Nejsi přihlášen
Re: Hladina benalu v karbcích
Důležitý je hlavně to, aby jsi měl ve všech stejnou hladinu, bez toho neseřídíš podtlaky.
Jinak hladina by měla být tuším 17mm v komoře, mrkni do manuálu.
* Je těžké býti kokotem, konkurence je veliká. *
* Žíj abys jezdil, jezdi abys žil! *
Re: Hladina benalu v karbcích
To by mohlo k vysvětlení stačit.
http://www.gsxr.wz.cz/karb.htm
Re: Hladina benalu v karbcích
svíce nové,fitr nový,synchro dělané před týdnem a kabeláž asi ok fajfka jiskru háže jdu do garáže a přeměřím tu hladinu pak uvidím možná se na to a pujdu na
VikecB12 psal:Stejně jako to muže dělat milijon dalších věcí. Svíčky,fajfky,káble,bordel v karbecu,seřízení synchronizace....
Re: Hladina benalu v karbcích
ROBINSON psal:To by mohlo k vysvětlení stačit.
http://www.gsxr.wz.cz/karb.htm
a tak uz mi to je jasny jak stelovat hladinu - ohybat plech a ja furt hledal nejakej sroubek nebo neco sofistikovanyho
B12 neni uz je autobus :)
Re: Hladina benalu v karbcích
Zdarec,
mam Bandit 650 rok 2005. Podle manualu z roku 2004 v anglictine, ma byt hladina nastavena na 17 mm.
Za celou dobu na karburatory stopro nikdo nesahal a vsechny maji 14. Kdyby byly osmajdane uzaviraci ventily, ale jsou jak nove, krasna konicka spicka studovana pod lupou.
Mam obavu o tolik plysky ohybat. Abych udelal tri mm na plovaku, musim plech ohnout o mozna o milimetr. To se mi zda na tom titernem plisku dost. Cim to ohybate, abych nevylomil z plastu.
Nebo je mozne, ze je tech 17 mm nespravny hodnota?
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr