Nejsi přihlášen
Palivový kohout
Ahoj, mám GSF 1200 rv 2003 a sehnal jsem si palivový kohout z 1200 GSF1200S (1997-2000). Hrozně mě štvalo to sundávání plastové ručky, věčně byla vylomená. Pasuje dobře, pouze má tenší připojení hadice, místo 10mm tak pouze 6mm. Chtěl bych se zeptat, zda to nebude dělat nějaký problém kvůli nasávání paliva do karbecu. Ten nový kohout má výhodu že je kratší a je celokovový bez odjímatelné páčky. Nevýhoda je, že má spodní připojení a je třeba nadstavení hadice a nutný přechod na menší průměr palivové hadice. Děkuji Honza
Re: Palivový kohout
Obávám se, že výměna kohoutu ve spojení s novým palivovým filtrem nebyl dobrý nápad, jelikož jsem dojel pouze do vedlejší vesnice. Dalším postupem jsem motorku přechlastal a už neodjel. Asi to zavinily mokré svíčky. Bohužel jsem dělal i ventilové vůle, takže nevím která z těchto dvou věcí to zapříčinila. Nicméně, jelikož jsem dodržel servisní postup seřízení ventilů a odjížděl jsem na teplé motorce a volnoběh byl perfektní, viděl bych to spíš na ten benzín. Ze začátku se to tvářilo jako jízda na 3 válce a nulový zátah. Je možné že mám pravdu? Stydím se že jsem se v tom vrtal ale co už teď nadělám.
K.a.s.y.m. (Člen) 30.04.2021 08:52:49 Offline |
Re: Palivový kohout
Zalezi jakej dal,ale nejspis ten dalsi filtr bude ta pricina..
Pokud nemas nadrz vyrezlou je to naprosta zbytecnost ho tam mit
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr