Nejsi přihlášen
Re: Zvednuti B1250
hlavně to nedělej, pak budeš muset jezdit rychle, aby se to dalo řídit a vyměnit textil za kůži
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
K.a.s.y.m. (Člen) 28.12.2020 10:58:06 Offline |
Re: Zvednuti B1250
Jestli by nebylo lepsi spis kouknout po lepsim nez seriovem tlumici s pruzinou.
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Zvednuti B1250
...tady už je to jak na m.cz ...předpokládam, že škrtáš v náklonu...výměna podvozku je samozřejmě ta nejlepší investice do podvozku, ale holt to něco stojí...zvýšení zadku pomůže nejen s vomezenim škrtání v náklonu, ale i v ovladatelnosti, protože změníš geometrii podvozku a dostaneš víc váhy na předek...demontuj kosti přepákování, dojdi někam, kde pálej železo a nech si vysmahnout kosti o 4mm kratší, ideálně z nerezu o tloušťce 6mm a dostaneš zadek vejš vo cca 3,5cm a máš na čas vyřešeno...než teda bude zadní jednotka unavená...co jsme laborovali, tak tohle nakopnutí ještě nemá vliv na stabilitu ve vyšších rychlostech v přímim směru, vyšší nazvedání zadku nebo popuštění předku v brejlích už se začne projevovat nestabilitou a vlněním...na předku se vyplatí investovat do pružin a můžeš vyzkoušet volej 15W...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zvednuti B1250
dííík.
skrtam stupackou, skrtnul jsem si az tak, ze my to nadzvedlo zadni kolo a zlomil jsem si dve zebra...
Nebo kdyz jsme ve dvou na dovoleni a musime jet na nadherne misto, kde urcite nikdo nebude.... Vetsinou jsou tam vsichni, ale neni tam asfalt a ja to tam oru....
Jinak kdyz pritvrdim tlumeni jak vepredu tak zadni, je to dost tuhe a nevim jestli progresivni pruziny pomuzou ve svetle vysce? A nebo jen, ze to bude tvrdsi min pohodlne a minimalne se zvedne svetla vyska......
koukal jsem na kost moji na 1250 ma oznaceni xxxxx 32F00 na B650 xxxxx 31F00.
nevite ten rozdil? Jsou za celkem v pohode cenu, nemusel bych nic resit...
A predek myslis, teda neresit? Myslim posouvat to... Jak do posouvate jen to zapustite do bryli, nebo pomoci nastavce?
zvedne progresivni pruzina vepředu svetlou vysku? Nechci to zas moc tvrdi na cestovani...
Re: Zvednuti B1250
...podle označení jsou kosti stejný jako u řady B6/B12 a rozdíl je právě v délce právě vo ty 4mm, tzn. vyřešil bys to výměnou kostí z B6/B650...světlou vejšku tím zvednutím zadku nevyřešíš, tzn, na endurovejlety a šukání v lese si vopravdu pořiď něco jinýho, Bandaska patří na asfalt...výměnou pružin vepředu taky vejšku nezměníš, ale progresivy jsou v prví fázi stlačení měkčí, ale pak ztuhnou a tolik se předek nepotápí...se světlou vejškou prostě nehneš...já mam progresivy v předku, zadek YSS a mám nazvedaný ještě stupačky a na normální silnici je na zem prostě nedostanu...a s pohodlím problém nemám...
...kdybys mocímermo chtěl zvýšit světlou, musel bys to vyřešit vyššíma zátkama předních vidlí, abys mohl zvednout předek, ale potom bys musel vo to víc nazvedat i zadek a zas budeš řešit zlom kyvky a běh řetězu po vodítku a taky změníš geometrii přepákování natolik, že to nebude moc fungovat...mám v hlavě projekt na zendurování Bandasky na "vysokym" podvozku, ale to je na normální použití nepoužitelný vzhledem k razantním a nevratnejm zněmám v celý konstrukci...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zvednuti B1250
Na nejake jezdeni endura ambice nemam, jen jsem doufal v nejaky cm k dobru....
Rozhodne zvednout zadek vyzkousim min. ze zvedavosti... Nad progresivni pruzinou dopredu popremejslim... Jaky tlumic se vyplati dat na zadek a co to prinese?
Jo a jeste, dela se nejaky kryt pod motor na bandit?
Re: Zvednuti B1250
...já taky nemyslel enduro jako enduro, ale nějaký pseudoenduro neboli cestovní enduro, kerý má vyšší světlou vejšku uš f sériji...u zadní jednotky záleží na peněžence, můžeš koupit YSS za deset nebo Ohlins za dvacet...a přinese to zlepšení jízdních vlastností a komfortu...šusplechem pod motor to posereš uplně, protože tu světlou vejšku eště snížíš a navíc se nic takovýho nedělá, takže by sis ho musel vyrobit...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Zvednuti B1250
Tak to by jiste byl zajimavy projekt... Rozhodne bych dopredu dal 19 kolo...
Jen mam strach o ten spodek, nerad bych nekde na dovce prorazil vanu... A stalo se mi i na spomalovacich hrbech, ze jsem skrabnul spodek a rana jak
motorku uplne nechci menit, ani nevim za co bych to vymenil...
velke cendura jsou stejnak tezbe neohrabane a drahe jak mrchy...
Zatim becko staci...
jeste mas prosim nejake zkusenosti s experimenty s rozetou, kolik zubu a tak...
ja mam myslim 17 43. Chtel bych tak 46 dozadu, je potreba delsi retez?
Re: Zvednuti B1250
...jak chceš prorazit vanu, dyš máš pod vanou svody??? ...eště sem neviděl a ani neslyšel vo proražený vaně na Bandasce...ser na rozetu a dej vo zub menší kolečko...nemusíš řešit dýlku řetězu a je to levnější...jeden zub na kolečku je jako tři zuby na rozetě...já jezdím taky 14 zubů místo 15ti...podivej se na www.gearingcommander.com...počítej ale že se změnou převodu ti začne kecat tacho, takže ho budeš muset "zkalibrovat" třeba pomocí Speedohealeru...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 28.12.2020 20:24:27 Offline |
Re: Zvednuti B1250
El-Chio psal:Tak to by jiste byl zajimavy projekt... Rozhodne bych dopredu dal 19 kolo...
Jen mam strach o ten spodek, nerad bych nekde na dovce prorazil vanu... A stalo se mi i na spomalovacich hrbech, ze jsem skrabnul spodek a rana jak
motorku uplne nechci menit, ani nevim za co bych to vymenil...
velke cendura jsou stejnak tezbe neohrabane a drahe jak mrchy...
Zatim becko staci...
jeste mas prosim nejake zkusenosti s experimenty s rozetou, kolik zubu a tak...
ja mam myslim 17 43. Chtel bych tak 46 dozadu, je potreba delsi retez?
Jeden zub dolu na kolecku znamena cca 3 zuby nahoru na rozete. Takze staci vymenit jen kolecko.Co se tyka svetly vejsky..no bud pred enduro vlozkou vyhod mladou nebo jed proste vic hlavou a vic vybirej cestu..jinak te vymena motorky nemine..Bandit proste patri na ASFALT.
Ja mam na predku linearni Ohlinsy plus 15W olej a vzadu YSS central..jizdni vlastnosti nesrovnatelne lepsi
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
K.a.s.y.m. (Člen) 28.12.2020 23:26:59 Offline |
Re: Zvednuti B1250
El-Chio psal:No on je hned vedle tech svodu vypousteci sroub vy...
co udela 15W s tym predkem? Davam tam 10W...
Jinak dík moc vsem za plodnou debatu.
Nebude to tak uhoupany
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Honzik8719 (Člen) 29.12.2020 03:04:52 Offline |
Re: Zvednuti B1250
Jako 15w byla na Kultovi fajn, dokud se jelo po krasny novy silnici...na klasicky cesky okresce se to nestihalo uplne vracet...pak jsem odjel par sezon na Motorexu 10w/30 a byla to super volba
...relativní kochač...
Re: Zvednuti B1250
Drbnuls stupačkou a stálo to dvě žebra ? Ty máš stupačky na pevno ? Jestli ne, byl to pád z vyděšení. Jestli je máš na pevno, tak tam vrať to, co tam patří.
Jezdim ve dvou dost, u obou B12 šly zadní tlumiče srát kolem 35 tis km. Zvednout prdel kostma z B6 je vesnickej tuning. Kup to, co Ti raděj kluci a když už musíš ject offroad, dobře vol trasu. Mám pod motorem klín a za 10 let sem ho lakoval jenom jednou.
ale di, Ty brepto ...
Re: Zvednuti B1250
huskyb12 psal:Drbnuls stupačkou a stálo to dvě žebra ? Ty máš stupačky na pevno ? Jestli ne, byl to pád z vyděšení. Jestli je máš na pevno, tak tam vrať to, co tam patří.
Jezdim ve dvou dost, u obou B12 šly zadní tlumiče srát kolem 35 tis km. Zvednout prdel kostma z B6 je vesnickej tuning. Kup to, co Ti raděj kluci a když už musíš ject offroad, dobře vol trasu. Mám pod motorem klín a za 10 let sem ho lakoval jenom jednou.
Stupacka je tam origo. Jsem s ni drel a tak si rikam v te zatacce tam bude jeste kousem a uz nene... Vím moje blbost...
Jak poznam, ze je zadni tlumic ko?
A promin, ale jako vesnicky tuning je klin...
Re: Zvednuti B1250
El-Chio psal:huskyb12 psal:Drbnuls stupačkou a stálo to dvě žebra ? Ty máš stupačky na pevno ? Jestli ne, byl to pád z vyděšení. Jestli je máš na pevno, tak tam vrať to, co tam patří.
Jezdim ve dvou dost, u obou B12 šly zadní tlumiče srát kolem 35 tis km. Zvednout prdel kostma z B6 je vesnickej tuning. Kup to, co Ti raděj kluci a když už musíš ject offroad, dobře vol trasu. Mám pod motorem klín a za 10 let sem ho lakoval jenom jednou.Stupacka je tam origo. Jsem s ni drel a tak si rikam v te zatacce tam bude jeste kousem a uz nene... Vím moje blbost...
Jak poznam, ze je zadni tlumic ko?
A promin, ale jako vesnicky tuning je klin...
Mě z nich tek olej, ale je to znát i při jízdě, je to takový houpavý ...
Investice do podvozku považuju za druhou nejdůležitější na Banditu (jednička byla radiální pumpa dopředu), mám progresivní pružiny + jiný průtok oleje ve předu (s hustějším olejem) a švéda vzadu + vesnickej tuning (kosti z B6)
Klín v limitovanejch barvách byl origo doplněk k B12Z , tím neříkám, že jsem Suzuki ten nesmysl zaplatil :)
ale di, Ty brepto ...
Re: Zvednuti B1250
Ondráš psal:Filous psal:...to máš Vikecu recht, ale ve dvou se na tom blbje hejbe...
Tak musi rict batohu, at mu vyvazuje.
...no je pravda, že byli doby, gdy za mnou Aja vysedala a zkoušela se mnou dát koleno
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Banditatom (Člen) 29.12.2020 21:37:43 Offline |
Re: Zvednuti B1250
Kup si tlumič a neřeš kurva pičoviny!!!
"Jsem Mrakomor, pán všeho nečasu!" " No tač on maj lahváč"
Re: Zvednuti B1250
Pro někoho kdo jezdí hodně ve dvou sou jiný kosti supr věc,protože i ve dvou ma motorka podobnou geometrii jako při jízdě sólo. No a při jízdě sólo je to řízení trochu svižnější. A je jedno,jestli s origo tlumičem,nebo náhradou. Míval sem švéda a aji kosti a vyhovovalo mě to.
Dřív bylo fšecko lepší... :-)
K.a.s.y.m. (Člen) 30.12.2020 11:21:07 Offline |
Re: Zvednuti B1250
VikecB12 psal:Pro někoho kdo jezdí hodně ve dvou sou jiný kosti supr věc,protože i ve dvou ma motorka podobnou geometrii jako při jízdě sólo. No a při jízdě sólo je to řízení trochu svižnější. A je jedno,jestli s origo tlumičem,nebo náhradou. Míval sem švéda a aji kosti a vyhovovalo mě to.
No jo. Jenze ty jsi na nem jezdil ve dvou i kdyz jsi jel sam😁
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: Zvednuti B1250
K.a.s.y.m. psal:VikecB12 psal:Pro někoho kdo jezdí hodně ve dvou sou jiný kosti supr věc,protože i ve dvou ma motorka podobnou geometrii jako při jízdě sólo. No a při jízdě sólo je to řízení trochu svižnější. A je jedno,jestli s origo tlumičem,nebo náhradou. Míval sem švéda a aji kosti a vyhovovalo mě to.
No jo. Jenze ty jsi na nem jezdil ve dvou i kdyz jsi jel sam😁
...v porovnání s některými chcípáky spíš ve třech...
Progear 650 (Člen) 30.12.2020 17:51:17 Offline |
Re: Zvednuti B1250
Honzik8719 psal:Jako 15w byla na Kultovi fajn, dokud se jelo po krasny novy silnici...na klasicky cesky okresce se to nestihalo uplne vracet...pak jsem odjel par sezon na Motorexu 10w/30 a byla to super volba
V jakej jinej cas bys mohl napsat zaklad je predek kazdejch 30 hodin
vztekat se nepomaha, mam to vyzkouseny :)))
"44 HONDA CBR 600RR 44"
Re: Zvednuti B1250
Ahoj, myslel jsem prave ten material kosti.
B650 tam ma mene matrialu.
B650 vnitrni kruh a B1250 vnejsi jak je na to obrazku (pardon za kvalitu...)
Tak prave resim jestli to tam nemuze prasknout.
Ta rovna cast kosti je identicka....
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr