň než původně (protože jsme hořením ze zlejch sazí udělali zlý CO2 a různý NOx), jenže u prachu je úměra taková, že čím menší prachová částice tím větší (zdravotní) problém.... Tak do prdele v čom je ta výhoda? Teda podle EU která brojí jak proti CO2, tak NOx, tak prachu...
No asi toho pri reveneraci bude vic..bo se z vejfuku line smrad jak z pichli svine😂😂
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 05.02.2019 21:16:17 Offline |
Re: Karlos - Myšivbuši
VikecB12 psal:Před pár rokama ste do mě hučeli,jak to vidím bledě a že je to přece paráda,že mají nový věci super funkce a hračičky a najednou pomalu plačete,že si není co koupit za auto A ty starý meďáky furt jezdí a jezdí a jezdí...
Taky nevím co si pořídit,zjistil sem,že nejlepší auto co sem měl,byla felda,kerá po mě nechtěla vůbec nic,jednou za rok sem se pod to vohnul a vyměnil olej a filtry a víc nic. Baworák mě sice díky tomu že je benzínovej jezdí dobře,dokonce i za málo,ale teď se mě taky stala věc,kerá se snad nestává,umřela mě jednotka motoru
Takže auto od vánoc stálo,než se sehnala jednotka a hekr,kerej ju spároval s autem,cenovka taky žádná hrůza (6000Kč),ale z principu mě to nasralo. Začínám přemejšlet že pořídím nějakýho stoletýho japonca,nebo už fakt nevím
Tuším,že do pěti let budou auta tak v piči s tolika problémama,že začne liden připadat super cesta auto na baterky,kerýmu nikdo nehází klacky pod nohy a v ten moment nás budou mít tam,kde chtěli,hotovo,fertig
No vybrat dneska novy auto s co nejmene picovonama znamena koupit nejaky zakladni auto vetsinou to nejmensi a to ruku na srdce je mozna dobry tak jako druhy.pokud chces auto pouzitelny velikosti tak ma i v zakladu takovych zbytecnosti az to neni hezky,ale bohuzel to tak dneska je. Jen u Superba znamena zakladni vybava vypis na dve stranky A4 drobnym pismem..o vyssich vybavach se ani nebavim.
Takze mas dve cesty..bud si zvyknout a nebo si koupit ciste mechanicky auto s minimem elektriky a doufat do smrti budes mit pristup k nahradnim dilum😂
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr