Suzuki Bandit Page
SB logo
Přihlášení
Uživatel nepřihlášen
Přihlásit se...
Dnes slaví
Svátek má Klement
Narozeniny dnes slaví:
MAZI (51)
shorad (51)
Vubo (58)
Chicko (48)
kotvista (36)
nippon72 (52)
Chystané akce
Žádná akce se nechystá.
Počasí
Počasí Počasí
Počasí
Roštěnka dne
Roštěnka dne
Statistiky

Bandit 600 očima jeho majitele


Vzhledem k tomu, že se dost lidí rozhoduje na jaký mašině bude jezdit příští sezónu, tak se chci podělit o zkušenosti s mojí SUZUKI GSF 600 N, třeba se budou moje informace někomu hodit.

Od mládí byl můj ideál motorky klasicky vyhlížející nahatá mašina, u které dominuje motor. Přes velikou nabídku různých typů a značek jsem se prostě zamiloval na první pohled do Bandita a zatím musím zodpovědně říct, že mě to nepustilo. Jediné z čeho jsem musel slevit bylo odpružení zadního kola dvěmi jednotkami, ale život je prostě kompromis a člověk nemůže mít všechno.

Takže, moje mašina se narodila pod rukama japonských dělníků v roce 2001, tudíž se jedná o „novou“ modelovou řadu, která má údajně tužší rám, ale nemůžu tenhle údaj potvrdit na 100%, jelikož jsem na starším modelu jezdil jen s citem v pravém zápěstí, protože se jednalo o půjčenou motorku, kterou jsem nechtěl „složit“.
Každopádně se jedná o dvojitý trubkový rám a jako k takovému je potřeba k němu přistupovat. To znamená, že při větším zatížení jako například při rychlejším průjezdu zatáček s nepříliš kvalitním povrchem má tendenci se „kroutit“, stejně tak při jízdě se spolujezdcem těžším než 50 kg. V žádném případě tuto konstrukci rámu nelze srovnávat například s rámy Deltabox používanými u supersportů. Ke zvýšení stability podvozku hodně přispěje přitvrzení zadní centrální jednotky, která je z výroby nastavena na poloviční tuhost.
Co se týká přední vidlice, tak ta snad jediná z celé motorky potřebuje vylepšit, jelikož její tuhost respektive měkkost je dost často na obtíž. Zejména pak při razantním brždění a nebo projetí většího výtluku na silnici. Tento stav se dá napravit buďto podložením stávajících pružin a výměnou olejové náplně za hustší a nebo výměnou sériových pružin za pružiny od White Power, což je ale finančně nákladnější a dle zkušeností starších majitelů je ve výsledku efekt stejný. Sám zkusím zatím první variantu a pak se uvidí.

sisli escort mecidiyekoy escort taksim escort umraniye escort istanbul escort besiktas escort bomonti escort istanbul escort maslak escort atakoy escort bakirkoy escort beylikduzu escort atasehir escort kadikoy escort bishkek escorts tuzla escort bagcilar escort beykoz escort turbanli escort kartal escort maltepe escort bebek escort levent escort pendik escort sisli escort istanbul escort isitme cihazi umraniye escort erotik shop sex shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop erotik shop Pokud mám hodnotit srdce téhle mašiny, tak hned v počátku musím říct, že se jedná o léty prověřený, vzduchem a olejem chlazený motor, který při řádné údržbě může sloužit až 100.000 kmbez závažnějších problémů. Vzhledem ke koncepci nechávám cca 3-5 minut motor ohřát na stojanu a po rozjezdu ho netočím nad 4.000 ot/min asi 5 km než se pořádně prohřeje, protože za studena nemá moc snahy k činnosti. Po designové stránce je motor dominantou celé mašiny a díky jeho rozměrům vypadá Bandit jako skutečně velká motorka. GSF 600 disponuje dle výrobce výkonem 78 PS, ale při měření výkonu na brzdě se údajně žádná z těchto mašin nedostala pod 82 PS.
Plynule a bez cukání jde motor za plynem od 3.000 ot/min, ale bez výrazné snahy k činnosti. V rozmezí 4 - 6.000 ot. jde motor nádherně jen přesně v 5.000 ot. se zvýší vibrace, které jsou po delší jízdě v tomto režimu nepříjemné, ale na druhou stranu ruku na srdce, kdo by jezdil pořád 100 km/hod, že? Maximální krouťák je tuším při 7.500 ot/min a to začíná ta správná zábava, kdy motor předvádí co v něm je. Pokud se povede trasa a je možno držet otáčky v rozmezí 7.500 až 10.000, tak motor vážně nemá chybu avšak opět stejně jako rám ho nelze srovnávat se supersporty.

Z provozního režimu se odvíjí i spotřeba, která se pohybuje od 4,5 do 7,5 litrů. Já sám jezdím v průměru asi za 6 a to jezdím svižněji aniž bych si hlídal otáčky.
Bandit je ideální mašina pro lidi, kteří chtějí motorku pro zábavu a cestování s občasným spestřením v serpentýnách. Z pohledu mojeho „ukecanýho baťohu“ je to stroj pohodlný i pro spolujezdce a není problém ujet na jeden zátah 200 km bez výraznějších bolestí zadní části těla. Jediné co je nepříjemné při jízdě se spolujezdcem je jeho sjíždění na pilota při brždění vzhledem k již zmiňované měkké přední vidlici. Jinak pod sedlem je jakýs takýs prostor pro „U“ zámek, lékárnu, základní nářadí, žárovky, doklady a telefon, takže vcelku v pohodě.

Suzuki obouvá tenhle model do pneu Bridgestone BT 56 a po 7.000 najetých km jsem se sériovým obutím spokojen, jen zadní guma půjde na jaře asi tak po cca 1.000 km do věčných lovišť.
S mašinou jsem opravdu velice spokojen a jediné co na ní budu měnit bude koncovka výfuku za laděnou a montáž padáků vlastní konstrukce, no a možná přibude malý Givi štítek pro lepší směrování proudu vzduchu. Jestli budu tenhle stroj někdy měnit za jiný, tak to pravděpodobně bude buďto jeho větší brácha a nebo GSX 1400. Pokud jsem tímhle výtvorem pomohl někomu k rozhodnutí, že Suzuki GSF 600 N je právě ta správná volba a nebo naopak, že je to úplně něco jiného než hledá, tak to bude jen dobře.



Autor: | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář

Tento web byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
design & modifications of phpRS: Syky, testing: Inkvizitorr
webmaster: syky@suzukibandit.cz

W3C HTML 4.01 W3C CSS RSS Export