Přihlásit se...
BIKE EXPO 2007 - Itálie
Mlha jak mliko a celkem hustej provoz na dalnici nasim smerem, davali tusit, ze je nas vice, co jsme meli stejny napad.
Uz na exitu Padova-vychod bylo jasne, ze ty fronty aut, co chtej zaplatit, je jen zacatek exodu, ktery bude pokracovat i dal, smerem do centra. A bylo to tak... Celou cestou do centra nas predjizdely skupinky motorkaru, kteri meli zjevne stejny cil, a ja jen v duchu klel, ze nemam take zaplaceny poviny ruceni na Yebku.
Div se ale svete, najit parking a to primo pod vystavistem nebyl problem.
Pred a kolem celeho arealu to vypadalo takhle....
Vstupne 15€ na hlavu a po prvnich peti krocich nas hostesky zavalily reklamnimi letaky, prospekty a inzertnimi casopisy tloustky telefonniho seznamu. Devet pavilonu je pred nami, tak vzhuru do boje. Doslova. Tlacenice uz byla velika, takze se u tech nejzajimavejsich expozic musel clovek hodne probojovavat dopredu. Ze jsem castokrat cekal na vhodnou prilezitost neco si vyfotit i 2-3 minuty, nez na 2 vteriny nikdo v zaberu nebyl, nemusim snad ani rikat.
Prvni na rane byla Kawa, kde to az neprijemne dunelo muzikou, takze divaky spis odhaneli. Vystavovali snad vse, co vyrabeji, od detskych motorek az po ctyrkolky. Hned potom nasledovala Suzuki, ale jejich expozice byla pro mne zklamanim. Ne ze by tam toho meli malo, ale B-King, ani novej Bandita se nekonal, cimz me tak namichli, ze jsem od nich hned vypad, bez jedine foto. A to za posledni tri roky stoupla prestiz teto Padovske vystavy mnohonasobne od jejiho prvniho rocniku.
A pak to prislo... clovek nevedel, kam driv skocit, co driv vyfotit... ...tyto temer k nepoznani upravene bavoraky snad nepotrebuji komentar.
Za nimi hned vybaflo Morini, Benelli a Buell...
...dale pak nasledovaly ruzne variace na tema Ducati..
Temer ve vsech expozicich byli hostesky, ktere navic velmi ochotne pozovaly...
...coz uz mene ochotne kvitovala moje lepsi polovicka a take to patricne komentovala, zvlast v pripade te mulatky. Radsi jsem to pak cvakal jen kdyz jsem se "nahodou"stratil.
Nechybela doslova zaplava ruznych dvou, troj a i vubec bezkolovych priblizovadel a postrku...
No a kdo by se i na sve posledni ceste chtel svezt nejinak nez motorkou...
Obleceni, bot, prileb a vubec vseho co s motorkama souvisi bylo nepreberne mnozstvi. Proste ani neslo vsude nakouknout i kdyz jsem vedel, ze mi spousta jeste nevideneho unika. Na mnohe obleceni byly jen a prave na vystave nezanedbatelne slevy. Kdo mel v planu koupit na tuto sezonu novej vohoz, tak ho tady poridil s mnohasto eurovou usporou. Vzdyt to take taliani vyuzivali a nosili plne tasky a pyramidy krabic.
Prodejci technickeho tunningu nabizeli nam uz dobre zname veci,snad jen v novem havu...
Ke stanku OHLINS jsem se sice dostal, ale kvuli totalnimu oblezeni, bylo prakticky nemozne fotit. Skoda,bylo by co...
Nechybely kompletni kapotaze na celou moto, nebo jen jeji casti, at uz rovnou v barve, nebo syrovej laminat, ...no a tankpady. Hezke, ale 15€ je snad trochu prehnane..
Kdo uz roupama opravdu nevi co by, tak si muze obarvit retez...
zamerne jsem si nechal na zaver neco,cemu by snad stalo za to venovat vice pozornosti. Jedna se o vyrobek firmy STARLANE a to konkretne o tuto na pohled nenapadnou vecicku, velikosti zapalkove krabicky...
Ptate se co umi?
Zde bych si dovolil o doslovny preklad udaju udavanych vyrobcem:
Powershift VX, je elektronicka prevodovka, ktera umoznuje razeni rychlostnich stupnu bez pouziti spojky a neni nutne ani minimalni ubrani plynu. Vyhoda pro jezdce spociva v extremnim zkraceni casu pro prerazeni, ale predevsim v moznosti udrzet perfektne v ose motocykl pri vyjezdu ze zatacky pod plnym plynem, pricemz jezdec neztraci trakci ubranim a naslednym pridanim plynu v dusledku nutnosti preradit na vyssi prevodovy stupen. Senzor se instaluje velmi jednoduse na radici paku a je pripojen na malou centralu (vyse zminena krabicka), ktera se snadno namontuje i nastavi.
Zarizeni nevyzaduje zadnou mechanickou upravu a je kompatibilni se vsemi znackami motocyklu. Senzor je prakticky stale v zone, ktera je chranena i v pripade padu.
Powershift VX, je skutecne vitezne reseni, kdyz si predstavite, ze muzete projizdet zatacky radice rychlosti v rychle sekvenci za sebou, bez ubrani plynu a jedineho doteku spojky.
Tolik vyrobce. www.starlane.com
Jeste bych zminil dalsi vyrobek teto firmy. V tomto pripade se jmenuje ENGEAR a krome toho, ze dobre vypada, (cena na EXP-u 70€,jinak 84€) ma velky displej, velmi rychle se menici udaj o zarazenem prevodovem stupni, intenzivni “blesk” v podobe modre LED diody, signalizujici ze mate preradit (pocet otacek nastavitelny dle libosti), senzor intenzity denniho svetla prizpusobi i svitivost displeje. Rozmery:41x29x20mm. V Cesku lze tento vyrobek zakoupit u firmy Kawasaki-Halbich za cenu 2450 Kc. www.halbich.cz
A takova zajimavost. U brcalove zeleneho stanku jmenem SLIME, prodavali tento kit na opravu defektu az do prumeru diry 6mm. Ten zelenej sajrajt se proste pres ventil naleje do pneumatiky, ten malinkej, ale silnej kompresor, kterej je soucasti kitu se pripoji k baterce a nafouka guma na pozadovany tlak a.......fujas matyjas. http://www.slime.it
Kolem 15.00, kdyz uz jsme pomalu odchazeli, bylo v pavilonech znatelne min navstevniku, kteri se presunuli na predvadeci akce, at uz novych modelu motocyklu, nebo trialovych a motardovych drah mezi pavilony, nebo ke stankum s obcerstvenim, kde si zejmena Harleyacka cast v nicem nezadala oproti ceskym stankum s klobasami a pivem pri takovychto akcich poradanych v CR. Co rici zaverem?
BajkExpo 2007 umrelo,at zije BajkExpo 2008!
Související články:
Expedice Alpy 2009 aneb poručíme větru dešti?! (26.07.2009)
Kudy tudy do Chorvatska??? (03.07.2008)
Korsika a Sardinie 2007 (19.07.2007)
Petrovice - Tisá (26.04.2007)
Hrčava - nejvýchodnější obec ČR (27.07.2006)
Dolomity 2005 (23.01.2006)
Autor: |
Počet komentářů: 5 |
Přidat komentář
design & modifications of phpRS: Syky, testing: Inkvizitorr
webmaster: syky@suzukibandit.cz