Nejsi přihlášen
Tak sme si včera udělali vejlet...
...a chtěli se jet s Peťou podívat na Šumavu. Vytahnu motorku z garáže, jako že zapnu klíček a vidím, že je zapnutý klíček. Přijde mi divné, že nesvítí kontrolky... Chci nastartovat. Ani ťuk. Asi jsem nechal zapnutý klíček... baterka vyflákaná do mrtě. Dal jsm ji na nabíječku a po chvilí začli žhavit kontrolky. Super! Není v hajzlu. Nastartovali jsem přes startovací kabely z auta (už vím, že je to píčovina
) a chytlo to... Tak jsem vyrazil. V Příbrami na OMV jsem chtěl vít benzín. Zastavím naberu plnou, otočím klíčkem a nic. Ani kontrolky. Druhý pokus se stratovacím kabelem (Ford Tranzit 2,5D, zvýšené otáčky), ale startér se tak 2x převalil, roztlačení nepomohlo, tak nastoupil telefon a auto s vozejkem... za celou dobu tam bylo pár pkným motorek (Aprilia Tuono - ikdyž si mi dřív nelíbila, VFR - taky cekem ušla, hezky udržovaná Hayabusha) a pár motorkáře, které sice byli na pohled ucházející, ale když seděli na motorce, tak stlály na špičkách a při rozjezdu tak divně poskakovaly. Poprvé jsem teda (já turista) viděl, aby měl někdo na B12 na pření gumě na okraji jízdní hrany žmolky.![]()
Výsledek je takový.
1) Při bližší kontrole jsem zjistil, že baterka je ještě původní (r.v. 99), takže myslím, že po 8 letech už má na odhcod právo.
2) Jsem debil, teď vyhodím další prachy za baterku, když tahle mohla ještě v klidu sloužit.
Doufám, že měl Loser klub přijme se vší grácií...![]()
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr