Nejsi přihlášen
Pokles výkonu.
Zdravím ve spolek.
Obracím se s prosbou o radu. Nahatý Bandit 650. R.v. 2008/9. Stříkačka. Jak už to tak u motorek z druhé ruky bývá, ukazují se problémy. V podstatě se nemůžu dostat přes 6000 tis. otáček. O rychlém zatáhnutí za plyn nemůže být. Nejdříve se to ukázalo občas,teď je to permanentni. V podstatě nejsem schopen předjet auto,protože když přidám plyn,výkonnostní křivka jde okamžitě dolu. Motorka jako by se sušila. Moto po velkém servisu. Ventily,stříkačka,filtry. Všechno ok. Nefunguje již od začátku otáčkoměr. Nemohlo by to být tím? Že by to ovlivňovalo elektroniku?
Re: Pokles výkonu.
Byl tam KN filtr,takže jsme ho zkusili vyměnit za originál,ale bez efektu.
Jak je to s budikama u Bandita. Dokáže jet bez nich,potažmo mohl by nefunkční otáčkoměr generovat takovou chybu.
Jinak na nádrž mrknu. Díky za tip.
Re: Pokles výkonu.
To co popisuješ mi dělal jednou Bandit (1200, starší verze), když jsem připojil navigaci. Prostě motor na 5-6 tis otáčkách přestal tahnout. Jak jsem to odpojil, tak zase OK.
Nemáš tam třeba připojené vyhřívané hefty nebo tak něco? Zkusil bych to odpojit.
A bez budíků to myslím pojede. Problém bys měl, jen pokud bys neměl vhodnou spínačku (tam je tuším přidaný 200 ohmový odpor a bez něj to nenanastartuješ).
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
K.a.s.y.m. (Člen) 05.07.2018 08:21:32 Offline |
Re: Pokles výkonu.
Ondráš psal:To co popisuješ mi dělal jednou Bandit (1200, starší verze), když jsem připojil navigaci. Prostě motor na 5-6 tis otáčkách přestal tahnout. Jak jsem to odpojil, tak zase OK.
Nemáš tam třeba připojené vyhřívané hefty nebo tak něco? Zkusil bych to odpojit.
A bez budíků to myslím pojede. Problém bys měl, jen pokud bys neměl vhodnou spínačku (tam je tuším přidaný 200 ohmový odpor a bez něj to nenanastartuješ).
Jenze u strikacky to muze byt uz uplne jinak.nezapomen ze prvni bandit uz je dneska dinosaur se starou technologii..u novyho muze byt v budikach imobilizer nebo jinej nesmysl ,ale zkusit to muze
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Pokles výkonu.
Na tu stříkačku tahle naše starý závady neplatí. Tam bych hádal spíš problém v některým čidle,tlaku paliva a podobný kokotiny. Vubec netuším,jak to tyhle motorky mají,jestli se na to dá napojit nějaká diagnostika,ze které se dá něco přečíst atd. Na BMW mám taky stříkačku,sle takovou,kde se dá štelovat volnoběh,synchro,bohatost(snímačem škrtící klapky),kerej když se rozjebe,tak to taky nejede a fšelijak blbne. Ale není tam žádnej volnoběžnej ventil.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 05.07.2018 17:53:05 Offline |
Re: Pokles výkonu.
Mozna bych to sacoval na palivove cerpadlo..zkusit jestli dava dost a nasledne jestli dava i potrebny tlak..na 1250 to obcas odeslo..i se to tu resilo.
Za predpokladu ze je chod pravidelny,ale jen nema vykon to muze byt lecos..zkusit stahnout nejaky navod s hodnotama vsech cidel potrebnych pro chod motoru a jedno po druhym merit..ja se ted 3 dny sral s autem a nakonec byla zpuchrela hadicka od cidla absolutniho tlaku vzduchu a takhle to muze byt i tady..nejaka blbost.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Pokles výkonu.
K.a.s.y.m. psal:Jenze u strikacky to muze byt uz uplne jinak.nezapomen ze prvni bandit uz je dneska dinosaur se starou technologii..u novyho muze byt v budikach imobilizer nebo jinej nesmysl ,ale zkusit to muze
Proto jsem tam taky zminil, ze je to starej Bandit. Ale chovalo se to uplne stejne.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: Pokles výkonu.
No a předpokládám,že náhrada neegzistuje a origo bude stát desítku,nebo podobnej nesmysl Na předražený báwo stojí tisícovku a seženou ho v každejch autodílech,protože je stejný a autovejma,s nějakou starou audinou,golfem a bůhví čím ještě
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
Re: Pokles výkonu.
VikecB12 psal:No a předpokládám,že náhrada neegzistuje a origo bude stát desítku,nebo podobnej nesmysl Na předražený báwo stojí tisícovku a seženou ho v každejch autodílech,protože je stejný a autovejma,s nějakou starou audinou,golfem a bůhví čím ještě
Nezapomeň na pumpy na močůvku, tam je taky stejný
ale di, Ty brepto ...
Re: Pokles výkonu.
Zdar, neco podobneho mi delal B1250 2007. Cca do 4 tis jel normalne ale kdyz clovek potreboval zatahnout motor zacal cukat a nejel.
Problem se ukazal byt v ucpanem sekundarnim palivovem filtru mezi cerpadlem a vstrikovanim. Hajzlik je schovany v plastovem "drzaku" palivoveho cerpadla a nejde se k nemu dostat a jako nahradni dil jsem ho nikde nenasel (mimo celeho palivoveho cerpadla za 16k). Vyresil jsem to tak, ze jsem slavny filtr zrusil (propichnul sroubovakem) a na hadicku pred vstrikovace namontoval univerzalni kovovy palivovy filtr z auta. Preventivne jsem jeste vymenil samotne benzinove cerpadlo (HFP-386 koupene pres eBay) a od te doby jezdi Bandita jak drak.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr