Přihlásit se...
Narozeniny dnes slaví:
paja21 (39)
majcherisko (47)
malej Honzík (47)
aMaty (35)
judidominoqq (29)
Historie Bandit
BANDIT
* GSF250 obsah 248 ccm3 (vyráběný od roku 1989 do roku 1994)
* GSF400 obsah 398 ccm3 (vyráběný od roku 1989 do roku 2000)
* GSF600N/GSF600S obsah 599 ccm3 (vyráběný od roku 1995 do roku 2004)
* GSF650N/GSF650S obsah 656 ccm3 (vyráběný od roku 2005)
* GSF750 obsah 748 ccm3 (vyráběný od roku 1996 do roku 1999)
* GSF1200/GSF1200S obsah 1157 ccm3 motor (vyráběný od roku 1995 do roku 2006)
* GSF1250/GSF1250S obsah 1255 ccm3 motor (vyráběný od roku 2007)
na obrázcích jsou modely: 1990; 1991 Limited; 1995; 1995 V
GSF400
na obrázcích jsou modely: 1989; 1990 Limited; 1991; 1991 Limited V
GSF600
na obrázcích jsou modely: 1995 N; 2000 N; 1996 S; 2001 S
GSF650
na obrázcích jsou modely: 2007 N; 2007 S
GSF750
na obrázku je model 1997 (jen v Japonsku)
GSF1200
na obrázcích jsou modely: 1995 N; 2001 N; 2001 N us verze; 2006 N
......................................1996 S; 2000 S; 2004 S Z Limited; 2006 S
GSF1250
na obrázcích jsou modely: 2007 N; 2007 S
Motory jsou (původně GSX-R250, GSX-R400, GSX600F, GSX-R750 a GSX-R1100) řadové čtyřválce s rozvodem DOHC a 16ti ventily; 600, 650, 750 a 1200 verze jsou vzduchem a olejem chlazené SACS (Suzuki Advanced Cooling System); 250 a 400 verze jsou chlazené vodou; rovněž verze 650 a 1250 od roku 2007 jsou chlazené vodou (norma EURO 3).
Modely K7 mají místo čtyř karburátorů KEIHIN nebo MIKUNI vstřikování Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV), s dvojicí škrtících klapek.
Bez rozdílu: dvojitý kolébkový rám z ocelových trubek; klasická teleskopická vidlice s vinutou pružinou a olejovým tlumičem vpředu, vzadu je kyvná vidlice s centrální pružící jednotkou s vinutou pružinou a olejovým tlumičem; dvoukotoučové přední brzdy (výjimka je u 250 a některých 400), zadní brzdy jsou s jedním kotoučem; tranzistorové elektronické zapalování; baterii dobíjí třífázový alternátor.
BANDIT 600
První významnější změny v roce 2000.
* nový vzhled
* elektronické budíky
* Tokico brzdové třmeny
* 20 litrová nádrž (zvětšení z 19ti)
* Zlepšení geometrie
* snížená výška sedla
* S verze: jiná maska s dvojitými světlomety
Další změny v roce 2005.
* nový vzhled
* výška řidítek a výška sedla
* větší objem motoru
* užší rám
* ABS - volitelné
* LCD budíky
BANDIT 650 K7
* kompletně nový, vodou chlazený motor
* vstřikování
* ABS - volitelné
* na výšku stavitelné sedlo
BANDIT 750
Jen japonská verze.
BANDIT 1200
Oproti verzi 600 má hydraulickou spojku, 5 rychlostí, větší průměr přední brzdy.
Změna v roce 1997.
* ABS - volitelné
Významnější změny v roce 2001.
* nový vzhled.
* elektronické budíky
* nové karburátory
* Tokico brzdové třmeny - šestipístky
* 20 litrová nádrž (zvětšení z 19ti)
BANDIT 1250 K7
* nový vzhled
* kompletně nový, vodou chlazený motor
* vstřikování
* 6 rychlostí
* ABS - volitelné
* na výšku stavitelné sedlo
* Zlepšení geometrie
* S verze: jiná maska s dvojitými světlomety
srovnávací tabulka (v různých databázích se jednotlivé údaje navzájem liší)
GSF250 1991
GSF400 1991
GSF600 N 1995
GSF600 S 1995
GSF600 N 2000
GSF600 S 2000
GSF650 N 2005
GSF650 S 2005
GSF750 N
GSF1200 N 1996
GSF1200 S 1996
GSF1200 N 2001
GSF1200 S 2001
GSF1200 N 2006
GSF1200 S 2006
GSF1250 N 2007
GSF1250 S 2007
Výpisy z manuálů
GSF400 en
GSF600 1995 ger
GSF600 2001 cz
GSF650 2005 cz
GSF1200 1997 ger
GSF1200 2001 cz
pozn. článek bude průběžně aktualizován na základě vašich poznámek (připomínky posílejte e-mailem) osiris@suzukibandit.cz
Autor: | Počet komentářů: 12 | Přidat komentář
design & modifications of phpRS: Syky, testing: Inkvizitorr
webmaster: syky@suzukibandit.cz