Nejsi přihlášen
GSX 750 Inazuma
Ahoj. Vim ze na bandit foru se ptat na Inazumu je asi blbost ale stejne to zkusim. Jeli jste na ni nekdy? Muzete to nejak srovnat s bandaskou? Ja mam B 12 ale kamosovi se hodne libi a vyptava se mne na ni tak jsem mu rekl ze se mu zeptam.Co tam je za motor? Je to stejny jako u gsxr ? Me so to zda jako kravina ale mozne je vsechno. Dik vsem.
Re: GSX 750 Inazuma
...motor je stejnej jako GSF, tzn B12...chodil sem jeden bagrista, co ji měl...myslim, že to bude hodně podobný jako B, ale asi bych řek měkčí a na cestování pohodlnější...řídil sem enem sedumpade...subjektivně mi to přišlo těžkopádnější do zatáček, asik je to daný vječí dýlkou a malinko vyšší váhou...no prostě takovej cesťák...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: GSX 750 Inazuma
...ha...my se bavíme vo sedumpade ...já myslel že vo dvanáctikile ....no nic...je to jag sem psal...v Japoncku se ďáli i Bandasky sedumpade...dokonce sem jednu B750 viděl vonehdá f Jamamotu f bazaru...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: GSX 750 Inazuma
inazuma TURISTA JAK cyp...
bandit je proti tomu okruhofka...
nebrat
s banditem 6 na tom bude líp.
nehledě nato, že inazuma se hůř prodává jak bandit...
__________________________________________________________________________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Petrgsx1200 (Nový člen) 26.01.2007 22:10:14 Offline |
Re: GSX 750 Inazuma
Nazdar,jezdím na inazumce,ale na1200,krom toho motoru je nachlup stejná jako 750.Záleží co od toho kamarád očekává,měl jsem Bandita600 starší ročník,oproti Inazumě mi připadal trochu ovladatelnější,líp se to přehazovalo do zatáčekI Možná to je tím,že na Banditu se sedí trochu víš,kdežto Ina je spíš nízká a dlouhá tudíž není tak obratná,ale to je jen můj pohled na věc.Rozhodně má tužší podvozek než B6 řekl bych ,že gsx je spíš na to cestování,mě plně vyhovuje,nahodím 3 kufry,přítulku a jedu Jo a jestli na něčem už jel tak at veme raději 1200,at už Bandita nebo Inu
Re: GSX 750 Inazuma
Jasne ja mu taky rikam ze je lepsi si ji vyzkouset ale vono jich moc neni a ta co by se mu i libila je 3/4 republiky daleko. No on jezdil na jawce tak nevim jestli by chtel hned 1200. Ale na me B12 se uz prohanel a rikal ze se mu to libi... toz mu vyridim co tu pisete at se rozhodne. Diky
Petrgsx1200 (Nový člen) 26.01.2007 22:29:50 Offline |
Re: GSX 750 Inazuma
z těch 750 je celkem slušnej výběr,u 1200 je to už horší,těch opravdu moc není,a když jo tak už nejsou v původním stavu,já jsem pro ni jel taky přez půl republiky loni v lednu v šílené vánici Jinak jezdil jsem na jawa23Mustang,pak sezonu B6,ted Ina a bez problému,záleží na co se cítí.
Re: GSX 750 Inazuma
Inazuma je dobra motorka. Je to proste cestovka. Mel jsem moznost ji chvilku sedlat (asi 3000 km) a jede se na tom dobre. A potvrzuji ze bandaska je trochu lepsi na ovladatelnost. ale pro cestaky je Inazuma to prijemna zalezitost.
modra je dobra
Re: GSX 750 Inazuma
Kámoš co jezdí se mnou ji má, nejede to špatně, jen je kapku taková těžkopádnější a míň to jede jak moje 650. Ale zase má některý hezčí věci, kyvku, zadní tlumiče atd. Ber jí je to držák. A pěknej!
Chovejte se ke mě slušně, budu se k vám chovat ještě líp, chovejte se ke mě hnusně, budu se k vám chovat ještě hůř...
Re: GSX 750 Inazuma
Já mám Inu 750 rv2000 a jezdil jsem na B6. Pravda že B6 je obratnější. Ina zase lépe sedí v zatáčkách ve dvou. Má vysokou užitečnou nosnost proti B6.
Krouťák kolem 4 tis je citelně lepší než u B6.
Výkonově B6 téměř identická ale do té doby než jsem dal laďák a DJ sadu...
Maximálka 220 tacho, ve dvou 200 tacho. Do 200 maže slusně pak je to bída. Motka bez plexi.
Spotřeba 6 litrů s ladakem a DJsadou. (průměr 100 km/hod)
Neeviduji typické nemoci, snad ročníky 98 rez v nádrži, brzy vyplačená osazení pro ložiska řízení.
Motory 98-99 asi lepší než 2000 a dále, snesou i KN filtr což 2000 a dále už ne. Možná EURO norma
Turisticky jak bylo napsáno OK. Dobrý stroj na víkendové vyjíždky po krajech českých mimo silnice typu D, R.
Kdybys potřeboval něco konkrétního napiš co.
Re: GSX 750 Inazuma
martingsx: dik moc za vycerpavajici info... kamos je uz vice mene rozhodnuty ze ji vezme. takze kdyby neco potreboval reknumu at se obrati na tebe. Jsem na to zvedavy.Sam se o ni kdysi ovazoval ale nakonec to vyhrala bandaska.Toz nic jeste jednou dik a zatim.
Re: GSX 750 Inazuma
zdar lidi taky jsem se rozhodoval mezi nima.vyhrala ina 750.tkay pisu k tomu dotazu co tu debetujete je pravda ze ina jako cestak super skvele sedi je pohodlna i na delsi cesty nez jen na kafe do sousedni vesnice jen je pravda kdyz jedu sam nebo s baglem tak dobry jen kdyz je plne nalozeny taky tise snim o 12 ale ta moje je super bez zavad jsem spokojenej.
Re: GSX 750 Inazuma
krava psal:nevite lidi nekdo o takovim foru jAKO TOHLE ALE NA Inazumu dik.jo a taky o levnych kvalitnich dilech na suzuki nekde v praze nebo okoli spis prahazapd.dik
...origo Suzuki díly budou fšude + - stejně drahý...ale máš dvje varijanty...za a) jít na školení ke Kellymu, jag usmlouvat 20% slevu a nebo za b)najít si kámoše dýlera ...a nebo kupovat náhrašky v Yacomi, BC, Probikeru a dalších....
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
Re: GSX 750 Inazuma
Zdarec, protože mám taky Inu 750-ku (r.v 98), tak bych se rád podělil s mou zkušeností. Dle mých dosavadních měření (najeto cca 7000 km) se spotřeba pohybuje nejčastěji kolem 5.5 l/100 km (při běžné jízdě, maximálně do 130 km/h, vytáčení nejčastěji do 6000 ot/min, max. do 8000), při šetrné jízdě 5.0 l/100 km (hladké rozjíždění, max. do 110 až 120 km/h), 6,2 l /100 km při sportovní jízdě (místy i 210 km/hod , otáčky 10000 /min). První dva režimy ježděno ve dvou. Jinak motor je více-méně stéjny jako na GSX 750 F, jen je naladěný více na spodek, max. výkon 86 k při 9500 ot/min, 67 Nm při 8500 ot/min, zrychlení z 0 na 100 za 3,8 s. Dá se s ní jet v pohodě 50- kou ve dvou i na šestku, má krásně vyhlazený průběh výkonu bez propadů (mám laďák Giannelli). Nad 200 km/h se jí zrychlovat už moc nechce (výkonová křivka nad 9500 ot/ min už klesá), ale kdo by vydržel nějak dlouhodoběji letět tímhle tempem na naháči? Jízdní styly - piánko (do 4000 ot/min), svižnější svezení (max 6000 až 8000 ot/min), ostřejší tempo nad 8000 ot/min (začína se zvedat přední kolo). Jinak ovladatelnost v pohodě, akorát jsem si za rok co jí mám nestačil zvyknout na sedlo, bolí mě z něho zadek (cca po 1.5 h) Co se týče poruch tak jsem naštěstí žádnou zatím nezaznamenal (celkově najeto cca 34000 km).
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr