Nejsi přihlášen
ACER reklamace
Zdar - vim, že to sem nepatří...
Nemáte někdo nějakýho kámoše / kámošku v Brně na reklamacích u ACERu?
Už po druhý jdu reklamovat notebook a jelikož poprvé s tim moc neudělali, tak se bojim, že po druhý to nebude jiný.
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
spidys psal:Zdar - vim, že to sem nepatří...
Nemáte někdo nějakýho kámoše / kámošku v Brně na reklamacích u ACERu?
Už po druhý jdu reklamovat notebook a jelikož poprvé s tim moc neudělali, tak se bojim, že po druhý to nebude jiný.
Mi povídej, mám dvě za sebou je´dno poučení z toho ale bylo - už nikdy tento značkový noutbúk
Strýcfajtr !!!
Re: ACER reklamace
Ondráš psal:spidys psal:ASUS je hnus
ASUS tak akorát komponenty do PC, ale notebooky se jim fakt nepovedly. Možná fachaj, ale design trochuNoťas mám na práci. Na koukání mám ženu.
To sice ano (kdybych chtěl noťas na reprezentaci, koupim si VAIO nebo "jabko" APPLE), ale musí mi ten noťas i tzv. sedět do ruky a ne, že když budu chtít pustit WiFi, tak budu muset udělat 6 kroků k tomu abych se připojil.
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
Reklamace mechaniky a np poslalsem jim to ppl a do 14 dnu sem to mel zpatky s novou mechanikou. ovsem ted po roce to budu posilat znvoa ze stejnou vadou a jeste lehla nabijecka. nebo spis baterka nevim. notebook pri pripojeni na zdroj jede po odpojen ise hend vypne. jakoby nenabiji. Acer uz nikda. Ale reklmace probihala zatim NP
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: ACER reklamace
Pokud se jedná o jasný závady (vadná DVD mechanika, problém s nabíječkou, problém s klávesnicí) - jasně jim řekneš co chceš aby vyměnili, tak není problém.
Mám stejnou zkušenost, jelikož sme pár ACERů už prodali.
Většinou reklamace vyřízena do týdne až 10-ti dnů.
V mém případě se jedná o trochu problémovou záležitost, jelikož notebook (podotýkám, že je fungl novej) nepravidelně zatuhává. Takže můžu na něm dělat celej den a nic, ale druhej den ho třeba pustim a při zavádění OS vytuhne (nereaguje na klávesnici, na touchpad, zastavěj se i systémový hodiny, ale poblikává ledka na HDD - nechal sem v takovém stavu cca 8hod. a stále jen blikala LEDka na HDD). SW problém to pravděpodobně není - neb byl notebook už asi 6x přeinstalován i z jiných médií atd.
1. Reklamace cca po 5-ti dnech od koupě - vrátil se mi cca po 14-ti dnech se závěrem: "Vadný pevný disk". Notebook sem pustil a cca do 20-ti minut "tuhej"
Opět proběhla reinstalace, nějaký kroky, který je člověk schopen udělat aniž by byral do ruky kladivo - nic nepomohlo.
Zvláštní je, že pokaždé notebook zatuhnul (pravidelně), při vytváření Bitové kopie pomocí SW eRecovery. Proces došel většinou do 2/3 a systém stuhnul.
Tak nevím, jestli může bejt problém na základní desce, pamětech nebo grafice, ale někde bude. Bohužel jak se zdá, technici v Aceru nejsou moc ochotný závadu přesně diagnostikovat
Pouštěl sem na notebook i zátěžové testy (SW SiSoft Sandra) a ty notebook ustál. Zatuhnutí nemá vliv na vytížení notebooku.
Dnes notebook odfrčel přepravní službou do Brna na 2. reklamaci
Tů Sonyk: Doporučuju proměřit nabíječku, jestli dává to co je na ní zespoda uvedený. Případně vyndej baterku z noťase, připoj nabíječku a pokud se notebook rozeběhne, bude problém buď v baterii nebo v samotném notebooku.
Pokus se při posílání do reklamace diagnostikovat problém sám a po nich chtít už jen konkrétní úkon.
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
sonyk psal:Reklamace mechaniky a np poslalsem jim to ppl a do 14 dnu sem to mel zpatky s novou mechanikou. ovsem ted po roce to budu posilat znvoa ze stejnou vadou a jeste lehla nabijecka. nebo spis baterka nevim. notebook pri pripojeni na zdroj jede po odpojen ise hend vypne. jakoby nenabiji. Acer uz nikda. Ale reklmace probihala zatim NP
baterka,zdroj,nebo chargeboard (podle typu NTB bud samostatne nebo deska), napis jim to tam
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: ACER reklamace
spidys psal:Pokud se jedná o jasný závady (vadná DVD mechanika, problém s nabíječkou, problém s klávesnicí) - jasně jim řekneš co chceš aby vyměnili, tak není problém.
Mám stejnou zkušenost, jelikož sme pár ACERů už prodali.
Většinou reklamace vyřízena do týdne až 10-ti dnů.
V mém případě se jedná o trochu problémovou záležitost, jelikož notebook (podotýkám, že je fungl novej) nepravidelně zatuhává. Takže můžu na něm dělat celej den a nic, ale druhej den ho třeba pustim a při zavádění OS vytuhne (nereaguje na klávesnici, na touchpad, zastavěj se i systémový hodiny, ale poblikává ledka na HDD - nechal sem v takovém stavu cca 8hod. a stále jen blikala LEDka na HDD). SW problém to pravděpodobně není - neb byl notebook už asi 6x přeinstalován i z jiných médií atd.
1. Reklamace cca po 5-ti dnech od koupě - vrátil se mi cca po 14-ti dnech se závěrem: "Vadný pevný disk". Notebook sem pustil a cca do 20-ti minut "tuhej"
Opět proběhla reinstalace, nějaký kroky, který je člověk schopen udělat aniž by byral do ruky kladivo - nic nepomohlo.
Zvláštní je, že pokaždé notebook zatuhnul (pravidelně), při vytváření Bitové kopie pomocí SW eRecovery. Proces došel většinou do 2/3 a systém stuhnul.
Tak nevím, jestli může bejt problém na základní desce, pamětech nebo grafice, ale někde bude. Bohužel jak se zdá, technici v Aceru nejsou moc ochotný závadu přesně diagnostikovat
Pouštěl sem na notebook i zátěžové testy (SW SiSoft Sandra) a ty notebook ustál. Zatuhnutí nemá vliv na vytížení notebooku.
Dnes notebook odfrčel přepravní službou do Brna na 2. reklamaci
Tů Sonyk: Doporučuju proměřit nabíječku, jestli dává to co je na ní zespoda uvedený. Případně vyndej baterku z noťase, připoj nabíječku a pokud se notebook rozeběhne, bude problém buď v baterii nebo v samotném notebooku.
Pokus se při posílání do reklamace diagnostikovat problém sám a po nich chtít už jen konkrétní úkon.
Jdeš na to moc věděcky... Zkus tam strčit LiveCD nějakýho Linuxu a nechat to běžet chvíli na tom, jestli to fakt není OS.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: ACER reklamace
Ondráš psal:Jdeš na to moc věděcky... Zkus tam strčit LiveCD nějakýho Linuxu a nechat to běžet chvíli na tom, jestli to fakt není OS.
I to mě napadlo, ale zase, když to dodávaj s Windows Vistama, tak chci aby to běhalo s tím s čím to dodávaj.
Když si pudu koupit auto, který bude mít v motor, tak ho taky nebudu tlačit, protože vlastně jezdí
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
Ted ste me dostali prej promerit to nezvladam ale zkusim vyndat tu baterii.
DVD mechanika je v yptli cte jen DVD , CD nebere. - pro rejpali drive bere a ma brat
Tip sem hodim pozdeji je to notebook pritelkyne a nejsemsi jsitej ja mam Aspira 3025 WLMi temer dva roky a NP az an to ze mi chybi ty gumove nozicky ze spodu
ALe taky me zamrza stejne jako tad ynekdo pise. ALe u me 100% vina SW , ceka ho total format po zalohovani firemnich dat
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: ACER reklamace
T" Sonyk: Jednoho notebooka sem reklamoval taky, že četla (v mym případě) CD, ale nečetla DVD, přitom to byla DVD±R/RW. Reklamace proběhla asi během tejdne výměnou a byla spokojenost.
Ale to sou ty jasný závady u kterejch je jasná příčina. Prostě někomu řekneš co má udělat, on to udělá a fertig.
Ale pokud se jedná o diagnostiku (v mym případě) nepravidelnýho zatuhávání, kde na 99% bude v deska, grafárna nebo paměti, to neni schopnej nikdo z kompetentních techniků zjistit a budem si book přehazovat jak horkej brambor
Jinak co se týče tý nabíječky - to že vytáhneš baterku a s připojenou nabíječkou půjde notebook pustit máš téměř jistý, že nabíječka bude ok.
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
sem myslel ze notebook bez baterky nepude. tak to zkusim.
jinak tvuj problem bud ehorsi no. ale maj na to 30 dni
mechanika bude menena podruhy teda jestli to uznaj , je to divne sice mechaniky v NB sou nachilnejsi ale tahle je min pouzivana i ten notas moc pouzivanej neni. moje v rpacitu pouzivam furt a v pohode( zaklepat na zuby)
Když řve motorka,je nebe..Když ženská,tak peklo!www.sonyk.ic.cz
Re: ACER reklamace
sonyk psal:Ted ste me dostali prej promerit to nezvladam ale zkusim vyndat tu baterii.
DVD mechanika je v yptli cte jen DVD , CD nebere. - pro rejpali drive bere a ma brat
Tip sem hodim pozdeji je to notebook pritelkyne a nejsemsi jsitej ja mam Aspira 3025 WLMi temer dva roky a NP az an to ze mi chybi ty gumove nozicky ze spodu
ALe taky me zamrza stejne jako tad ynekdo pise. ALe u me 100% vina SW , ceka ho total format po zalohovani firemnich dat
rada 3020 je snad nepovedenejsi aspire paradni repraky (na notebook), vzhled, ale hlavne to zelezo v nem je jeste ze stary skoly,zadny picovinky a funguje jak ma
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: ACER reklamace
sonyk psal:no teda repraky des teda to hlasitejc myslim ale jinak spokojenost i kdyz CMR DIRT uz si na nem nezahraju ale je to firemni tak snd bude brzo vymena
porovnej repraky s Aspire 3000,31000,5100... proste s cimkoliv jinym
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: ACER reklamace
me mlade taky vytuhava nahodne nahodne acer typ 3633WLMi, proste pri nabihani woken to zatuhne na plose na tvrdo a vypnout zapnout zas jede, ale ma tam taky ty wokna jeste puvodni jedne asi preinstalovat. Taky ji to dela nekdy bordel ze se seknou nejaky nastroje pro acer co jsou tam natahany pro notas ovladace a nejakej proste bezi a vytezuje procesor na max. a nejde tim padem skoro nic ani udelat na plose :) tak ho skopnu ve spravci tak to pak jede normalne. nic jinyho nez format asi neni vychodiskem
Re: ACER reklamace
...kolegové maj Acery Travelmate 2434 a lámou se jim panty a dneska ráno kolegyně jeden zapla a přes displej má fijalovej pruch...sou to rok a něco starý krámy...dodavatel tvrdí, že jako firma máme záruku jen rok, tagže prej "vyserte si voko" ...příště je uš nekoupíme...
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 17.01.2008 14:53:14 Offline |
Re: ACER reklamace
Kdyby jste kupovali pořádný zboží tak se to nestane Tatík ma 3 roky starej Dell a maká s jednou přeinstalací bez problémů
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: ACER reklamace
K.a.s.y.m. psal:Kdyby jste kupovali pořádný zboží tak se to nestane Tatík ma 3 roky starej Dell a maká s jednou přeinstalací bez problémů
...já mam starý Fudžitsu a taky dobrý, vydrží strašně moc
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 17.01.2008 14:56:26 Offline |
Re: ACER reklamace
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Kdyby jste kupovali pořádný zboží tak se to nestane Tatík ma 3 roky starej Dell a maká s jednou přeinstalací bez problémů
...já mam starý Fudžitsu a taky dobrý, vydrží strašně moc
Když i tobě tak to je celo titanový ne?
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: ACER reklamace
K.a.s.y.m. psal:Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Kdyby jste kupovali pořádný zboží tak se to nestane Tatík ma 3 roky starej Dell a maká s jednou přeinstalací bez problémů
...já mam starý Fudžitsu a taky dobrý, vydrží strašně moc
Když i tobě tak to je celo titanový ne?
...tsssss...pružnej plast
- BANDIT FOREVER, FOREVER BANDIT -
K.a.s.y.m. (Člen) 17.01.2008 15:03:06 Offline |
Re: ACER reklamace
Filous psal:K.a.s.y.m. psal:Filous psal:
...já mam starý Fudžitsu a taky dobrý, vydrží strašně mocKdyž i tobě tak to je celo titanový ne?
...tsssss...pružnej plast
Něco na bázi silikonu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: ACER reklamace
...klasickej gumovej ;)
k tématu: nechal jsem se přesvědčit o asusu, během záruky jen výměna mechaniky, jinak šlape ok, ani sw problém nebyl
...spolu s pdačkem a monitorama se tak nějak kloním k tomu, že aušusem jsem učinil dobrou volbu
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
K.a.s.y.m. (Člen) 17.01.2008 15:43:10 Offline |
Re: ACER reklamace
silikon může bez následku vyvařit.kdyby s ním náhodou fláknul přes zavřený vokno do bahna nebo jiný bordelu
:-D Žabí zelená ?? a co jako :-D
Re: ACER reklamace
spidys psal:T" Sonyk: Jednoho notebooka sem reklamoval taky, že četla (v mym případě) CD, ale nečetla DVD, přitom to byla DVD±R/RW. Reklamace proběhla asi během tejdne výměnou a byla spokojenost.
Ale to sou ty jasný závady u kterejch je jasná příčina. Prostě někomu řekneš co má udělat, on to udělá a fertig.
Ale pokud se jedná o diagnostiku (v mym případě) nepravidelnýho zatuhávání, kde na 99% bude v deska, grafárna nebo paměti, to neni schopnej nikdo z kompetentních techniků zjistit a budem si book přehazovat jak horkej brambor
Jinak co se týče tý nabíječky - to že vytáhneš baterku a s připojenou nabíječkou půjde notebook pustit máš téměř jistý, že nabíječka bude ok.
Já mam teda toho ASUSe s Vistama a taky občas zadrhne. No co... Jsou to Wokna. Nejde prostě udělat CTRL+ALT+F2 (např.), napsat top, zjisti kterej proces to tak žere procesor, pak napsat kill a číslo procesu a přepnout se zpět.
Prostě odpojím od sítě, vyklapnu baterku, zaklapnu zpět a nahodím znova. Daň Billovi.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: ACER reklamace
Acer NEBRAT. Nechal jsem se nalákat vnitřkem a cenou a... 4 reklamace. Reklamace č. 1. výměna základní desky. U druhé reklamace tvrdili, že žádná závada nebyla! Přitom vůbec nenastartoval, jenom hrabal a vypnul. NAprosto stejné jako u první. Ale v papírech bylo, že závada nebyla nalezena a oprava nebyla nutná! Problém trval. Osobní návštěva v Brně, kam jsem chtěl jet a omlátit jim ho o hlavu (volal jsem tam) prý není možná, protože ACER přijme POUZE zaslané kusy a NEPŘEBÍRÁ dovezené! Ví proč nechtějí přijít do kontaktu s nasraným zákazníkem.
Takže reklamace číslo 3 - Před prodejcem provést start notebooku a... nic. Nechtěli se podpsat ani k tomu, že viděli, že notebook nenabíhá, ale pouze hrabe. Až vedoucí vedoucího a hlasité nadávky a upozorňování kolem chodícíh nakupujících, že tedy se nakupovat nevyplácí protože reklamace a bla bla... zabralo a připsali tam, že zaměstnanec byl svědkem toho, že notebook po zapnutí pouze bootuje a vypne. Reklamace č. 4 - odešla obrazovka..
Prodejce: reklamaci vám jako 3 neuznáme, protože se jednalo o jinou závadu, a ne stejnou a... to už jsem řval a řval a řval. Zase zápis, že prodávající byl svědkem toho, že notebooku nefunguje obrazovka. Aby toho nebylo dost, tak na uznání reklamace se údajně muselo čekat, až OD Aceru prijde papír, že závada, kterou reklamoval byla skutečná a já ani prodavač (a ochranka, kterou na mě zavolali) nejsme úplně blbí. ACER NEODPOVĚDĚL. Poměsíci jsem si šel pro peníze a zase problém, že prej stále nemají vyjádření ACERU z Brna, takže peníze NEVYPLATÍ.. Beze slov jsem došel do vedlejšího knihkupectví se zákonem se vrátl do prodejny, kde už jsem pouze citoval a pak zase ŘVAL. (doslova) Po 5-ti minutách nadávek oni zavolali (zase) ochranku a já Městskou policii. Shrnutí: 35.000,-cena Reklamační doba: 1 - 25dní, 2 neuznaná - 26, 3 - 22 dni. 4 a poslední reklamace 31 dní..
Byl jsem 3 1/2 měsíce bez notebooku, který jsem zaplatil..
Plus bylo to, Cena notebooků zatím klesla, takže po vrácení peněz jsem šel jinam, kde jsem rovnou vzal HP v lepším vybavení.
ACER NEEEEEEEE
Re: ACER reklamace
Nejnovější informace:
Notebook odešel v úterý společností PPL do Brna na 2. reklamaci.
Je pátek, notebook do Brna ještě nedorazil a ani na straně ACERu ani na straně PPL mi nikdo neni schopen říct, kde notebook je.
Hold začínám nabývat dojmu, že sem se stal nedobrovolným sponzorem nějakého "slušného" občana
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
Notebook se našel - PPL ho doručila nějaké uplně neznámé firmě v Hradci Králové.
Velice se mi omlouvají a na vlastní náklady v pondělí zařídí dopravu do Brna do ACERu (dobrej ftip - eště aby tu dopravu HK - Brno po mně chtěli zaplatit - to už by bylo silný kafe )
Kuwa je tu pěknej bordel!
Zas*ranej ACER
Zas*raný PPL
Eště ty krávy na tý telefonní lince v ACERu se mnou mluvily, jak kdybych žádnej notebook nikam neposlal a byly maximálně neochotný cokoli řešit - že prej musim čekat.
Sám sem telefonním bombardováním během cca 4hod. došel k tomu, že notebook se našel v HK
Mám 100 chutí po nich chtít eště zaplatit telefonní hovory, který sem musel podniknout pro dohledání co s notebookem vůbec je, jinak bych na to samé resumé čekal minimálně tejden ne-li dýl
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
spidys psal:Notebook se našel - PPL ho doručila nějaké uplně neznámé firmě v Hradci Králové.
Velice se mi omlouvají a na vlastní náklady v pondělí zařídí dopravu do Brna do ACERu (dobrej ftip - eště aby tu dopravu HK - Brno po mně chtěli zaplatit - to už by bylo silný kafe )
Kuwa je tu pěknej bordel!
Zas*ranej ACER
Zas*raný PPL
Eště ty krávy na tý telefonní lince v ACERu se mnou mluvily, jak kdybych žádnej notebook nikam neposlal a byly maximálně neochotný cokoli řešit - že prej musim čekat.
Sám sem telefonním bombardováním během cca 4hod. došel k tomu, že notebook se našel v HK
Mám 100 chutí po nich chtít eště zaplatit telefonní hovory, který sem musel podniknout pro dohledání co s notebookem vůbec je, jinak bych na to samé resumé čekal minimálně tejden ne-li dýl
To klidne chtej zaplatit
Byly tam lidi, kterym se platila i cesta do servisu (vezli to nekolikrat osobne), akorat si o to "umeli rict"
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Re: ACER reklamace
S PPLkou ma taky osobni zkusenosti a je mi z teto firmy na , chovani jak u prasat a zamestnanci kteri podepisuji za vas do jejich papiru ze jsem balik prevzal , proste vymluvi typu ze toho maji moc a ze on co nerozveze a ze sem nebyl doma a hodil balik za krovi u meho RD me pekne nasrali do bela , podpis po naskenovani byl pana ridice a ne muj. Se slovi ze nestiha s osobnim pohovorem se zamestnancem (řidičem) PPL ze to tak bezne delaji sem si udelal obrazek
Re: ACER reklamace
já taky používám PPL ale jen pro případy kdy sy něco objednám na dobírku tak že to řidič nevyhodí jinak by to musel zaplatit sám
Re: ACER reklamace
Tak a máme středu...
v pondělí měl notebook odejít od neznámé firmy z Hradce Králové na náklady PPL do Brna k ACERu, nicméně do dnešního dne nedorazil...
Opět scéna na lince technické podpory ACERu...
Výsledek: operátor technické podpory ACERu bude kontaktovat PPL, kde notebook je a dej mi prej vědět buď telefonem nebo mailem.
Pana operátora sem upozornil, že pokud nebude email nebo telefon do zítra, bude další scéna na jejich lince o 100% větší než dnes.
Obávám se ale, že mě maj pěkně v
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
osiris psal:...von tě vyfásne jinej, neboj a tomu to zas budeš vyprávět celý od začátku tím tě dostanou, unavěj tě
Čoweče ty to nějak znáš nemáš ty náhodou na nějaký takovýdle lince malej šolich vedlejšák?
Ale jinak tak nějak to doteď probíhalo - pokaždý sem odříkával tu samou písničku...
Kdybych si to nahrál, tak sem si moh ušetřit hlasifky a moh sem u toho telefonu jenom sedět a popíjet
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
...tywe, já to znám z toho samýho konce co ty
...zkus si požádat o toho samýho operátora to nejde protože tě systém přidělil sem (a i kdyby to šlo, tak to nejde) buď to vodříkáš vod začátku znova nebo postupuješ do dalšího kola loterie a můžeš si od začátku zavolat a projít celým menu až po spojení s operátorem a čekat jestli ses trefil už na toho svýho
... nedej nikdy ničemu mechanickýmu znát, že máš na spěch
Re: ACER reklamace
spidys psal:osiris psal:...von tě vyfásne jinej, neboj a tomu to zas budeš vyprávět celý od začátku tím tě dostanou, unavěj tě
Čoweče ty to nějak znáš nemáš ty náhodou na nějaký takovýdle lince malej šolich vedlejšák?
Ale jinak tak nějak to doteď probíhalo - pokaždý sem odříkával tu samou písničku...
Kdybych si to nahrál, tak sem si moh ušetřit hlasifky a moh sem u toho telefonu jenom sedět a popíjet
Estli třeba by nebylo levnější zajet na nějaký ústředí a tam je chytnout pod krkem, než platit ten telefon. Pokud teda nemaj 800 XXX XXX...
Ale určitě by se ti ulevilo, ikdybys chytil pod krkem jen vrátnýho.
Vše staré opěvuji a nic nového mi nevoní.
Re: ACER reklamace
Ono je taky dobrý začít rozhovor tím, že se představíš, pak požádáš operátora, aby se zřetelně představil a zahájíš tím, že máš ze zákona povinnost ho upozornit, že váš rozhovor je nahráván(samozřejmě to skutečně uděláš).Takhle jsem nakonec uspěl v psychu s Vodafonem.
... vesnickej kluk a stále celkem spokojenej parchant ...
Re: ACER reklamace
Tak dneska sem kontrolně volal do ACERu, co je s notebookem - byl zase nějak dlouho podezřele klid, tak sem chtěl trochu rozvířit vodu...
Kupodivu mi bylo sděleno, že bylo vyhověno mé žádosti o odstoupení z kupní smlouvy a dne 29.1.2008 mi byl zaslán dopis pro mého dodavatele, aby mi zdobropisoval fakturu.
Takže zatím jsem mile překvapen - ještě sem zvědavej, jak bude na věc reagovat dodavatel. Zatim sem mu volal a sdělil mi, že by to neměl bejt problém.
Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere...
Re: ACER reklamace
spidys psal:Tak dneska sem kontrolně volal do ACERu, co je s notebookem - byl zase nějak dlouho podezřele klid, tak sem chtěl trochu rozvířit vodu...
Kupodivu mi bylo sděleno, že bylo vyhověno mé žádosti o odstoupení z kupní smlouvy a dne 29.1.2008 mi byl zaslán dopis pro mého dodavatele, aby mi zdobropisoval fakturu.
Takže zatím jsem mile překvapen - ještě sem zvědavej, jak bude na věc reagovat dodavatel. Zatim sem mu volal a sdělil mi, že by to neměl bejt problém.
No, takze to "prece jenom slo" , ze?
Second Class Citizen
1130 Café Racer
Stránky: 1
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson
design & modifications of punBB: Syky
testing: Inkvizitorr