Nejsi přihlášen
Jak se můžou taky seknout brzdy...
Tak jako i někteří další sem byl po dnešku zvědavej jak se můžou seknout brzdy (neřikám že je to vysvětlení toho konkrétního případu) i z toho důvodu, že si desky, výměnu kapaliny a odvzdušnění dělám většinou sám, a tak sem se optal čím se to může stát. Optal se a dozvěděl se od Pepína, že se to může stát a to dost jednoduše. Když někdo mění destičky, neodšroubuje si víčko nádobky s kapalinou a zatlačí (třeba šroubovákem, ale to je celkem fuk čim :) ) pístky tak aby se tam vlezly desky nový. Všechno je v pohodě, pokud někdo nedolejval kapalinu někdy v průběhu provozu před výměnou destiček a nebo nový destičky maji vyšší třecí vrstvu než byla u těch původních ( když byly nový)....prostě a jednoduše, když je nádobka namlácená kapalinou až po střechu (což se nepovede pokud se tam normálně leje horem....pokud teda vyloženě člověk nechce a nevadí mu, že bude mít od brzdofky politý kde co), tak ohříváním brzdové kapaliny dochází k jejímu rozpínání a ánžto tam neni vzduchová bublina která by se stlačila, tak kapalina začne tlačit na pístky....no a to pak člověk nějakej úsek chvíli brzdí a....
Píšu to sem, že mi to příde jako docela důležitý info bo já to taky nevěděl a jednou sem i desky podobnym způsobem měnil (bo nebyl čas pičo).....naštěstí sem kapalinu v průběhu používání destiček nedolejval a tak mi tam nějaký to místečko zbylo a nic se nestalo.
Tak bacha na to!!!!
Re: Jak se můžou taky seknout brzdy...
...to dá rozum, no to seš teda ale (v dobrým jó )
...voni se totiž automechanici něco v průběhu toho svýho študia učej a pak to může takhle dopadnout, když se každej hrabe ve všem - na nikoho neútočím, jen konstatuju holej fakt
...když se do něčeho člověk pustí tak by o tom měl něco vědět jedná-li se o věc která má co do činění s bezpečností
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: Jak se můžou taky seknout brzdy...
...anžto nejsem a při výměně desek nechcu mít vot brzdofky zlitý gde co, tag dycky dyš desky měnim, tag sundam víčko, vemu stříkačku, votsaju brzdofku tag do půlky, vyndam desky, zamáčknu pístky, dam nový, votsaju eště kus tag abych to nezavzdušnil, doleju novou tag akorát a zavíčkuju...fertig...a k tomu hryznutí se...myslim, že aby se to stalo, tag by brzdofka musela bejt stará a to brždění by muselo bejt dost urputný, ale fyzika je enem jedna a stát se to může
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: Jak se můžou taky seknout brzdy...
Lihy psal:Tak jako i někteří další sem byl po dnešku zvědavej jak se můžou seknout brzdy (neřikám že je to vysvětlení toho konkrétního případu) i z toho důvodu, že si desky, výměnu kapaliny a odvzdušnění dělám většinou sám, a tak sem se optal čím se to může stát. Optal se a dozvěděl se od Pepína, že se to může stát a to dost jednoduše. Když někdo mění destičky, neodšroubuje si víčko nádobky s kapalinou a zatlačí (třeba šroubovákem, ale to je celkem fuk čim :) ) pístky tak aby se tam vlezly desky nový. Všechno je v pohodě, pokud někdo nedolejval kapalinu někdy v průběhu provozu před výměnou destiček a nebo nový destičky maji vyšší třecí vrstvu než byla u těch původních ( když byly nový)....prostě a jednoduše, když je nádobka namlácená kapalinou až po střechu (což se nepovede pokud se tam normálně leje horem....pokud teda vyloženě člověk nechce a nevadí mu, že bude mít od brzdofky politý kde co), tak ohříváním brzdové kapaliny dochází k jejímu rozpínání a ánžto tam neni vzduchová bublina která by se stlačila, tak kapalina začne tlačit na pístky....no a to pak člověk nějakej úsek chvíli brzdí a....
Píšu to sem, že mi to příde jako docela důležitý info bo já to taky nevěděl a jednou sem i desky podobnym způsobem měnil (bo nebyl čas pičo).....naštěstí sem kapalinu v průběhu používání destiček nedolejval a tak mi tam nějaký to místečko zbylo a nic se nestalo.
Tak bacha na to!!!!
včera jsem to studoval,páč sem měnil desky.ono to zas tak lehký to takhle zkurvit není.Páč dyž doplňuješ tu kapalinu,je tam ten profilovanej gumovej bazmek,kerej ti nedovolí to nalít až povrch a dycky tam tu vzduchovou bublinu vytvoří a vono je tam teho prostoru celkem dost
Takže, aby k tomuto došlo,musel by něgdo po sjetí věčí částí desek (třeba u konce životnosti),napráskat nádobku plnou kapaliny (nebo tak plnou,kam ho pustí ta guma),potom při výměně za nové tam dát nové desky výrazně tlustší (přitom co jsem viděl,je to většinou otázka desetin milimetru) než původní a přitom při zavříté nádržce zatlačit pístky tak,že by byla v nádržce jen kapalina,bez vzduchu (což se mu asi nepovede).Následně by se vykašlal na odvzdušnění (což je taky základ při výměně desek), při kterým se nějaká kapalina spotřebuje a hlavně díky zatlačení pístků mu vznikl volný prostor mezi deskou a kotoučem,kerej je potřeba vodstranit,jináč mu to nebude brzdit. A pokud vezmu i to,že by ty nové desky byly tlustší vo 1mm,tak to dělá na obouch nějaký 2 mm navíc,ale ta guma v té nádrže má profil daleko vyšší. a pokud by ten rozdíl byl výrazně vyšší,tak tam zase ty desky nenasadí,páč bude mít moc kapaliny. I když je fakt,že pravděpodobnost,že se toto vše někomu podaří tam je
Zlatá,jedině zlatá,to je ta správná barva:o)
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr